Skocz do zawartości

Moduł CAM CI / CI+ Polsat Box


Janusz Sulisz
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli można wiedzieć to gdzie go kupiłeś i za ile?

Można kupić moduł CI+ za pośrednictwem strony internetowej za 99 zł na własność. Wiąże się to z umową na minimum 15 miesięcy na minimum pakietem Mini HD za 14,90 zł. 3 pierwsze miesiące gratis i oglądasz przez ten czas Rodzinny HD.

 

 

Już można kupić za 1 zł, z umową na 18 - m-cy, płatne od 3 m-ca

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tych modułów CAM nie ma. To znaczy w punktach Polsatu ich nie ma i nikt nie potrafi powiedzieć kiedy będą. Jeśli się zamówi przez infolinię, to mogą przysłać moduł, jak będą mieli, a nie mają :brawo: a wobec tego, że nie mają, przyślą dekoder :jupi: To nie są moje wymysły, tylko mi tak powiedzieli na infolinii Polsatu, ze wysyłają to, co mają na magazynie.

 

Podsumowując wygląda to tak, jakby ktoś sprzedawał jabłka, śliwki i gruszki, przy czym nie miał jabłek, a jeśli zamówisz telefonicznie, to dostaniesz coś, co akurat będzie w magazynie, przy czym nikogo nie będzie interesować, co zamawiałeś.

 

A, byłbym zapomniał. Powiedziano mi też na tej Polsatowej infolinii, że jak przyślą coś innego, to można tego nie odebrać. Może ktoś wie, jak wytłumaczyć rodzinie, która paczka od Polsatu będzie cacy, a która be?

 

Jednym słowem Mrożek wymieszany z Bareją. Ale to może taki wstęp do tego co potem, na losowo wysłanym sprzęcie, w telewizji się zobaczy? Czyli malowanie trawy na zielono, przecinanie wstęgi w te a potem w tamte i radosne wiadomości o sukcesach Wincentego w zdobywaniu atrakcyjnie oprocentowanych pożyczek? 3000% odsetek w skali roku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tych modułów CAM nie ma.

Fakt że nie w każdej chwili są dostępne nie oznacza że ich nie ma. Ale wiem że są :)

Na przyszłość nie zawsze się sugeruj tym co mówi Pani z infolinii. A jak zamawiasz moduł cam to przychodzi moduł cam bynajmniej z innym przypadkiem się nie spotkałam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety modułów nie ma. W punktach ich nie ma. Byłem osobiście oraz pytałem telefonicznie. Nie ma i nikt nie wie kiedy będą. Nikt nawet nie zaproponował, że postara się coś z tym zrobić czyli ściągnąć skądś. Ponoć nie da się, bo nigdzie nie ma.

 

Natomiast klnę się na wszystkie świętości, że koleś na infolinii mi powiedział, że faktycznie może tak być, że zamawia się coś innego niż się dostaje. A jak poszukacie w necie, to z łatwością znajdziecie takie przypadki, że co innego zamawiasz, co innego dostajesz.

 

W praktyce Polsat robi tak. Przychodzi gościu, czyli że niby ja, do punktu i mówi, że chce podpisać umowę z modułem CAM. Koleś, który pracuje w punkcie mówi, że modułów nie ma. Nie ma i koniec. Gościu, czyli ja, idzie do konkurencji i podpisuje tam umowę. No ale jak Polsat ma 3,5 miliona klientów to po co mu 3,5 miliona i jeden?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też nie wiem, jak sprzedałaś. Być może do sprzedaży nie jest potrzebna znajomość ortografii. Czegoś może być w bród. Przez o z kreską. Natomiast modułów w punktach sprzedaży nie ma nawet na lekarstwo, już nie wspominając, że nie ma ich w bród :lol2:

W każdym razie ludzie znający temat wiedzą, że zamawianie czegokolwiek przez infolinię jest początkiem problemów. Jakoś im się za często zdarza, że ktoś czegoś nie zaznaczy, ktoś inny nie zwróci uwagi, a co dostanie klient do domu to już czysty przypadek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak pisze się szybko na tel to błędy się zdarzają ale jestem szczęśliwa ze się tak usmiales z takiej głupoty. Gratuluje poziomu :jupi: To nie wiem kto ma lepiej wiedziec niz sprzedawca :roll:

 

Może czas i konkurencja zmusi Polsat by wprowadzili te moduły jako multiroom ale narazie nie sadze żeby im się to opłacało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@tomekjot

Skoro masz Fergusona Arivę 250 Combo to na każdym z kanałów Viasat wciśnij na pilocie przycisk "Edit", następnie w okienku, które się pojawi, na samym dole jest opcja "dekoduj przez". Ustaw ją na "interfejs wspólny CI" i następnie zatwierdź zmianę przyciskiem "zapisz". Powinno pomóc. Jeśli obraz nie pojawi się po chwili to przełącz tuner na inny kanał, po czym wróć z powrotem na ten Viasat. Wówczas obraz powinien się pojawić.

Ja na moim Fergusonie Ariva 202E też kiedyś miałem podobny problem i powyższy "zabieg" pomógł. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

 

Znowu mam problem z kanałami Nickelodeon HD oraz Nick. Jr, tak jak większość użytkowników starego modułu CI w maju br. Kanały włączają się na około 10 sekund, a potem obraz się zamraża. Sprawdźcie proszę czy też macie ten problem.

 

Jeśli tak to piszę reklamację do ICOK.

 

Cezi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W najbliższym czasie wypowiadam umowę z CP i chciałbym nową podpisać z modułem CI+.

Mam telewizor Samsung z serii D6500, czy ktoś z Was używa tego modułu z tym modelem TV?

Przeszukiwałem ten wątek i znalazłem tylko jeden post sprzed 2 lat z problemami w tym modelu TV, więc może coś się zmieniło...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

 

Znowu mam problem z kanałami Nickelodeon HD oraz Nick. Jr, tak jak większość użytkowników starego modułu CI w maju br. Kanały włączają się na około 10 sekund, a potem obraz się zamraża. Sprawdźcie proszę czy też macie ten problem.

 

Jeśli tak to piszę reklamację do ICOK.

 

Cezi

No niestety potwierdzam - u mnie tak samo brrrrr :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Czy ma ktoś rozwiązanie na moduł CI+ Polsatu z Digyboxx 'em HD C+ ? Komunikat "brak karty" pojawia się dość przypadkowo, ale zawsze (od 3h go męczę i jestem jego szczęśliwym posiadaczem ;) po zmianie na kanały z różnym kodowaniem (nagra, media, viacc, conax). Włożenie karty TNK powoduje, że zmienia sie tylko komunikat na "Program jest kodowany" i wymienia te wszystkie kodowania. Czy to na pewno wina modułu? Chciałem zauważyć, że przerzuciłem się z leciwej arivy 200, w której wolno :), ale jednak wszystko działało - chciałem dobrze :) Mam nadzieję że nie będę musiał zwracać Technisatowi tunera za brak możliwości oglądania obiecanego Cyfrowego Polsatu przez CI.......

Z góry WIELKIE dzięki za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

 

Znowu mam problem z kanałami Nickelodeon HD oraz Nick. Jr, tak jak większość użytkowników starego modułu CI w maju br. Kanały włączają się na około 10 sekund, a potem obraz się zamraża. Sprawdźcie proszę czy też macie ten problem.

 

Jeśli tak to piszę reklamację do ICOK.

 

Cezi

No niestety potwierdzam - u mnie tak samo brrrrr :evil:

Też potwierdzam. Tak, więc możesz śmiało kolego @cezi1 zapukać do ICOKu. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może trochę głupie pytanie ale jak sprawdzić jakość i moc sygnału ? mam moduł ci+ bezpośrednio do tv podpięty(samsung smart tv F6500) i przeszukałem wszystkie opcje i nigdzie nie ma żadnych informacji na ten temat. W dekoderze nie było problemów ze sprawdzeniem tych danych, natomiast w telewizorze w opcjach modułu bądź anteny brak takich informacji.

 

I jeszcze jedno pytanie, czy ktoś też ma problemy z tvn hd ? wszystkie kanały ładnie odbierają a tvn hd albo przerywa albo tak jak dzisiaj w ogóle nie działa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@PuDZ, takich informacji nie znajdziesz w sofcie modułu, tylko trzeba ich poszukiwać w oprogramowaniu telewizora.

 

Sprawdź dokładnie opcje tv, nie wierzę bowiem, by nie było tam tych informacji.

 

Wszystkie TP działają dobrze, więc sprawdź antenę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...