Ktosiu Opublikowano 18 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2023 Maksymalnie PID może mieć nawet i 32. Opis masz z wersji PRO, zwykła ma tylko do 73 Mbit/s. Żaden zwykły tuner nie jest dostosowany nawet do tego tylko stacje czołowe. Gdyby nie cena zestawu opłacało by się kupować i używać w domu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacper241 Opublikowano 23 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2023 Dzięki za odpowiedź. Dokładnie tak, moduł/y mają być używane w stacji czołowej. Stąd moje pytanie w kwestii możliwości technicznych, co do ilości kanałów jaką może taki moduł zdekodować. Zależnie od ilości kanałów, będę wiedział ile sztuk modułów zamówić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chips Opublikowano 24 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2023 Cześć Wczoraj podpisałem umowę z Polsatem i wziąłem moduł CI+ ze względu na to że telewizor ma wejście na moduł. I mam następujące problemy: Wczoraj po włożeniu do telewizora modułu zainstalował się poprawnie (w ustawieniach modułu widać numer karty kodowej itp) Wyszukałem listę kanałów według Polsatu ustawiłem na kanał 1 czyli Polsat HD i czekałem na aktywacje. W między czasie co chwila telewizor informował mnie o wyjęciu modułu i włożeniu ponownie po czym inicjacja i komunikat moduł działa prawidłowo. Później pojawiał się błąd karty 09 a z tego co wyczytałem na szybko w sieci to jakby aktywacja karty. Po dwóch godzinach kiedy Polsat już przetworzył moją umowę udało mi się założyć konto w internetowym centrum abonenta i ponowić uprawnienia na kartę. Czekałem jakieś 5 godzin i ponowiłem uprawnienia. Z komunikatu błąd karty 09 pojawił się komunikat o braku kanału w twoim abonamencie. Przypomnę że przez cały też czas telewizor informował mnie o wyjęciu i włożeniu modułu. Zostawiłem to na noc. Dzisiaj rano włączam TV i mam komunikat o braku sygnału z anteny. Wiem że instalacja jest ok bo mam Canal+ przez dekoder i tam sygnał jest. Przełączam na TV naziemną i też mam komunikat o braku sygnału z anteny. Wyjąłem więc moduł z TV i komunikat o braku sygnału zniknął. Kanały FTA na satelicie zaczęły działać i naziemna TV też. włożyłem moduł ponownie i pojawił mi się komunikat błąd 08. W ustawieniach modułu mam brak informacji o karcie. Przez minutę czy dwie mam komunikat o tym że kanał jest zakodowany a później wyrzuca informacje o braku sygnału. Model telewizora to Sony XH90. Ktoś miał podobne problemy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
opensource Opublikowano 24 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2023 (edytowane) Czy nie wpadłeś na to żeby wykonać najprostszą rzecz czyli zadzwonić na infolinię i upewnić się że jest już wszystko w pełni aktywne na twoim koncie abonenta? Ich system też musi mieć określony czas na przetworzenie. Edytowane 24 Sierpnia 2023 przez opensource Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ktosiu Opublikowano 24 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2023 (edytowane) Najpierw to załącz TV na jakiś program sat FTA niech pochodzi trochę, zamontuj moduł sprawdź czy go widzi i odczytuje prawidłowo dane. Ustaw kanał Polsatu i czekaj. W czasie operacji z modułem nigdy nie wyłączamy TV. Jeśli moduł ma ciągle problemy to wyciągamy moduł, wyłączamy TV na 2-3 minuty, można nawet odpiąć całkiem z prądu. Po załączeniu TV jak pisałem oglądamy program z sat FTA i dopiero moduł. Edytowane 24 Sierpnia 2023 przez Ktosiu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chips Opublikowano 25 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2023 (edytowane) 21 godzin temu, Ktosiu napisał(a): Najpierw to załącz TV na jakiś program sat FTA niech pochodzi trochę, zamontuj moduł sprawdź czy go widzi i odczytuje prawidłowo dane. Ustaw kanał Polsatu i czekaj. Zrobilem tak ja piszesz ale niestety przy przełączaniu kanału z FTA na Polsat dostaje po kilku sekundach komunikat brak sygnału z anteny. Wyciągam moduł pojawia się informacja o zakodowanym kanale. Robiłem jeszcze tak ze wracałem z Polsatu na kanal FTA ale tam tez brak sygnału wyjąłem moduł i obraz sie pojawiał. Dzwoniłem do Polsatu wczoraj wieczorem i ponowili mi uprawnienia ale to nic nie dało. Czy możliwe ze moduł jest walnięty skoro mam efekt blokowania przez niego sygnału ? Edytowane 25 Sierpnia 2023 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Claudio Opublikowano 25 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2023 Miałem podobne problemy przy pierwszym uruchomieniu. Telefon na infolinię i sprawa szybko została rozwiązana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
inspektor Barnaby Opublikowano 7 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2023 Wziąłem sobie moduł CAM. Wszystko działa OK. Moje pytanie jest w kierunku sygnału z anteny . W tej chwili odłączyłem jeden kabel od mało używanego dekodera i podłączyłem do telewizora. Ale chciałbym czasem używać ten dekoder. Jakiego splittera użyć na rozdzielenie sygnału aby jednym kablem podłączyć tv i dekoder? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ktosiu Opublikowano 7 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2023 Już masz odpowiedź. https://forum.satkurier.pl/topic/40104-moduł-cam-ci-cam-ci-ecp-platformy-canal-pytania-problemy-komentarze/?do=findComment&comment=1921007 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nolan Opublikowano 12 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2023 Czy moduł CAM CI działa bezproblemowo w TV z kanałami UHD z pakietu S ? Ktoś może się wypowiedzieć na temat działania modułu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Claudio Opublikowano 15 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2023 (edytowane) W dniu 12.09.2023 o 19:14, Nolan napisał(a): Czy moduł CAM CI działa bezproblemowo w TV z kanałami UHD z pakietu S ? Działa bezproblemowo. Edytowane 21 Maja przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orm Opublikowano 14 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2023 Witam. Mam prywatny moduł CI polsatu. Chciałem włączyć jakiś pakiet i mam informację że muszę skontaktować się z konsultantem polsatu. Od konsultanta dowiaduję się że muszę podpisać umowę z polsatem, dopiero wtedy mogę oglądać.Parę miesięcy temu oglądałem bez umowy i bez problemu. Co się mogło stać że nagle potrzebują umowę? Konsultant twierdzi że bez umowy moduł CI polsatu jest do wyrzucenia. Czy naprawdę muszę się pożegnać z polsatem? Moduł używałem jak byłem w kraju przez parę miesięcy, potem przerwa i znowu jak byłem to uruchamiałem. Było to wygodne, opłacałem dany pakiet i oglądałem. Co z kasą która zostały na moim koncie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kane0 Opublikowano 14 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2023 Jeżeli masz moduł opłacany na zasadzie prepaid, to ktoś chce naciągnąć/zmusić Ciebie do podpisania umowy. Ja tez mam moduł CI (bez plusa) i nadal bezproblemowo użytkuję go od września 2010r.(najpierw miałem familijny, potem familijny hd, teraz mam max hd i wychodzi taniej niż gdybym miał podpisaną umowę co teraz jest w zamienniku pakiet L) . Wejdź w icok na swoje konto, jeżeli posiadasz odpowiednie środki, to zmienisz lub dodasz pakiet jaki potrzebujesz. Jak nie będzie obrazu na dany pakiet, to robisz ponowienie sygnału, a w razie czego kontaktujesz się z infolinią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ktosiu Opublikowano 14 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2023 Moduł bez umowy jest nie ważny, nie jesteś właścicielem umowy bo pewnie kupowałeś moduł z kartą przez pośrednika. Skontaktuj się z firmą w której był kupiony moduł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kane0 Opublikowano 14 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2023 3 godziny temu, Ktosiu napisał(a): ... Skontaktuj się z firmą w której był kupiony moduł. Ja w 2010r. kupiłem w Hollex Kraków i co oni mają z tym wspólnego?? Moduł był nieaktywny-sam go aktywowałem jeszcze w leciwym af-7318. Co innego jak ktoś kupuje na All... bez cesji, to wtedy jest problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orm Opublikowano 15 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2023 14 godzin temu, Ktosiu napisał(a): Moduł bez umowy jest nie ważny, nie jesteś właścicielem umowy bo pewnie kupowałeś moduł z kartą przez pośrednika. Skontaktuj się z firmą w której był kupiony moduł. Moduł kupiłem prepaid tak jak kolega Kane0 w 2010r. nawet nie pamiętam w jakim sklepie internetowym. Do tej pory polsat nie potrzebował umowy a tu nagle się obudził i zablokował mi wybór pakietu. Spróbuję jeszcze w poniedziałek, może trafię na jakiegoś normalnego konsultanta. Ciekaw jestem czy jeszcze ktoś miał przypadek podobny do mojego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ktosiu Opublikowano 15 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2023 To może jaśniej napisz z jakiego pakietu chciałeś zmienić na jaki. Polsat przestał całkowicie już od jakiegoś czasu wspierać prepaid i tym bardziej moduły własnościowe. Moduły własnościowe nie są widoczne w systemie Polsatu. Tu masz odpowiedni temat : Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orm Opublikowano 15 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2023 Co do pakietu to nie mam w tej chwili wybrania jakiegokolwiek bo mam zablokowany wybór, tylko mam informację żeby skonsultować się z konsultantem. Po tym co poczytałem na stronie którą mi podałeś,wygląda że małe szanse mam na uruchomienie pakietu na tym module ci z polsatu. Ale będę próbował jutro coś wynegocjować, tym bardziej że została tam moja kasa. Napiszę jak się to zakończyło jutro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kane0 Opublikowano 15 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2023 W dniu 14.10.2023 o 12:02, orm napisał(a): ... Moduł używałem jak byłem w kraju przez parę miesięcy, potem przerwa i znowu jak byłem to uruchamiałem. ... Pytanie: czy jak przestałeś opłacać, to wysyłałeś jakieś wypowiedzenie czy po prostu przestałeś opłacać i tyle? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orm Opublikowano 15 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2023 Po prostu, przestałem opłacać, przyjechałem to znowu uruchamiałem jakiś pakiet. Nie wysyłałem wypowiedzenia bo moduł CI był mój i nie miałem umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kane0 Opublikowano 15 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2023 Może masz blokadę modułu dlatego, że nie był systematycznie opłacany. Tak jak wcześniej napisałem-ja z dodawaniem nie mam żadnego problemu. Ostatnio w icoku zauważyłem, że zostały usunięte moje wcześniejsze karty z umowami abo na caid 1800, caid 1801 oraz caid 1861. Została obecna karta z caid 1803. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orm Opublikowano 15 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2023 Okaże się w jutro jak porozmawiam z konsultantem. Najwyżej kupię moduł NC+ i myślę że tam nie będzie problemu, tak jak w polsacie. Szkoda tylko modułu CI polsatu. I sentyment do tej stacji zrujnowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kane0 Opublikowano 15 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2023 To powodzenia z negocjacjami 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orm Opublikowano 16 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2023 Witam. Moduł CI Polsatu uruchomiony. Prawda jest taka że mam tylko jeden pakiet i nie mam możliwości wybrania dodatków. Ale na razie jestem zadowolony, udało się, pani konsultant była sympatyczna, co rzadko bywa w polsacie. Bardzo dziękuję za podpowiedzi koledze Kane0 i koledze Ktosiu. Pozdrawiam serdecznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ktosiu Opublikowano 16 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2023 Z tego co pamiętam na module najpierw należało załączyć podstawowy pakiet by działał a dopiero potem dodawać dodatkowy ale załączał sie on chyba dopiero z początkiem następnego miesiąca rozliczeniowego. Z początku myślałem że masz jednak kupiony przez pośrednika wraz z abonamentami rocznymi, ale data zakupu wyjaśniła wszystko bo to był czas kiedy można było kupić normalnie prepaid Polsatu na własność. Tak przy okazji, moduły Ci są powoli wycofywane, niedługo całkiem zostaną wycofane, jak Polsat będzie zmuszony zmienić kodowanie i tak będziesz musiał zaopatrzyć się w nowy moduł Ci+. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.