Skocz do zawartości

Rezygnacje z Cyfry+


deejay.m
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Proszę o info, kiedy będzie następna możliwość wypowiedzenia umowy z powodu usunięcia kanałów gwarantowanych (obecnie jestem w C+).

Pozdrawiam - Małgosia

 

Podobno jest tak: w Cyfrze+ od dnia 1 lipca 2013 r. likwidują : CNN, Carton network i TCM.

Można złożyć Rezygnacje do końca lipca 2013r. zgodnie z art. 7 § 1 Regulaminu.

Ktoś może potwierdzić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź, czy masz te kanały gwarantowane w regulaminie twojej umowy.

Bo w ostatniej wersji regulaminu gwarantowany jest już tylko kanał 13th Street Universal.

Tak więc, najbezpieczniej jest wysłać wypowiedzenie umowy jeszcze w kwietniu i powoływać się w nim właśnie na kanał 13th Street Universal.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobno jest tak: w Cyfrze+ od dnia 1 lipca 2013 r. likwidują : CNN, Carton network i TCM.

Można złożyć Rezygnacje do końca lipca 2013r. zgodnie z art. 7 § 1 Regulaminu.

Ktoś może potwierdzić?

Mnie to potwierdził konsultant na infolini że można będzie złoZyc wypowiedzenie w lipcu 2013r. (ale jak wsponiałem w którymś poście nie był uprzejmy ani kompetentny - tak wg mojej oceny)

We wspominany art.7.1 Regulaminu jest napisane "...w terminie 1 miesiąca kalendarzowego od daty wprowadzenia takich zmian/zmiany.."

Mimo że C+ wczesniej poinformował juz o planowanych zmianat to Regulamin wyrażnie mówi o wprowadzeniu takich zmian, nie o ogłoszeniu takich zmian co miało miejsce w marcu.

Gdyby C+ (nc+) przypuszczali że zostana wstrzymane przymusowe migracje (termin zakonczenia dla C+ planowali na 30-06-2013r,), to wszystke te kanały by wyłączyli juz od 1 kwietnia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja również wysłałem moje wypowiedzenie 5 kwietnia br. (też z powodu usunięcia z CYFRY+ kanału 13th Street Universal) i dzisiaj dostałem kolejną odpowiedź od CYFRY+, że... moje wypowiedzenie nie zostało zarejestrowane!!! :shock:

Konsultant, który mi odpowiadał na maila, napisał mi też, że w celu weryfikacji mam im przesłać mailem jako załącznik skan kopii mojego wypowedzenia, które wysłałem do nich na ich adres do korespondencji, a także skan dowodu nadania listy poleconego z tymże wypowiedzeniem. Tak też właśnie uczyniłem. Mail do nich z tymi załącznikami właśnie przed chwilką poszedł. :)

Może tym razem te wypowiedzenie wreszcie mi zarejestrują, bo od kilku dni wysyłam im z formularza kontaktowego na stronie nc+ zapytanie, czy już moje wypowiedzenie zarejestrowali. I za każdym razem odpowiedź, że jeszcze nie... :?

Nie wiem tylko czy dzisiaj i czy jeszcze o tej porze oni pracują i czy mogą mi dzisiaj jeszcze odpisać na mojego maila... :roll: Ostatni ich mail od nich do mnie (odpowiedź ws. wypowiedzenia) datuje się na dzisiaj na godz. 12 coś tam. ;)

 

Do mnie wogóle nie odp na maila - jak pytałem 2 dni temu,totalna cisza z ich strony.

Za to dziś im wysłałem 20 takich maili (lekki spam) może ruszą te du.y i odpiszą w końcu.

O dzwonieniu z migracją też cisza,szok co tam się wyprawia :crazy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, po co pisaliście z jakiego powodu chcecie wypowiedzieć umowy. Pismo powinno wyglądać: Niniejszym oświadczam, iż nie akceptuje zmian w regulaminie dokonanych w dniu 1.04.2013 r. w związku z tym proszę o rozwiązanie umowy w trybie przewidzianym w art. 7 par. 1. Regulaminu o Abonament...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, po co pisaliście z jakiego powodu chcecie wypowiedzieć umowy.

To raczej nie ma żadnego wpływu, bo moje wypowiedzenie było znacznie bardziej rozbudowane, a zostało rozpatrzone pozytywnie po niecałym tygodniu od otrzymania :wink:

 

Pewnie faktycznie spłynęło im tego trochę więcej niż "kilka wypowiedzeń" i mają problem się ogarnąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wczoraj po południu wysłałem do nich mailem, tak jak prosili, skan kopii mojego wypowiedzenia oraz skan dowodu nadania tego wypowiedzenia listem poleconym, o czym napisałem już na poprzedniej stronie niniejszego tematu.

I do tej pory nie otrzymałem od nich żadnej odpowiedzi w tej sprawie. :?

Dzisiaj jest już niedziela, więc pewnie też już nie odpiszą... :/

W poniedziałek będę cały dzień od rana do późnego wieczora w pracy, więc tego dnia też nie będę miał jak się tym zająć. Najwcześniej we wtorek.

A czas goni... :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W końcu odpisali maila o przyjęciu rezygnacji,chyba mają mase wypowiedzeń że tak długo odp.

 

Szanowny Panie,

 

odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, iż na podstawie zarejestrowanej rezygnacji Umowa o Abonament zostanie rozwiązana 30 kwietnia 2013 roku.

 

Po zakończeniu Umowy proszę w terminie jednego miesiąca zwrócić karty abonenckie oraz dekoder do punktu dystrybucyjnego CYFRY+.

 

Lista placówek znajduje się na stronie internetowej www.ncplus.pl w zakładce JAK KUPIĆ NC+. Poszczególni przedstawiciele oznaczeni są dopiskiem PUNKT SERWISOWY.

 

Zachęcam serdecznie do zapoznania się z wachlarzem atrakcyjnych propozycji nowej platformy nc+.

 

Szczegółowe informacje dostępne są pod numerem telefonu 22 310 45 60 (od poniedziałku do niedzieli w godzinach 8.00-22.00).

 

W przypadku pojawienia się pytań, proszę o kontakt.

 

Z wyrazami szacunku,

 

.........

Konsultant ds. Obsługi Korespondencji Elektronicznej

 

CYFRA+ i platforma n łączą się w niczym nieograniczony świat rozrywki nc+.

 

Już teraz zapytaj o największy wybór kanałów i technologię, której dotąd nie było. Nasi konsultanci pomogą Ci dobrać idealną ofertę do Twoich potrzeb, zadzwoń:

 

Telefoniczne Centrum Abonenta

 

z tel. stacjonarnych 801 044 944

z tel. komórkowych 22 310 47 47

(opłaty według cenników operatorów)

 

Internetowe Centrum Abonenta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, po co pisaliście z jakiego powodu chcecie wypowiedzieć umowy. Pismo powinno wyglądać: Niniejszym oświadczam, iż nie akceptuje zmian w regulaminie dokonanych w dniu 1.04.2013 r. w związku z tym proszę o rozwiązanie umowy w trybie przewidzianym w art. 7 par. 1. Regulaminu o Abonament...

Każde Oświadczenie o wypowiedzeniu umowy powinno zawierać opis naruszenia, inaczej pisząc z jakiego powodu Rezygnujesz z umowy, - jest to dokładnie opisane w art 8 § 3. Regulaminu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Barti, najwyżej wyślij im jutro jeszcze jedną rezygnację, ale poleconym priorytetem.

Powinna dotrzeć w środę, max w czwartek, więc tak czy siak koniec umowy powinien nastąpić z końcem kwietnia, bo zdążą otrzymać pismo w tym miesiącu.

Ale oni te moje wypowiedzenie już odebrali!

Tak wynika przynajmniej z informacji podawanej na stronie Poczty Polskiej (opcja śledzenia przesylki). Wypowiedzenie to (list polecony) został do nich doręczony dnia 9 kwietnia br. A wysłałem go 5 kwietnia. Tyle tylko, że do tej pory tego wypowiedzenia nie zarejestrowali na mojej umowie. Tak więc myślę, że wysyłanie poleconym drugiego wypowiedzenia nic nie da, bo też go do tego czasu nie zarejestrują... :?

Wczoraj po godz. 14:00 posłałem im mailem skan kopii podpisanego przeze mnie wypowiedzenia oraz dowód pocztowy jego nadania. Prosili mnie o to w odpowiedzi na mojego maila, gdy po raz kolejny przedwczoraj wysłałem im maila z zapytaniem, czy moje wypowiedzenie już zarejestrowali. Tak więc, czekam znów na odpowiedź. Ani wczoraj, ani dzisiaj jeszcze mi nie odpisali. Nie wiem, czy dzisiaj mogą odpisać, bo dzisiaj jest niedziela. Chociaż BOK pracuje też w niedziele, tylko nie wiem, czy tylko nie sama telefoniczna infolinia. :roll:

Jutro ewentualnie też nie będę mógł w tej sprawie nic zadziałać, bo jutro jestem w pracy od samego rana do późnego wieczora... :/

We wtorek też za bardzo nie dam rady, więc najwcześniej w środę. Tego dnia, jeśli nic wcześniej nie wskóram w tej sprawie, pofatyguję się chyba do "Centrum nc+" w Opolu, wezmę ze sobą tę kopię wypowiedzenia oraz dowód jego nadania listem poleconym i poproszę, aby mi w tym APS-ie pomogli. Niech wyślą to najwyżej faksem i tam zadzwonią i to zgłoszą... :roll: Bo w tym ostatnim mailu napisali mi też, że tę kopię wypowiedzenia i ten dowód nadawnia mogę wysłać też do nich faksem i podali mi numer faksu. Tyle tylko, że ja faksu nie mam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK, to tak zrobię. Zrobię, jak mówisz i zaraz poślę im jeszcze raz maila z tym wszystkim. ;)

A nie orientujesz się, czy dzisiaj mogą jeszcze odpisać? Wiem, że infolinia w niedziele pracuje, ale nie wiem, jak się ma sprawa odpowiadania na maile od abonentów. :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat fragmentu z Regulaminu dotyczący wypowiedzenia z tytułu zmiany w ofercie:

uprawniają Abonenta do rozwiązania Umowy w drodze pisemnego oświadczenia w terminie 1 miesiąca kalendarzowego od daty wprowadzenia takich zmian/zmiany ze skutkiem na koniec miesiąca kalendarzowego, w którym oświadczenie to dotarło do Operatora CYFRY+

Za termin dotarcia uznaje się termin doręczenia przez Pocztę Polską czy wklepania w system?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydrukuj sobie jeszcze ( PrtScr ) scan tej strony Poczty polskiej i załącz go do e-maila.

Właśnie przed chwilką wysłałem im jeszcze raz tego maila ze skanem kopii podpisanego przeze mnie wypowiedzenia, skanem dowodu jego nadania oraz dodatkowo z zrzutem ekranowym strony Poczty Polskiej, na której w opcji śledzenia przesyłki widnieje informacja o doręczeniu im mojego poleconego z wypowiedzeniem dnia 9 kwietnia br.

Dzisiaj niedziela, więc wątpię jednak, że dzisiaj dostanę od nich jakąkolwiek odpowiedź... :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat fragmentu z Regulaminu dotyczący wypowiedzenia z tytułu zmiany w ofercie:
uprawniają Abonenta do rozwiązania Umowy w drodze pisemnego oświadczenia w terminie 1 miesiąca kalendarzowego od daty wprowadzenia takich zmian/zmiany ze skutkiem na koniec miesiąca kalendarzowego, w którym oświadczenie to dotarło do Operatora CYFRY+

Za termin dotarcia uznaje się termin doręczenia przez Pocztę Polską czy wklepania w system?

Koledze Barti chodzi o to, że przy opoźnionym otrzymaniu pisma o rezygnacji, Cyfra+ może dopatrzyć sie błędów i nie uwzględnic rezygnacji, a wtedy nie będzie juz miał czasu na negocjację i przedłuzy mu się umowa o kolejny m-c jak wyśle kolejne pismo i dojdzie dopiero do C+ w maju, lub dopiero od 1 lipca następna szansa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W lipcu to ja już nie będę miał żadnej szansy, bo kanały, które CYFRA+ wyłączy w lipcu, nie są już ujęte w "moim" regulaminie jako kanały gwarantowane. W moim przypadku jest to już tylko kanał 13th Street Universal, który "wyleciał" z CYFRY+ już 1 kwietnia br.

A poza tym, ja już nie zamierzam nic negocjować, bo do nc+ nie przejdę. Wziąłem już Cyfrowy Polsat. Więc nie zamierzam opłacać dwóch platform.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...