Skocz do zawartości

Moduł CAM CI / CI+ Polsat Box


Janusz Sulisz
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytania odnośnie modułu CI i karty pre-paid Cyfrowego Polsatu:

 

001 # Czy moduł pre-paid CP działa w odbiornikach Opticum 9600 HD TS i Opticum 7300 CI2CX PLUS VFD ?

002 # Czy moduł pre-paid CP można dowolnie podmieniać między dekoderami tj przekładać w ww ?

003 # Czy moduł pre-paid CP muszę aktywować teraz czy mogę z tym zaczekać np do kwietnia ?

 

 

Dzięki za informację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mnie interesuje fakt czy komuś kiedykolwiek własny moduł CP się popsuł i czy go naprawiał?Czy jest to w ogóle opłacalne?Hipotetyczna sytuacja jest taka że kupujsz prepaida ,po prepaidzie podpisujesz jedną umowe,potem kolejną,mijają 2 lata gwarancji i nagle moduł przestaje działać.Czy można go wtedy naprawić,czy się to opłaca i czy CP "pomaga" jakoś takiemu właścicielowi np. proponując mu nowy moduł na własność?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie w jaki sposób mam aktywować moduł CAM Cyfrowego Polsatu? Generalnie powinno się to robić na kanale aktywacja modułu CAM ale problem jest tego typu że przywracając ustawienia fabryczne na moim dekoderze Samsung DSB-H370G po wczytaniu listy kanałów z satelity nie widzę takiego kanału (zawsze był niemal na samym końcu listy). Moduł mam podpięty do innego dekodera tj. Opticum 9600 HD. Dzwoniąc do BOK-u usłyszałem że mam włączyć kanał "Aktywacja modułu CAM" tylko ja się pytam gdzie ten kanał jest? Ci konsultanci potrafią dobić człowieka na śmierć :twisted: Zastanawiam się nad zostawieniem tego na kanale dla Abonentów. Może to coś da. Ciekawostką jest fakt że w icok mam widoczną kartę z pakietem FTA :shock: a gdy robię ponowienie sygnału z satelity, wyskakuje mi komunikat "Błąd! Brak aktywnych pakietów" Umowę podpisałem dziś na pakiet Familijny+RelaxMix

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sklepie internetowym Hollex w karcie towaru "Moduł HD prepaid 199 zł Cyfrowy Polsat" jest podana informacja odnośnie aktywacji tegoż modułu. Cytuję: "Aktywacji karty i modułu dokonuje klient po zakupie dzwoniąc na infolinię 0-801/080808 lub 0-22 2127-222. Przy rejestracji trzeba mieć polski adres i nr PESEL". Wynika z tego, że aktywacji modułu CAM obecnie można dokonać jedynie telefonicznie. Być może tobie "wally79" aktywuje się na dowolnym kanale z platformy Cyfrowy Polsat ale jeśliby nie, to możesz skorzystać z instrukcji zamieszczonej powyżej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim przypadku było tak jak pisze marys26. Kupiłem moduł w ofercie na abonament z umową. Dziś już mi przesłali uprawnienia i mam teraz niemal całą ofertę programową wszystkich platform cyfrowych w kraju w rozsądnych cenach. Najbardziej chodziło mi o ofertę sportową. :jupi::D Najważniejsze że Umowa na superfilm kończy mi się w czasie kiedy będę zaczynał płacić normalny abonament z tytułu posiadanego modułu CAM. Więc stratny raczej nie będę :jupi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Mam moduł na zasadzie prepaid przez 4 miesiące. Czy po tym okresie mogę iść do APS-u i podpisać umowę na ten moduł na pakiet Mini Max??

 

Jeśli tak to na ile mogę tą umowę podpisać? Chcę mieć jak najkrótszy czas trwania umowy.

 

Od jakiego pakietu jest dostępny Polsat w wersji HD??

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Praktycznie po zgaśnięciu karty możesz już iść do APS podpisać umowę ale w moim przypadku musiałem odczekać jeszcze kilka dni bo system nie przyjmował mojej karty.

Niestety nie znam teraz oferty ale chyba najkrótszym okresem będzie 13 miesięcy lub na czas nieokreślony

Polsat "HD" jest dostępny od pakietu familijnego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam takie pytanie

 

Powiedzmy że mam moduł CI Polsatu pre-paid.

Mija pierwszy miesiąc użytkowania i pakiet spada nam do Familijnego.

Czy jest możliwość dopłaty by przez te ostanie 3 miesiące oglądać wyższy pakiet ??

Albo czy jest już możliwość podpisania umowy nie czekając do wygaśnięcia pakietu pre-paid

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podejrzewam, że jeżeli zadzwonisz na infolinię, albo napiszesz maila, to nie będą Ci robili ŻADNEGO problemu z podpisaniem umowy, tylko według mnie to nie jest korzystne (różnica w cenie za "Familijny" nie jest duża - chyba 3, albo 4 złote), bo tracisz tą "wolność" jaką daje "prepaid", tzn. płacenie kiedy Ty chcesz, a nie kiedy oni, ale zdecyduj sam (np. kanałów hd nie można dokupywać bez umowy, co jest sporym błędem "CP" moim zdaniem).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem to nie umożliwią dobrania coś przed upływem 4mies.są zakładnikami własnego systemu.Ta 4mies.oferta jest już opłacona,ich system tak zalegalizował.O umowie nie ma mowy przed upływem 4mies.,nie może być w pre-paid i na umowę.Za RelaxMix w drugim mies.to chyba 39,80zł.,ale czy dadzą ?

Na info może ktoś obiecać,bo wiadomo tel.odbierają i w zasadzie na tym się kończy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zależy mi na kilku kanałach które znajdują się w wyższych pakietach a miałem do nich dostęp w pierwszym miesiącu użytkowania modułu.

Podpisywać umowę faktycznie trochę przesadne i nawet nie wierzyłem że jest taka opcja ale dobrze by było jak by była możliwość dopłaty ( pomijam kanały premium )

Pozostaje jeszcze zadzwonić ale ciężko tam trafić na kogoś konkretnego.

Może jeszcze ktoś z Forumowiczów miał taką sytuacje ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...