Skocz do zawartości

Vectra


Rekomendowane odpowiedzi

1 godzinę temu, maro18ol napisał:

Odpowiedz Vectry na zadane pytanie czemu tylko w dekoderach smart jest c+4k.

"Marku, obecnie korzystanie z programu Canal+ 4K jest możliwe wyłącznie na dekoderach Smart. W przypadku chęci wymiany dekodera zachęcamy do zapoznania się z ofertą."

 

Brak słów. Nie liczą się wogóle z klientami obecnymi. Ja to kończę z nimi. Najlepszy dekoder w ich sieci  "3770 4k" wycofali a jakiś szmelc  "smart"  na siłę próbują ci  wcisnąć.

Jeśli większość abonentów niezacznie prostestować tej segregacji to będzie coraz gorzej, niektórzy na tym forym sugerowali zmiane operatora problem w tym że nie wszyscy mają konkurecje w budynku.

Godzinę temu, Arkon napisał:

Ciekawe jak wygląda obraz w C+4k w Vectrze i Platformie Canal+. Ja nawet chciałem swój dekoder 4 k wymienić na smarta, ale chcieli ode mnie 20 zł dopłaty. Cała Vectra. :)

Podejrzewam że jakoś nie urywa d....y, do to dekoderów "Smart " proponują nawet Multiroom 35 zł za każdy dodatkowy dekoder 😂😂😂😂😂

Mogę się domyślać że specyfikacja tego box-a nie jest jakaś szałowa i pewnie 4K obciąża go w 100 %.
Tak jak pisałem większość abonetów musi zaprostestować takiej segregacji, bo kilka osób nic nie zdziała 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, jose arcadio morales napisał:

Czyli na oczy nie widziałeś

A owszem nie widziałem, nie mam takiej potrzeby bo mam moduł, Googl-ować też nie Googl-owałem bo interesował mnie temat ich dekoderów smart aż do teraz czyli do momentów segregacji abonetów, jeśłi nie obudzą się na czas to segregacja będzie się zwiększać, dziś Canal + 4K a jutro kto wie.

Tyle w temacie 

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@staszek1503 tego trendu nie da się zatrzymać, bo kablówki mają znaczące oszczędności z przenoszenia usługi telewizyjnej w streaming. Pytanie jakie korzyści odnosi klient końcowy. Widzę więcej minusów niż plusów, dlatego będąc abonentką Vectry nie korzystałam z tego ich wynalazku. Podobnie w UPC, nigdy nie byłam przekonana do Boxa 4K. Swoją drogą przydałoby się odczytać profile jakościowe z tego Smart, ciekawe jak tam z jakością. Bo ostatnio tną bitrate w usłudze online Smart Go, czyli wzięli się za oszczędności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, tyrla napisał:

Plik-000.png

Czyżbyś był członkiem prywatnej grupy: https://www.facebook.com/groups/vectratvsmart/ ? Jeśli tak, daj znać, czy piszą coś o podniesieniu STARS.TV do HD i przywróceniu 8 Mbps dla tych kanałów, które je utraciły po ostatnich zmianach (w usłudze online TV Smart GO).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 9.10.2022 o 11:00, tomi8181 napisał:

Hdr nie jest na wszystkich kanałach tylko może być na wybranych jesli nadawca tak nadaje, canal 4k nadaje w canal plus z hdrem a Vectra s jaki sposób to udostępnia? Dziwi mnie to że nie jest ten kanał nadawany przez moduł cam, lipa straszna a my za to płacimy 

W dekoderze tv smart - hdr jest cały czas, nawet jak nadawca go nie nadaje, tu przykład:

d7b0b262aa513.jpg

 

Jest bardzo duża różnica w obrazie przy włączonym hdr i wyłączonym.

Edytowane przez menx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, menx napisał:

W dekoderze tv smart - hdr jest cały czas, nawet jak nadawca go nie nadaje, tu przykład:

d7b0b262aa513.jpg

Dekoder Ci sztucznie nadaje hdr, tvn turbo nie nadaje w 4k a tym bardziej w hdrze, w Polsce jest narazie bardzo mała liczba kanałów z hdrem 

W dniu 10.10.2022 o 13:37, CureMar napisał:

A możesz uzasadnić, skąd Twoja opinia, że płacisz za C+ 4K? Masz gdzieś zagwarantowany w umowie dostęp do tego kanału?

Tak jeśli masz canal plus prestige to masz dostęp do tego kanału ale tylko przez dekoder smart, a przez moduł cam nie, więc płacimy za coś czego nie możemy odbierać, a ja nie chce brać specjalnie dodatkowego urządzenia jakim jest dekoder, powinno być puszczane tu i tu a nie jakieś nie równe traktowanie abonentów 

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, tomi8181 napisał:

Tak jeśli masz canal plus prestige to masz dostęp do tego kanału ale tylko przez dekoder smart, a przez moduł cam nie, więc płacimy za coś czego nie możemy odbierać

Nie, nie masz gwarantowanego dostępu. Podpisując umowę wiedziałeś, jakie kanały wchodzą w skład tego pakietu i nigdzie nie miałeś zapisu, że każdy nowy automatycznie ma być Ci udostępniany. Płacisz za to, na co się "umówiłeś".

Edytowane przez CureMar
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, tomi8181 napisał:

 ja mam moduł cam i nie potrzebuje dekodera. 

I pakujesz go w kieszeń kiedy jedziesz na delegację czy z aplikacji korzystasz 🙃

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...