Skocz do zawartości

Rezygnacje z Cyfry+


deejay.m
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

@antonio350

mail z C+ jest dodatkowo dziwny pod tym względem, że abonentów "z tv" obowiązują 3 miesiące wypowiedzenia..

Co kraj to obyczaj. W sensie co konsultant, to inny regulamin ;)

 

 

3 miesiące wypowiedzenia bo przeciez abonentów z tv obowiązuje stary regulamin gdzie były 3 miesiące na wypowiedzenie, teraz w nowym regulaminie jest 1 miesiąc.

Co do wypowiedzenia umowy i ich straszenia 800 zł to wydaje mi się ze oni dostali niepisaną dyspozycje aby straszyc abonentów zeby nie słali wypowiedzenia. Jak ktos wysłał to juz mowią ze nie ma kary(tak jak mi), w korespondencji mailowej tez piszą ze nie ma kary bo to dowód na ich kłamstwo jakby coś. Po to wprowadzili pozniej umowy z tv za 50 gr i wynajem bo wiedzieli ze jak cos sprzedali za 1 zł i jest wypowiedzenie nie z winy abonenta to kary nie mogą nakładać bo jak mozna karac kogoś jesli on nie zawinił? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest tylko taka subtelna różnica, że jeśli wypowie umowę ze względu na utratę TVN Warszawa, to nie będzie mógł liczyć na ofertę przedłużeniową. Umowa do końca czerwca i bye bye.

Mój wpis odnosił się tylko i wyłącznie do możliwości jak najszybszej rezygnacji z usług CYFRY+, a nie wypowiedzenia warunków umowy w celu wynegocjowania lepszej oferty. Zwróć uwagę, że osoba, której odpowiadałem wyraźnie pytała o kwestię dokładnej daty wyłączenia sygnału po wypowiedzeniu swojej umowy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpowiedź z BOK Cyfra+ jest taka że po wysłaniu wypowiedzenia do końca czerwca w związku z usunięciem TVN Warszawa umowa zostaje

rozwiązana z końcem czerwca. Myślałem że jest jeszcze miesiąc przejściowy czyli np do końca lipca. Wypowiedzenie poleconym czas wysłać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w czerwcu dotrze list, w czerwcu rozwiązana umowa. W lipcu dotrze list to w lipcu zostanie rozwiązana umowa.

 

Nie zapomiałeś o 30 dniowej kadencji? Jak wypowiedzenie dotrze do końca czerwca, to umowa zostaje rozwiązana z dniem 31 lipca. W przypadku przejścia umowy na czas nieokreślony wypowiedzenie umowy liczone jest z okresem 3 miesięcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Do końca czerwca mam umowę na Multipakiet C+, a po tym terminie czyli na początku lipca zamierzam podpisać nową, na jeden z pakietów Cyfry+. Wysłałem e-maila i poinformowałem o tym, jednocześnie chcąc się dowiedzieć na temat nowych lipcowych promocji (o ile takie będą). Nie otrzymałem jednak konkretnej odpowiedzi, lecz zdziwiło mnie tylko tylko jedno znanie: "Podpisanie drugiej Umowy będzie możliwe po uzyskaniu zgody CYFRY+. W tym celu proszę o kontakt pod numerem telefonu 22 334 60 00."

Pierwsze słyszę o czymś takim. Dlaczego właściwie mieli by się nie zgodzić ? :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak na wszeli wypadek... wyślij wypowiedzenie w TYM miesiącu (powołując się na zaprzestanie emisji TVN W-wa), to będziesz miał jakiś mocny argument przetargowy do rozmowy, bo tak... mogą cię 'oxxć' - (co już zrobili) i automatem umowa przejdzie na 3 m-ce wypowiedzenie z pełną stawką ;) Wysłane wypowiedzenie zawsze można anulować (jak zaproponują dogodne warunki dla nowego aneksu).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

UMOWA Z TV ZAKUPIONYM NA WŁASNOSĆ ZA 1 ZŁ PAKIET PRESTIZ HD+

 

Szanowny Panie,

 

odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że w związku ze zmianą w

ofercie programowej (wycofanie programu Orange Sport), Abonent ma

możliwość wypowiedzenia Umowy.

 

W tym celu, proszę o wysłanie listu poleconego w ciągu 3 miesięcy od

wprowadzenia zmiany.

 

Poniżej podaję adres do korespondencji:

 

CANAL+ Cyfrowy Sp. z o.o.

02-100 Warszawa

skr. poczt. 8

 

W piśmie proszę zawrzeć numer Abonenta lub karty abonenckiej, dane

osobowe, informacje o chęci rezygnacji z abonamentu z powodu zmiany oferty

programowej oraz odręczny podpis.

 

W ciągu miesiąca od zakończenia Umowy, proszę zwrócić dekoder i karty

abonenckie do autoryzowanego dystrybutora CYFRY+.

 

Lista dystrybutorów, w których można dokonać zwrotu sprzętu

zamieszczona jest na stronie CYFRY+:

 

http://www.cyfraplus.pl/kontakt/nowi_klienci.html

 

Wyjaśniam, iż w przypadku rozwiązania Umowy w związku ze zmianą oferty

programowej, nie zostanie naliczona kara Umowna oraz odszkodowanie za

telewizor.

 

W przypadku pojawienia się pytań, zapraszam do kontaktu.

 

Z poważaniem,

 

P*****ł O********

Dział Relacji z Abonentami

 

INFO WYSŁANE DO CENTRUM CYFRA+ I APS-OW

 

Witam,

 

 

zgodnie z wytycznymi z działu prawnego w przypadku akcji promocyjnej, w

ramach której abonent zakupił telewizor - jeżeli abonent nie ze swojej

winy rozwiązuje Umowę o abonament, a z taką sytuacją mamy do czynienia,

nie mamy podstawy, żeby go obciążać jakimkolwiek odszkodowaniem czy karą

umowną.Główny regulamin daje mu to prawo w określonych przypadkach (np.

wyłączenie sygnału programu )

Podstawa naliczenia kary zaistniałaby wtedy, gdyby abonent z własnej

winy rozwiązał umowę o abonament w Okresie Minimalnym.

 

Inaczej wygląda sytuacja, w której abonent, w ramach akcji promocyjnej,

jedynie wynajmuje telewizor.Jego właścicielem może stać się jedynie po

upływie Okresu Minimalnego.Jeżeli zatem rozwiązuje umowę o abonament, z

jakiejkolwiek przyczyny, nie przysługuje mu prawo do zakupu telewizora i

powinien go zwrócić, zgodnie z zasadami przewidzianymi w umowie

najmu.Jeżeli nie zwraca - jako właściciel telewizora mamy prawo do

odszkodowania.

 

Czyli w skrócie: ten co zakupił TV - nie zapłaci odszkodowania, ten co

wynajmuje- ma obowiązek oddać TV lub uregulować odszkodowanie w

wysokości jaka jest wskazana w Umowie Najmu.

Dotyczy to oczywiście abonentów, którzy zdecydują się na rozwiązanie

umowy z powodu odłączenia TVN Warszawa czy ORANGE Sport w przypadku

pakietu Prestiż i Prestiż HD.

 

Mam nadzieje ze rozwieje to wszystkie watpliwosci dla umów z TV zakupionymi od CYFRY+ oraz z umów z TV wynajetym od CYFRY+ i Ci którzy piszą ze przy umowach z TV które są wynajete od CYFRY+ nie zapłacą odszkodowania w wysokosci 800 zł bardzo sie myla chyba ze zwróca TV do Cyfry+ :D

A i nie ma zadnego 3 miesiecznego wypowiedzenia a jedynie to ze w ciagu 3 miesiecy mozna złozyc wypowiedzenie od zaistnienia zmian czyli od 1 czerwca 2011 do 31 sierpnia 2011

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, nie orientuje sie w temacie. Mam Pakiet Kompakt + opcje Canal+. Chyba jeszcze w czerwcu (lub lipcu) mam promocje na 50%. Opłaca mi się rozwiązać umowe i od sierpnia podpisać nową. Jak uważacie? Na ten czes załadowałbym TNK.

Wydaje mi się, że nikt za Ciebie takiej decyzji nie podejmie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Całkowicie się zgadzam z kolegą marcelnorbert

trzeba zobaczyć jak podpisywaliśmy umowę. Do pewnego momentu był zakup na własność, a później Cyfra poszła po rozum do głowy i zaczeła udostępniać na wynajem i ci mogą dostać karę. Wszystko jasne.

Tylko teraz dla dyskutujących pytanie

co będzie gdy takiemu użytkownikowi kończy się okres minimalny np w grudniu, Cyferka dzwoni z nową prpozycją a my się zgadzamy i przedłużmy umowę aneksem.

Jest to przedłużenie umowy - czyli przedłuzenie okresu minimalnego i telewizor znowu jest na wynajem i znowu przy zmianach nie możemy zerwać umowy bez kary !

Czyli co pozostaje tylko rozwiązać umowę wtedy TELEWIZOR przechodzi na własność i podpisać nową umowę ?

Jak myślicie bo w/g przwa chyba pierwszy scenariusz jest rzeczywisty umowa jest dalej umową a my tylko podpisujemy aneks ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...