Skocz do zawartości

Rezygnacja z Polsat Box


jupi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No właśnie jak to jest :P wysyłałem wypowiedzenie z powodu usunięcia tvn +1 HD jakoś na początku lutego, w wypowiedzeniu zamieściłem informacje że wypowiedzenie w raz z końcem bieżącego okresu rozliczeniowego czyli z dniem dzisiejszym 23.02.2012 konsultantka jakieś półtorej tygodnia temu mówiła też o tym że wypowiedzenie wchodzi w życie w raz z końcem okresu rozliczeniowego, a tu patrze nadal odbiera sygnał . Obawiam się tylko tego że mimo iż wypowiedzenie dotarło, niby wszystko ok, nagle okaże się że coś źle było sformułowane i będzie lipa.Okej może i będzie można odbierać programy dopóki nie poproszą mnie o wysyłkę dekodera, jednak wolałbym ich nie odbierać i mieć już pewność że do niczego sie nie doczepią :D dodam tutaj też że konsultantka informowała mnie że pisemne potwierdzenie w raz z prośbą zwrotu sprzętu zostanie wysłane wtedy gdy wypowiedzenie wejdzie w życie, czyli po dzisiejszym dniu.Co o tym sądzicie? martwić się muszę że coś będzie nie tak, czy raczej nie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie martwić się... System komputerowy CP ma kilka wad, a jedną z nich jest to, że nie przewiduje możliwości rozwiązania umowy bez regulaminowego okresu wypowiedzenia i robi kłopoty... nalicza płatności, nadaje sygnał, wysyła wezwania do zapłaty... i to wszystko mimo iż formalnie wszystko jest załatwione.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bałagan mają i to nie mały.... pierwsze połączenie z konsultantem zakończyło się w mym przypadku "konsternacją" konsultant TBOK poinformował mnie że w związku z wysłanym wypowiedzeniem zobowiązany jestem do zapłacenia kary umownej (bo nie doczytał ze wypowiedziałem umowę na skutek wycofania kanału TVN HD +1) mało tego gdy doszliśmy już do jakiegoś konsensusu w sprawie przyczyny wypowiedzenia umowy otrzymałem propozycję przedłużenia jej tożsamą z tą wygenerowaną przez ICOK - z większym zobowiązaniem minimalnym niż mam w chwili obecnej i na 36 miesięcy.... - ponoć tak mają w systemie

 

Z tego co zrozumiałem to ich wewnętrzny system nie przerzucił mojej karty abonenta do działu "utrzymanie" przez co zaproponowano mi standardową opcję z którą wcześniej zapoznałem się w ICOK..... - bałagan

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem polityki CP. Wysłałem wypowiedzenie w związku z wycofaniem kanału TVN HD+1 a oni nadal starają się "zatrzymać mnie" poprzez wciśnięcie Familijnego HD. Kilka rozmów, tłumaczenia, że nie interesuje mnie zmiana pakietu mini HD, ale jedynie udostępnienie dekodera HD, a oni po raz kolejny (już po otrzymaniu wypowiedzenia) że do końca umowy jeszcze prawie dwa lata i dlatego mogą zaoferować dekoder HD tylko razem z pakietem Familijnym HD. Ja na to że w takim razie podtrzymuję wypowiedzenie... i konsultant podziękował za kilka lat razem. Czyżby aż tak brakowało im dekoderów HD, że nie opłaca im się ich (nie za darmo przecież) udostępniać tym z mini HD? Po co w takim razie dodali kanały HD do tego pakietu?!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dekoderów HD mają aż za dużo, bo mi na siłę chcą wcisnąć dekoder HD w zamian za moduł CAM.

Jak wezmę dekoder HD, to będę miał taniej o 5zł (zmiana z mini HD na Familijny HD), a jak nie wyślą i nie poniosą kosztów dekodera i wysyłki, to będę miał drożej!

Reguły promocji są ważniejsze niż zdrowy rozsądek i ekonomia!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam jedno pytanie tak zeby miec pewnosc:

Podpisalem umowe 10.09.2011 na 36 miesiecy i potrzebuje ja rozwiazac jak najszybciej. Z tego co wyczytalem wszyscy piszą o rozwiązaniu z powodu wycofania tvn hd +1, chciałem się dowiedzieć czy w moim przypadku też mogę to zrobić, niestety nie mam dostępu do umowy i nie wiem czy mialem ten kanal jakos gwarantowany.

Proszę o szybką odpowiedz poniewaz czasu nie ma duzo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Było nie raz już o tym.

Nie pojawia się żadne info w ICOK ani na ekranie TV.

 

Rozdział 4.

Dekoder i Karta

§ 6

11. W przypadku rozwiązania bądź wygaśnięcia Umowy Abonenckiej, Abonent jest zobowiązany

do zwrotu, na własny koszt i ryzyko, udostępnionego mu Urządzenia Dekodującego i Karty

w terminie do 30 (trzydziestu) dni od rozwiązania/wygaśnięcia Umowy Abonenckiej na adres

Cyfrowego Polsatu: ul. Łubinowa 4a, Warszawa, chyba że Cyfrowy Polsat wskaże inne dodatkowe

miejsce zwrotu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy jeśli wypowiem umowę na pakiet Mini (obecnie Mini HD), a mam jeszcze pieniądze na koncie w Polsacie (kilkadziesiąt zł), będę mógł dalej korzystać z platformy, tyle że na zasadach pre-paid (3 zł drożej miesięcznie)? Czy jako użytkownik, już nie abonent, będę mógł korzystać z VOD? Czy opłaty za VOD będą takie same?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Regulamin Świadczenia Usług dostępny na stronie CP odpowiada na wiele Twoich pytań ;)

 

Rozdział 3.

Zawarcie Umowy

§ 3

8. W przypadku zawierania Umowy poza lokalem lub na

odległość, Klient ma prawo odstąpienia od Umowy bez podawania przyczyny w terminie 10 (dziesięciu) dni od daty zawarcia Umowy, składając osobiście lub listownie w Centrum

Obsługi Klienta stosowne oświadczenie na piśmie. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego

upływem. Odstąpienie przez Klienta od Umowy w powyższym

trybie wywołuje taki skutek, jakby Umowa nie została zawarta.

Prawo do odstąpienia od Umowy zawartej na odległość nie

przysługuje w przypadku, gdy rozpoczęto świadczenie Usług

przed upływem powyższego terminu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki @swojadroga, szczerze mówiąc to na ciebie czekałem.

Czyli datą zawarcia umowy jest złożenie podpisu wraz z datą? Umowę otrzymałem poprzez ICOK podpisałem i odesłałem. Usługi nie zostały jeszcze uruchomione, bo mam opłacony pre-paid do 09.03.2012r.

 

Umowę podpisałem 14.02.2012r. i wysłałem, więc już chyba za późno.

 

Piszę bo początkowo dostałem taką ofertę:

 

Szanowny Panie

 

Poniżej przedstawiam warunki oferty:

Umowa na Pakiet Familijny HD na okres 36 miesięcy. W ramach promocji zawarcia umowy otrzyma Pan dostęp do odbioru Pakietu Familijnego HD przez okres 7 miesięcy w cenie 24,90 zł. Ponadto informuję, że minimalny obowiązek to Pakiet Rodzinny HD (24,90 zł/mies.). Zmiana na ww. pakiet będzie możliwa w dowolnym momencie umowy (ze skutkiem najwcześniej po okresie promocyjnym).

Jeżeli jest Pan zainteresowany otrzymaniem ww. oferty prosimy o maila zwrotnego z aktualnym adresem do korespondencji. Nadmieniam, że otrzymaną umowę należy podpisać i odesłać na adres Cyfrowego Polsatu.

 

 

A wczoraj dostałem taką propozycję:

 

Szanowny Panie

 

W odpowiedzi na poniższe zgłoszenie proponujemy podpisanie umowy na Pakiet Familijny HD na okres 18 miesięcy. W ramach promocji zawarcia umowy otrzyma Pan dostęp do odbioru Pakietu Familijnego HD przez okres 5 miesięcy w cenie 24,90 zł. Ponadto informujemy, że minimalny obowiązek to Pakiet Rodzinny HD (24,90 zł/mies.). Zmiana na ww. pakiet będzie możliwa w dowolnym momencie umowy (ze skutkiem najwcześniej po okresie promocyjnym).

Jeżeli jest Pan zainteresowany otrzymaniem ww. oferty prosimy o maila zwrotnego z aktualnym adresem do korespondencji. Nadmieniamy, że otrzymaną umowę należy podpisać i odesłać na adres Cyfrowego Polsatu.

 

Na prosty rozum umowa 2 jest korzystniejsza bo na 18 miesięcy i 5 miesięcy pakietu Familijnego HD w cenie 24,90 zł a przy tamten 7 miesięcy. Tylko mnie te 36 miesięcy przeraża.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie, wczoraj z ciekawości podłączyłem dekoder CP HD 5000, by sprawdzić czy nadal mogę odbierać kanały bo rezygnacja z powodu TVN HD+1 miała wejść w życie od 23.02 i po podłączeniu wyświetla się tylko komunikat brzmiący mniej więcej tak "Brak sygnału , sprawdź konfiguracje anteny bądź dekodera" wchodze w ustawienia to faktycznie siła i jakość sygnału jest na 0.A gdy podłączam C+ pod tą samą antene i oczywiście ten sam kabel to sygnał jest normalnie. Czy to oznacza że wyłączyli mi już CP ?:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...