Skocz do zawartości

Moduł CAM CI / CI+ Polsat Box


Janusz Sulisz
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam, mam pytanie z ciekawości, po co ktoś kupuje wykorzystywany przez 4 miesiące, niekatywny moduł polsatu cyfrowego? http://allegro :censored:

może mi ktoś to wytłumaczyć? przecież bardziej się chyba opłaca kupić nieaktywowany...

 

mam jeden wykorzystany moduł i zastanawiam się czy go nie sprzedać, czy jest to bezpiecznie gdy karta jest zarejestrowana na dane sprzedającego? co może wyniknąć z tego że ktoś kupi kartę "nie na siebie"?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj zaobserwowałem w moim module CP który współpracuje z dekoderem OPTICUM 9600 HD w menu mojego dekodera informacje o karcie "BŁĄD 09 Problem z kartą"???? rozumiem gdybym miał jakąś awarię sprzętu ale wszystkie kanały z modułu CP chodzą mi normalnie. Żadne się nie zacinają. Jedyny mankament jaki zaobserwowałem to dłuższy czas oczekiwania na obraz przy przełączaniu z kanału na kanał z oferty modułu CP. Czy ktoś miał podobny problem z modułem CP???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co piszesz rozumiem że chciałbyś włożyć swoją kartę z dekodera który posiadasz do modułu który chcesz zakupić. Jeśli tak to rozumuję to takiej możliwości nie ma. CP paruje karty z dekoderami jak również moduły z kartami. Będziesz musiał kupić moduł z nową kartą ale to się wiąże z podpisaniem nowej umowy. Chyba że kupisz sobie moduł CAM w tzw. pre-paid wtedy nie masz żadnych umów z CP tylko opłacasz sobie poszczególne pakiety (najmniejszy to pakiet Familijny) i oglądasz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie znam się tak na elektronice ale o ile się orientuję to w dekoderach jest to zupełnie inaczej rozwiązane. Dekodery nie mają modułów takich sensu stricto bo już sam soft dekodera umożliwia to że dekoder odczytuje uprawnienia z karty. Generalnie dekoder to jedno a moduł to drugie. Musisz kupić moduł z kartą i tyle w temacie. Nawiasem mówiąc musisz wiedzieć jeszcze jedno czy Twój dekoder będzie współpracował z modułem CAM. Może się zdarzyć że masz dekoder który nie będzie współpracował z modułem CAM CP (soft dekodera umożliwia dekodowanie kart z systemem kodowania np. Conax a moduł jest kodowany Nagravision) i wtedy nie będziesz mógł oglądać programów CP

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A przyszło mi do głowy coś takiego jak przeniesienie uprawnień z mojej karty z abonamentem na nową kartę z modułem, żeby nie brać nowego abonamentu tylko kontynuować obecny, oczywiście wszystko zrobione przez punkt sprzedaży polsatu. Warto się wogóle o coś takiego w punkcie pytać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A przyszło mi do głowy coś takiego jak przeniesienie uprawnień z mojej karty z abonamentem na nową kartę z modułem, żeby nie brać nowego abonamentu tylko kontynuować obecny, oczywiście wszystko zrobione przez punkt sprzedaży polsatu. Warto się wogóle o coś takiego w punkcie pytać?

Nie ma takiej opcji w CP. Tłumaczą to tym, że jest to nie wykonalne od strony technicznej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TS 9600 - w MENU informacja "BŁĄD 09 Problem z kartą", co 20 minut następuje zatrzymanie obrazu z napisem "KANAŁ ZAKODOWANY", info w MENU zmienia się na "Błąd 06 Problem z kartą". Po restarcie tunera znów to samo: programy działają, w MENU błąd 09 do czasu zatrzymania obrazu, i tak w kółko. Kilka razy dzwoniłem do konsultantów, poprawy nie widać. Ich rada pozostawić na kanale dla abonentów i czekać. Może moduł do naprawy/wymiany?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj zaobserwowałem na swoim dekoderze z modułem CAM że mam zakodowany kanał Nickelodeon. Dotychczas kanał ten odbierałem normalnie. Jak sprawdzam właściwości modułu i karty to w moim dekoderze Opticum 9600 HD wyświetla się taki komunikat: Błąd 09 Problem z kartą. Wszystkie inne kanały mam odkodowane jedynie ten jeden kanał mi nie odbiera. Co może być przyczyną tego błędu???? Powiem tylko że soft dekodera był niezmieniany i jego wersja to 3.09 (alternatywny). Resetowałem dekoder, wyjmowałem moduł i czyściłem styki ale nadal wyświetla mi się ten komunikat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy zakupiłem moduł pre-paid pierwszego marca po pięciu dniach odniosłem go do punktu sprzedaży brak aktywacji.W punkcie to samo nie mogą go aktywować,twierdzą że są jakieś problemy czy ktoś się spotkał z takim przypadkiem i co mam robić pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...