igorr Opublikowano 11 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2012 Może wyślij raz jeszcze poleconym priorytetem z potwierdzeniem odbioru ? Dobrze że mnie ten problem ominął i moje zarejestrowali..Chociaż i tak obawiam się że będą jeszcze problemy jak odeśle im sprzęt, wszystko jest sprawne a pisali tutaj ludzie o przypadkach że dekoder niby zepsuty dochodził itd i się obawiam takiej sytuacji, albo nawet chociażby że powiedzą że pilot nie zdatny do użytku bo ma starte oznaczenia na klawiszach(rzeczywiście tak jest) i już mogą mi czasem 6 dyszek za pilota doliczyć.A co do spóźniania się z zapłatą dokładnie tak jak mówisz, robiłem im kiedyś przelew w piątek popołudniu w ostatni dzień możliwy do zapłaty a już całą sobotę i niedziele miałem komunikat na ekranie pojawiający się co jakiś czas z "prośbą" o zapłacenie zaległości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek509 Opublikowano 11 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2012 ja zadzwoniłem i dowiedziałem się że wypowiedzenie wysłane 2.02 zostało zarejestrowane 9/02 na pytanie o ofertę utrzymaniową partyline odpowiedziało że tym się zajmuje inny dział i mam czekać na telefon bo konsultant który odebrał nie jest w stanie przedstawić mi oferty... - ciekawe bo 24.02 powinni wyłączyć sygnał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Opublikowano 12 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 Chyba jeszcze nikt nie dostał żadnej oferty z powodu wycofania TVN HD+1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smett Opublikowano 14 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 Chciałem rozwiązać umowę z cyfrowym polsatem jednak nie zdążyłem 3 m-sc przed zakończeniem umowy. Dzwoniłem do konsultanta i powiedział że muszę napisać wypowiedzenie o odstąpienie od podstawowego okresu dodatkowego . Nie wiem co mam napisać w treści. Jeśli tego nie zrobię umowa przejdzie na kolejne 12 m-sc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polo_m Opublikowano 14 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 moim zdaniem jeśli ich propozycja nie rozpocznie się od trzech miesięcy za free to nie ma co dalej czytać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smett Opublikowano 14 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 Ale nie wiem co mam wpisać w treści wypowiedzeniao odstąpienie od podstawowego okresu dodatkowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 14 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 Co to jest "podstawowy okres dodatkowy"? Poczytaj wątek i dotrzesz do odpowiedzi na Twój problem. Dziobalek i ja wspominaliśmy co i jak należy zrobić w Twojej sytuacji. Na przyszłość nie twórz "podstawowych okresów dodatkowych" tylko przeczytaj punkt regulaminu o wypowiedzeniu umowy (cytowany wielokrotnie na tym forum) oraz punkt umowy (5 lub 7 punkt w umowie w zależności czy to Multioferta czy sama TV) o okresie podstawowym i okresie dodatkowym umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zielony1910 Opublikowano 18 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 Witam. Czytając wcześniejsze strony widziałem, że sporo osób rezygnuje z CP po usunięciu TVN HD +1. Chcę rozwiązać z nimi umowę ale w niej jest zapis, że będę musiał zapłacić karę. Czy jest jeszcze jakaś możliwość abym mógł zrezygnować z CP bez dużych opłat? Umowę mam do kwietnia 2013 roku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bloo411 Opublikowano 18 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 @Zielony1910, jeśli w PWU masz zgwarantowany kanał TVN HD+1 (czyli podpisałeś umowę z CP w okresie po 05.05.2011 do 13.10.2011, bo wtedy kanał TVN HD+1 był gwarantowany w PWU), to możesz bezkarnie rozwiązać umowę z CP. Jeśli nie masz, to bez kary umowej się nie obędzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mietek007 Opublikowano 18 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 Nie ma na razie możliwości, dopiero jak Polsat Futbol będą usuwać to wtenczas będzie możliwość rezygnacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zielony1910 Opublikowano 18 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 @Zielony1910, jeśli w PWU masz zgwarantowany kanał TVN HD+1 (czyli podpisałeś umowę z CP w okresie po 05.05.2011 do 13.10.2011, bo wtedy kanał TVN HD+1 był gwarantowany w PWU), to możesz bezkarnie rozwiązać umowę z CP. Jeśli nie masz, to bez kary umowej się nie obędzie. Dzięki wielkie za pomoc. Ruszam szukać umowy. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polo_m Opublikowano 20 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 Nie ma na razie możliwości, dopiero jak Polsat Futbol będą usuwać to wtenczas będzie możliwość rezygnacji. a dlaczego nie? moim zdaniem jeśli kanał był gwarantowany, to można wypowiadać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aurelius Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 Kanał TVN HD +1 był tylko gwarantowany w umowie dla klientów,którzy ją podpisali od 5maja do 13października 2011r.I do tego wypowiedzenie z tego wzlędu można było skladać do 1lutego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 Wypowiedzenia można składać do 1 MARCA! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czucza2005 Opublikowano 22 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2012 Aurelius - nie wprowadzaj w błąd, można dalej składać wypowiedzenia do 1 marca 2012r. A mowa o 1 lutym to chyba początek do składania wymówień z powodu wyłączenia TVN HD+1 - i ja z tego skorzystałem i już jestem wolny od CP . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aurelius Opublikowano 22 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2012 Zwracam honor. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JarekCP Opublikowano 23 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2012 Witam, przedłużyłem umowę z CP w październiku, ale w umowie mam gwarantowany kanał TVN HD +1 Mam pakiet Familijny HD i HBO HD na 36 miesięcy. Mam dekoder Sagem ESI-88 DVR. Nie znam się na tych okresach podstawowych itp... Więc czy jest możliwość abym zerwał umowę z CP bez kary? Z góry dziękuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bloo411 Opublikowano 23 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2012 @JarekCP, jeśli w swoim PWU masz wymieniony kanał TVN HD+1 jako gwarantowany, to możesz bezkarnie rozwiązać umowę z CP. Czas na składanie wypowiedzenia, to 30 dni od czasu wyłączenia kanału. Po rozwiązaniu umowy dekoder, który masz na wynajmem wysyłasz na swój koszt do siedziby CP do W-wy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JarekCP Opublikowano 23 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2012 Mam właśnie wymieniony, sprawdzałem:) Na jaki adres wysłać by było dekoder? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bloo411 Opublikowano 23 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2012 @JarekCP, dekoder wyślesz dopiero jak już będziesz miał rozwiązaną umowę. Wtedy też powinieneś otrzymać pismo od CP, że twoja umowa jest już rozwiązana i że masz odesłać dekoder. Adres siedziby CP masz na umowie przecież. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JarekCP Opublikowano 23 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2012 aha rozumiem dziękuje za rady myślę że niedługo pożegnam się z CP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zielony1910 Opublikowano 23 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2012 Panowie gdzie mogę zobaczyć jakie kanały miałem gwarantowane podczas podpisywania umowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 23 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2012 Albo w umowie, jeżeli była podpisana dość dawno, albo w Promocyjnych Warunkach Umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czucza2005 Opublikowano 23 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2012 JarekCP - to się śpiesz bo do końca lutego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek509 Opublikowano 23 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2012 wczoraj rozmawiałem z TBOK CP i dowiedziałem się że pomimo fatu iż umowa wygasa na skutek wypowiedzenia 25.02.2012r. dalej całkiem bezpłatnie będę mógł oglądać kanały według konsultanta sygnał nie zostanie automatycznie wyłaczony z dniem zakończenia umowy a na odesłanie dekodera mam 30 dni w międzyczasie mogę spodziewać się telefonu z działu utrzymania klienta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.