vectriusz Opublikowano 14 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2017 Kolejny raz przedłużyłem umowę na 24 miesiące: Platyna, Sport na Ostro, Erotic, PVR, 150 Mbit/s za 75 zł Chyba dobra oferta, ale to zasługa raczej dużo wcześniejszych umów i oczywiście trafienia na życzliwych konsultantów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pazik Opublikowano 14 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2017 (edytowane) Rozumiem, że oferta po wypowiedzeniu? Mam pytanie. W profilu Vectry zapisane mam: Data podłączenia usługi 01.08. Do kiedy mogę najpóźniej wysłać wypowiedzenie, do 30.06 czy może 31.07? Edytowane 14 Czerwca 2017 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Każde zdanie rozpoczynamy wielką literą. Nazwy własne piszemy wielką literą. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vectriusz Opublikowano 14 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2017 @pazik, tak po wypowiedzeniu. Też miałem zapisaną datę podłączenie usługi do 1 sierpnia. Wypowiedzenie złożyłem kilka dni temu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arkon Opublikowano 14 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2017 Tak z ciekawości: ile płaciłeś wcześniej i za jaki pakiet? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytamm Opublikowano 14 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2017 Czy na dekoderze ADB1721c jest dostepne VOD ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vectriusz Opublikowano 14 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2017 Tak z ciekawości: ile płaciłeś wcześniej i za jaki pakiet? Wszystko to samo, ale net 100 Mbit/s za cenę 80 zł bez paru groszy. Tak na marginesie około miesiąca temu miałem propozycję podniesienia prędkości do obecnych 150 Mbit/s za dodatkowe 10 zł. Nie chciałem modemo-routera od Vectry i teraz muszę kupić router który nie będzie mi blokował prędkości po kablu i wifi. W sumie oszczędności x2 wydam na nowy sprzęt. Czy na dekoderze ADB1721c jest dostepne VOD ? Na Twoje pytanie znajdziesz odpowiedź na stronie 752 tego forum. Możesz też przedzwonić do Vectry, tam uzyskasz bardziej szczegółową odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytamm Opublikowano 14 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2017 Az tyle stron wstecz nie przegladnalem, ale juz teraz wszystko wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arecki23 Opublikowano 15 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2017 (edytowane) Siema. Jeśli umowa kończy mi się 1.11.2017 to wypowiedzenie musi wpłynąć do Vectry przed 1 sierpnia? Edytowane 15 Czerwca 2017 przez Barti Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfm877 Opublikowano 15 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2017 Dla swojej wygody, wypowiedzenie możesz wysłać już dziś. Jednak nie później niż do końca września. Żeby październik był pełnym 1 miesiącem wypowiedzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 16 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2017 (edytowane) "Vectra Online" 8TVHD to od dzisiaj Eska TV. Niestety SD Edytowane 16 Czerwca 2017 przez kingofsouth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytamm Opublikowano 16 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2017 Jest jakas regula o ile zlotych mozna obnizyc swoj rachunek na wypowiedzeniu umowy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szyzag123 Opublikowano 16 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2017 "Vectra Online" 8TVHD to od dzisiaj Eska TV. Niestety SD A że się tak spytam... od kiedy w Vectrze 8TV było w HD? Bo ja sobie tego nie przypominam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 16 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2017 (edytowane) Było cały czas Nadal widnieje logo w usłudze Edytowane 16 Czerwca 2017 przez kingofsouth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szyzag123 Opublikowano 16 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2017 Mi nie chodzi o usługę, a o ofertę TV Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 16 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2017 (edytowane) @szyzag123 a mi chodzi o usługę "online" tam było 8TVHD a tylko to mnie interesuje bo jestem abonentem NC+. Usługę "vectra online" dostałem w prezencie o teściowej. Tak na marginesie w swoim poście, tym zacytowanym przez ciebie, jest dokładnie napisane że chodzi o usługę "vectra online" Edytowane 16 Czerwca 2017 przez kingofsouth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ra74 Opublikowano 17 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2017 Miałem Super HD + PVR + net 100 za 109 zł, skończyła mi się umowa i cena skoczyła na 139. Zadzwonili do mnie z propozycją za 129 zł, do wcześniejszej oferty już nie mogę wrócić. W UPC jakoś nie było z tym problemu. Jedynie do czego mnie zmotywuje to do zostawienia tylko neta, bo i tak właściwie mam czas ma HBO Go. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrJacob122 Opublikowano 17 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2017 We wrześniu kończy mi się umowa w Orange. Szukam odpowiedniego dostawcy, najlepiej po kablu. Vectra jest jedyną kablówką u mnie w mieście.Interesuje mnie pakiet platynowy + Internet 100 + telefon stacjonarny (najlepiej nielimitowane minuty) z multiroomem. Wziąłbym wtedy moduł CI do dwóch telewizorów. Martwi mnie to, że piszecie o słabej jakości obrazu, ale mam nadzieję, że na telewizorze 32' nie będzie aż tak źle. Mam kilka pytań związanych z usługami Vectry:1. Ile kosztowałaby ta paczka dla nowego klienta? Czy można liczyć na mniejsze kwoty niż te ze strony internetowej?2. Z kim najlepiej rozmawiać? Załatwiać coś przez telefon, a może z przedstawicielem handlowym?3. Czy często zdarzają się awarie i jak szybko są naprawiane?4. Można liczyć na jakieś zniżki typu, że np. 10 zł taniej, bo zdecydowaliśmy się na e-faktury?5. Czy z modułem jest lepsza jakość obrazu niż z dekoderem?6. Kiedy teraz wchodzi jakaś nowa promocja i w jakim okresie najlepiej podpisać umowę?Jest dla mnie wiele plusów dla Vectry, ale też trochę minusów. Z góry dziękuję wszystkim za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arecki23 Opublikowano 17 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2017 (edytowane) Martwi mnie to, że piszecie o słabej jakości obrazu, ale mam nadzieję, że na telewizorze 32' nie będzie aż tak źle. Na 32" nie będzie raczej źle. Edytowane 17 Czerwca 2017 przez Barti Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytamm Opublikowano 17 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2017 Jest jakas regula, o ile zlotych mozna obnizyc swoj rachunek na wypowiedzeniu umowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szyzag123 Opublikowano 18 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2017 We wrześniu kończy mi się umowa w Orange. Szukam odpowiedniego dostawcy, najlepiej po kablu. Vectra jest jedyną kablówką u mnie w mieście.Interesuje mnie pakiet platynowy + Internet 100 + telefon stacjonarny (najlepiej nielimitowane minuty) z multiroomem. Wziąłbym wtedy moduł CI do dwóch telewizorów. Martwi mnie to, że piszecie o słabej jakości obrazu, ale mam nadzieję, że na telewizorze 32' nie będzie aż tak źle. Mam kilka pytań związanych z usługami Vectry: 1. Ile kosztowałaby ta paczka dla nowego klienta? Czy można liczyć na mniejsze kwoty niż te ze strony internetowej? 2. Z kim najlepiej rozmawiać? Załatwiać coś przez telefon, a może z przedstawicielem handlowym? 3. Czy często zdarzają się awarie i jak szybko są naprawiane? 4. Można liczyć na jakieś zniżki typu, że np. 10 zł taniej, bo zdecydowaliśmy się na e-faktury? 5. Czy z modułem jest lepsza jakość obrazu niż z dekoderem? 6. Kiedy teraz wchodzi jakaś nowa promocja i w jakim okresie najlepiej podpisać umowę? Jest dla mnie wiele plusów dla Vectry, ale też trochę minusów. Z góry dziękuję wszystkim za pomoc. 1. Aktualnie dla nowego klienta Platynowy razem z internetem 100mbps to koszt 99,90zł + Multiroom 15zł (jako stała cena) + Telefon no limit 20zł. Więc razem masz 134,90zł. Umowa na 24 miesiące. 2. Jeśli u siebie masz Biuro Obsługi Klienta to polecałbym Ci tam iść, bo mogą mieć więcej do zaoferowania niż na infolinii (np. oferty lokalne). Najlepiej jeszcze jak powiesz, że przechodzisz od innego operatora. 3. Awarie to zależy. Np. u mnie taka ostatnio poważna awaria była w lutym 2017r., a bardzo poważna w listopadzie 2015r. 4. W regulaminie oferty jest zapis o tych zgodach na e-fakturę i tym rabacie. 5. Najpierw miałem do 22 calowego podpięty dekoder, później jak kupiłem 32 cale to również i tam miałem podpięty przez pewien okres. A później załatwiłem sobie multiroom. Powiem tak : to zależy od telewizora, ale moduł jest aktualnie chyba najrozsądniejszą opcją. Dekoder czasem potrafi obniżyć jakoś obrazu. 6. Aktualną promocję masz do 15 lipca (czyli ok. miesiąc). Vectra ma to do siebie, że nie lubi wprowadzać nowych promocji tylko przedłużać aktualne (słynna akcja z promocją Wszystko za 10zł, po której dostali karę, za niedokładne informacje). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrJacob122 Opublikowano 18 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2017 Dziękuję za pomoc. Niestety, nie ma u mnie w mieście Biura Obsługi Klienta, także pozostaje infolinia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaceknokia Opublikowano 19 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2017 Nie ma biura Vectry? Może jest jakiś mobilny konsultant? Jego numer telefonu jest pewnie gdzieś na klatce.Ofertę polecam zrobić na hotline. Zadzwonić kilka razy z innych numerów telefonów. Co konsultant to inna oferta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrJacob122 Opublikowano 19 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2017 Tych konsultantów jest chyba z 5. Co ulotka to inne nazwisko i inny numer. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vectriusz Opublikowano 19 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2017 Pytanko: czy internet Vectry po kablu ustawiacie jako sieć domowa, czy publiczna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaceknokia Opublikowano 19 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2017 Czy po kablu, czy po Wi-Fi - domowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.