Skocz do zawartości

Moduł CAM CI / CI+ Polsat Box


Janusz Sulisz
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

@Wiking, uwzględnili Ci tą reklamację?
@Wiking, złożyłeś i co, jaki efekt?

Na razie żaden efekt, bo mają trzydzieści dni (które jeszcze nie minęły) na odpowiedź. Reklamacja była składana telefonicznie, więc w ciągu 14 dni powinni przysłać potwierdzenie przyjęcia reklamacji, ale tutaj też zero odezwy z ich strony. :)

Ale pocieszające jest to, że jeżeli w ciągu 30 dni nie odpowiedzą na reklamację, to z automatu zostanie ona uwzględniona. Jednak nie zdziwi mnie, gdy okaże się, że CP w swoim systemie nie ma żadnej mojej reklamacji. :lol2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak się patrzę na komentarze pod moim artykułem i zaczynam się poważnie zastanawiać, czy by może nie wymienić modułu na ten nowy CI+ :) czy ma ktoś z was może któryś z tunerów z serii Golden Media i używa w nim ten CI+ - napiszcie, jak ten moduł działa z waszym tunerem (GM), bo nie jestem pewny bezproblemowego działania ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z mojej strony wygląda to tak -działanie modułu CI+ w tunerach:

-Manta HD 9000,Ferguson HF 8900- bardzo dobrze

-Ferguson Ariva TT HD PVR-przeciętne -jeśli wrzucisz FTA i powrócisz na kodowany to ciemność, dopiero kolejny kodowany i działa. Myślę, że wina softu TT, skądinąd nie rozwijanego :( (ale działa jak cokolwiek siedzi w slocie kart :))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak GM współpracuje z modułem CP, bo pozbyłem się już tego dekodera, ale wiem jak współpracował z modułem "Canal+ HD", a powiem Ci że była to po prostu zgroza, a nie współpraca.

 

Przełączanie kanałów na wspomnianym module trwało circa 7-8 sekund i nie pomagała wymiana oprogramowania dekodera.

Najgorzej było na kanałach z TP 11,411H, gdzie była po prostu ciemność.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Otrzymałem maila od pracownika technisat'a odnośnie problemów współpracy na linii Digyboxx HD C+ moduł CI+ Cyfrowego Polsatu. Rozpoczęli prace programistyczne mające na celu wyeliminowanie problemów typu: "BRAK KARTY" oraz "KANAŁ KODOWANY-BRAK DOSTĘPU". Mam nadzieję, że po następnej aktualizacji softu będzie już OK. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...