Skocz do zawartości

Umowa z Cyfrą - pytania, problemy


Koran
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

@jacekplacek a Ty przeczytałeś co napisałem?

Przeczytałem umowę, miałem wątpliwości co do jej treści. Jednak dystrybutor, przedstawiciel na Łódź, z którym zostałem telefonicznie połączony (podobno) i jak już pisałem konsultantka z infolinii, stwierdzili że są to standardowe wzorce umów, a Cyfra wyłącza HBO HD i zostawia Canal+ HD bez żadnych problemów. Rozmowa jest nagrana, szkoda że nie nagrałem dystrybutora, więc zobaczymy jak się Cyfra zachowa. Ja przeżyję bez programów HD, ewentualnie dokupię sobie za te 6zł. Ale wszystkim będę odradzał Cyfre i sam nawet gdybym miał zamiar przedłużyć umowę, bo ofertę programową mają dobrą, to dopóki nie będzie wszystkiego na piśmie to nie podpiszę.

Mój błąd, że im zaufałem. Oszustom.

A na ulotce reklamowej jak byk stoi, Canal+ Film HD, Canal+ Sport HD 0zł. Wiem, wiem ulotka nie jest wiążąca. Jest tylko haczykiem oszustów na łatwowiernych klientów.

 

@gard ja się nie przejmuję. Osobiście uważam, że oni więcej stracą na tym niż zyskają. Uważam też, że każdy powinien wysłać skargę do UOKiK. Cyfrowy Polsat zmusili do zmienienia treści Regulaminu więc myślę, że przy odpowiedniej ilości zgłoszeń za Cyfre też się wezmą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Ten temat był już przerabiany kilka razy. To jest wina systemu Cyfry i konsultant nic nie może z tym zrobić. Reklamacja na 100% zostanie uznana i paczkę C+ HD przywrócą za darmo.

A to ciekawe.

Jak komuś przywrócą za darmo to proszę o info, bo z tego co mnie odpowiedzieli, to tyle, że miałam czytać regulamin - tam było napisane, że odłącza HD, po odłączeniu HBO.

Posłałam reklamację i opisaną sytuację do UOKiK, ale przypuszczam, że jeśli tylko ja to zrobiłam, to UOKiK nie weźmie się za to, a szkoda, bo nadaje się to tak samo na karę jak sprawa ERY.

ERA dostała karę za wprowadzanie w błąd klientów w ulotkach i reklamie, pomimo tego, że broniła się, twierdząc, że klient mógł przeczytać regulamin.

Wprawdzie zgłosiła odwołanie, ale zobaczymy jak to się skończy.

 

W każdym razie z ulotki Świątecznego doładowania, z tłumaczenia dystrybutora tak nie wynikało.

Natomiast Pan, który w odpowiedzi na moja reklamację do mnie zadzwonił z Cyfry+, aby powiedzieć mi (nie dosłownie), że idioci którzy nie czytają regulaminu przed podpisaniem umowy maja za swoje, nie brzmiał jakby Cyfra+ chciała przywrócić klientowi, to co miał przedstawione podczas podpisywania umowy.

@ Trofik to nie czytałeś tego co podpisujesz? Twoiom obowiązkiem było przeczytać umowe zanim ją podpisałeś,jeśli ktoś ponosi wine za tą sytuacje to tylko i wyłącznie TY.

Jest taka zasada zanim coś podpiszesz przeczytaj to DWA razy,nie przeczytałeś Twoja sprawa sam jesteś sobie winny.

Dobrze wiesz, jak i doskonale wie Cyfra+, ze nie ma sensu czytać u dystrybutora 7 stron maczkiem i to tekstu, który po pierwszym przeczytaniu dla nowego klienta i tak pozostanie czarna magią.

Większość podpisujących zdaje się na to co przedstawia dystrybutor. A dystrybutor nie mówił ani słowa o odłączeniu HD, po odłączeniu HBO.

Co jeszcze ciekawe.

Po tym jak chciałam odłączyć HBO po 3 miesiącach Pani na infolinii zaproponowała mi HBO za 19,90.

Nie mówiła, że to tylko na pół roku. (Znów moja wina, że się nie dopytywałam Cyfry, czy czasem nie robi mnie w balona?)

Dowiedziałam się o tym przypadkowo, po tym jak zadzwonił do mnie jakiś inny [beep] z Cyfry+ proponując mi znów HBO za 19,90 pomimo tego, że już to powinnam mieć włączone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze wiesz, jak i doskonale wie Cyfra+, ze nie ma sensu czytać u dystrybutora 7 stron maczkiem i to tekstu, który po pierwszym przeczytaniu dla nowego klienta i tak pozostanie czarna magią.

To co najważniejsze czyli regulamin danej promocji znajduje się przeważnie na jednej stronie, więc bez problemu można się z tym zapoznać u dystrybutora, a ogólny regulamin jest dostępny na stronie Cyfry+.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz poślę emailem regulamin i miejsce, w którym był punkt o Premium HD, sprzedawanym do HBO i Canal+.

Jeśli twoim zdaniem jest on na jednej kartce, to musiała by to być czcionka 1,5.

Co i tak, dla nowego klienta, niekoniecznie jest tak łatwo zrozumiałe.

Jak psu zupa należy się klientowi szczegółowe wyjaśnienie zasad promocji przez sprzedającego.

Moim zdaniem nie ulega wątpliwości, że było to albo celowe zatajenie szczegółów promocji (bo na ulotce nie było ani słowa - wręcz przeciwnie jej forma nie dawała wątpliwości, że opcje HD są na 13 miesięcy - mówię o umowach podpisanych na 13 miesięcy) albo niedbałość sprzedającego, której konsekwencji nie mogą ponosić abonenci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprzedający często sam nie rozumie tych zasad, więc trudno od niego oczekiwać, że coś nam wyjaśni, regulaminy trzeba czytać samemu przed podpisaniem umowy. Jeszcze w listopadzie aneks był na jednej czy dwóch kartkach, więc można było się bez problemu z tym zapoznać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Ten temat był już przerabiany kilka razy. To jest wina systemu Cyfry i konsultant nic nie może z tym zrobić. Reklamacja na 100% zostanie uznana i paczkę C+ HD przywrócą za darmo.

 

A to ciekawe.

Jak komuś przywrócą za darmo to proszę o info, bo z tego co mnie odpowiedzieli, to tyle, że miałam czytać regulamin - tam było napisane, że odłącza HD, po odłączeniu HBO.

Posłałam reklamację i opisaną sytuację do UOKiK, ale przypuszczam, że jeśli tylko ja to zrobiłam, to UOKiK nie weźmie się za to, a szkoda, bo nadaje się to tak samo na karę jak sprawa ERY.

ERA dostała karę za wprowadzanie w błąd klientów w ulotkach i reklamie, pomimo tego, że broniła się, twierdząc, że klient mógł przeczytać regulamin.

Wprawdzie zgłosiła odwołanie, ale zobaczymy jak to się skończy.

 

W każdym razie z ulotki Świątecznego doładowania, z tłumaczenia dystrybutora tak nie wynikało.

Natomiast Pan, który w odpowiedzi na moja reklamację do mnie zadzwonił z Cyfry+, aby powiedzieć mi (nie dosłownie), że idioci którzy nie czytają regulaminu przed podpisaniem umowy maja za swoje, nie brzmiał jakby Cyfra+ chciała przywrócić klientowi, to co miał przedstawione podczas podpisywania umowy.

 

Wystarczy użyć opcji :szukaj: a znajdziesz osoby, które po złożeniu reklamacji odzyskały Canal+ HD za darmo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale wychodzi na to, że reklamacja zostaje uznana lub nie, tylko według widzimisię aktualnie pracującego na zmianie a nie na podstawie odgórnej procedury w konkretnym przypadku.

Jeszcze raz podkreślę, przeczytałem umowę w domu, wypisałem na kartce wątpliwości (bo np. według mnie po wyłączeniu HBO powinni wyłączyć C+, bo jak sama nazwa wskazuje opcja: C+ HBO), jednak zaufałem oszustowi w postaci dystrybutora i przedstawiciela regionalnego.

Wrzucam jeszcze ulotkę, na której opierał się dystrybutor, a na której jak byk stoi że można mieć C+ Film HD i C+ Sport HD, bez HBO HD.

711286cd6119b995m.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie.

Mam wielką prośbę, na jutro muszę ustalić teściowej jakie ma możliwości zmiany/rozwiązania umowy.

Czy jeśli wiem, że w 6.06.2009 podpisała umowę na 18 miesięcy i ma pakiet prestiżowy+ ?

Zastanawiam się na następującymi opcjami:

- rozwiązać umowę - kiedy można? czy płaci się jakąś karę umowną za rozwiązanie przed upływem 18 miesięcy ?

- przenieść na siebie i dokonać zmian w abo ?

 

Będę wdzięczny za pomoc, bo nie zdążę już przejrzeć całego forum,

pzdr

Qlex

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj @ qlex

 

Jeśli teściowa rozwiąże umowę przed upływem 18 mies (tzw. Okres minimalny ) to zapłaci w ciągu 7 dni od daty zerwania umowy 299,00zł - kara za zerwanie przed terminowe teściowa może przepisać umowę na ciebie wystarczy telefon do CTA i rozmawia teściowa jako abonent że dokonuje cesji abonamentu na ciebie i ty że to przejmujesz i podajecie dane i tym podobne ale najlepiej udać się do Centrum Cyfry+ i tam załatwicie wszystko w jednym miejscu :read: Pozdrawiam Was :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Amaś 1990

dzięki.

 

do kiedy trzebaby czekać, aby rozwiązać umowę bez kary? Bo rozumiem, że jak minie 18m, to wtedy wypowiedzenie jest 3-mies, a wcześniej 1-mies ?

 

Czy w takiej sytuacji, można przepisać umowę i np. zmniejszyć pakiet ?

Widzę, że teściowa ma na własność SD, więc pewnie wtedy nikłe szanse na PVR HD?

 

Dzięki za dalsze wskazówki :)

Qlex

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

np jak masz umowę do Listopada 2010 to wypowiedzenie wysyłasz pod koniec pazdziernika z datą 1.11 i umowa gaśnie 1.12

albo jak masz umowe na nieokreslony to wtedy 3mies wypowiedzenia można wynająć PVR HD w każdej chwili a i zmienić pakiet koszty procedur około 100 zł także lepiej podpisz nową umowe taniej bedzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie.

Mam wielką prośbę, na jutro muszę ustalić teściowej jakie ma możliwości zmiany/rozwiązania umowy.

Czy jeśli wiem, że w 6.06.2009 podpisała umowę na 18 miesięcy i ma pakiet prestiżowy+ ?

Zastanawiam się na następującymi opcjami:

- rozwiązać umowę - kiedy można? czy płaci się jakąś karę umowną za rozwiązanie przed upływem 18 miesięcy ?

- przenieść na siebie i dokonać zmian w abo ?

 

Będę wdzięczny za pomoc, bo nie zdążę już przejrzeć całego forum,

pzdr

Qlex

 

Czyli ma umowę od 01.07.2009 do 31.12.2010.

Wypowiedzenie należy wysłać do 30.11.2010.

Zerwanie umowy teraz to kara 299 zł.

Zejście na pakiet Podstawowy+ to koszt 353,20 zł (8x42,90 zł+10 zł za zmianę pakietu).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zejście na pakiet powitalny kosztuje 59zł. Tracisz rabat na pakiet komfortowy, a powitalny otrzymasz w standardowej czyli około 20zł (nie pamiętam dokładnie) W pakiecie powitalnym można mieć jedynie jedną opcję dodatkową także z HBO lub Canal+ trzeba zrezygnować. Wydaje mi się ,że na pozostała opcję nie powinieneś stracić zniżki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...