Skocz do zawartości

Vectra


Rekomendowane odpowiedzi

Nie wiem czy zauważyliście ale podczas multiligi w czwartek 30 maja logo canal plus sport HD było znacznie pomniejszone od dotychczasowego. Mi się spodobało i myślałem, ze tak będzie na stałe ale jednak wrócono do większej czcionki. Ciekaw jestem czym to było spowodowane.

W dzisiejszej multilidze logo też pomniejszone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie odnośnie codziennych "aktualizacji" dekodera. Ostatnio zauważyłem że ok 2 w nocy pojawia się błąd E8 "brak audio/video lub oczekiwanie na aktualizację karty". Pytanie brzmi: czy to rzecz normalna i jeśli tak to czy można to w jakiś sposób zmienić (czas aktualizacji) bo boli mnie przerywanie nadawania w środku np meczu NBA.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to dobrze jak się nie kwapi ja właśnie szukam osób które zechcą złożyć na nich skargę , nic ich widać nie nauczyły poprzednie kary .Czekam teraz na ich reakcje bo zamówiłem nowy pakiet tv z internetem na konfiguratorze .W paczkach gotowych jest podane ze dana cena obowiązuje przez 6 miesięcy natomiast w konfiguratorze juz nie .Wiec zobaczymy czy tez będą gadać ze obowiązuje przez 6 miesięcy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy siła sygnału 25 (jakość 100) na dekoderze PVR jest normalna ?. Nie zauważyłem zacięć programów, więc raczej nie ma co zgłaszać.

 

Faktycznie 25% to trochę mało ale to kosmetyka. Jeśli jakość jest 100% to przy sile 15-18% będzie także grało bez zacięć więc masz jeszcze spory zapas. To oznacza że sygnał jest poprawny a niska siła oznacza małe wysterowanie wzmacniacza w Twoim budynku lub silne tłumienie w Twojej domowej instalacji. Może być też błąd we wskazaniach dekodera. Ja bym to zgłosił do lokalnego BOK żeby podeszli i sprawdzili miernikami. Centrala Cię oleje bo nie ma problemów z dostępem do usługi.

Sprawdz jeszcze na innych transportach (innych programach) gdyż może tylko wybrane mają niską siłę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie pytanie: tak z Waszych doświadczeń... o co właściwie biega z tym full pakietem na dzieńdobry? tzn. że mimo iz umowa opiewa jak u mnie na Platynowy, to na początek "witamy, witamy, dajemy fulla". Tak mi się zdawalo, ze wypadaloby temu nowemu klientowi - jak już się w to bawią - dać się cieszyć jakiś miesiąc przynajmniej. A u mnie paczka Canal zniknęła po niecalych 3 tygodniach. Ok, pytam panią, dlaczego - bo autoryzacja była. No to ja: a dlaczego autoryzacja zachowała HBO i Filmboxy? Bo taka była decyzja. Na moje pytanie o takie strasznie uznaniowe traktowanie klientów (wiem, ze ludzi to nieraz i 2 miesiace mają tego fulla) pani nie bardzo umie wyjaśnić zasady. Niby wiem, ze jak coś jest z łaski, to w każdej chwili moze być zabrane, ale... takie mi się to jakoś wydało słabe... Taka idiotyczna [beep]ość... Trzęsą się, bo im przez tydzień (tak do pełnego miesiąca) canal plus się zużyje, "wymydli", czy jak? Śmieszne. Ja i tak jeszcze ponad 2 miesiące mam to z pakietu Cyfry, satka jeszcze działa, ale niesmak jest i będzie. Miałem zamiar dotrwać do konca 2-letniej umowy /czekajac aż się nc+ ogarnie/ ale chyba jednak poczkam tylko do pierwszej zmiany programowej :mrgreen:

A jak to u was z fullem było?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cały trik polega na tym że tu nie ma reguł gry. Karta jest odkodowana na początku zanim w systemie nie nadadzą jej stosownych uprawnień zgodnych z Twoją umową. Nie ma regulacji ani informacji ile ten okres ma trwać. Teoretycznie nie musi być tego wcale. Ja bym w to podejścia do klienta nie mieszał bo to nie ma nic do rzeczy.

A jakie jest podejście do klienta w nc+ skoro odszedłeś ? Skoro w Vectrze miałeś ful pakiet za darmo aż 3 tygodnie to chyba i tak o 3 tygodnie dłużej niż w nc+ ? :-).

U mnie pierwszy dekoder to 2,5 miesiąca a drugi dekoder (wzięty pół roku później) chyba 3 tygodnie. Nawet nie wiem dokładnie bo nie sprawdzałem kiedy wyłaczyli a mam swoją listę kanałów tylko tych które mam w abonamencie. Tak w jednym jak i w drugim przypadku nie obejrzałem ani jednej pozycji programowej z kanałów premium :-).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie odszedłem z nc+, nadal jestem w Cyfrze - do końca umowy. Po prostu mam inne doświadczenia z gratisami "na dobry początek" - i w Cyfrze, dawno temu, i w Polsacie (mam mały pakiecik w innej lokalizacji). Zawsze to był przynajmniej ten jeden miesiąc. I jednak troszki drażni, że ze względu na brak reguł gry, jedni mają 2 miesiące, inni 3 tygodnie. Bardziej o to mi chyba chodzi. Przecież napisałem, że i tak mam to wszystko jeszcze nadal w Cyfrze.../a jak juz są tacy zasadniczy, to dlaczego tylko Canal zabrali, a reszte z fulla zostawili? :roll: czepiam się? OK. Jakieś 70 proc. ludzi na tym forum, we wszystkich działach, robi właśnie to. Można to nazwać czepialstwem, no problem :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich,

mam pytanie, czy ceny pakietów tv + internet są przez cały okres umowy?

na stronie przy gotowych paczkach jest wpis, że cena obowiązuje przez 6 mieś.

czy są jakieś szanse na negocjację cen?

wiem, że cena zależy od lokalizacji w jakiej się mieszka. Interesuje mnie pakiet TV złoty i internet od 10Mb.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o mnie i Warszawę to może ze względu na dwie konkurencyjne sieci kablowe w bloku, proponowano mi za pakiet złoty i internet 40Mb/s cenę 75zł a za 80zł pakiet platynowy. Cena stała przez cały okres umowy, 5 m-cy po 1zł za każdą usługę. Było to w kwietniu, jak jest obecnie nie umiem powiedzieć, ale myślę że nie zmieniło się wiele. Proponuję zapytać u przedstawiciela handlowego i wysłać zapytanie do vectry aby porównać kto ma lepszą ofertę. BOK tu raczej nie wiele ugrać możemy, aczkolwiek zapytać nie zaszkodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Czy u Was też nie działa serwis uploaded.net? Od kilku dni nie mogę wejść na stronę. Muszę interweniować u techników Vectry?

 

Edit:

Nie dodałem, że u innych dostawców strona działa bez problemu, wina po stronie vectry. Zgłosiłem technikom, zobaczymy co z tego wyjdzie.

 

Pozdrawiam

Rafał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie nie działa.

Drodzy użytkownicy, w związku z Waszymi licznymi zapytaniami dotyczącymi nowych dekoderów, informujemy, że Vectra włączyła do oferty nowy dekoder HD firmy Motorola, który będzie proponowany nowym abonentom. Podstawowymi atutami tego nowego urządzenia jest prostota obsługi, podstawowy interfejs użytkownika (ograniczona liczba ikon, logosow itp.) oraz mały rozmiar. Nowy dekoder, w obecnej wersji oprogramowania, jest kierowany głównie do klientów, którzy szukają prostego przejścia na odbiór kanałów w jakości HD i niekoniecznie są zainteresowani szczególnymi funkcjonalnościami oferowanymi przez zaawansowane dekodery. Natomiast jako sprzęt, nowy model dekodera jest w pełni hybrydowy – dzięki wejściu Ethernet, po podłączeniu do internetu, urządzenie to będzie zdolne uruchamiać różne aplikacje wymagające dostępu do internetu np. VoD, serwisy OTT. Inne parametry sprzętowe, takie jak procesor i pamięć, również są dobrane pod kątem obsługi bardziej zaawansowanych funkcjonalności. Obecnie jednak zdecydowaliśmy się na najprostsze oprogramowanie, pozbawione wyżej wymienionych funkcjonalności. Mamy szereg pomysłów, jak w przyszłości rozwinąć funkcje tego dekodera, ale z pewnością nie nastąpi to roku bieżącym. W roku 2013 skupiamy się na rozwoju serwisów dostępnych na dekoderach ADB, m.in. VoD.

 

Takie buty od Vectry

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...