Skocz do zawartości

Rezygnacje z Cyfry+


deejay.m
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Koledzy, macie strasznie ostry ton tych waszych wypowiedzeń, oświadczeń! Piszcie prosto, jasno i konkretnie. To są pisma z mocą prawną, powinny być stonowane i zawierać to mają. A nie domagam się, żądam, nakazuje, zakazuje...

 

Zalecam:

Oświadczam iż nie akceptuje dokonanych zmian z dniem 1 kwietnia 2013 r. w Regulaminie o Abonament w związku z tym proszę o rozwiązanie Umowy w trybie przewidzianym w art. 7 par. 1. Jednocześnie proszę o usunięcie moich danych osobowych z bazy danych i nie udostępnianie ich innym podmiotom.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szanowni Państwo,

 

W związku z wprowadzeniem przez Canal+ Cyfrowy S.A. zmian z dniem 1 kwietnia br. polegających na wyłączeniu programów i zaprzestaniu udostępniania kanału 13th Street Universal oświadczam, iż nie wyrażam zgody na wprowadzone zmiany i rozwiązuję umowę zgodnie z art. 7 §1 Regulaminu Umowy o Abonament. Powyższe oświadczenie skutkuje na koniec Okresu rozliczeniowego.

 

Zobowiązuję się do zwrotu karty kodowej oraz dekodera u autoryzowanego

przedstawiciela telewizji nc+. Proszę o wskazanie miejsca gdzie mam dokonać zwrotu.

 

 

Z poważaniem:

 

Teraz moze być ?

A ten dopisek o wykasowaniu danych może skutkować brakiem telefonów z ich strony. Takie mają zalecenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ Ajek :

Może to pismo NC+ które przysyłali mailem abonentom i ogłosili na stronie nie jest juz aktualne i te kanały Trace Religia nie zostaną usuniete z gwarantowanych.

Dodam ze takie przeniesienie kanałów, jest zmianą w regulamine, a nie wyłączeniem kanałow i abonent takiej zmiany fizycznie może nie zauwazyć.

Najlepiej napisz takie pisemko z zapytaniem, czy mając taką a nie inna umowę (nr umowy) masz kanały (wymienic je), czy będą jeszcze, i jak długo w twoim konkretnym przypadku.

Poproś jeszcze o przesłanie aktualnego dotyczacego twojej umowy Regulaminu z podaniem daty od kiedy Ciebie obowiązuje.

Dokładnie wszystkich postów nie czytałem, ale może to co napisąłem będzie pomocne, powodzenia.

Zadałem konsultantowi pytanie odnosnie moich praw po wyłączeniu go w lipcu. Zobaczymy co odpisze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A najlepsze jest to, że nasze wypowiedzenia rozpatrują. Co tam jest do rozpatrywania? Przecież to nie reklamacja.

Heh, a moje wypowiedzenie potraktowali właśnie jako reklamację!

Oto dzisiejsza odpowiedź z CYFRY+:

 

Szanowny Panie,

 

odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że korespondencja dotycząca rozwiązania Umowy, przesłana listem poleconym nie została zarejestrowana na Pana kontrakcie.

 

Jednocześnie wyjaśniam, iż zgodnie z wiadomością email zarejestrowaną 21 kwietnia 2013 roku, oraz załącznikami w niej zawartymi, sprawa została przekazana do rozpatrzenia, jako wniosek reklamacyjny.

 

Odpowiedź zostanie udzielona w terminie regulaminowym (30 dni).

 

W przypadku pojawienia się pytań, chętnie udzielę informacji.

 

Z wyrazami szacunku,

 

xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Konsultant ds. Obsługi Korespondencji Elektronicznej

 

 

To już jest normalnie przegięcie na całego!!!

Widać ewidentnie, że nie chcą rozwiązać mojej umowy!!!

Pytanie tylko, dlaczego? Wszystko zrobiłem zgodnie z Regulaminem!!! Wypowiedzenie wysłałem 5 kwietnia br. z powodu wyłączenia kanału 13th Street Universal.

Dzisiaj też dostałem z poczty zółtą zwrotkę z potwierdzeniem odbioru. Widnieje na na niej pieczątka spółki "CANAL+ Cyfrowy S.A." oraz pieczątka z nazwiskiem osoby odbierającej i datą odbioru 10.04.2013r. Nie ma na tym żadnego podpisu.

Te załączniki w mailu, który im wysłałem wcześniej to są skany kopii podpisanego przeze mnie wypowiedzenia, dowodu nadania listu poleconego z tym wypowiedzeniem oraz zrzut ekranowy ze strony internetowej Poczty Polskiej, gdzie w opcji śledzenia przesyłki widnieje informacja wraz z datą o doręczeniu im mojej przesyłki. Prosili mnie o te skany, gdy wcześniej kilkakrotnie wysyłałem do nich maile z zapytaniem, czy zarejestrowali już moje wypowiedzenie.

 

Powiem szczerze, że nie spodziewałem się z ich strony takiego obrotu sprawy! Teraz dopiero widzę, jacy to są oszuści!!! Nigdy więcej CYFRY+ (której i tak już nie ma), ani żadnej nc+!!! :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Barti: ja zupełnie nie kumam, dlaczego Ty się tak emocjonujesz ? Dziennie o tym piszesz kilka postów. Może trzeba trochę wyluzować. Zasypujesz ich mailami a później się dziwisz, że Twoja załączniki zostają przyjete jako reklamacja (sam sobie więc zrobiłeś "dobrze"). Więcej spokoju. Napisałeś wypowiedzenie podpierając się 13th Street zapewne po polsku a nie arabsku. Ja zrobiłem tak samo. Z tym, że ja wysłałem to tylko poleconym, za tylko 3,80 zł, nie jako priorytet, bez zwrotki, w dniu: 5.04. Czy dotarło: TAK. Widzę na Poczcie Polskiej status: Doręczenie, 9.04. I gitara. To mi wystarczyło. A widząc, że można wyrwać ciekawe oferty teraz wczoraj PO RAZ PIERWSZY ja zadzwoniłem z zapytaniem co proponują...

 

Jak wiesz co napisałeś w wypowiedzeniu to mniej emocji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zalecam:

Oświadczam iż nie akceptuje dokonanych zmian z dniem 1 kwietnia 2013 r. w Regulaminie o Abonament w związku z tym proszę o rozwiązanie Umowy w trybie przewidzianym w art. 7 par. 1. Jednocześnie proszę o usunięcie moich danych osobowych z bazy danych i nie udostępnianie ich innym podmiotom.

 

Ale Ty nie prosisz o rozwiązanie umowy, lecz tę umowę rozwiązujesz ze względu na... itd. To samo dotyczy usunięcia danych osobowych - nie prosisz o ich usunięcie, lecz nakazujesz je usunąć zgodnie z obowiązującymi przepisami (tj. Ustawa o ochronie danych osobowych). Proszenie o takie rzeczy w piśmie urzędowym jest zabawne dla czytającego je odbiorcy ;)

 

Proszenie operatora o rozwiązanie umowy poza aspektem czysto humorystycznym ma jedną niepodważalną wadę. W regulaminie świadczenia usług wyraźnie jest to sformułowane jako prawo do rozwiązania umowy. Prosząc operatora o rozwiązanie umowy przerzuca się jakby piłeczkę na drugą stronę - prosząc operatora, aby to on umowę rozwiązał a operator przecież nie chce umowy rozwiązywać, bo niby dlaczego miałby chcieć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, iż wypowiedzenie Umowy z tytułu wycofania kanału z oferty możliwe jest w momencie zaprzestania jego nadawania przez  nc+. Planowane zakończenie przekazu programu Trace nastąpi 1 lipca 2013 roku.W przypadku pojawienia się pytań, pozostaję do dyspozycji.Z poważaniem,

 

Dostałem odpowiedz na moje pytanie czy bede mogl w lipcu wypowiedziec umowe jak wylacza trace

 

S

zanowny Panie,odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że kanał Trace nie jest kanałem gwarantowanym Regulaminem Umowy. W związku z czym w przypadku jego usunięcia z listy kanałów, nie ma możliwości wypowiedzenia Umowy.Wyjaśniam, że rozwiązanie kontraktu zostało zaplanowane na 30 września 2014 roku.W przypadku pojawienia się pytań, chętnie udzielę informacji.Z wyrazami szacunku

 

Ręce opadają

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

volcan: odrobinę kultury nie zaszkodzi. Dlatego macie takie jaja ze swoimi oświadczeniami i wypowiedzeniami. Zbyt dużo napisałem dokumentów prawnych by kierować się emocjami. A Wy tu wybitnie tylko emocjami się kierujecie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PO mojej prośbie w mailu o kontakt telefoniczny ze mną przez kompetentną osobę zadzwonili.

Pani wyjaśniła, że zaszłą pomyłka i Trace nie będzie wyłączony 1 lipca i wyjaśniła dodatkowo, że w mojej umowie nic się nie zmieniło i Trace jest nadal gwarantowany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Barti: ja zupełnie nie kumam, dlaczego Ty się tak emocjonujesz ? Dziennie o tym piszesz kilka postów. Może trzeba trochę wyluzować. Zasypujesz ich mailami a później się dziwisz, że Twoja załączniki zostają przyjete jako reklamacja (sam sobie więc zrobiłeś "dobrze"). Więcej spokoju. Napisałeś wypowiedzenie podpierając się 13th Street zapewne po polsku a nie arabsku. Ja zrobiłem tak samo. Z tym, że ja wysłałem to tylko poleconym, za tylko 3,80 zł, nie jako priorytet, bez zwrotki, w dniu: 5.04. Czy dotarło: TAK. Widzę na Poczcie Polskiej status: Doręczenie, 9.04. I gitara. To mi wystarczyło. A widząc, że można wyrwać ciekawe oferty teraz wczoraj PO RAZ PIERWSZY ja zadzwoniłem z zapytaniem co proponują...

 

Jak wiesz co napisałeś w wypowiedzeniu to mniej emocji.

Owszem, emocjonuję się, bo zamierzam bezwzględnie rozwiązać umowę z CYFRĄ+ z końcem miesiąca kwietnia br. Żadna nc+ mnie już nie interesuje.

A z tego co widzę, robią mi z tym problemy. Tym bardziej, jak tu czytam na forum, że niektórzy wysłali wypowiedzenie znacznie później ode mnie i mają już potwierdzenie jego zarejestrowania. A ja wysłałem moje wypowiedzenie 5 kwietnia br. i wciąż nie mam... :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

volcan: odrobinę kultury nie zaszkodzi. Dlatego macie takie jaja ze swoimi oświadczeniami i wypowiedzeniami. Zbyt dużo napisałem dokumentów prawnych by kierować się emocjami. A Wy tu wybitnie tylko emocjami się kierujecie.

 

Nie chodzi o kulturę, tylko o stan faktyczny. Wypowiada się umowę jako strona - na podstawie regulaminu będącego częścią umowy. Nie robi się tego poprzez prośbę skierowaną do drugiej strony, bo z prawnego punktu widzenia jest to próba nakłonienia do rozwiązania umowy przez drugą stronę. Dlatego operator ma wszelkie podstawy do odmowy - mówiąc kolokwialnie "bo jemu się warunki umowy podobają".

 

Ja nie mam żadnych "jaj" z oświadczeniami i wypowiedzeniami - wielokrotnie różnego typu umowy, polisy itp. wypowiadałem i nigdy nie miałem kłopotu - wliczając w to umowę z Cyfrą+ (no może poza maniakalnymi telefonami od DUK, których zgodnie z wcześniejszą zapowiedzą nie odbieram).

 

Dobra rada - najczęściej wystarczy zacytować fragment umowy - odpowiednio zmieniając formę gramatyczną :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...