Skocz do zawartości

VIVA Polska


Gość Peter Parker
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

To powinni w zamian za vivę odkodować vh1.

Również tak uważam (no i brak owej stacji w pakiecie Familijnym CP też robi swoje) !

LiberTo w Holandii TMF był tak silną marką jak u nas VIVA
TMF pobijało oglądalnością w Holandii MTV ! Dalej było jak z marka Viva tylko już w 2002 roku .

 

Brak stałej ramówki brak atrakcyjnej oferty .Widoczny brak dbania o ta stację to są ogromne minusy "ostrej" Vivy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Błagam, dajcie mi bana na czytanie tego tematu :D

 

A więc po kolei. "Get The Clip" to bardzo archaiczny format i bardzo niedochodowy. Bo pomyśl: dlaczego ludzie biorą udział w konkursach? Bo liczą na natychmiastowe uzyskanie atrakcyjnej dla nich nagrody (tutaj: teledysku). Jeżeliby ten format miał istnieć teraz, gwarantuję Ci, że byłby wypełniony jakimś One Direction czy innym [beep]. Wyślesz na to SMS-a?

 

Tak więc lepiej dać serialik dla nastolatków, który można okrasić blokami reklamowymi o pewnej cenie. I których liczba potencjalnych widzów nie zawiera się w zbiorze pustym (bo "Get The Clip" nie bił rekordów popularności; gdyby tak było, to istniałby i dzisiaj).

 

Jeszcze jedno. To nie Viva była kiedyś lepsza. To my dorośliśmy, zmieniliśmy się. Lubimy gadać "ach, jak to było wspaniale kiedyś" i choćby takie (z dzisiejszego punktu widzenia) badziewie jak Polonia 1 na początku istnienia było czymś ciekawym i czymś, co się będzie wspominać po latach. Okolice startu Vivy Polska to tuż po latach 90-tych, kolorowych i pełnych swojskiego folkloru. I taka była wtedy Viva. Dlaczego nie jest taka teraz? A czy hip-hop jest gatunkiem tak komercyjnym, jak kiedyś? Czy clubbing nadal ma u nas mocną pozycję (w końcu było Club Rotation i się skończyło)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie dość, że Eska zostanie dodana, to i także Polo TV. Dlaczego to takie ważne? Dlatego, że kanałów muzycznych na oficjalnej liście CP jak na lekarstwo, a nie każdy umie sam dodać. Nastolatki z VIVY uciekną do Eski, gdzie znajdą więcej muzy dla siebie i to 24h/dobę. To pewne.

Marek1991, chyba znowu wykrakałeś. Marka VIVA to powoli martwa marka (podobnie jak MTV).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na bank uciekną od VIVY! Nastolatki nie chcą głupich programów i seriali tylko właśnie muzyki.

Np. odpowiedź mojej koleżanki z klasy na pytanie czemu nie ogląda Vivy a ogląda Eske:

" Lubię i oglądam Eskę bo tam LECI MUZYKA. A na Vivie muzyki nie moge się doczekać bo zawsze leci jakiś szajs. Co to ku*wa jest, stacja muzyczna czy serialowa ? " :lol:

Później jeszcze wspominała, że wcześniej na Vivie jak jeszcze była muzyka to i tak oglądała Eske bo na Vivie miała "pasy po bokach" (jakieś dziwne ustawienia dekodera) i generalnie już wtedy zawsze jak włączała to widziała Tedego najeżdżającego na jakiś klip.

Mhm i ogląda jeszcze czasem RBL.TV, MTV Rocks albo VH1 Polska.

Generalnie mało kto ode mnie ze szkoły wcześniej oglądał VIVĘ (nie trawią komercji itd) ale teraz to już jej nikt nie włącza. :D Jakby co to przypominam, że chodzę do gimnazjum. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sonik79 czego nie rozumiesz? Eska TV trafi do około 3 milionów nowych odbiorców, którzy mogli nie mieć jeszcze do niej dostępu. To po pierwsze. Po drugie stacja oferuje to, co niegdyś oferowała VIVA, a czego już tam się nie znajdzie. Jako, że VIACOM ma jakieś kompletnie fatalne prognozy i muzyka jest wciąż pożądana w telewizji przez młodych odbiorców to prawdopodobnie owi widzowie przełączą się na Eskę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może "słowa" Viacomu należy odczytywać inaczej. Muzyka nie sprzedaje się na tyle opłacalnie, co seriale. Być może ich emisja bardziej się opłaca niż samych teledysków, mimo spadku oglądalności - nie wiadomo także jak wygląda kwestia cen podczas emisji seriali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Muzyka nie sprzedaje się na tyle opłacalnie, co seriale. Być może ich emisja bardziej się opłaca niż samych teledysków, mimo spadku oglądalności

Nie można tego wykluczać. Jeśli jednak tak nie jest, to oszczędzając tak bardzo na ramówce VIACOM pokazuje, iż z VIVĄ nie wiążą jakiś daleko idących planów i jakikolwiek rozwój tego kanału nie jest już dla nich priorytetem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiecie co? Ostatnio mijając tą stację przy pstrykaniu zastanawiałem się, czy nie zacząć zbierać pieniędzy na wykupienie tej stacji. To co teraz od[beep]zielają, to Rydzyk (no dobra, Rydzyka nic nie pobije... Macie lepsze nazwisko? :mrgreen: ) się chowa. :roll: No i pewnie MTV niezarządałoby wielkiej sumy, MAX 10.000 zł. :-P 4 razy po 2 razy i może tyle uzbiorę w 4 lata na filmikach z YT. :-P A może zrobimy zbiórkę pieniędzy, co wy na to? :-D STARS.TV możeby było w stanie mawet zasponsorować tą akcję. :-D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i pewnie MTV niezarządałoby wielkiej sumy, MAX 10.000 zł. :-P

Chyba żartujesz.. Mimo, że ze stacji nic już dobrego nie będzie, cały czas obserwowany jest odpływ widzów to jednak marka nadal jest bardzo wartościowa. Gdybyś miał usłyszeć jakąś cenę, to myślę, że z wrażenia uszy by ci zwiędły :P

 

Poza tym myślę, że do takiej sytuacji by nie doszło, bo MTV wolało by zamknąć tę stację niż ją komuś sprzedać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na bank uciekną od VIVY! Nastolatki nie chcą głupich programów i seriali tylko właśnie muzyki.

Np. odpowiedź mojej koleżanki z klasy na pytanie czemu nie ogląda Vivy a ogląda Eske:

" Lubię i oglądam Eskę bo tam LECI MUZYKA. A na Vivie muzyki nie moge się doczekać bo zawsze leci jakiś szajs. Co to ku*wa jest, stacja muzyczna czy serialowa ? " :lol:

Każdy nastolatek\ka ma inny gust. Najwidoczniej w szkole do której uczęszczasz młode pokolenie woli muzykę. Ja także trochę popytałem młodzież z gim. i wyszło, że większość ogląda "Szał ciał", "Next" i pozostałe nietypowe konkursy. Aby rozszyfrować całość, potrzebna jest sonda na większą skalę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MAX 10.000 zł.

Jeśli jesteś tak dobrej myśli, to kupuj VIVE. Nie wiem w czym problem. Myślę, że oddadzą ją za darmo. Co z tego, że jeden blok reklamowy jest więcej wart niż (wg Ciebie) wartość całej stacji, ważne, że ich kupisz i zrobisz 24h muzyki bez reklam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...