Marienwalde Opublikowano 4 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2016 Problem jest znany i będzie rozwiązany w najbliższej aktualizacji oprogramowania. Wyłączaj jak napisałem w cytacie. Inaczej możesz uszkodzić system plików na dysku. W stanie uśpienia dekoder pisze po dysku, więc nieoczekiwane odłączanie zasilania może uszkodzić pliki. iCOK twierdzi, że testują, ale terminu najbliższej aktualizacji nie znają. Czy formatowanie dysku naprawi system plików? Mój problem może na tym polegać. Na razie radzę sobie w ten sposób, że zakładam foldery z jednym nagraniem (mam takie "widzimisię"). Kopiowanie do wcześniej założonego folderu bez powodzenia Gdyby to był komp i dysk nie byłby szyfrowany, to pewnie jakoś udałoby się temu zaradzić Na razie nic więcej nie udało mi się wymyślić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 4 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2016 Formatowanie dysku powinno rozwiązać problem, ale nagrania zostaną usunięte. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
inga29 Opublikowano 4 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2016 support458 mam pytanie co moze byc jeszcze nie tak czasami przy przelaczaniu programow pojawia sie pikseloza, przy wiekszym deszczu to samo albo komunikat brak sygnalu. Antena 90cm konverter inverto unicable ustawiana juz dwa razy przez monterow z cyfrowego polsatu (dwoch roznych) normalnie sila sygnalu zazwyczaj na programach jest 100% jakosc 90-100% SNR powyzej 14dB moze byc uszkodzony dekoder jak mialam nc+ na miejszej antenie nigdy nie bylo takich problemow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 4 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2016 Mam to samo, a parametry na niektórych kanałach nawet wyższe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciejm Opublikowano 4 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2016 (edytowane) Witam Do środy miałem "pejsa" a od czwartku Evoboxa. Podłączeni wygląda tak: dekoder kablem hdmi do kina domowego (amplituner onkyo tx-sr 608), kino domowe kablem hdmi podłączone do telewizora. Przy starym dekoderze wszystko było ok. Pierwsze podłączeni Evoboxa: obraz podczas instalacji był poszatkowany (nic nie mogłem odczytać), jakoś zainstalowałem kanały CP i poszło. W piątek pierwsze włączenie: obraz i dźwięk był przez ułamek sekundy i cisza. Na amplitunerze komunikat: no signal. Kilkukrotne włączenie i wyłączeni dekodera i amplitunera pomogło, ruszyło. Sobota, pierwsze uruchomienie - problemy jak z dnia wczorajszego. W ciągu dnia kilkukrotnie wyłączałem dekoder na parę minut i po włączeniu wszystko było ok. Zastanowił mnie fakt, że przy włączaniu dekodera włączał się też telewizor a amplituner nie. W sobotę wieczorem wyłączyłem funkcję CEC w dekoderze żeby zobaczyć jak sytuacja będzie wyglądać w niedzielę. Pierwsze włączenie w niedzielę i wszystko zastartowało z małym wyjątkiem: dźwięk był z telewizora (a nie z kina) - musiałem ręcznie dokonać zmian w amplitunerze. Dekoder Pace jak i amplituner maja już kilka lat a Evobox jest dość świeży i najwyraźniej dekoder nie może dogadać się z amplitunerem tylko nie wiem w czym problem. Z opcji dotyczących HDMi w amplitunerze znalazłem tylko coś takiego: HDMI audio and video synchronized automaticly. Najprostszym sposobem pewnie byłby zakup optyka do połączenia dekodera z amplitunerem a kablem hdmi podłączenie dekodera do telewizora ale chciałbym ze by to działało przy obecnym sposobie podłączenia. Miał ktoś podobny problem ? Jak widać nie dokończa mi wszystko poprawnie działa a dużym nadużyciem będzie stwierdzenie że instrukcja dodawana do dekodera jest obszerna mam pytanie: czy jest możliwość żeby po włączeniu, dekoder ustawiła listę kanałów ulubione a nie że trzeba przeklikać się do tego ? Edytowane 4 Września 2016 przez Maciejm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 4 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2016 support458 mam pytanie co moze byc jeszcze nie tak czasami przy przelaczaniu programow pojawia sie pikseloza, przy wiekszym deszczu to samo albo komunikat brak sygnalu. Antena 90cm konverter inverto unicable ustawiana juz dwa razy przez monterow z cyfrowego polsatu (dwoch roznych) normalnie sila sygnalu zazwyczaj na programach jest 100% jakosc 90-100% SNR powyzej 14dB moze byc uszkodzony dekoder jak mialam nc+ na miejszej antenie nigdy nie bylo takich problemow Dziś była burza nad Warszawą z gradobiciem dlatego mogły być problemy z sygnałem. To nie jest problem Twojej lokalnej instalacji, a dosyłu, czyli Uplinku do satelity, który został zakłócony przez gwałtowne załamanie pogody. Zresztą, jak było ciężko, słychać było na ‘Kabaretach na żywo’. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pat1234 Opublikowano 5 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2016 U mnie to samo przy zmianie kanału występuje pikseloza niezależnie od pogody. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba098 Opublikowano 5 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2016 (edytowane) Dziś była burza nad Warszawą z gradobiciem dlatego mogły być problemy z sygnałem. To nie jest problem Twojej lokalnej instalacji, a dosyłu, czyli Uplinku do satelity, który został zakłócony przez gwałtowne załamanie pogody. Zresztą, jak było ciężko, słychać było na ‘Kabaretach na żywo’. Trudziłem się sporo czasu by ustawić swoją antenę ( Corab 90cm), doregulowując o micrometry. Ostatecznie w ustawieniach Antena -> Instalacja kanałów mam SNR 100%, AGC 100% przy bezchmurnym niebie. Mimo to w trakcie wczorajszej burzy w Warszawie kilkukrotnie urwało mi sygnał na minutkę, dwie Myślisz, że to mogła być wina nadawcy ? Podałbym parametry z menu diagnostyka -> sprawdzanie sygnału sat, ale nie wiem czemu jak wybieram kanał Polsat HD nr 1, to na liście widzę Nickelodeon 91 - w końcu dla jakiego kanału mam wskazanie w tym momencie? Dla tego co wybrałem (Polsat), czy dla tego co się wyświetla po wybraniu (Nickelodeon) ? Edytowane 5 Września 2016 przez kuba098 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kristoff13 Opublikowano 5 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2016 Witam! Posiadam Evoboxa od miesiąca. Jestem z niego zadowolony. Jest tylko jedno ale...Mam problem z funkcją "szukaj". Jakiekolwiek nie wpiszę hasło w wyszukiwanie audycji, mam za mało wyników. Pomimo prawidłowo działającego epg. Epg jest dostępne na tydzień. Gdy je włączę, słowo kluczowe występuje o wiele więcej razy niż z menu szukaj. W ustawieniach wyszukiwania mam zaznaczone "wszystko" a nie "lokalnie". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 5 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2016 (edytowane) Trudziłem się sporo czasu by ustawić swoją antenę ( Corab 90cm), doregulowując o micrometry. Ostatecznie w ustawieniach Antena -> Instalacja kanałów mam SNR 100%, AGC 100% przy bezchmurnym niebie. Mimo to w trakcie wczorajszej burzy w Warszawie kilkukrotnie urwało mi sygnał na minutkę, dwie Myślisz, że to mogła być wina nadawcy ? To nie wina nadawcy czy Twoja tylko chmury burzowej,jeśli ta trafi się nad Warszawą to może być taka sytuacja że ani sygnał z CP nie dociera do satelity(choć mają zapasowy system nadawczy,ale za blisko W-wy) ani Ty nie będziesz w stanie odebrać sygnału z satelity choć dociera do niej sygnał innych nadawców np. CNN czy bliższy nam TVN,który główne centrum nadawcze ma w Krakowie Edytowane 5 Września 2016 przez fezuj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
no_HDMI Opublikowano 5 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2016 Czy da się jakoś wyszukiwać kanały po nazwach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mako Opublikowano 5 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2016 Zadałem dzisiaj nagrywanie programu z Travel Channel HD i przełączyłem wizję na HBO HD po kilu sekundach pojawiła mi się informacja, że program nie został nagrany z powodu utraty sygnału....sprawdzam sygnał na Travel i jest siła 92% i jakość 89% ( nie wiało i nie padało ) o co z tym chodzi ? ma ktoś tak? Zauważyłem też coś takiego, że oglądając jakiś kanał tv naciskam długo na pilocie "I" żeby wyświetlić parametry danego kanału to czasem jest siła 0% i jakość 0% a normalnie się ogląda nic nie zacina i nic nie szatkuje, po wyjściu i wciśnięciu jaszcze raz "I" wyświetla się np siła 99 % i jakość 95 % nie kumam tego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaras1966 Opublikowano 5 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2016 (edytowane) Co do nagrywania to też tak często mam i też nie wiem dlaczego tak się dzieje. Edytowane 5 Września 2016 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba098 Opublikowano 5 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2016 To nie wina nadawcy czy Twoja tylko chmury burzowej,jeśli ta trafi się nad Warszawą to może być taka sytuacja że ani sygnał z CP nie dociera do satelity(choć mają zapasowy system nadawczy,ale za blisko W-wy) ani Ty nie będziesz w stanie odebrać sygnału z satelity choć dociera do niej sygnał innych nadawców np. CNN czy bliższy nam TVN,który główne centrum nadawcze ma w Krakowie To słabo Tak czy inaczej odkąd zmieniłem antenę z tej od CP (chyba 60x70cm) na Corab (95x85) i tak widzę poprawę. Na starej antenie wczoraj nie obejrzałbym nic w ogóle. Kilku minutowe ścięcia sygnału można przeżyć, choć zazwyczaj trafiają się jak oglądam coś tv... A jak to jest z tą diagnostyką ? Wybieram jeden kanał, pokazuje drugi ? Którego kanału dotyczą w takim razie wskazania ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 5 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2016 Ad.1 Problem z odbiorem występował po Twojej stronie(burza) bo wczoraj cały dzień nie miałem problemu z odbiorem ja mam też takie chwile,ale jek zwykły kanał to moę przejść na naziemną a ostatnio CP GO też przydać się może Ad.2 Tego który masz "na wizji" jeśli zmienisz kanał (P+/- lub wpisując nr.z klawisza) to dekoder przejdzie do wybranego o pokaże Ci parametry wybranego kanału Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba098 Opublikowano 5 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2016 Mógłbyś porównać poniższe parametry ze swoimi, proszę. Mierzone dziś w Warszawie przy pochmurnym niebie 1. Polsat HD SNR 100% AGC 83% BER 1.00E-09 (wczoraj po przejściu tej najsilniejszej burzy BER był w okolicach 7.00E-06)72. National Geo SNR 100%, AGC 91% BER 1.00E-09101. BBC Brit SNR 98% AGC 77% BER 1.00E-09 Ja do naziemnej nie mam dostępu niestety Szkoda, że w dekoderze nie ma opcji korzystania z CP On the go. Wtedy mógłbym oglądać ok 80 kanałów przez neta na tv. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość filolog Opublikowano 5 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2016 Mnie to przycinanie nagrań niesamowicie wk..... działa na nerwy. Zróbcie coś w końcu z tym defektem. Jak nie ma nowego softu to powinniście chociaż wrzucić poprawkę/ łatkę usuwającą problem w sofcie obecnym. Poza tym zauważyłem od dwóch dni nową funkcjonalność: mianowicie na wykonanych nagraniach pisze na czerwono, że nie nagrały się w całości tylko w 99% z powodu utraty sygnału. Oczywiście nagrania są nagrane w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekmedia2 Opublikowano 5 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2016 (edytowane) Przy okazji przydałoby się abyście zaaktualizowali logotypy na kanałach Cinemaxów i Sundance. Na dododatek poznikały logotypy przy kanałach CNBC i Hidayah Edytowane 5 Września 2016 przez wojtekmedia2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
no_HDMI Opublikowano 6 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2016 Witam, czy ktoś mógłby podpowiedzieć jak radzi sobie jeśli zna nazwę kanału a nie zna jego numeru na liście? Ja do tej pory używam wydruku listy kanałów z CP. Ale to średnie rozwiązanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Kaczy Opublikowano 6 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2016 Przetestowałem kabel z HD5500s. Również nie wyświetlał obrazu. Już myślałem, że to problem HDCP. Ale dziś podłączyłem switch pod dekoder ADB 3831CDX i obraz był. Ten dekoder też ma funkcję HDCP. Nie wiem w takim razie gdzie szukać rozwiązania. Czy switch z obsługą HDCP rozwiąże problem? Jaki standard HDCP musi być. Widzę, że są od 1.0 do 2.2. Telenoweli ciąg dalszy. Sprzedawca odpisał, że problem może leżeć w tym, że dekodery Polsatu nie przesyłają zasilania po HDMI. Odesłałem ten switch i zamówiłem inny - który wspiera HDCP. Zobaczymy w czwartek czy to pomoże. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
inga29 Opublikowano 6 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2016 Dziś była burza nad Warszawą z gradobiciem dlatego mogły być problemy z sygnałem. To nie jest problem Twojej lokalnej instalacji, a dosyłu, czyli Uplinku do satelity, który został zakłócony przez gwałtowne załamanie pogody. Zresztą, jak było ciężko, słychać było na ‘Kabaretach na żywo’. ale ja mam dojsc czesto te piksele przy przelaczaniu programow i nie wierze w to ze nad warszawa jest codzien burza. jeszcze tak jak pisalam jak tylko zaczyna mocniej u mnie padac to brak sygnalu antena 90cm parametry praktycznie wszedzie max Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
werysoft Opublikowano 6 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2016 Ja też mam pikselozę przy zmianie kanałów, niezależnie od pogody. Antena ustawiona bardzo dobrze, parametry odbioru w górnych widełkach(tych wzorcowych kanałów, co były w tym wątku podawane). Dla mnie wygląda to na błędy oprogramowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 6 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2016 U mnie podobnie,ale przed chwilą powtórzyła się jeszcze jedna sprawa o której miałem napisać,ale zapomniałem-otóż już po raz któryś po wybraniu nr. z klawiszy pilota dekoder zmienia kanał,wyskakuje opis z EPG,ale obraz i dźwięk nie istnieją-czarny obraz i cisza,pomaga powrót do poprzedniego lub kanał P+/- i powrót do wybranego i wtedy już działa,teraz miałem to na Kino Polska,ale trafiało się też na innych, to też chyba jakiś błąd,albo coś z moim dekoderem,miał ktoś coś podobnego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qba_72 Opublikowano 6 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2016 Jest pikseloza podczas przełączania kanałów. Bez wpływu przez pogodę. Mogę potwierdzić. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
werysoft Opublikowano 6 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2016 Fejzu - potwierdzam. Było to już wcześniej przez innych zgłaszane. Dziwna polityka, nie usuwają błędów oprogramowania na bieżąco, tylko każą czekać na hiper super aktualizację, a jak już ją udostępnili, to się okazała wielkim bublem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.