Skocz do zawartości

Rezygnacje z Cyfry+


deejay.m
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ja tak się własnie zastanawiam, bo nie chcę rozwiązywać umowy z Cyfrą+, ale z kolei 59 zł za Kompakt HD i jeszcze Canal+ HD, to cena za to w stosunku do zawartosci, to jakiś kosmos. Wyślę wypowiedzenie i liczę, że Cyfra+ zaproponuje jakąś korzystną ofertę, która mnie przekona żebym został. A jak nie, to trudno, ale na Cyfrę+ już mnie stać nie będzie :)

 

A w ogóle myślicie, że Cyfra+ będzie oferować jakieś korzystne oferty tym, którzy wysłali wypowiedzenia, czy da sobie z nimi spokój?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak to wydaje się całkiem logiczne ale tu nie o logikę chodzi tylko o kasę więc pewnie będą dzwonić :D Ja sam jutro wysyłam wypowiedzenie i zobaczymy co będzie. Jedno jest pewne, Cyfra już jest zdecydowanie za droga a jeszcze podnoszą ceny. Jeśli nic nie zaproponują, biorę konkurencję a od nowego sezonu piłkarskiego pewnie dobiorę sobie najniższy pakiet cyfry z C+ albo sam multipakiet bo w sumie to nie wyobrażam sobie życia bez Canal+ na dłuższą metę. A i tak mnie to mniej wyniesie niż to za co teraz bule.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A w ogóle myślicie, że Cyfra+ będzie oferować jakieś korzystne oferty tym, którzy wysłali wypowiedzenia, czy da sobie z nimi spokój?

Cytaty z mojej korespondencji z C+ na temat nowego cennika, regulaminu i wypowiedzenia umowy:

 

"(...) Jednocześnie nadmieniam, że przygotowaliśmy dla Pana bardzo atrakcyjną ofertę. W celu zapoznania się z nią, proszę o kontakt pod numerem 22 310 45 60. Infolinia czynna jest od poniedziałku do soboty w godzinach 9:00 - 21:00(...)"

 

Zadzwoniłem - nie ma oferty, będzie pewnie dopiero w kwietniu jak dostaną wypowiedzenie. Zacząłem cisnąć jaka to mniej więcej oferta - konsultant zdaje się nie do końca zorientowany powiedział, że taka jak dla Abonentów, którym kończy się umowa. Niezrażony niepowodzeniem piszę kolejnego maila aby przedstawiono mi ofertę mailowo bo pod podanym numerem tejże oferty dla mnie nie ma. Odpowiedź:

 

"Szanowny Panie, odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że Okres Minimalny Umowy obowiązuje do 31.07.2012 roku. CYFRA+ przygotuje ofertę przedłużenia Umowy na dwa miesiące przed ww. datą. W związku z powyższym, proszę o kontakt od 06.2012 roku(...)"

 

Więc znów piszę maila po co mi zawracają głowę, podają numer kontaktowy by zadzwonić. Kolejna odpowiedź:

 

"Szanowny Panie, odpowiadając na e-mail, przepraszam za błędne informacje przedstawione w poprzedniej korespondencji dotyczące przygotowanej oferty. Wyjaśniam, że oferta promocyjna nie może zostać przedstawiona Abonentom, którzy decydują się na rezygnację z Umowy z powodu zmiany cen i Regulaminu (...)"

 

I wszystko jasne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i dzisiaj wysłałem rezygnację z powodu zmiany regulaminu :] możne i bym nie wysyłał ale rano wszedłem do sklepu znajomego który prowadzi sprzedaż n-ki i jest teraz promocja w n-ce wszystko za 48 zł. Stała cena do końca umowy, dekoder HD za 0 zł. Promocja dla przechodzących z innych platform. Teraz płacę 57,90 w N-ce bym płacił 48 zł. Zawsze to parę złociszy zostaje w kieszeni, tylko ta długość umowy mnie zniechęca 24 miesiące.... :cry: . W każdym bądź razie rezygnacja wysłana.

Nie widzę żadnego problemu. Jeśli zamówisz N-kę przez internet to wtedy masz prawo wypowiedzieć umowę bez żadnych konsekwencji finansowych już po roku od jej podpisania. Inaczej mówiąc, podpisujesz umowę z telewizją nowej generacji na dwa lata, a po 12 miesiącach decydujesz czy chcesz ją zakończyć przed czasem (lub przedłużyć na warunkach promocyjnych) czy też wypełnić do końca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A w ogóle myślicie, że Cyfra+ będzie oferować jakieś korzystne oferty tym, którzy wysłali wypowiedzenia, czy da sobie z nimi spokój?

Cyfra + ma przygotowaną ofertę dla takich osób, jednak trzeba być maksymalnie 3 miesiące przed końcem okresu minimalnego, czyli standardowo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wspomnialem pare stron w tyl Cyfra nie zaoferuje zniżek i tp dla wypowiadających,rezygnujesz na wlasny rozsądek,nie moga zaoferowac. Tez tak jak piszecie wyżej, wiec nie napalajcie sie.Tak tez informuje mnie cyfra i to nie raz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja osobiscie uwazam ze wyslanie wypowiedzenia tak czy owak sie oplaci. Bo albi jednka Cyfra bedzie chciala utrzyma klientow (wiadomo kasa) albo jak nic nie dadza to pojde do punktu i wezme nowa umowe na zone z znizkami jakie beda dajmy na to w wielkanocnej ofercie. Inna sprawa ze jak juz wczesniej pisalem zycie na satelicie dla mnie sie nie konczy, a ze u mnie w bloku mam 3 operatorow kablowych to na pewno cos dla siebie znajde.

 

@ Taiszo - tez uwazam, ze moze byc tak jak piszesz. A czy mamy racje? To juz zycie pokaze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proszę o info w jaki sposób Cyfra+ informuje abonentów o zmianie cennika.

Czy przysyłają nowe kwitki opłat ? czy jakieś pismo ?

Jestem abonentem od miesiąca, zawarłem umowę na konkretnych warunkach, w umowie była zawarta symulacja abonamentu do końca trwania umowy. Nie orientuje się, na ile jest to wiążące. Nie wiem czy mogą mi podnieść cenę, muszę przeczytać raz jeszcze całą papierologię.

Póki co mam miesiące bezpłatne, żadnych książeczek opłat nie otrzymałem i nie wiem czy czekać na podwyżkę, czy mnie to ominie. Jeśli będzie podwyżka to należałoby wysłać wypowiedzenie, aby potem nie było za późno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.Ja podpisałem umowe w lutym z cyfrą mam pakiet optimum HD i canal plus .Mój rachunek wzrośnie o 6 zł i jakoś to strawie ,i nie mam zamiaru rezygnować,bo jak dla mnie cyfra to najlepsza platforma.

 

Szanowny Panie bogdan.antoni.rybnik, nikt Ci nie każe rezygnować :D ten dział przeznaczony jest dla rezygnujących, bądź dla zastanawiających się nad rezygnacją :read:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem dzisiaj w UOKIK z zapytaniem o możliwość zrezygnowania z Umowy (bez kary umownej), gdy zakupiłem (a nie wydzierżawiłem) TV LG w listopadzie 2008r.za 1zł. Powiedzieli mi, że mam rację i że mam zgłosić reklamację, a w przypadku odrzucenia, skierować sprawę do UKOIK. Przekazano mi, że Regulamin Aneksu z TV jest nakładką na główny regulamin, ktory zmienia sie i ktory mam prawo niezaakceptować. Podkreslam,ze nie powoluje sie na zmiane cen, a na zmiane w Regulaminie.

Ponadto-nowy regulamin nie mowi nic o tym, ze nie zmieni sie on dla osob korzystajacych z TV. Jestem tak samo podlegly pod ogolny Regulamin jak kazdy inny uzytkownik C+. Inaczej byloby, gdyby TV byl mi wypozyczony na okres umowy, ale ja go kupilem. Przypomne, ze pierwsze wersje umow zawieraly informacje,ze jest to zakup za 1zł, a dopiero pozniej zapis zmienili na "wynajem"... oczywiscie mialo to swoje powody...

 

Witam,

 

Jak wypowiedzieć nowy regulamin, skoro nie dostało się nowego. Z wypowiedzi na forum wynika, że osoby z TV (kupionym) nie dostały nowych regulaminów.

No przynajmniej ja :).

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam takie pytanie, matka zrywa umowę i przechodzi do N, ale w lutym wzięła sobie opcję HBO ze zniżką 10 zł na okres 4 miesięcy, po okresie promocyjnym może zrezygnować z opcji HBO i teraz tak, dzwoniąc do Cyfry konsultant powiedział że nie może zrezygnować z powodu zmian w regulaminie bo ma promocję na HBO!! Dzisiaj gdy ja zadzwoniłem w tej sprawie dostałem inną odpowiedź że owszem można zrezygnować, jak widać konsultanci C+ mogą świadomie czy nieświadomie wprowadzać ludzi w błąd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem w kwietniu posypią się oferty utrzymaniowe dla osób nieakceptujących zmian cen/regulaminów. Brak takich ofert to za duże ryzyko odpłynięcia sporej grupy abonentów dla cyfry. Tym bardziej, że kto przy zdrowych zmysłach korzystając np z promocji 50% taniej przez x miesięcy nie wypowie umowy, jeśli będzie zbliżał się (lub już będzie) w momencie 100% opłaty. A jeśli cyfra wypnie się na tą ogromną rzeszę klientów, to musi się liczyć z odpływem sporego odsetku abonentów. Część pewnie podpisało by w takiej sytuacji nową umowę korzystając z nowych promocji, ale część pewnie przejdzie do innych operatorów.

Sam na pewno złożę wypowiedzenie, bo podwyżka pakietu prestiżowego hd jest stanowczo za duża. Tym bardziej, że nic wartościowego nie zostało dodane do tego pakietu. I jeśli Cyfra nie zaskoczy pozytywną ofertą, to pewnie wezmę mini fulla z n'ki i pakiet start z canal+ od cyfry. Wyjdzie sporo taniej niż kontynuowanie obecnej umowy, a oferta będzie jak dla mnie bardziej pełna. W sumie żałuję, że od razu tak nie zrobiłem, ale dopiero dwa miesiące pełnej oferty cyfry pozwoliły mi się przekonać, że najczęściej oglądam to co jest dostępne w pakiecie start, canal+, a resztę interesujących kanałów (bbc, hbo itp) znajdę w ofercie n'ki. Stracę de facto filmbox i cinemax, ale te kanały to dla mnie porażka, szczególnie filmbox. nFilm + mgm + wojna i pokój mi to z nawiązką zrekompensują.

 

@undertaker

Spokojnie możecie wypowiedzieć umowę ze względu na zmianę regulaminu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem w kwietniu posypią się oferty utrzymaniowe dla osób nieakceptujących zmian cen/regulaminów.

 

Nie byłbym tego taki pewien, 2 lata temu nie dało się skorzystać z oferty utrzymaniowej jeśli było się w połowie umowy.

Miałem dogadaną ofertę, konsultant powiedział mi, że nie może jej zapisać gdyż rezygnuje ze względu na podwyżkę cen.

Proponował wprost podpisanie nowej umowy na innego domownika.

Miałem wtedy niezłego farta, gdyż podpisałem urodzinową umowę na Komfortowy -50% przez 9 mies a umowa była na 18mies.

Kończył się wtedy wielu abonentom okres -50% i mogli bez problemu zrezygnować. Pomijam fakt, że kupiłem Philipsa 6010 za 1zł, którego potem sprzedałem za 150zł i "9 miesięczny" kontrakt wyniósł mnie ~30zł Ten okres w Cyfrze już nigdy nie wróci :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wspomnialem pare stron w tyl Cyfra nie zaoferuje zniżek i tp dla wypowiadających,rezygnujesz na wlasny rozsądek,nie moga zaoferowac. Tez tak jak piszecie wyżej, wiec nie napalajcie sie.Tak tez informuje mnie cyfra i to nie raz.

Przy ostatniej zmianie regulaminu oraz cennika w 2009r. jakoś nie było problemów z ofertą utrzymaniową dla osób, które nie akceptowały wymienionych zmian.

CYFRA+ od zawsze świadomie zniechęca swoich abonentów licząc, że nie skorzystają z przysługującego im prawa do wypowiadania swoich umów. Żaden operator nigdy nie pogodzi się bez walki z utratą klientów, których liczba idzie w tysiące, a tyle osób na pewno złoży wypowiedzenia przy wprowadzaniu najbliższych zmian.

 

ps.Proponuję więc żeby nie ulegać emocjom i panice bo niepotrzebnie straszycie wielu mniej świadomych abonentów, którzy chcą wypowiedzieć swoje umowy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jeśli cyfra myśli, że brak ofert utrzymaniowych ma w jakimś stopniu odstraszyć od składania wypowiedzeń to się bardzo zdziwi. Już w stosunku do zeszłego roku nie przybyło cyfrze abonentów, a takimi zagraniami to zanotują ujemny bilans...

Tym bardziej, że w przeciwieństwie np do n'ki gdzie cena jest stała przez cały okres minimalny, cyfra miała mnóstwo promocji, że taniej było przez pierwsze miesiące, a potem już miało być bardzo drogo i prawie każdy kto ma tak sformułowaną promocję będzie się teraz jej pozbywał bo jest to dla tych osób czysty zysk.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...