wonsik Opublikowano 14 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2013 W obu przypadkach umowę rozwiążą Ci z końcem lipca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matiz91 Opublikowano 14 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2013 A zapłacę kolejne 62 zł czy podniasa mi na ten miesiac opłate w zwiazku, że umowa nie obowiazuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wonsik Opublikowano 14 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2013 Jak z końcem okr. minimalnego wygasają Ci rabaty, to będzie kwota standardowa za lipiec. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubus79 Opublikowano 14 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2013 Gdzie mogę sprawdzić czy moje wypowiedzenie doszło? Jakiś telefon, e-mail? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 14 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2013 Wyślij maila za pomocą formularza kontaktowego na stronie http://www.ncplus.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartekcoma Opublikowano 17 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2013 witam. zrezygnowałem. dzisiaj oddałem kartę(bo tylko to miałem oddać). Jednak nie wiem, czy nie za późno to zrobiłem. Czy jeśli miałbym otrzymać karę 300zł za zbyt poźne dostarczenie sprzętu to płaciłbym już dziś, czy przyjdzie rachunek jakiś pocztą? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GoldSat Opublikowano 18 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2013 Nie powinieneś dostać żadnej kary, ale jak by to możesz składać reklamację. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartekcoma Opublikowano 18 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2013 Witam. Byłem się dzisiaj dopytać w punkcie NC+. Karę naliczono 11.06.2013. Ja zwróciłem kartę 17.06.2013. Złożyłem telefonicznie reklamację z prośbą o anulowanie. Miał ktoś może podobną sytuację? Jest szansa na umorzenie? Mam czekać do 30 dni na telefon od nich z odpowiedzią. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matiz91 Opublikowano 18 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2013 Posiadam c+ kompakt umowa do konca czerwca 2013, musze wysląc zwykle wypowiedzenie czy czekać do lipca i wyslac wypowiedzenie w zwiazku z odpadnieciem kilku kanałow? Co bedzie bardziej korzystne? W obu przypadkach umowę rozwiążą Ci z końcem lipca. Dostałem wczoraj telefon z nc+ poinformowalem ze wyslyłam na dniach wypowiedzenie i konsultantka poinformowala mnie ze bd placil jeszcze 3 miesiace, nie tylko lipiec. Więc teraz już sam niewiem jak to bedzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystian69 Opublikowano 18 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2013 dla mnie w ogóle jest dziwne to że umowa jest na czas określony czyli powinna się kończy ostatniego miesiąca ,a tu trzeba jeszcze śmierdzielom specjalnie wysłać wypowiedzenie miesiac przed końcem bo inaczej przejdzie na czas nieokreślony,dziwne te ich prawa niech wsadzą sobie tą nc+ w czarna strefę bo juz mam dość ich wielce dobrych promocji przez 3 lata nic mi nie zaproponowali ciekawego tylko z umowy na umowe większy abonament a kanały te same Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wonsik Opublikowano 18 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2013 Dostałem wczoraj telefon z nc+ poinformowalem ze wyslyłam na dniach wypowiedzenie i konsultantka poinformowala mnie ze bd placil jeszcze 3 miesiace, nie tylko lipiec. Więc teraz już sam niewiem jak to bedzie. Za przeproszenie ale konsultanci [beep] wiedzą. Gdy była Cyfra + to jeszcze siedzieli tam ogarnięci ludzi. Teraz co raz częściej trafia się na [beep]cha z N. dla mnie w ogóle jest dziwne to że umowa jest na czas określony czyli powinna się kończy ostatniego miesiąca ,a tu trzeba jeszcze śmierdzielom specjalnie wysłać wypowiedzenie miesiac przed końcem bo inaczej przejdzie na czas nieokreślony,dziwne te ich prawa niech wsadzą sobie tą nc+ w czarna strefę bo juz mam dość ich wielce dobrych promocji przez 3 lata nic mi nie zaproponowali ciekawego tylko z umowy na umowe większy abonament a kanały te same Sprawdź umowe + regulamin. Podpisujesz na czas nieokreślony wraz z okresem minimalnym, który wynosi np 18 miesięcy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lolek19 Opublikowano 18 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2013 Witam, umowa skończyła mi się wraz z majem, zapomniałem wysłać wypowiedzenie... Teraz przez trzy miesiące muszę płacić kwotę bez rabatu? Jeżeli wyślę jutro wypowiedzenie o rozwiążą umowę z końcem sierpnia(trzy miesiące) czy wrześnie(dodatkowy miesiąc - bo czerwiec już się rozpoczął)? Dobrze rozumiem poprzednie posty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer Opublikowano 18 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2013 Umowa zakończy się z końcem września Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matiz91 Opublikowano 24 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2013 ten wzór wypowiedzenia jest dobry czy muszę zmienić dane na nc+ ? http://dokumenty.nf.pl/Dokument/419/Rezygnacja-z-Cyfry-Plus-dla-abonentow-z-umowa-na-czas-okreslony/cyfra-plus-rezygnacja-umowy-zerwanie/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 24 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2013 Wzór jest dobry. Jeśli jesteś abonentem dawnej CYFRY+ to wypowiedzenie piszesz do firmy "CANAL+ Cyfrowy S.A." (we wzorze jest podane "CANAL+ Cyfrowy Sp. z o.o.", co jest już nieaktualne) i na jej adres wysyłasz też to pisemko. Adres korespondecyjny podany we wzorze jest poprawny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B.Lizzard Opublikowano 25 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2013 ten wzór wypowiedzenia jest dobry czy muszę zmienić dane na nc+ ? http://dokumenty.nf.pl/Dokument/419/Rezygnacja-z-Cyfry-Plus-dla-abonentow-z-umowa-na-czas-okreslony/cyfra-plus-rezygnacja-umowy-zerwanie/ Czy da się wysłać polecony do skrzynki pocztowej ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mossad Opublikowano 25 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2013 dają potwierdzenie wypowiedzenia umowy na piśmie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 25 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2013 Czy da się wysłać polecony do skrzynki pocztowej ? Oczywiście, że tak! Kilkakrotnie już wysyłałem wypowiedzenie umowy do CYFRY+ na jej skrytkę pocztową właśnie i zawsze pisemko to do nich dochodziło, a ja otrzymywałem potem z poczty żółtą "zwrotkę", czyli potwierdzenie odbioru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piotr77sat Opublikowano 25 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2013 Nie wiem jak to jest teraz, ale ja rezygnację umowy złożyłem w punkcie NC+, który wcześniej był centrum cyfry+. Jestem abonentem cyfry+ , przechodząc obok zaszedłem i dowiedziałem się w sprawie migracji ale oferta nie do przyjęcia. Pani pionformowała mnie że mogę złożyć u niej pismo , które ona wydrukowała , tylko napisałem regułkę . Dowiadywałem się na infolinii po paru dniach i jest już wprowadzone rozwiązanie na koniec okresu mnimalnego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 25 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2013 Po połączeniu się CYFRY+ z n'ką w ramach nowej platformy nc+ jest już możliwe składanie wypowiedzenia umowy w punktach tej platformy. Nie wiem, czy we wszystkich, ale np. w "Centrum nc+" w Opolu taka możliwość już jest. Wcześniej, za CYFRY+, nie było tam takiej możliwości. Wypowiedzenie można było złożyć tylko poprzez wysłanie go pocztą na adres korespondencyjny (skrytkę pocztową) firmy "CANAL+ Cyfrowy S.A.". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swistak57 Opublikowano 26 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2013 Witam wszystkich i prośba o ocenę. Czy tak napisane wypowiedzenie jak poniżej jest prawidłowe. Umowa kończy mi się 28 lipca 2013 Niniejszym oświadczam, iż nie zamierzam kontynuować umowy o abonament zawartej w dniu ….............................. (data zawarcia umowy) i wnoszę o jej rozwiązanie. Jednocześnie oświadczam, że nie akceptuję wprowadzonych przez państwa z dniem 1 lipca 2013 r. zmian programowych, tzn. usunięcia kanałów Cartoon Network i TCM z oferty Cyfry+ i wnoszę o jej rozwiązanie w terminie jednego miesiąca od daty wprowadzenia tych zmian, zgodnie z art. 7 §1 regulaminu umowy o abonament. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p.saw Opublikowano 26 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2013 Witam wszystkich i prośba o ocenę. Czy tak napisane wypowiedzenie jak poniżej jest prawidłowe. Umowa kończy mi się 28 lipca 2013 ...Jednocześnie oświadczam, że nie akceptuję wprowadzonych przez państwa z dniem 1 lipca 2013 r. zmian programowych, tzn. usunięcia kanałów Cartoon Network i TCM z oferty Cyfry+ i wnoszę ... Po co o tych zmianach, jeżeli umowa kończy ci się 28 lipca (tzn. okres minimalny - promocyjny) to już wystarczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 26 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2013 @swistak57 Jeśli chcesz rozwiązać umowę z powodu usunięcia kanałów z dniem 1 lipca br. to upewnij się wpierw, czy w twoim regulaminie umowy masz te kanały gwarantowane. Bo jeśli nie to prawo do rozwiązania umowy z końcem lipca br. z powodu usunięcia kanałów nie będzie ci przysługiwało. Chyba, że w tym czasie kończy ci się też okres minimalny umowy. To wtedy tak. Z tego, co pamiętam, to w najnowszym regulaminie umowy gwarantowany był chyba tylko kanał 13th Street Universal, który został usunięty z dniem 1 kwietnia br. i tylko w tamtym miesiącu można było rozwiązać umowę z dawną CYFRĄ+. Ja z tego prawa skorzystałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moryl Opublikowano 26 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2013 Czy rezygnowal ktos ostatnio z Cyfry+ i mial nadplate? Bo ja wlasnie zrezygnowalem w kwietniu dekoder zdalem w ostatni dzien maja i cisza.Niby maja jeszcze czas do konca tygodnia ale cos to czarno widze.Gdybym tej nadplaty nie dostal to co wtedy reklamacja i mam czekac na rozpatrzenie do 30 dni? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mossad Opublikowano 26 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2013 wyślij im note odsetkową Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi