Skocz do zawartości

Rezygnacja z Polsat Box


jupi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

są przypadki, że list gdzieś na poczcie zaginie. warto zadzwonić na infolinię lub udać się do APS'u i spytać jaka jest następna płatność. jeśli wyższa niż dotychczas to wiadomo, że jest się objętym już nowym regulaminem i powinien już dawno być u abonenta. Niestety ich wysyłka zbiegła się ze świętami i końcem roku więc istnieje spora możliwość, że trochę osób ich nie dostało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@CSA Tak, nie jest to polecony za potwierdzeniem odbioru, ale co im napiszesz, w przypadku gdy np. CP jeszcze nie wysłał tego pisma :roll: I wtedy takie pisemko jeszcze leży gdzieś tam w CP, a oni otrzymują od ciebie wypowiedzenie umowy z powodu zmiany regulaminu, choć jeszcze na oczy tego nie widziałeś - a w CP, siedzą i myślą: jasnowidz, czy co :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Podpisałem umowę z CP na pakiet familijny w dniu 30-05-2008. Chcę ją zakończyć w końcu :)

Okresy rozliczeniowe:

21.2010-01-30

22.2010-02-28

23.2010-03-30

24.2010-04-30

Okresy wypowiedzenia 3-miesięczny, czyli powinienem wysłać im pismo przed 28 lutym? I na jaki adres? (wzór pisma już znalazłem).

Dostałem tez jakiś czas temu jakieś nowe umowy od CP, ale posiałem to gdzieś bez czytania.

Czy wysyłając im to pismo automatycznie uwolnie sie od CP? ;)

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nawet im o tym nie mów, niech umowa wygaśnie i po 30 maja udaj się do APS'u i podpisz porozumienie na pakiet Mini na 12 miesięcy po 9,90 zł. lub na czas nieokreślony za 11,90 zł., jak zechcesz to przez infolinię załatwić do momentu otrzymania i odesłania do nich porozumienia będziesz miał obowiązek na obecny pakiet. moim zdaniem to najmniej stresująca opcja, bez składania reklamacji itd. itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W polsacie czas wypowiedzenia dla każdej umowy to 3 miesiące, dużo jak na czas nieokreślony, tym bardziej że polsat może zmienić cennik w ciągu miesiąca czy dwóch ale wtedy możesz wypowiedzieć jak tylko dostaniesz nowy cennik, bez czekania 3 miesięcy.

 

jak widać minimalny czas obowiązywania to 4 miesiące :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za wszystkie cenne opinie :)

Ostatnie pytanie:

24. okres rozliczeniowy to 2010-04-30

W oświadczeniu trzeba napisać, że nie zamierzam kontynuować umowy po zakończeniu okresu podstawowego tj z dniem (który to dzień będzie u mnie? 1 maj? czy 31maj?, czy moze jeszcze inaczej ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jedno zdanie wystarczy, np.:

Twoje dane

CYFROWY POLSAT

 

 

WYPOWIEDZENIE

 

Zgodnie z warunkami umowy i 3 miesięcznym okresem wypowiedzenia, proszę o rozwiązanie umowy o abonament w CP z dniem 30.05.2010 roku, nr karty do dekodera ................

 

tyle wystarczy, nie trzeba bawić się w jakieś wypracowanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie.

Umowa został podpisana 26 marca 2009 na okres 13 miesięcy w pakiecie Familijnym. Rozwiązanie umowy 3 miesiące wstecz. Niestety nie wysłałem rozwiązanie umowy. Jeżeli teraz bym wysłał to pismo:

 

Wypowiedzenie umowy

 

 

 

 

Informuję, iż nie zamierzam kontynuować umowy w zakresie obowiązku zachowania aktywnego Pakietu _____________________ po zakończeniu Okresu Podstawowego tj. z dniem __________.

Umowa zawarta była w dniu __________ pomiędzy mną tj. ____________________, _____________________, _________________, nr Dowodu osobistego ________________,

nr dekodera ________________, nr abonenta______________, a Cyfrowy Polsat S.A.

ul. Łubinowa 4A, 03-878 Warszawa

 

+ miejscowosć i data

 

Z poważaniem

 

to czy nadal będzie to wypowiedzenie odpowiednie, oczywiście wnioskuję teraz, że umowa zostanie przedłużona o 1 miesiąc, jeśli nie to pismo to które mam wysłać?

Jeszce jedno, gdybym teraz nie wysyłał, a chciał rozwiązać umowę po okresie podstawowym, czyli po 26 kwietnia, to jakie pismo, oraz chciałbym się od Was dowiedzieć, ile bym płacił za ten pakiet familijny po tym okresie podstawowym, czyli po 26 kwietnia, teraz oczywiście opłata wynosi 37,90.

Dziękuję i czekam na odpowiedź.

 

Ps. Jeszce jedno, po tym okresie umowa przechodzi automatycznie na czas nieokreślony?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zwracam się z ogromną prośbą do wszelkich osób, które otrzymały zmianę do regulaminu oraz cennik z dnia 1 listopada 2009r.

Przesyłkę listową z nowym regulaminem i cennikiem, który wszedł w listopadzie poprzedniego roku, otrzymałem na początku stycznia 2010, czyli z 2 miesięcznym poślizgiem lub nawet 3 miesięcznym jeśli czytać to co zostało napisane w nowym regulaminie i w ustawie.

 

Opiszę w tej chwili swoją sytuację.

W lipcu 2009 r. otrzymałem nową umowę, którą nieświadomie podpisałem i odesłałem do CP, błąd z mojej strony, że się nie wczytałem w szczegóły, przełkłem gorzką prawdę. Czekałem cierpliwie na zmianę do regulaminu, która to weszła w życie od listopada, tak jak już wcześniej wspomniałem, przesyłka przyszła do mnie z poślizgiem. W tym samym tygodniu napisałem do nich stosowne pismo o braku mojej akceptacji do zmian w regulaminie i wysłałem priorytetem za Zwrotnym Potwierdzeniem Odbioru, żeby mieć dowód w razie W. Sądziłem, ze ktoś się do mnie odezwie ze strony CP, nie nastąpiło to jednak i w dniu dzisiejszym tj 02-02-2010 r. sam do nich zadzwoniłem z zapytaniem, kiedy mam opłacić ostatni rachunek zgodnie z brakiem mojej akceptacji do zmian w regulaminie.

I tutaj zaczynają się schody, dowiedziałem się od konsultantów (dzwoniłem do 2-ch), że mnie ten nowy regulamin nie obowiązuje, zadałem pytanie kogo w takim układzie ten nowy obowiązuje jeśli nie mnie. Nie uzyskałem stosownej odpowiedzi na zadanie pytanie, tylko jakieś wykręty, żeby tylko człowieka zniechęcić do zajmowania się sprawą i zachęcić do płacenia kolejnych rachunków, aż do października czy też listopada 2010 r. w moim, konkretnym przypadku. Dopiero w tym momencie zacznie mnie obowiązywać ta zmiana do nowego regulaminu od 1 listopada 2009 i wtedy mogę rozwiązać umowę bez kar finansowych, śmiechu warte.

Zastanawiam się w tej chwili co dalej, raczej nie zapłacę kolejnego rachunku do czasu, aż się sprawa wyjaśni.

Nie pierwszy raz rozwiązywałem umowę abonencką ze względu na brak akceptacji do zmian w regulaminie. Było do tej pory jakieś 3 sytuacje, gdzie uciekłem dzięki tej możliwości od danego usługodawcy, a tu nagle takie kwiatki.

Czy ktoś mi pomoże? Proszę!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam, mam pytanie, za ponad 3 miesiące kończy mi się umowa okresu podstawowego. Pytanie jest takie: co jest lepsze rozwiązać ta umowę teraz, czy poczekać na przedłużenie i ofertę ze strony CP?, dodam, że programowo CP mi odpowiada, nie ukrywam iż wolałbym dostęp do kanałów hd, jak myślicie, co zrobić?, wypowiedzieć?, czy czekać na ofertę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ goofy, masz wzór prostszy na górze strony:

Twoje dane

CYFROWY POLSAT

 

 

WYPOWIEDZENIE

 

Zgodnie z warunkami umowy i 3 miesięcznym okresem wypowiedzenia, proszę o rozwiązanie umowy o abonament w CP z dniem 26.05.2010 roku, nr karty do dekodera ................

 

musisz tylko dostarczyć wypowiedzenie przed następnym okresem rozliczeniowym czyli do 26.02, po okresie podstawowym takie samo pismo wysyłasz tylko zmieniasz datę powiedzmy na 26.08. Po okresie podstawowym powinieneś dostać nowy regulamin i obowiązywać będzie Cię cena 39,90 zł. za pakiet familijny.

 

@ kwia7ek, Twoja strata, że nie przeczytałeś co CP Ci przysłał, podpisałeś i odesłałeś. Tym samym przedłużyłeś okres podstawowy umowy. Regulamin otrzymałeś zapewne przez pomyłkę i nie obowiązuje Cię, w dalszym ciągu masz cenę, którą płacisz od początku umowy. Tak jak na infolinii powiedzieli, nowy regulamin będzie obowiązywał Cię po okresie umowy, którą do nich odesłałeś. Nie ma sensu przestać płacić, po dwóch tygodniach zablokują sygnał, a "dług" będzie rósł, a Ty będziesz miał zablokowany dekoder.

 

@tomma, pisz wypowiedzenie ( wzór masz wyżej), w kwietniu czy tam maju jeszcze będzie promocja i podpiszesz nową umowę. Innym rozwiązaniem jeśli masz dużo nerwów i cierpliwości jest dzwonienie do nich i dopytywanie się o promocję i zmianę dekodera, ale to dopiero po okresie podstawowym. Chyba logiczne co z tych dwóch propozycji jest lepsze ;) edit: a myślisz, że konsultant powie Ci żeby rozwiązać umowę i podpisać nową? nigdy tak nie będzie :lol2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...