Gość Anonymous Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 Dzisiaj ogladajac koncowke pierwszej milosci o 18 uslyszalem nowa muzyke na koniec serialu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqq Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 Niesamowite Jutro caly kraj bedzie mowil o nowej piosence Pierwszej Milosci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 Po to jest te forum aby informowac o zmianach w danym kanale. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqq Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 A czy ja pisze ze to zle ze napisales o tym na forum ?? A tak wogole to wiadomo kiedy ta szmira sie skonczy ?? Wkoncu juz prawie 1000 odcinkow Powinno byc jakies ograniczenie ze program nie powinnien miec wiecej niz 500 odcinkow to takie g***o sie ciagnie i ciagnie i skonczyc nie moze zabiera tylko miejsce w ramowce Bardzo dobrze robi teraz TVN, czyli juz na poczatku decyduje ze serial bedzie mial tyle i tyle odcinkow i koniec. Tak jak jest z BrzydUla i bedzie z Po prostu Majka - 190 odcinkow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek52090 Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 A CO Dopiero z Modą Na Sukces widziałeś ile odcinków Może Do Polsatu Wezmą ;P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ice Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 Bardzo dobrze robi teraz TVN, czyli juz na poczatku decyduje ze serial bedzie mial tyle i tyle odcinkow i koniec. Tak jak jest z BrzydUla i bedzie z Po prostu Majka - 190 odcinkow. Ale nie rozróżniasz jednej rzeczy. ''BrzydUla'' nie jest typowym tasiemcem. Tak samo ''39 i pół'' czy też wspomniana przez Ciebie ''Po prostu Majka''. Tak samo ''Niania''. ''Pierwsza Miłość'' jest tasiemcem, serialem, który dzięki dość dużej oglądalności jest na antenie emitowany. Gdyby tak nie było, zakończyliby go a Polsat wstawiłby coś innego. ''Klan'', ''M jak Miłość'' czy nawet ''Na Wspólnej'' są serialami z ciągle rozwijającą się fabułą. A, że ludzie to oglądają to ciągną to dalej. Proste jak budowa cepa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqq Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 Moda na Sukces nigdy nie zniknie bo jest po ochrona UNESCO. Bedzie trwala do konca swiata bo gdyby sie skonczyla to moglo by po wywolac pole magnetyczne ktore razem z znajdujacymi sie w kosmosie pylkami zelaza spowodowalo by ze Ziemia zmienila by bieg po orbicie i nastala by kolejna Epoka bez kamjenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nicker Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 Skończył się program Jak Oni Śpiewają i można teraz napisać- Nareszcie! Nie będzie plastikowego Krzysztofa oraz małej głupiutkiej dziewczynki.Polsat mógłby reaktywować teraz program "Bałtroczyk na żywo" I tu nasuwa się pytanie - jakie nowe show Polsat przygotuje nam w zamian za "Jak oni śpiewają?", bo chyba całkowicie z tego typu programów nie zrezygnują. Mówi się o nowym talent-search show telewizji Polsat, w którym weźmie udział Edyta Górniak. Zgodnie z zapowiedziami ma pojawić się wiosna 2010 roku, jednak nie ma to być "Fabryka gwiazd", której 1. edycję telewizja Polsat emitowała jesienią 2008 roku. Należy również przypomnieć, że wiosną 2010 roku na antenie Polsatu ma się pojawić 2. edycja "Momentu prawdy". Moda na Sukces nigdy nie zniknie bo jest po ochrona UNESCO. Bedzie trwala do konca swiata bo gdyby sie skonczyla to moglo by po wywolac pole magnetyczne ktore razem z znajdujacymi sie w kosmosie pylkami zelaza spowodowalo by ze Ziemia zmienila by bieg po orbicie i nastala by kolejna Epoka bez kamjenia. [OT]Czyli koniec "Mody na sukces" to 21.12.2012r. (koniec świata)? :> ( )[OT] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek52090 Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 A ja czekam na obiecany w tym roku też Polsat International ? Ma być kanałem FTA za Polsat 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas_k Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 Po pierwsze, nie ten temat. Po drugie, Polsat International może w ogóle nie być dostępny w Polsce jak iTVN, a jedynie zagranicą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Katon Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 W tym roku PI możesz się nie doczekać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GieKa Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 Znowu. Wg. programów tv 22:15 CSI Miami. Jest 22:09 serial już leci. W takich serialach pierwsze 5 minut jest kluczowe, nie oglądniesz nie wiesz o co biega Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krisss16 Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 No i o to chodzi, bo wtedy masz jeszcze większą zagadkę niż gdybyś obejrzał serial od początku :> Sama nazwa wskazuje, "Kryminalne zagadki...", no to masz polskie "Serialowe zagadki...", czyli co leciało w pierwszych kilku minutach serialu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nin Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 A może ustwacie sobie zegarki względem TVGazety Polsatu. Może w Polsacie uważają że ich zegarki są najlepsze i super dokładne a widzowie muszą się dostoić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqq Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 Polsat specjalnie tam robi aby pozniej w przerwie puscic 20 minut reklam, bo gdyby puscili CSI o rownej 22:15 to wczesniej by bylo tylko 6 minut reklam dluzej, a pozniej w przerwie tylko 10 minut. A takto nadaje wczesniej i robia reklame 20 minutowa Za niedlugo to w remowce beda nie czasy transmisji filmow tylko reklam w Polsce 0 20:00 reklama do 21:45, w przerwie krotka chwila na film. Z-E-N-A-D-A Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 Żenadą jest cały Twój post. A może ustwacie sobie zegarki względem TVGazety Polsatu. Może w Polsacie uważają że ich zegarki są najlepsze i super dokładne a widzowie muszą się dostoić. Nawet jak ma się ustawiony zegar według czasu Polsatu, i tak można nie zdążyć na początek programu. Pamiętam, że kiedyś z 5-minutowym wyprzedzeniem puścili Magazyn Ligi Mistrzów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqq Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 Nie podoba ci sie cos fanboy-u Polsatu ?? Jest wolnosc slowa i pisze to co mysle. Polsat to szajs i nic mojego zdania nie zmieni dopoki beda robic tak jak do tej pory. TVN jest nie lepszy ale przynajmniej maja dobre seriale, filmy i reklamy nie trwaja 20 min. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 Piszesz? Raczej bełkoczesz w niezrozumiałym języku. Co to znaczy "wolnosc"? A teksty o fanboyu zachowaj dla siebie. Polsat to szajs? Nawet nie potrafisz tego sensownie uzasadnić. TVN jest lepszy bo ma dobre seriale i filmy? Rozumiem, że w Polsacie takich audycji nie ma? Też mogę, napisać, że w TVN-ie jest pełno reklam. Świetnym przykładem jest serwis sportowy - info z telestron: trwa od 19:30 do 19:40. W rzeczywistości: 19:30-19:32. Reszta ta czasu to reklamy. Zarówno jedna, jak i druga stacja są naładowane reklamami do granic możliwości i prawa. Dla mnie nie ma w tym nic dziwnego. Jakoś zarobić muszą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andi12 Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 Dla Mnie poziom TVN - u i Polsatu jest taki sam, mnóstwo reklam i tasiemcowych seriali, Polsat ma jedną przewagę nad TVN bo pokazuje LM i gale boksu na żywo, a TVN to sportu nie uświadczy, teraz nawet zawodów siłaczy nie pokazują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqq Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 Piszesz? Raczej bełkoczesz w niezrozumiałym języku. Co to znaczy "wolnosc"? A teksty o fanboyu zachowaj dla siebie. Polsat to szajs? Nawet nie potrafisz tego sensownie uzasadnić. TVN jest lepszy bo ma dobre seriale i filmy? Rozumiem, że w Polsacie takich audycji nie ma? Też mogę, napisać, że w TVN-ie jest pełno reklam. Świetnym przykładem jest serwis sportowy - info z telestron: trwa od 19:30 do 19:40. W rzeczywistości: 19:30-19:32. Reszta ta czasu to reklamy. Zarówno jedna, jak i druga stacja są naładowane reklamami do granic możliwości i prawa. Dla mnie nie ma w tym nic dziwnego. Jakoś zarobić muszą. Drogi kolego .... wolnosc ( wolność ) jest to takie coś co nie ogranicza nikogo, można pisać/mowić co się chcę. Zgadzam sie Polsat jest na + za sport i ................................. tyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nin Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 Z wolności trzeba umieć korzystać. Nazywanie kogoś bez powodu fanboyem Polsatu bez uzasadnienia jest przekroczeniem wolności słowa. Tak samo jak napisanie że Polsat to szajs. Bez argumentacji jest to pustosłowie. Być może z tą wcześniejszą emisją że w gazetach z programem jest tak napisane jakby cały czas reklamowy był sprzedany. Jak wiecie jest kryzys i relkam jest mimo wszystko mniej. Być może z tego wynika czasami wcześniejsza emisja - brakiem reklam. Wcześniejsza emisja na Polsacie mi się nie zarzyła ale być może jestem w mniejszości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lotaryngia Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 Nawiązując do seriali "z grupy" CSI, to szkoda, że Polsat nie ma praw do nadawania CSI: Crime Scene Investigation (PL: CSI Las Vegas). Mieliby wszystkie seriale z jednej rodziny, poza tym bylibyśmy tylko jeden sezon do tyłu. Bo TVP2 powinna się wstydzić, nie dość że nadaje serial o 23:25 (co prawda jest to specjalne pasmo), to w Polsce mamy 7 sezon, podczas gdy w USA jest 10. Polsat nadaje Miami 7 sezon a Nowy York 5 sezon. No i byłoby to 16/9. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GieKa Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 Najnowsze odcinki Miami są tylko w niedzielę, we wtorki lecą dwa odcinki starszego sezonu. Takie rzeczy tylko w Polsacie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lotaryngia Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 Widzowie dzięki temu mogą sobie przypomnieć stare odcinki serialu. A tymczasem Polsat szykuje własne seriale: "Przeznaczenie" - to raczej docu crime opowiadający o tym, jak wróżka pomaga ludziom. Nazywa się Małgorzata Trzaskoma i jest w rzeczywistości prawdziwą wróżką (ezoteryka i te sprawy). Historie, które opowiada, są prawdziwe, ale są one odgrywane przez nieznanych aktorów i amatorów jak w "W11" czy "Malanowski i partnerzy". "Hotel52". Wbrew pojawiającym się w mediach pogłoskom jest to własna propozycja polskiej grupy scenarzystów, a nie serial oparty na licencji brytyjskiego "Hotelu Babylon". Fabuła wygląda tak, że młoda dziewczyna dziedziczy hotel i musi się stać jego menedżerem. Przewijają się tam młodzi ludzie. Jedni z nich mogą korzystać z tego luksusowego hotelu, jako goście, zaś drudzy to ci, którzy pracują na ten luksus na razie obsługując tych pierwszych. "Szpilki na Giewoncie" - Jest to historia wielkomiejskiej dziewczyny z Warszawy, pracującej w agencji reklamowej, która na skutek niezbyt wybrednych awansów szefa, musi wyjechać ze stolicy i zostaje przerzucona do malutkiego oddziału tej firmy w Zakopanem. Bohaterka najpierw z całego serca nienawidzi góralszczyzny i tęskni do życia w stolicy. Sytuacja zmienia się, gdy spotyka na swojej drodze pewnego GOPR-owca. Główną rolę zagra Magda Shejbal. "Paco i jego ludzie" - serial jest oparty na hiszpańskim formacie. Główną rolę zagra Cezary Żak. Hiszpańską wersję można oglądać na kanałach AXN i AXN Crime Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyrma Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 Obecnie w TVP2 przechodzi metamorfozę ideologiczną, gdzie Cejrowskiego i Pospieszalskiego (jak i każdy inny program nawet z lekką domieszką nielewicowego, "niepostępowego" punktu widzenia) zastąpią Żakowski i sfora Sierakowskiego. Gdzie tu czas na jakieś tam CSI Co do reklam to odsyłam do miłościwie nam panującej ustawy z grudnia 1992 o radiofonii i telewizji: Rozdział 3: Art. 16. 1. Reklamy powinny być wyraźnie wyodrębnione w programie i oznaczone w sposób niebudzący wątpliwości, że są reklamami i nie pochodzą od nadawcy. Dotyczy to odpowiednio telesprzedaży.2. Reklamy nie mogą zajmować więcej niż 15 %, a reklamy nadawane łącznie z telesprzedażą, z zastrzeżeniem ust. 3, więcej niż 20 % dziennego czasu nadawania programu i nie więcej niż 12 minut w ciągu godziny. 3. Bloki programowe poświęcone wyłącznie telesprzedaży nie mogą zajmować w programie więcej niż 3 godziny dziennego czasu nadawania programu, przy czym minimalny czas trwania takiego bloku wynosi 15 minut, a liczba tych bloków nie może przekraczać 8. 4. Krajowa Rada określi, w drodze rozporządzenia, sposób prowadzenia w programach radiowych i telewizyjnych działalności reklamowej i telesprzedaży, z uwzględnieniem zasad określonych w ustawie. W rozporządzeniu Krajowa Rada określi: 1) sposób ustalania dziennego czasu nadawania programu, o którym mowa w ust. 2 i 3; 2) warunki nadawania reklam i telesprzedaży w programach; 3) wymagania dotyczące osób, których głos lub wizerunek jest wykorzystywany w reklamach, z uwzględnieniem zakresu ograniczeń w prowadzeniu przez nie innych audycji w programach radiowych i telewizyjnych; 4) zakres udostępniania przez nadawcę czasu wykorzystywanego na reklamy i telesprzedaż, w tym maksymalny wymiar czasu w okresie rocznym dla jednego przedsiębiorcy lub ugrupowania gospodarczego; 5) sposób prowadzenia i przechowywania przez nadawcę ewidencji czasu nadawanych reklam i telesprzedaży oraz zakres danych objętych tą ewidencją. Art. 16a. 1. Reklamy i telesprzedaż są nadawane pomiędzy audycjami, z zastrzeżeniem ust. 2-7. 2. Audycję można przerwać w celu nadania reklamy lub telesprzedaży, o ile nie stanowi to uszczerbku dla wartości audycji i nie narusza uprawnień właścicieli praw autorskich. 3. W transmisjach zawodów sportowych zawierających przerwy wynikające z przepisów ich rozgrywania, transmisjach innych wydarzeń zawierających przerwy oraz w audycjach składających się z autonomicznych części, reklamy lub telesprzedaż mogą być nadawane wyłącznie w tych przerwach lub pomiędzy poszczególnymi częściami. 4. Filmy fabularne i filmy telewizyjne, z wyłączeniem serii, seriali i audycji dokumentalnych, trwające ponad 45 minut, mogą być przerwane, w celu nadania reklam lub telesprzedaży, wyłącznie jeden raz podczas każdego okresu pełnych 45 minut. Kolejne przerwy w celu nadania reklam lub telesprzedaży są dopuszczalne, jeżeli film trwa co najmniej 20 minut dłużej niż dwa lub więcej okresów pełnych 45 minut. 5. (13) Audycje inne niż określone w ust. 3 mogą być przerywane w celu nadania reklam lub telesprzedaży, jeżeli okres pomiędzy kolejnymi przerwami w danej audycji wynosi w programie telewizyjnym co najmniej 20 minut, a w programie radiowym co najmniej 10 minut. 6. Nie można przerywać w celu nadania reklam lub telesprzedaży: 1) serwisów informacyjnych i magazynów na temat aktualnych wydarzeń; 2) audycji o treści religijnej; 3) audycji publicystycznych i dokumentalnych o czasie krótszym niż 30 minut; jeżeli czas ich emisji wynosi co najmniej 30 minut, stosuje się przepisy ust. 2-5; 4) audycji przeznaczonych dla dzieci. 7. Nie można przerywać w celu nadania reklam lub telesprzedaży audycji w programach publicznej radiofonii i telewizji, z wyjątkiem audycji, o których mowa w ust. 3. Art. 16b. 1. Zakazane jest nadawanie reklamy: 1) wyrobów tytoniowych, rekwizytów tytoniowych, produktów imitujących wyroby tytoniowe lub rekwizyty tytoniowe oraz symboli związanych z używaniem tytoniu, w zakresie regulowanym przez ustawę z dnia 9 listopada 1995 r. o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych (Dz. U. z 1996 r. Nr 10, poz. 55, z późn. zm.1)); 2) napojów alkoholowych, w zakresie regulowanym przez ustawę z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (Dz. U. z 2002 r. Nr 147, poz. 1231, z późn. zm.2)); 3) usług medycznych, w rozumieniu ustawy z dnia 30 sierpnia 1991 r. o zakładach opieki zdrowotnej (Dz. U. Nr 91, poz. 408, z późn. zm.3)), świadczonych wyłącznie na podstawie skierowania lekarza; 4) produktów leczniczych, w zakresie regulowanym przez ustawę z dnia 6 września 2001 r. - Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2004 r. Nr 53, poz. 533, z późn. zm.4)); 5) wideoloterii, gier cylindrycznych, gier w karty, gier w kości, zakładów wzajemnych, gier na automatach, w zakresie regulowanym ustawą z dnia 29 lipca 1992 r. o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 r. Nr 4, poz. 27). 2. Zakazane jest nadawanie reklam: 1) nawołujących bezpośrednio małoletnich do nabywania produktów lub usług; 2) zachęcających małoletnich do wywierania presji na rodziców lub inne osoby w celu skłonienia ich do zakupu reklamowanych produktów lub usług; 3) wykorzystujących zaufanie małoletnich, jakie pokładają oni w rodzicach, nauczycielach i innych osobach; 4) w nieuzasadniony sposób ukazujących małoletnich w niebezpiecznych sytuacjach; 5) oddziałujących w sposób ukryty na podświadomość. 3. Reklama nie może: 1) naruszać godności ludzkiej; 2) zawierać treści dyskryminujących ze względu na rasę, płeć lub narodowość; 3) ranić przekonań religijnych lub politycznych; 4) zagrażać fizycznemu, psychicznemu lub moralnemu rozwojowi małoletnich; 5) sprzyjać zachowaniom zagrażającym zdrowiu, bezpieczeństwu lub ochronie środowiska. 4. Przepisy ust. 1-3 stosuje się odpowiednio do telesprzedaży. Art. 16c. Zakazane jest nadawanie reklamy ukrytej. Art. 17. 1. Sponsorowane audycje lub inne przekazy są oznaczane przez wskazanie sponsora na ich początku lub na końcu. Wskazanie sponsora może zawierać tylko jego nazwę, firmę, znak towarowy lub inne oznaczenie indywidualizujące przedsiębiorcę lub jego działalność, widok jednego towaru lub usługi. 2. Wskazanie sponsora nie może zawierać nazwy, firmy, znaku towarowego lub innego oznaczenia indywidualizującego przedsiębiorcę lub jego działalność, widoku towaru albo usługi, których reklama jest zakazana w art. 16b ust. 1. 3. Sponsor nie może wpływać na treść audycji lub innego przekazu oraz ich miejsce w programie w sposób ograniczający samodzielność nadawcy. Sponsorowanie nie zwalnia nadawcy od odpowiedzialności za treść audycji. 4. Sponsorowane audycje lub inne przekazy nie mogą zachęcać do kupna lub innego udostępniania towarów lub usług sponsora lub osoby trzeciej. 5. Zabronione jest sponsorowanie audycji lub innych przekazów, z zastrzeżeniem ust. 6, przez: 1) partie polityczne; 2) związki zawodowe; 3) organizacje pracodawców; 4) osoby fizyczne lub osoby prawne, których zasadniczą działalność stanowi produkcja lub sprzedaż towarów lub świadczenie usług, o których mowa w art. 16b ust. 1. 6. Zabronione jest sponsorowanie transmisji sportowych przez podmioty wymienione w ust. 5 pkt 1-3 oraz przez przedsiębiorców, których główna działalność polega na produkcji, sprzedaży lub innym udostępnianiu towarów lub usług, których reklama jest zakazana zgodnie z art. 16b ust. 1 pkt 1 i 2, z zastrzeżeniem art. 131 ust. 5 i 6 ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi. 7. Zabronione jest sponsorowanie: 1) serwisów informacyjnych, z wyjątkiem sportowych i prognozy pogody; 2) audycji publicystycznych o treści społeczno-politycznej; 3) audycji poradniczych i konsumenckich; 4) audycji wyborczych lub bezpośrednio związanych z kampanią wyborczą. 8. Krajowa Rada określi, w drodze rozporządzenia, sposób sponsorowania audycji lub innych przekazów, z uwzględnieniem zasad określonych w ust. 1-7, w tym w szczególności czas emisji, wskazania sponsora oraz sposób rozpowszechniania informacji o sponsorze w zapowiedzi audycji albo po zakończeniu audycji lub innego przekazu, a także w czasie trwania audycji lub innego przekazu. W rozporządzeniu Krajowa Rada określi sposób prowadzenia i przechowywania przez nadawcę ewidencji sponsorowanych audycji lub innych przekazów oraz zakres informacji objętych tą ewidencją. Tyle w kwestii reklamy. Polecam zaznajomić się z pełną wersją - interesująca lektura. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.