Burito Opublikowano 25 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2012 Tak ten dekoder masz w tzw. pre-paid. A dla nowego dekodera na którym przedłużyłeś umowę nadano nowy numer konta. Sprawdź w ICOK stan dekodera, ale na 100% jest pre-paid jak nie ma zaległości. https://icok.cyfrowypolsat.pl/icok/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTIPAPK Opublikowano 25 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2012 Tak dla ścisłości to pracownik punktu w którym przedłużałem umowę wspomniał że nr.rachunku nie ulega zmianie,lecz już na temat ,,tego starego"nic nie napomkną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 25 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2012 Dziwne bo jak ja przedłużałem umowę na nowy dekoder to dostawałem nowy numer konta a tamten zostawał przypisany do pre-paid. Ale załóż sobie konto w ICOK na jeden i drugi dekoder to wszystkiego się dowiesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JoJo Opublikowano 25 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2012 Ja mam 3 dekodery wpisane w ICOKu jeden samsung HD a dwa padnięte SD w jednym koncie bankowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 25 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2012 A ja mam 6 dekoderów Cyfrowego Polsatu i każdy ma swój indywidualny numer konta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 25 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2012 Jak robicie przedłużenie umowy z nowym dekoderem to numer konta i okres rozliczeniowy się nie zmienia. Stary dekoder dostaje nowy numer konta (jeżeli jest na własność i nie musicie go oddawać). Aby uzyskac ten numer trzeba dzwonić na PartyLine. Kiedyś było inaczej i numer rachunku był przypisany na sztywno do dekodera, ale jakiś rok temu to zmienili, żeby było łatwiej ogarnąć klientowi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 25 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2012 No właśnie i dziabolek nam rozjaśnił temat. Ja miałem za "starych" zasad i dali mi nowy numer konta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTIPAPK Opublikowano 26 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2012 Dzięki za poinformowanie.Raczej będe musiał tak zrobić,tj.zadzwonić do nich aby uzyskać nowy numer rachunkowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trendi86 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Witam, Dzisiaj chciałem przedłużyć ważność konta w ICOK na pakiet familijny i mam taki komunikat: Płatności elektroniczne - zakup pakietów Serwis czasowo niedostępny, przepraszamy za utrudnienia. Czy macie to samo ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin79 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 A czytać umiesz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trendi86 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Czytać umiem ale mam tak od 4 dni co nie wydaje się być normalne. Pytanie było czy u was też tak jest ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 To\jest nie od czterech dni, ale chyba już od trzech tygodni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stabio Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Witam. Mam lamerskie pytanie. Wszedlem w posiadanie anonimowej karty pre-payd polsatu. Teraz chcialbym zamowic kilka pakietow np. familijny HD i sport HD. Czy mozna tego dokonac za pomoca internetu? Jak wyglada taki proces bo jeszcze nigdy tego nie robilem? Dodam, ze mam modul i dane konta do placenia. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Wplacasz pieniadze za wybrane pakiety na konto, dzwonisz lub piszesz do CP, z prosba o wlaczenie pakietu/pakietow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Witam. Mam lamerskie pytanie. Wszedlem w posiadanie anonimowej karty pre-payd polsatu. Ale jak samej karty.... Sama karta ci nie zadziała w pierwszym lepszym dekoderze, bo ona jest "sparowana" z jakimś dekoderem CP lub modułem CP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam-T Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Ale jak samej karty.... Czytaj do końca: Dodam, ze mam modul i dane konta do placenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PWojciechowska Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2012 A tuner, lub dekoder do tego modułu masz? To taki żart No bo bez tego moduł z kartą nie zadziała, nawet po telefonie i wpłaceniu kasy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bedtom79 Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2012 na znanym portalu aukcyjnym wygrałem (ale jeszcze nie zapłaciłem) aukcję dotyczącą modułyu wraz z kartą w CP. Od dwóch miesięcy czekam na dostarczenie modułu, sprzedający wysłał pismo o cesję modułu i tak obaj czekamy. Czy aż tak długo ktoś z Was czekał na dokonanie cesji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Procedura trwa do miesiaca, najlepiej zadzwon do CP i sie zapytaj na jakim etapie jest cesja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JoJo Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Tak jest długo do 2 miesięcy to max, z tego co ja wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Jakby chcieli to by to zalatwili w jeden dzien, po prostu zmieniaja dane i tyle, reszta sie nie zmienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JoJo Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Tak tylko należy dzwonić do CP i dopytywać się bo oni do modułów nie za bardzo przykładają uwagę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bedtom79 Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2012 przy dokonywaniu cesji należy także podać model i nr seryjny tunera czy wystarczy jak sprzedający podał imie, nazwisko, pesel i nr dowodu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Tu zamieściłem wzór cesji dekodera/modułu CP: viewtopic.php?f=7&t=14963&start=15 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bedtom79 Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2012 @burito, zapoznałem się z cesją, której podesłałeś link, zatem niekonieczne jest podawanie nr dekodera przy cesji modułu.Czy dobrze rozumiem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.