tomekjot Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Jeśli można wiedzieć to gdzie go kupiłeś i za ile? Można kupić moduł CI+ za pośrednictwem strony internetowej za 99 zł na własność. Wiąże się to z umową na minimum 15 miesięcy na minimum pakietem Mini HD za 14,90 zł. 3 pierwsze miesiące gratis i oglądasz przez ten czas Rodzinny HD. Już można kupić za 1 zł, z umową na 18 - m-cy, płatne od 3 m-ca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lcd40 Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Tych modułów CAM nie ma. To znaczy w punktach Polsatu ich nie ma i nikt nie potrafi powiedzieć kiedy będą. Jeśli się zamówi przez infolinię, to mogą przysłać moduł, jak będą mieli, a nie mają a wobec tego, że nie mają, przyślą dekoder To nie są moje wymysły, tylko mi tak powiedzieli na infolinii Polsatu, ze wysyłają to, co mają na magazynie. Podsumowując wygląda to tak, jakby ktoś sprzedawał jabłka, śliwki i gruszki, przy czym nie miał jabłek, a jeśli zamówisz telefonicznie, to dostaniesz coś, co akurat będzie w magazynie, przy czym nikogo nie będzie interesować, co zamawiałeś. A, byłbym zapomniał. Powiedziano mi też na tej Polsatowej infolinii, że jak przyślą coś innego, to można tego nie odebrać. Może ktoś wie, jak wytłumaczyć rodzinie, która paczka od Polsatu będzie cacy, a która be? Jednym słowem Mrożek wymieszany z Bareją. Ale to może taki wstęp do tego co potem, na losowo wysłanym sprzęcie, w telewizji się zobaczy? Czyli malowanie trawy na zielono, przecinanie wstęgi w te a potem w tamte i radosne wiadomości o sukcesach Wincentego w zdobywaniu atrakcyjnie oprocentowanych pożyczek? 3000% odsetek w skali roku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekjot Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Mi dzisiaj nic takiego nie powiedziano- wręcz przeciwnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SummerCruisin Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Tych modułów CAM nie ma. Fakt że nie w każdej chwili są dostępne nie oznacza że ich nie ma. Ale wiem że są Na przyszłość nie zawsze się sugeruj tym co mówi Pani z infolinii. A jak zamawiasz moduł cam to przychodzi moduł cam bynajmniej z innym przypadkiem się nie spotkałam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lcd40 Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Niestety modułów nie ma. W punktach ich nie ma. Byłem osobiście oraz pytałem telefonicznie. Nie ma i nikt nie wie kiedy będą. Nikt nawet nie zaproponował, że postara się coś z tym zrobić czyli ściągnąć skądś. Ponoć nie da się, bo nigdzie nie ma. Natomiast klnę się na wszystkie świętości, że koleś na infolinii mi powiedział, że faktycznie może tak być, że zamawia się coś innego niż się dostaje. A jak poszukacie w necie, to z łatwością znajdziecie takie przypadki, że co innego zamawiasz, co innego dostajesz. W praktyce Polsat robi tak. Przychodzi gościu, czyli że niby ja, do punktu i mówi, że chce podpisać umowę z modułem CAM. Koleś, który pracuje w punkcie mówi, że modułów nie ma. Nie ma i koniec. Gościu, czyli ja, idzie do konkurencji i podpisuje tam umowę. No ale jak Polsat ma 3,5 miliona klientów to po co mu 3,5 miliona i jeden? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Nie panikuj. Na razie jesteś jedynym odosobnionym przypadkiem, nie wiadomo czy tak do końca prawdziwym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekjot Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Na chwile obecną moduły CAM pojawiły się w ofercie ponownie w tym tygodniu, i jak mniemam są dostępne tylko przy zamówieniu przez internet. Zresztą nie sadze, aby ktoś robił z siebie idiotę oferując czegoś czego aktualnie nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SummerCruisin Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2013 To nie wiem jak w zeszlym tygodniu go sprzedalam... nie napisalam ze jest ich w brud jak dekoderow cpt ale sa one dostarczane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lcd40 Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Ja też nie wiem, jak sprzedałaś. Być może do sprzedaży nie jest potrzebna znajomość ortografii. Czegoś może być w bród. Przez o z kreską. Natomiast modułów w punktach sprzedaży nie ma nawet na lekarstwo, już nie wspominając, że nie ma ich w bród W każdym razie ludzie znający temat wiedzą, że zamawianie czegokolwiek przez infolinię jest początkiem problemów. Jakoś im się za często zdarza, że ktoś czegoś nie zaznaczy, ktoś inny nie zwróci uwagi, a co dostanie klient do domu to już czysty przypadek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdzima Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Skoro modułów jest w bród to czy można wziąć (kupić) to urządzenie jako multiroom? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stan69 Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Nie.Moduł może działać tylko jako urządzenie główne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdzima Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Rozumiem, że technicznie to by działał jako multiroom lecz CP nie przewiduje takiego rozwiązania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SummerCruisin Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Jak pisze się szybko na tel to błędy się zdarzają ale jestem szczęśliwa ze się tak usmiales z takiej głupoty. Gratuluje poziomu To nie wiem kto ma lepiej wiedziec niz sprzedawca Może czas i konkurencja zmusi Polsat by wprowadzili te moduły jako multiroom ale narazie nie sadze żeby im się to opłacało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekjot Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Jak długo czeka się na załączenie sygnału po włożeniu modułu do czytnika ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marenss Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Ustawiłem dekoder na kanale TV6, ponowiłem sygnał przez iCOK i wskoczyło po 45minutach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekjot Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Jest dobrze, tylko kanały Viaset są chyba nieudostępnione, a sa niby od Mini HD. No nic ale w prezencie mam HBO i Cinemaxy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2013 @tomekjot Skoro masz Fergusona Arivę 250 Combo to na każdym z kanałów Viasat wciśnij na pilocie przycisk "Edit", następnie w okienku, które się pojawi, na samym dole jest opcja "dekoduj przez". Ustaw ją na "interfejs wspólny CI" i następnie zatwierdź zmianę przyciskiem "zapisz". Powinno pomóc. Jeśli obraz nie pojawi się po chwili to przełącz tuner na inny kanał, po czym wróć z powrotem na ten Viasat. Wówczas obraz powinien się pojawić. Ja na moim Fergusonie Ariva 202E też kiedyś miałem podobny problem i powyższy "zabieg" pomógł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cezi1 Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Witam! Znowu mam problem z kanałami Nickelodeon HD oraz Nick. Jr, tak jak większość użytkowników starego modułu CI w maju br. Kanały włączają się na około 10 sekund, a potem obraz się zamraża. Sprawdźcie proszę czy też macie ten problem. Jeśli tak to piszę reklamację do ICOK. Cezi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grejpfrut Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2013 W najbliższym czasie wypowiadam umowę z CP i chciałbym nową podpisać z modułem CI+. Mam telewizor Samsung z serii D6500, czy ktoś z Was używa tego modułu z tym modelem TV? Przeszukiwałem ten wątek i znalazłem tylko jeden post sprzed 2 lat z problemami w tym modelu TV, więc może coś się zmieniło... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Witam! Znowu mam problem z kanałami Nickelodeon HD oraz Nick. Jr, tak jak większość użytkowników starego modułu CI w maju br. Kanały włączają się na około 10 sekund, a potem obraz się zamraża. Sprawdźcie proszę czy też macie ten problem. Jeśli tak to piszę reklamację do ICOK. Cezi No niestety potwierdzam - u mnie tak samo brrrrr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bono58 Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Do kol "grejpfrut" używam moduł CI+ w NC+ na samsung led d6500 od roku i nie mam żadnego problemu z dekodowaniem kanałów w DVB-S jak i S2.Często go przekładam do tunera opticum 9500 HD i zawsze jest wszystko OK!Do tej pory niezawodny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rufioo Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Witam Czy ma ktoś rozwiązanie na moduł CI+ Polsatu z Digyboxx 'em HD C+ ? Komunikat "brak karty" pojawia się dość przypadkowo, ale zawsze (od 3h go męczę i jestem jego szczęśliwym posiadaczem po zmianie na kanały z różnym kodowaniem (nagra, media, viacc, conax). Włożenie karty TNK powoduje, że zmienia sie tylko komunikat na "Program jest kodowany" i wymienia te wszystkie kodowania. Czy to na pewno wina modułu? Chciałem zauważyć, że przerzuciłem się z leciwej arivy 200, w której wolno , ale jednak wszystko działało - chciałem dobrze Mam nadzieję że nie będę musiał zwracać Technisatowi tunera za brak możliwości oglądania obiecanego Cyfrowego Polsatu przez CI....... Z góry WIELKIE dzięki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Witam! Znowu mam problem z kanałami Nickelodeon HD oraz Nick. Jr, tak jak większość użytkowników starego modułu CI w maju br. Kanały włączają się na około 10 sekund, a potem obraz się zamraża. Sprawdźcie proszę czy też macie ten problem. Jeśli tak to piszę reklamację do ICOK. Cezi No niestety potwierdzam - u mnie tak samo brrrrr Też potwierdzam. Tak, więc możesz śmiało kolego @cezi1 zapukać do ICOKu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PuDZ Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Może trochę głupie pytanie ale jak sprawdzić jakość i moc sygnału ? mam moduł ci+ bezpośrednio do tv podpięty(samsung smart tv F6500) i przeszukałem wszystkie opcje i nigdzie nie ma żadnych informacji na ten temat. W dekoderze nie było problemów ze sprawdzeniem tych danych, natomiast w telewizorze w opcjach modułu bądź anteny brak takich informacji. I jeszcze jedno pytanie, czy ktoś też ma problemy z tvn hd ? wszystkie kanały ładnie odbierają a tvn hd albo przerywa albo tak jak dzisiaj w ogóle nie działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2013 @PuDZ, takich informacji nie znajdziesz w sofcie modułu, tylko trzeba ich poszukiwać w oprogramowaniu telewizora. Sprawdź dokładnie opcje tv, nie wierzę bowiem, by nie było tam tych informacji. Wszystkie TP działają dobrze, więc sprawdź antenę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.