Skocz do zawartości

Umowa z Cyfrą - pytania, problemy


Koran
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

A zauważyliście że nie będzie już włączania pakietów na początku miesiąca z darmowym pierwszym miesiącem. To samo dotyczy każdej oferty, pakietów też.

Masz jakieś potwierdzone info odnośnie tej wiadomości bo chciałem tak zrobić na początku kolejnego miesiąca...

 

Oczywiście że mam. Dostałem nowy regulamin a w nim właśnie jest zawarte takie rozwiązanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam takie pytanie. Podpisałem umowę z cyfrą jako abonent przechodzący od innego operatora w dniu 21 stycznia 2011 r. na pakiet Optimum z opcją PREMIUM CANAL+ kod promocji (TSPO) czy mogę dokupić do tej umowy opcję CANAL+ HD. Dodam że wczoraj kupiłem sobie dekoder HD na portalu aukcyjnym i byłbym zainteresowany poszerzeniem oferty o kanały CANAL+HD. Jakby to wyglądało cenowo???

 

 

Możesz zamienić C+ na C+HD, opłata wzrośnie o 5zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A zauważyliście że nie będzie już włączania pakietów na początku miesiąca z darmowym pierwszym miesiącem. To samo dotyczy każdej oferty, pakietów też.

Masz jakieś potwierdzone info odnośnie tej wiadomości bo chciałem tak zrobić na początku kolejnego miesiąca...

 

Oczywiście że mam. Dostałem nowy regulamin a w nim właśnie jest zawarte takie rozwiązanie.

Mail od Cyfry w tej sprawie:

"Szanowny Panie,

odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że zmiany w Regulaminie Umowy o Abonament nie dotyczą modyfikacji oferty w zakresie opcji dodatkowych. W związku z powyższym, potwierdzam, iż opłata za opcję CANAL+ będzie naliczana od miesiąca następującego po miesiącu, w którym nastąpiło jej podłączenie.

W przypadku pojawienia się pytań, chętnie udzielę informacji(...)"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znów wracam do tego siedząc na przeciw konsultanta pytasz 50zł na cały okres tak na cały a póżniej akcja rabaty i inne punkty punkciki. Jeszcze jedno w moim przypadku załącznik 1 optimum 63,90 artykuł1 pk5 rabat w wysokości 13,90 na ten pakiet przychodzi mi podwyżka ma prawo do zerwania umowy bez żadnych konsekwencji umowa podpisana 7marca po przejściu od innego operatora

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znów wracam do tego siedząc na przeciw konsultanta pytasz 50zł na cały okres tak na cały a póżniej akcja rabaty i inne punkty punkciki. Jeszcze jedno w moim przypadku załącznik 1 optimum 63,90 artykuł1 pk5 rabat w wysokości 13,90 na ten pakiet przychodzi mi podwyżka ma prawo do zerwania umowy bez żadnych konsekwencji umowa podpisana 7marca po przejściu od innego operatora

 

możesz rozwiązać umowę z powodu podwyżki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znowu robią z ludzi wała - z dumą pisano że podwyżka to max 10 zł a tymczasem u mnie wychodzi 41,20 w stosunku do tego co płacę obecnie /a i tak jeszcze dwa miesiące temu płaciłem jeszcze o 15 zł mniej niż teraz/ - mam praktycznie pełną ofertę bez mezzo i orange sport i za to jeszcze dwa miesiace temu płaciłem 82,80 teraz płącę 97,80 a według oferty ze strony cyfry będę płacił 139 zł /razem z wynajmem dekodera/ - czy to są ceny już promocyjne czy przy przedłużaniu umowy /umowa kończy mi się w czerwcu/ będzie mozna coś z tych 139 zł utargować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cyfra+ ma dziwne podejście do swoich stałych abonentów. W ogóle ich nie szanuje. Wykorzystali moment, bo w styczniu i lutym kończyło się dużo umów. Ludzie przedłużali, bo co mieli robić. Byłem z cyfrą przez kilkanaście lat, postanowiłem w tym roku odejść jak zaproponowano mi za pakiet optimum HD 110zł bez żadnych zniżek. Teraz nie żałuję. Dzisiaj za ten sam pakiet zapłaciłbym 87zł. Poczekam jeszcze trochę, aż dekodery będą za 0zł.

CYFRO+ nie idź tą drogą !!! Zacznij szanować stałych abonentów, bo zostaniesz z ręką w nocniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam u nich umowę promocyjną na 18 m-cy i pakiet Komfortowy (49,90) oraz Canal+ (19,90) - czy pomimo tego, że jestem na warunkach promocyjnych, mogę zerwać umowę po zmianie regulaminu umowy o abonament (to pismo, co ostatnio rozsyłali)? No i jeśli mogę, to czy to się opłaca, bo chciałbym mieć tylko Start+Canal HD taniej, niż to co płacę teraz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam takie pytanie.

 

Mam umowę z Cyfrą na pakiet - "po staremu" - komfortowy + opcję canal +. Umowa kończy mi się 6 kwietnia. Czy będzie możliwe przedłużenie tej umowy na "nowy" pakiet KOMPAKT (plus kanały HD) czy będę zmuszony wypowiedzieć umowę i po 6 kwietnia podpisać nową ? I czy podpisując nową umowę, będę musiał zapłacić 99 zł aktywacji (wydaje mi się, że tak, ale pytam dla pewności) ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obecny okres minimalny Twojej umowy wygasa z końcem przyszłego miesiąca, a nie 6 kwietnia. Będziesz mógł (możesz) przedłużyć umowę na "nowy" pakiet KOMPAKT plus "nowa" opcja HD (5 programów). Proponuję profilaktycznie wysłać wypowiedzenie umowy w związku z końcem okresu minimalnego umowy bo wtedy na 99% otrzymasz korzystniejszą ofertę przedłużeniową. Masz na to czas do końca bieżącego miesiąca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po prostu wysyłasz wypowiedzenie nawet wtedy jeśli nie masz zamiaru rozwiązywać swojej umowy. Robisz to wyłącznie w celu uzyskania lepszych warunków przedłużeniowych.

 

ps.Oto cała tajemnica użytego przeze mnie zwrotu - "profilaktycznie". :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry musiolek za zadawanie chyba głupich pytań, ale chcę być w 110 % pewny. Czy po dostaniu wypowiedzenia Cyfra zadzwoni do mnie i mimo to będzie mi proponować lepsze warunki ? Żeby nie było tak, że oni "przyjmą to do wiadomości", a ja zostanę się na lodzie bez umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spokojnie, nawet jeśli nikt nie zadzwoni (w co nie wierzę) to i tak zawsze Ty możesz zadzwonić do nich w sprawie przedłużenia okresu minimalnego swojej obecnej umowy. A wysłane wypowiedzenie możesz anulować nawet w ostatnim dniu obowiązywania Twojej umowy (30 kwietnia), np. za pomocą faksu... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co pisano wcześniej na forum to można to też zrobić za pomocą e-maila i telefonu, ale nie gwarantuję, że tak właśnie jest.

Najlepsze rozwiązanie to faks, a jeśli nie masz do niego dostępu to bez problemu możesz nadać go usługowo w każdej placówce pocztowej (koszt około 1,50zł).

 

ps.Poza tym nie nastawiaj się tak na wycofywanie złożonego wypowiedzenia ponieważ na 99,99% nie będziesz tego robił gdyż przedłużysz okres minimalny swojej umowy na satysfakcjonujących Cię warunkach...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Mam pytanie. Otóż w grudniu 2010 roku, w okresie świątecznym nabyłem C+. Pakiet Optimum HD + Canal+ HD, gdyż chciałem wziąść udział w konkursie z telewizorami.

Telewizor wygrałem. Jakiś miesiąc temu był tzw. oglądaj więcej za mnie itd. Po tym czasie dzwonił ktoś z C+ i przedłużyłem promocję na Prestiż HD, czyli max. Dodatkowo mogłem nabyć kolejny dekoder HD na własność za 49zł i tak też zrobiłem.

Chodzi mi o to, czy pomimo tego telewizora i tego wszystkiego, mogę wysłać im pismo z wypowiedzeniem umowy, z racji tego., że zmienili regulamin.

 

Bardzo mi zależy na pilnej i fachowej pomocy, gdyż nie wiem, czy mi przysługuje takie prawo.

 

ps. jak powinno wyglądać takie pismo, jakie dane zawierać i w jaki sposób być umotywowane. Aha jaki jest adres do korespondencji, żeby wysłać wypowiedzenie.

 

Z góry dziękuje za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ps. jak powinno wyglądać takie pismo, jakie dane zawierać i w jaki sposób być umotywowane. Aha jaki jest adres do korespondencji, żeby wysłać wypowiedzenie.

 

Wypowiadam umowę o abonament w związku ze zmianą regulaminu 1 maja 2011 roku.

Podajesz Swoje dane, numer abonenta oraz czytelny podpis.

Wypowiedznie musisz wysłać do 31 marca.

 

CANAL+ Cyfrowy Sp. z o.o.

02-100 Warszawa

skr. poczt. 8

 

Najlepiej poleconym ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru.

Następnym razem użyj opcji szukaj. To nie boli. Temat wałkowany kilkanaście razy.

 

Ps: Czy przysługuje Ci prawo do zerwania umowy niech odpowie ktoś inny bo tego nie wiem xD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie. Otóż w grudniu 2010 roku, w okresie świątecznym nabyłem C+. Pakiet Optimum HD + Canal+ HD, gdyż chciałem wziąść udział w konkursie z telewizorami.

Telewizor wygrałem. Jakiś miesiąc temu był tzw. oglądaj więcej za mnie itd. Po tym czasie dzwonił ktoś z C+ i przedłużyłem promocję na Prestiż HD, czyli max. Dodatkowo mogłem nabyć kolejny dekoder HD na własność za 49zł i tak też zrobiłem.

Chodzi mi o to, czy pomimo tego telewizora i tego wszystkiego, mogę wysłać im pismo z wypowiedzeniem umowy, z racji tego., że zmienili regulamin.

 

Bardzo mi zależy na pilnej i fachowej pomocy, gdyż nie wiem, czy mi przysługuje takie prawo.

 

ps. jak powinno wyglądać takie pismo, jakie dane zawierać i w jaki sposób być umotywowane. Aha jaki jest adres do korespondencji, żeby wysłać wypowiedzenie.

 

...

Wypowiedznie musisz wysłać do 31 marca.

 

CANAL+ Cyfrowy Sp. z o.o.

02-100 Warszawa

skr. poczt. 8

 

Najlepiej poleconym ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru.

...

 

Ps: Czy przysługuje Ci prawo do zerwania umowy niech odpowie ktoś inny bo tego nie wiem xD

 

Nie da się wysłać listu poleconego adresowanego na skrytkę pocztową, a już tym bardziej za potwierdzeniem odbioru, ponieważ w takim wypadku nie ma kto poręczyć odbioru. Pracownik poczty na pewno zwróci na to uwagę i nie przyjmie takiego listu jako poleconego. Aby list mógł być nadany jako polecony, musi być adresowany na adres budynku/mieszkania (lub lokalu siedziby firmy) i pewnie do konkretnej osoby (lub firmy).

 

Prawo do zerwania umowy przysługuje zawsze, pytanie powinno brzmieć jakie mogą być konsekwencje. Operator nie może odmówić rozwiązania umowy, nawet zawartej na czas określony. Jednak w takim przypadku może obciążyć Abonenta kosztami przyznanych ulg i upustów jeśli takie były np. związane z promocją (niższy abonament, obniżona opłata instalacyjna/aktywacyjna). W takim przypadku ważne są zapisy zawartej umowy, które często zawiera odrębny regulamin, one zazwyczaj określają na jakich warunkach można rozwiązać umowę oraz w jakiej formie i gdzie złożyć wypowiedzenie. Warto zwrócić przy takiej okazji uwagę czy zapisy te są prawnie legalne, tzn. nie zawierają nic z rejestru klauzul niedozwolonych (jest on bardzo długi), ale nawet w takim przypadku, jeśli w grę wchodzi ograniczony czas, raczej trzeba się do nich dostosować, oraz jednocześnie zaskarżyć (zgłosić) niedozwolone zapisy chyba do UOKiK.

 

Wg mojej opinii , jeśli telewizor był nagrodą, która była losowana, wśród osób, które w określonym terminie zawarły umowę, a nie przyznawana każdemu za jej zawarcie, to raczej nie podlega on zwrotowi czy jakiejś opłacie karnej, chyba że regulamin konkursu oznajmia inaczej. Natomiast za obniżony abonament, lub dekoder sprzedany po niższej niż nominalna cena, Operator pewnie może naliczyć opłatę karną za przyznane ulgi.

 

P.S. Nie jestem prawnikiem ani specjalistą z tego zakresu, więc z góry przepraszam jeśli popełniłem jakiś błąd. To co napisałem opieram na własnych doświadczeniach z różnymi umowami oraz na informacjach przeczytanych (lub zasłyszanych) przy różnych okazjach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie da się wysłać listu poleconego adresowanego na skrytkę pocztową, a już tym bardziej za potwierdzeniem odbioru, ponieważ w takim wypadku nie ma kto poręczyć odbioru. Pracownik poczty na pewno zwróci na to uwagę i nie przyjmie takiego listu jako poleconego. Aby list mógł być nadany jako polecony, musi być adresowany na adres budynku/mieszkania (lub lokalu siedziby firmy) i pewnie do konkretnej osoby (lub firmy).

 

 

Bzdura.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...