igorr Opublikowano 23 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2012 No właśnie jak to jest wysyłałem wypowiedzenie z powodu usunięcia tvn +1 HD jakoś na początku lutego, w wypowiedzeniu zamieściłem informacje że wypowiedzenie w raz z końcem bieżącego okresu rozliczeniowego czyli z dniem dzisiejszym 23.02.2012 konsultantka jakieś półtorej tygodnia temu mówiła też o tym że wypowiedzenie wchodzi w życie w raz z końcem okresu rozliczeniowego, a tu patrze nadal odbiera sygnał . Obawiam się tylko tego że mimo iż wypowiedzenie dotarło, niby wszystko ok, nagle okaże się że coś źle było sformułowane i będzie lipa.Okej może i będzie można odbierać programy dopóki nie poproszą mnie o wysyłkę dekodera, jednak wolałbym ich nie odbierać i mieć już pewność że do niczego sie nie doczepią dodam tutaj też że konsultantka informowała mnie że pisemne potwierdzenie w raz z prośbą zwrotu sprzętu zostanie wysłane wtedy gdy wypowiedzenie wejdzie w życie, czyli po dzisiejszym dniu.Co o tym sądzicie? martwić się muszę że coś będzie nie tak, czy raczej nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 23 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2012 Nie martwić się... System komputerowy CP ma kilka wad, a jedną z nich jest to, że nie przewiduje możliwości rozwiązania umowy bez regulaminowego okresu wypowiedzenia i robi kłopoty... nalicza płatności, nadaje sygnał, wysyła wezwania do zapłaty... i to wszystko mimo iż formalnie wszystko jest załatwione. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czucza2005 Opublikowano 24 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2012 dziabolek7 - dosłownie jak u mnie jest wszystko załatwione [ umowa rozwiązana ] a ci wyświetlają ostrzeżenia i wezwania do zapłaty na ekranie TV. Ładny mają bałagan. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek509 Opublikowano 24 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2012 bałagan mają i to nie mały.... pierwsze połączenie z konsultantem zakończyło się w mym przypadku "konsternacją" konsultant TBOK poinformował mnie że w związku z wysłanym wypowiedzeniem zobowiązany jestem do zapłacenia kary umownej (bo nie doczytał ze wypowiedziałem umowę na skutek wycofania kanału TVN HD +1) mało tego gdy doszliśmy już do jakiegoś konsensusu w sprawie przyczyny wypowiedzenia umowy otrzymałem propozycję przedłużenia jej tożsamą z tą wygenerowaną przez ICOK - z większym zobowiązaniem minimalnym niż mam w chwili obecnej i na 36 miesięcy.... - ponoć tak mają w systemie Z tego co zrozumiałem to ich wewnętrzny system nie przerzucił mojej karty abonenta do działu "utrzymanie" przez co zaproponowano mi standardową opcję z którą wcześniej zapoznałem się w ICOK..... - bałagan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
16:9 rulez Opublikowano 24 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2012 Nie rozumiem polityki CP. Wysłałem wypowiedzenie w związku z wycofaniem kanału TVN HD+1 a oni nadal starają się "zatrzymać mnie" poprzez wciśnięcie Familijnego HD. Kilka rozmów, tłumaczenia, że nie interesuje mnie zmiana pakietu mini HD, ale jedynie udostępnienie dekodera HD, a oni po raz kolejny (już po otrzymaniu wypowiedzenia) że do końca umowy jeszcze prawie dwa lata i dlatego mogą zaoferować dekoder HD tylko razem z pakietem Familijnym HD. Ja na to że w takim razie podtrzymuję wypowiedzenie... i konsultant podziękował za kilka lat razem. Czyżby aż tak brakowało im dekoderów HD, że nie opłaca im się ich (nie za darmo przecież) udostępniać tym z mini HD? Po co w takim razie dodali kanały HD do tego pakietu?! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aquarius Opublikowano 24 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2012 Dekoderów HD mają aż za dużo, bo mi na siłę chcą wcisnąć dekoder HD w zamian za moduł CAM. Jak wezmę dekoder HD, to będę miał taniej o 5zł (zmiana z mini HD na Familijny HD), a jak nie wyślą i nie poniosą kosztów dekodera i wysyłki, to będę miał drożej! Reguły promocji są ważniejsze niż zdrowy rozsądek i ekonomia! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czalczal Opublikowano 24 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2012 Mam jedno pytanie tak zeby miec pewnosc: Podpisalem umowe 10.09.2011 na 36 miesiecy i potrzebuje ja rozwiazac jak najszybciej. Z tego co wyczytalem wszyscy piszą o rozwiązaniu z powodu wycofania tvn hd +1, chciałem się dowiedzieć czy w moim przypadku też mogę to zrobić, niestety nie mam dostępu do umowy i nie wiem czy mialem ten kanal jakos gwarantowany. Proszę o szybką odpowiedz poniewaz czasu nie ma duzo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 24 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2012 Poprzednia strona, czwarty post od góry. Tam znajdziesz odpowiedź na swoje pytanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sonik79 Opublikowano 24 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2012 Wysłałem wypowiedzenie w związku z wycofaniem kanału TVN HD+1 a oni nadal starają się "zatrzymać mnie" poprzez wciśnięcie Familijnego HD. A wypowiedzenie przyjęli ? Bo z tego co wiem masz dekoder SD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
16:9 rulez Opublikowano 24 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2012 Oczywiście że przyjęli... pewnie dlatego że nie mieli innego wyjścia. Dekoder SD nic tu (prawnie) nie zmienia. Odchodzę więc z CP, ale może tylko na krótko, jeżeli się zdecyduję podpisać nową umowę już z dekoderem HD oczywiście. Inna opcja to DVB-T + HB FTA. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
caban Opublikowano 25 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2012 Czy o wysłanej rezygnacji/wypowiedzeniu pojawi się info na icok? Można oddać dekoder, który miało się w dzierżawie do najbliższego apsu? Z góry sorry jak było to już wcześniej w tym wątku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 25 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2012 Było nie raz już o tym. Nie pojawia się żadne info w ICOK ani na ekranie TV. Rozdział 4. Dekoder i Karta § 6 11. W przypadku rozwiązania bądź wygaśnięcia Umowy Abonenckiej, Abonent jest zobowiązany do zwrotu, na własny koszt i ryzyko, udostępnionego mu Urządzenia Dekodującego i Karty w terminie do 30 (trzydziestu) dni od rozwiązania/wygaśnięcia Umowy Abonenckiej na adres Cyfrowego Polsatu: ul. Łubinowa 4a, Warszawa, chyba że Cyfrowy Polsat wskaże inne dodatkowe miejsce zwrotu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 25 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2012 Wysłałem umowę do CP podpisaną i czy jest szansa się z niej wycofać? Umowę zamawiałem przez ICOK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kpc21 Opublikowano 26 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2012 Czy jeśli wypowiem umowę na pakiet Mini (obecnie Mini HD), a mam jeszcze pieniądze na koncie w Polsacie (kilkadziesiąt zł), będę mógł dalej korzystać z platformy, tyle że na zasadach pre-paid (3 zł drożej miesięcznie)? Czy jako użytkownik, już nie abonent, będę mógł korzystać z VOD? Czy opłaty za VOD będą takie same? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxsat Opublikowano 26 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2012 Tak, będziesz mógł odbierać pre-paid drożej o 3 zł, vod normalna cena. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 26 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2012 10 dni na zrezygnowanie z przesłanej umowy do CP to jest liczone od jakiego czasu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 26 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2012 Jeżeli się znam na prawie, to chyba od momentu podpisania umowy, chociaz CP powinien taką umowe przesłac za ZPO i powinny te dni liczyć się od daty odbioru umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 26 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2012 Regulamin Świadczenia Usług dostępny na stronie CP odpowiada na wiele Twoich pytań Rozdział 3. Zawarcie Umowy § 3 8. W przypadku zawierania Umowy poza lokalem lub na odległość, Klient ma prawo odstąpienia od Umowy bez podawania przyczyny w terminie 10 (dziesięciu) dni od daty zawarcia Umowy, składając osobiście lub listownie w Centrum Obsługi Klienta stosowne oświadczenie na piśmie. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Odstąpienie przez Klienta od Umowy w powyższym trybie wywołuje taki skutek, jakby Umowa nie została zawarta. Prawo do odstąpienia od Umowy zawartej na odległość nie przysługuje w przypadku, gdy rozpoczęto świadczenie Usług przed upływem powyższego terminu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 26 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2012 dzięki @swojadroga, szczerze mówiąc to na ciebie czekałem. Czyli datą zawarcia umowy jest złożenie podpisu wraz z datą? Umowę otrzymałem poprzez ICOK podpisałem i odesłałem. Usługi nie zostały jeszcze uruchomione, bo mam opłacony pre-paid do 09.03.2012r. Umowę podpisałem 14.02.2012r. i wysłałem, więc już chyba za późno. Piszę bo początkowo dostałem taką ofertę: Szanowny Panie Poniżej przedstawiam warunki oferty: Umowa na Pakiet Familijny HD na okres 36 miesięcy. W ramach promocji zawarcia umowy otrzyma Pan dostęp do odbioru Pakietu Familijnego HD przez okres 7 miesięcy w cenie 24,90 zł. Ponadto informuję, że minimalny obowiązek to Pakiet Rodzinny HD (24,90 zł/mies.). Zmiana na ww. pakiet będzie możliwa w dowolnym momencie umowy (ze skutkiem najwcześniej po okresie promocyjnym). Jeżeli jest Pan zainteresowany otrzymaniem ww. oferty prosimy o maila zwrotnego z aktualnym adresem do korespondencji. Nadmieniam, że otrzymaną umowę należy podpisać i odesłać na adres Cyfrowego Polsatu. A wczoraj dostałem taką propozycję: Szanowny Panie W odpowiedzi na poniższe zgłoszenie proponujemy podpisanie umowy na Pakiet Familijny HD na okres 18 miesięcy. W ramach promocji zawarcia umowy otrzyma Pan dostęp do odbioru Pakietu Familijnego HD przez okres 5 miesięcy w cenie 24,90 zł. Ponadto informujemy, że minimalny obowiązek to Pakiet Rodzinny HD (24,90 zł/mies.). Zmiana na ww. pakiet będzie możliwa w dowolnym momencie umowy (ze skutkiem najwcześniej po okresie promocyjnym). Jeżeli jest Pan zainteresowany otrzymaniem ww. oferty prosimy o maila zwrotnego z aktualnym adresem do korespondencji. Nadmieniamy, że otrzymaną umowę należy podpisać i odesłać na adres Cyfrowego Polsatu. Na prosty rozum umowa 2 jest korzystniejsza bo na 18 miesięcy i 5 miesięcy pakietu Familijnego HD w cenie 24,90 zł a przy tamten 7 miesięcy. Tylko mnie te 36 miesięcy przeraża. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
igorr Opublikowano 26 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2012 Witam ponownie, wczoraj z ciekawości podłączyłem dekoder CP HD 5000, by sprawdzić czy nadal mogę odbierać kanały bo rezygnacja z powodu TVN HD+1 miała wejść w życie od 23.02 i po podłączeniu wyświetla się tylko komunikat brzmiący mniej więcej tak "Brak sygnału , sprawdź konfiguracje anteny bądź dekodera" wchodze w ustawienia to faktycznie siła i jakość sygnału jest na 0.A gdy podłączam C+ pod tą samą antene i oczywiście ten sam kabel to sygnał jest normalnie. Czy to oznacza że wyłączyli mi już CP ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 26 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2012 Sygnał powinien być tylko powinno być napisane "Tego kanału nie ma w twoim abonamencie". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxsat Opublikowano 26 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2012 Zrób ustawienia fabryczne i jak się pojawi ten sam komunikat to wyłączyli tobie z powodu rezygnacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 26 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2012 A czy nie powinieneś zdać tego dekodera? Czy on był na udostępnienie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxsat Opublikowano 26 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2012 Zadzwoń do TCA. W sprawie oddania dekodera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 26 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2012 TCA czy TCOK? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.