Skocz do zawartości

Moduł CAM CI / CI+ Polsat Box


Janusz Sulisz
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No i znowu mam problem dzisiaj od rana na wszystkich kanałach polsatu wyskakuje mi komunikat tego kanału nie ma w twoim abonamencie zresetowałem sprzęt zmieniłem slot modułu nic nie daje może chodzi o uprawnienia odbioru, sam nie mam pojecie moze ktos sie orientuje co to moze być? :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

już tez wszystko wróciło do normy.

Zadzwoniłem do nich okazało sie ze jeszcze moja umowa do nich nie dotarła od dystrybutora później telefon do dystrybutora żeby wyjaśnić sprawę no i rzeczywiście pani jeszcze nie przesłała ponoć tej umowy, ale gdzieś po godzinie przesłali uprawnienia - istny bałagan muszę przyznać ze od strony formalnej cyfra bardziej zorganizowana. Zastanawia mnie tylko fakt jakim cudem wcześniej miałem odkodowane pakiety jak nie widniałem jeszcze w polsacie gdyż nie mieli umowy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Czytuję tu i ówdzie, że po dokonaniu aktualizacji moduł polsatu "pada" i konieczna jest wysyłka celem wymiany/naprawy CAM'a.

Posiadam moduł z wersją oprogramowania 1.01.025 i właściwie pracuje poprawnie w moim tunerze (TOPFIELD TF5000CI), stąd pytanie co daje aktualizcja do wersji 1.01.027 ?

Dodam, że w drugi slocie pracuje ZetaCam z kartą Cyfry i moduły nie gryzą się ze sobą. Stosując się do I prawa Murphy'ego zastanawiam się czy warto dokonać aktualizacji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie pamiętam w tej chwili na którym forym, ale doczytałem się, że komuś po aktualizacji wyskakuje napis "No Valid App".

Z resztą mam pakiet familijny, więc bez Zone Europa i pozostanę na razie przy obecnej wersji softu - skoro działa to po co zmieniać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 1 miesiąc temu...

Po upływie subskrypcji jeśli zapłacisz za każdy kolejny miesiąc to korzystasz z tej samej karty.

Możesz oczywiście też zrobić przerwę w oglądaniu np. kilka miesięcy a potem znowu zapłacić i też oglądasz na tej samej karcie.

Właśnie wróciłem z Krakowa z SatKraka i rozmawiałem tam z przedstawicielem Cyfrowego Polsatu który poinformował mnie że na dotychczasowych modułach HD nie pójdzie i w drugim kwartale przyszłego roku będzie wypuszczony nowy moduł na którym będzie działać HD.

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...