Skocz do zawartości

Vectra


Rekomendowane odpowiedzi

Rozumiem, że oferta po wypowiedzeniu?

 

Mam pytanie. W profilu Vectry zapisane mam: Data podłączenia usługi 01.08. Do kiedy mogę najpóźniej wysłać wypowiedzenie, do 30.06 czy może 31.07?

Edytowane przez Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Każde zdanie rozpoczynamy wielką literą. Nazwy własne piszemy wielką literą. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak z ciekawości: ile płaciłeś wcześniej i za jaki pakiet?

Wszystko to samo, ale net 100 Mbit/s za cenę 80 zł bez paru groszy. Tak na marginesie około miesiąca temu miałem propozycję podniesienia prędkości do obecnych 150 Mbit/s za dodatkowe 10 zł.

Nie chciałem modemo-routera od Vectry i teraz muszę kupić router który nie będzie mi blokował prędkości po kablu i wifi.

W sumie oszczędności x2 wydam na nowy sprzęt.

Czy na dekoderze ADB1721c jest dostepne VOD ?

Na Twoje pytanie znajdziesz odpowiedź na stronie 752 tego forum. Możesz też przedzwonić do Vectry, tam uzyskasz bardziej szczegółową odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema. Jeśli umowa kończy mi się 1.11.2017 to wypowiedzenie musi wpłynąć do Vectry przed 1 sierpnia?

Edytowane przez Barti
Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kingofsouth

@szyzag123 a mi chodzi o usługę "online" tam było 8TVHD a tylko to mnie interesuje bo jestem abonentem NC+. :cool:

Usługę "vectra online" dostałem w prezencie o teściowej. :P

Tak na marginesie w swoim poście, tym zacytowanym przez ciebie, jest dokładnie napisane że chodzi o usługę "vectra online"

Edytowane przez kingofsouth
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem Super HD + PVR + net 100 za 109 zł, skończyła mi się umowa i cena skoczyła na 139. Zadzwonili do mnie z propozycją za 129 zł, do wcześniejszej oferty już nie mogę wrócić. W UPC jakoś nie było z tym problemu. 

Jedynie do czego mnie zmotywuje to do zostawienia tylko neta, bo i tak właściwie mam czas ma HBO Go.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

We wrześniu kończy mi się umowa w Orange. Szukam odpowiedniego dostawcy, najlepiej po kablu. Vectra jest jedyną kablówką u mnie w mieście.Interesuje mnie pakiet platynowy + Internet 100 + telefon stacjonarny (najlepiej nielimitowane minuty) z multiroomem. Wziąłbym wtedy moduł CI do dwóch telewizorów. Martwi mnie to, że piszecie o słabej jakości obrazu, ale mam nadzieję, że na telewizorze 32' nie będzie aż tak źle. Mam kilka pytań związanych z usługami Vectry:
1. Ile kosztowałaby ta paczka dla nowego klienta? Czy można liczyć na mniejsze kwoty niż te ze strony internetowej?
2. Z kim najlepiej rozmawiać? Załatwiać coś przez telefon, a może z przedstawicielem handlowym?
3. Czy często zdarzają się awarie i jak szybko są naprawiane?
4. Można liczyć na jakieś zniżki typu, że np. 10 zł taniej, bo zdecydowaliśmy się na e-faktury?
5. Czy z modułem jest lepsza jakość obrazu niż z dekoderem?
6. Kiedy teraz wchodzi jakaś nowa promocja i w jakim okresie najlepiej podpisać umowę?
Jest dla mnie wiele plusów dla Vectry, ale też trochę minusów. Z góry dziękuję wszystkim za pomoc. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Martwi mnie to, że piszecie o słabej jakości obrazu, ale mam nadzieję, że na telewizorze 32' nie będzie aż tak źle.

Na 32" nie będzie raczej źle.

Edytowane przez Barti
Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

We wrześniu kończy mi się umowa w Orange. Szukam odpowiedniego dostawcy, najlepiej po kablu. Vectra jest jedyną kablówką u mnie w mieście.Interesuje mnie pakiet platynowy + Internet 100 + telefon stacjonarny (najlepiej nielimitowane minuty) z multiroomem. Wziąłbym wtedy moduł CI do dwóch telewizorów. Martwi mnie to, że piszecie o słabej jakości obrazu, ale mam nadzieję, że na telewizorze 32' nie będzie aż tak źle. Mam kilka pytań związanych z usługami Vectry:

1. Ile kosztowałaby ta paczka dla nowego klienta? Czy można liczyć na mniejsze kwoty niż te ze strony internetowej?

2. Z kim najlepiej rozmawiać? Załatwiać coś przez telefon, a może z przedstawicielem handlowym?

3. Czy często zdarzają się awarie i jak szybko są naprawiane?

4. Można liczyć na jakieś zniżki typu, że np. 10 zł taniej, bo zdecydowaliśmy się na e-faktury?

5. Czy z modułem jest lepsza jakość obrazu niż z dekoderem?

6. Kiedy teraz wchodzi jakaś nowa promocja i w jakim okresie najlepiej podpisać umowę?

Jest dla mnie wiele plusów dla Vectry, ale też trochę minusów. Z góry dziękuję wszystkim za pomoc. :)

 

1. Aktualnie dla nowego klienta Platynowy razem z internetem 100mbps to koszt 99,90zł + Multiroom 15zł (jako stała cena) + Telefon no limit 20zł. Więc razem masz 134,90zł. Umowa na 24 miesiące.

2. Jeśli u siebie masz Biuro Obsługi Klienta to polecałbym Ci tam iść, bo mogą mieć więcej do zaoferowania niż na infolinii (np. oferty lokalne). Najlepiej jeszcze jak powiesz, że przechodzisz od innego operatora.

3. Awarie to zależy. Np. u mnie taka ostatnio poważna awaria była w lutym 2017r., a bardzo poważna w listopadzie 2015r.

4. W regulaminie oferty jest zapis o tych zgodach na e-fakturę i tym rabacie.

5. Najpierw miałem do 22 calowego podpięty dekoder, później jak kupiłem 32 cale to również i tam miałem podpięty przez pewien okres. A później załatwiłem sobie multiroom. Powiem tak : to zależy od telewizora, ale moduł jest aktualnie chyba najrozsądniejszą opcją. Dekoder czasem potrafi obniżyć jakoś obrazu.

6. Aktualną promocję masz do 15 lipca (czyli ok. miesiąc). Vectra ma to do siebie, że nie lubi wprowadzać nowych promocji tylko przedłużać aktualne (słynna akcja z promocją Wszystko za 10zł, po której dostali karę, za niedokładne informacje).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...