Skocz do zawartości

Moduł CAM CI / CI+ Polsat Box


Janusz Sulisz
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć

Wczoraj podpisałem umowę z Polsatem i wziąłem moduł CI+ ze względu na to że telewizor ma wejście na moduł. I mam następujące problemy:

Wczoraj po włożeniu do telewizora modułu zainstalował się poprawnie (w ustawieniach modułu widać numer karty kodowej itp) Wyszukałem listę kanałów według Polsatu ustawiłem na kanał 1 czyli Polsat HD i czekałem na aktywacje. W między czasie co chwila telewizor informował mnie o wyjęciu modułu i włożeniu ponownie po czym inicjacja i komunikat moduł działa prawidłowo. Później pojawiał się błąd karty 09 a z tego co wyczytałem na szybko w sieci to jakby aktywacja karty. Po dwóch godzinach kiedy Polsat już przetworzył moją umowę udało mi się założyć konto w internetowym centrum abonenta i ponowić uprawnienia na kartę. Czekałem jakieś 5 godzin i ponowiłem uprawnienia. Z komunikatu błąd karty 09 pojawił się komunikat o braku kanału w twoim abonamencie. Przypomnę że przez cały też czas telewizor informował mnie o wyjęciu i włożeniu modułu. Zostawiłem to na noc. Dzisiaj rano włączam TV i mam komunikat o braku sygnału z anteny. Wiem że instalacja jest ok bo mam Canal+ przez dekoder i tam sygnał jest. Przełączam na TV naziemną i też mam komunikat o braku sygnału z anteny. Wyjąłem więc moduł z TV i komunikat o braku sygnału zniknął. Kanały FTA na satelicie zaczęły działać i naziemna TV też. włożyłem moduł ponownie i pojawił mi się komunikat błąd 08. W ustawieniach modułu mam brak informacji o karcie. Przez minutę czy dwie mam komunikat o tym że kanał jest zakodowany a później wyrzuca informacje o braku sygnału. Model telewizora to Sony XH90. Ktoś miał podobne problemy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw to załącz TV na jakiś program sat FTA niech pochodzi trochę, zamontuj moduł sprawdź czy go widzi i odczytuje prawidłowo dane. Ustaw kanał Polsatu i czekaj. 

 

W czasie operacji z modułem nigdy nie wyłączamy TV.  Jeśli moduł  ma ciągle problemy to wyciągamy moduł, wyłączamy TV na 2-3 minuty, można nawet odpiąć całkiem z prądu. Po załączeniu TV jak pisałem oglądamy program z sat  FTA i dopiero moduł. 

:)

Edytowane przez Ktosiu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, Ktosiu napisał(a):

Najpierw to załącz TV na jakiś program sat FTA niech pochodzi trochę, zamontuj moduł sprawdź czy go widzi i odczytuje prawidłowo dane. Ustaw kanał Polsatu i czekaj. 

Zrobilem tak ja piszesz ale niestety przy przełączaniu kanału z FTA na Polsat dostaje po kilku sekundach komunikat brak sygnału z anteny. Wyciągam moduł pojawia się informacja o zakodowanym kanale.

Robiłem jeszcze tak ze wracałem z Polsatu na kanal FTA ale tam tez brak sygnału wyjąłem moduł i obraz sie pojawiał. Dzwoniłem do Polsatu wczoraj wieczorem i ponowili mi uprawnienia ale to nic nie dało. 
Czy możliwe ze moduł jest walnięty skoro mam efekt blokowania przez niego sygnału ? 

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Wziąłem sobie moduł CAM. Wszystko działa OK. Moje pytanie jest w kierunku sygnału z anteny . W tej chwili odłączyłem jeden kabel od mało używanego dekodera i podłączyłem do telewizora. Ale chciałbym czasem używać ten dekoder. Jakiego splittera użyć na rozdzielenie sygnału aby jednym kablem podłączyć tv i dekoder?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

Witam. Mam prywatny moduł CI polsatu. Chciałem włączyć jakiś pakiet i mam informację że muszę skontaktować się z konsultantem polsatu. Od konsultanta dowiaduję się że muszę podpisać umowę z polsatem, dopiero wtedy mogę oglądać.Parę miesięcy temu oglądałem bez umowy i bez problemu. Co się mogło stać że nagle potrzebują umowę?

Konsultant twierdzi że bez umowy moduł CI polsatu jest do wyrzucenia. Czy naprawdę muszę się pożegnać z polsatem? Moduł używałem jak byłem w kraju przez parę miesięcy, potem przerwa i znowu jak byłem to uruchamiałem. Było to wygodne, opłacałem dany pakiet i oglądałem. Co z kasą  która zostały na moim koncie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli masz moduł opłacany na zasadzie prepaid, to ktoś chce naciągnąć/zmusić Ciebie do podpisania umowy. Ja tez mam moduł CI (bez plusa) i nadal bezproblemowo użytkuję go od września 2010r.(najpierw miałem familijny, potem familijny hd, teraz mam max hd i wychodzi taniej niż gdybym miał podpisaną umowę co teraz jest w zamienniku pakiet L) . Wejdź w icok na swoje konto, jeżeli posiadasz odpowiednie środki, to zmienisz lub dodasz pakiet jaki potrzebujesz. Jak nie będzie obrazu na dany pakiet, to robisz ponowienie sygnału, a w razie czego kontaktujesz się z infolinią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Ktosiu napisał(a):

 ... Skontaktuj się z firmą w której był kupiony moduł. 

 Ja w 2010r. kupiłem w Hollex Kraków i co oni mają z tym wspólnego?? Moduł był nieaktywny-sam go aktywowałem jeszcze w leciwym af-7318.

Co innego jak ktoś kupuje na All... bez cesji, to wtedy jest problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, Ktosiu napisał(a):

Moduł bez umowy jest nie ważny, nie jesteś właścicielem umowy bo pewnie kupowałeś moduł z kartą przez pośrednika. 

Skontaktuj się z firmą w której był kupiony moduł. 

Moduł kupiłem prepaid tak jak kolega Kane0 w 2010r. nawet nie pamiętam w jakim sklepie internetowym. Do tej pory polsat nie potrzebował umowy a tu nagle się obudził i zablokował mi wybór pakietu. Spróbuję jeszcze w poniedziałek, może trafię na jakiegoś normalnego konsultanta. Ciekaw jestem czy jeszcze ktoś miał przypadek podobny do mojego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To może jaśniej napisz z jakiego pakietu chciałeś zmienić na jaki. 

Polsat przestał całkowicie już od jakiegoś czasu wspierać prepaid i tym bardziej moduły własnościowe. Moduły własnościowe nie są widoczne w systemie Polsatu. 

 

Tu masz odpowiedni temat : 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do pakietu to nie mam w tej chwili wybrania jakiegokolwiek bo mam zablokowany wybór, tylko mam informację żeby skonsultować się z konsultantem.

Po tym co poczytałem na stronie którą mi podałeś,wygląda że małe szanse mam na uruchomienie pakietu na tym module ci z polsatu. Ale będę próbował jutro

coś wynegocjować, tym bardziej że została tam moja kasa. Napiszę jak się to zakończyło jutro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może masz blokadę modułu dlatego, że nie był systematycznie opłacany. Tak jak wcześniej napisałem-ja z dodawaniem nie mam żadnego problemu.

Ostatnio w icoku zauważyłem, że zostały usunięte moje wcześniejsze karty z umowami abo na caid 1800, caid 1801 oraz caid 1861. Została obecna karta z caid 1803.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Moduł CI Polsatu uruchomiony. Prawda jest taka że mam tylko jeden pakiet i nie mam możliwości wybrania dodatków.

Ale na razie jestem zadowolony, udało się, pani konsultant była sympatyczna, co rzadko bywa w polsacie. Bardzo dziękuję za podpowiedzi koledze Kane0 i koledze Ktosiu.

Pozdrawiam serdecznie.👍

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co pamiętam na module najpierw należało załączyć podstawowy pakiet by działał  a dopiero potem dodawać dodatkowy  ale załączał sie on chyba dopiero z początkiem następnego miesiąca rozliczeniowego. 

 

Z początku myślałem że masz jednak kupiony przez pośrednika wraz z abonamentami rocznymi, ale data zakupu wyjaśniła wszystko bo to był czas kiedy można było kupić normalnie prepaid Polsatu na własność. 

 

Tak przy okazji, moduły Ci są powoli wycofywane, niedługo całkiem zostaną wycofane, jak Polsat będzie zmuszony zmienić kodowanie i tak będziesz musiał zaopatrzyć się w nowy moduł Ci+. 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...