Skocz do zawartości

Rezygnacja z Polsat Box


jupi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Może wyślij raz jeszcze poleconym priorytetem z potwierdzeniem odbioru ? Dobrze że mnie ten problem ominął i moje zarejestrowali..Chociaż i tak obawiam się że będą jeszcze problemy jak odeśle im sprzęt, wszystko jest sprawne a pisali tutaj ludzie o przypadkach że dekoder niby zepsuty dochodził itd i się obawiam takiej sytuacji, albo nawet chociażby że powiedzą że pilot nie zdatny do użytku bo ma starte oznaczenia na klawiszach(rzeczywiście tak jest) i już mogą mi czasem 6 dyszek za pilota doliczyć.A co do spóźniania się z zapłatą dokładnie tak jak mówisz, robiłem im kiedyś przelew w piątek popołudniu w ostatni dzień możliwy do zapłaty a już całą sobotę i niedziele miałem komunikat na ekranie pojawiający się co jakiś czas z "prośbą" o zapłacenie zaległości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja zadzwoniłem i dowiedziałem się że wypowiedzenie wysłane 2.02 zostało zarejestrowane 9/02 na pytanie o ofertę utrzymaniową partyline odpowiedziało że tym się zajmuje inny dział i mam czekać na telefon bo konsultant który odebrał nie jest w stanie przedstawić mi oferty... - ciekawe bo 24.02 powinni wyłączyć sygnał;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałem rozwiązać umowę z cyfrowym polsatem jednak nie zdążyłem 3 m-sc przed zakończeniem umowy. Dzwoniłem do konsultanta i powiedział że muszę napisać wypowiedzenie o odstąpienie od podstawowego okresu dodatkowego . Nie wiem co mam napisać w treści. Jeśli tego nie zrobię umowa przejdzie na kolejne 12 m-sc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co to jest "podstawowy okres dodatkowy"?

 

Poczytaj wątek i dotrzesz do odpowiedzi na Twój problem. Dziobalek i ja wspominaliśmy co i jak należy zrobić w Twojej sytuacji. Na przyszłość nie twórz "podstawowych okresów dodatkowych" tylko przeczytaj punkt regulaminu o wypowiedzeniu umowy (cytowany wielokrotnie na tym forum) oraz punkt umowy (5 lub 7 punkt w umowie w zależności czy to Multioferta czy sama TV) o okresie podstawowym i okresie dodatkowym umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Czytając wcześniejsze strony widziałem, że sporo osób rezygnuje z CP po usunięciu TVN HD +1. Chcę rozwiązać z nimi umowę ale w niej jest zapis, że będę musiał zapłacić karę. Czy jest jeszcze jakaś możliwość abym mógł zrezygnować z CP bez dużych opłat? Umowę mam do kwietnia 2013 roku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Zielony1910, jeśli w PWU masz zgwarantowany kanał TVN HD+1 (czyli podpisałeś umowę z CP w okresie po 05.05.2011 do 13.10.2011, bo wtedy kanał TVN HD+1 był gwarantowany w PWU), to możesz bezkarnie rozwiązać umowę z CP. Jeśli nie masz, to bez kary umowej się nie obędzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Zielony1910, jeśli w PWU masz zgwarantowany kanał TVN HD+1 (czyli podpisałeś umowę z CP w okresie po 05.05.2011 do 13.10.2011, bo wtedy kanał TVN HD+1 był gwarantowany w PWU), to możesz bezkarnie rozwiązać umowę z CP. Jeśli nie masz, to bez kary umowej się nie obędzie.

 

Dzięki wielkie za pomoc. Ruszam szukać umowy.

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, przedłużyłem umowę z CP w październiku, ale w umowie mam gwarantowany kanał TVN HD +1

Mam pakiet Familijny HD i HBO HD na 36 miesięcy. Mam dekoder Sagem ESI-88 DVR.

Nie znam się na tych okresach podstawowych itp... Więc czy jest możliwość abym zerwał umowę z CP bez kary?

Z góry dziękuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@JarekCP, jeśli w swoim PWU masz wymieniony kanał TVN HD+1 jako gwarantowany, to możesz bezkarnie rozwiązać umowę z CP. Czas na składanie wypowiedzenia, to 30 dni od czasu wyłączenia kanału. Po rozwiązaniu umowy dekoder, który masz na wynajmem wysyłasz na swój koszt do siedziby CP do W-wy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wczoraj rozmawiałem z TBOK CP i dowiedziałem się że pomimo fatu iż umowa wygasa na skutek wypowiedzenia 25.02.2012r. dalej całkiem bezpłatnie będę mógł oglądać kanały według konsultanta sygnał nie zostanie automatycznie wyłaczony z dniem zakończenia umowy a na odesłanie dekodera mam 30 dni :D w międzyczasie mogę spodziewać się telefonu z działu utrzymania klienta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...