Skocz do zawartości

Vectra


Rekomendowane odpowiedzi

No cóż, nowe kanały to zwyczajne gnioty i zapchajdziury. Z nadzieją właczyłem TV licząc, że chociaż jeden będzie się nadawał do dodania na swoją listę. Niestety, zawiodłem się :roll:

 

Jakość nowych kanałów HD jest niezła, natomiast Nautical Channel i Fitness TV nadają w beznadziejnym SD, więc..

 

Fitness TV - to chyba wiadomo, dobre SD, kanał z brytyjskiego Sky Digital, wer. angielska

 

.. nie mogę się zgodzić ;)

 

Oczywiście nowe kanały dodano po to, by sztucznie utrzymywać przy życiu paczkę SnO. Zamiast angielskich gniotów mogli dodać polskie Family Sport HD, poczekać na Polsat Sport Weekend, który lada moment ma wystartować. Nie byłoby grzechem, gdyby dodali Supertennis HD - kanał FTA, na którym lecą LIVE mecze WTA i ATP. Polsat Play to kolejny kanał o "męskiej tematyce", którego brakuje w ofercie Vectry.

 

Mogli również nic nie dodawać, a w zamian za to obniżyć cenę SnO do, powiedzmy, 9.90 zł. Nie oszukujmy się, ale ludzie nie biorą tej paczki dla Nautical Channel, tylko dla Eurosportów, Polsatów Sport i nSportu w HD. Niestety, Vectra wolała dodać "nowe atrakcyjne kanały, które dostarczą wielu emocji sportowych (serio?!) informacji o świecie i gwiazdach sportu oraz zainteresują osoby pasjonujące się grami elektronicznymi" ;)

 

Ale hajs musi się zgadzać! Najwidoczniej taniej wyszło dodać zapchajdziury..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przykładowo w Żarach - w umowach na czas nieokreślony Złoty Analogowy kosztuje 56,99 zł. Większość ma do tego dekoder SD, czyli za Złoty Analogowy+Cyfrowy = 56,99 zł/mies. ale to małe pocieszenie, bo kiedyś za 60 programów płaciliśmy 45 zł. Do 2009 roku w analogu bez dodatkowych opłat był HBO... Zresztą, w porównaniu do nowej oferty i tak jesteśmy farciarzami. Bo na określony (Uwaga - dla wieloletnich abonentów nie chcieli dać żadnej, powtarzam, żadnej zniżki - oferta jak dla tego "z ulicy") to 45 zł abonament + dekoder SD 15 = 60 zł. A z HD to 65 zł/mies. Za tą kwotę miałbym Universe+ w NC+ oraz MediaBox+ (dzierżawa 5 zł/mies.) albo też Cyfrowy Polsat i Familijny Max HD + Multiroom HD (ew. jakiś dodatkowy pakiet - Sport HD lub Film HD) + PVR HD 7000 :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drogo.

Znajomi w Nowem za pakiet złoty analogowy ( 55 kanałów w dobrej jakości) płacą 38 PLN.

Rodzice w Świeciu płacili za złoty cyfrowy ( dekoder SD bez opłat + analog 40 kanałów) 48 PLN - umowa na czas nieokreślony. Wydawało mi się drogo. Teraz dostali podwyżkę w wysokości 5 PLN no i w związku z tym zrezygnowali z usług. Teraz będą mieli 0zł/mies i 20 kanałów w tym 2 HD :-) + 20 stacji radiowych z własnej instalacji antenowej :-).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie akurat UPC nie kojarzy się dobrze i nie uważam iż jest lepsza od Vectry. Conajwyżej porównywalna z lekkim punktem in minus.

 

10 lat temu miałem okazję studiować w Trójmieście i tak się składa że mój znajomy był był abonentem tejże nieszczęsnej sieci. Fakt: posiadali niecałe 50 kanałów analogowych dobrej jakości do których nie można było się przyczepić, ale za to żaden z nich nie miał dzwięku w STEREO (Nicam lub A2). Mieli nawet połączenie światłowodem z TVP stąd sygnał TVP1,2, oraz TVP Gdańsk był bardzo dobry. Za to sieć kablowa w stanie opłakanym, kable od okna do okna podwiązane "na drucie", kable wchodziły do mieszkań przez otwory po byłych AZART'ach, skrzynki z osprzętem na zewnątrz budynków z dostępem "dla każdego" z wieloma śladami "po łomie" lub innym sprzęcie służącym do otwierania czegoś co normalnie jest zamknięte..... Oszpecone budynki tą siermiężną siecią kablową to jedna wielka prowizorka tamtych lat w Gdańsku...Aż trudno uwierzyć że to wogóle działało :-). Być może jeszcze tak jest :-).

Dla mnie "chłopaka ze wsi" taki widok "w dużym mieście" był nie lada szokiem bo zawsze wydawało mi się że w wielkich agromelacjach to mają..... No mieli. Takich obbrazków w małych miastach się nie spotyka wierzcie mi ja byłem w szoku... W moim mieście nigdy żadna sieć telewizji kablowej czy AZART'u nie była prowadzona po zewnętrznej ścianie budynku. A kablówkę mieliśmy od 1990 roku....

 

Dopiero w 2001 roku wprowadzili stereo na TVP1 i TVP2. To "z kawałka druta" w Gdańsku dostawało się wtedy podstawowe kanały ( TPV1,2, Gdańsk, TVN, Polsat) w Stereo. U nich było to nie do przejścia. Jak dziś pamiętam telefony na infolinię z pytaniami o Stereo i odpowiedzi "twardogłowych konsultantów". Oni juz wtedy byli tacy jak Vectra dziś :-).

Płacił za tą kablówkę jak za "zboże" 50 kilka PLN. Ja za podobny pakiet w Świeciu w małej sieci kablowej ( dziś Vectra) płaciłem wtedy jakieś 25 PLN...

Jak wprowadzili internet od razu były jakieś limity ściągania danych, cuda wianki.... strasznie to było zakręcone, drogie i nieprzystępne. Kolega nie skorzystał z ich usług - wybrał tańszą i szybszą wtedy neostradę która była bez limitów.

 

Tak więc wszystkim abonentom UPC życzę wszystkiego najlepszego ale nie uważam iż jest to realna konkurencja Vectry. Nie wierzę że przez ostatnie 10 lat coś poprawiło się na lepsze bo sytuacja rynkowa ku temu nie skłania raczej jest odwrotnie :-). Przejście z jednej sieci do drugiej raczej może oznaczać tyle samo co przejście z deszczu pod rynnę lub odwrotnie - jak kto woli do wyboru. Oby Vectra nie poszła tą drogą i nie uczyła się siermięgi od UPC :-).

Z drugiej strony obszary działanlości obu sieci rzadko kiedy się pokrywają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź na moje pytanie o ceny, a czy nie wiecie co można za taką kasę dostać w UPC? Przypomnę ‒ Platynowy HD + Internet 40 Mbps + PVR za 95 zł miesięcznie.

Na konkurencyjnym forum piszą o całkiem niezłych ofertach. Sam sie zastanawiam tylko w vectrze mam własny router bez modemu co jest dużym plusem

http://www.upc.pl/pdf/upc_regulamin_pro ... 2013-3.pdf

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A teraz opisze krok po kroku działania vectry.

 

08.05.2013r składam reklamację na nieprawidłowości w świadczonej usłudze tv cyfrowej,objawiające się zacinaniem obrazu,stop klatkami itp,zaznaczając że usterki występują w godzinach wieczorno-nocnych.Reklamacja zawierała również skargę na oszustwo w BOK ale to nie istotne teraz.Dostaję odmowę uznania reklamacji datowaną na 17.05.2013r.

 

 

 

21.05.2013r w samo południe pojawia się Technik,sprawdza,pokazuję mu film z awarii.Technik twierdzi że taki spadek siły i jakości sygnału nie ma wpływu na jakość obrazu (a co ma?),dodatkowo mówi że takie filmiki to on se tez może nagrać i nic go to nie obchodzi.Wniosek jestem kłamcą i oszustem.Zwracam uwagę na daty 17.05.2013r odrzucenie reklamacji (jasnowidze,wróżki?),21.05.2013r przybywa technik i potwierdza wnioski wróżki.

 

23.05.2013r piszę skargę do UKE na operatora,otrzymuję odpowiedź datowaną na 18.06.2013r.

 

 

 

Operator przyznaje się do usterki za dni 07i08.05.2013r w kwocie 7,01zł.W piśmie tym dodatkowo napisano mi że jeśli nasuną mi się jakieś wnioski lub dowody proszą o kontakt.Co też robię w dniu 02.07.2013r przesyłając te same filmiki które technik uznał za oszustwo.05.07.2013r stwierdzam że wreszcie usterki ustały i mogę się cieszyć z tv.

 

12.07.2013r dzwoni technik i pyta czy występuje u mnie awaria,stwierdzam że nie że wszystko jest w porządku(podbudowałem się taką troską,czyżby wreszcie pozytywna zmiana w firmie?). Ku mojemu zaskoczeniu 20.07.2013r usterki znowu nawiedzają mój dom,21.07.2013r wściekły już do granic wysyłam wypowiedzenie umowy z tytułu zmiany regulaminu.22.07.2013r piszę przez stronę vectry zgłoszenie do działu technicznego o awarii. 23.07.2013r dzwoni konsultantka aby przedłużyć umowę,przedstawia ofertę,ja przedstawiam swoją.Pani mówi że musi zapytać"Lidera",idzie wraca po 2-3 min i mówi że "Lider" wyszedł i pyta czy może zadzwonić do mnie jutro,zgadzam się,do dziś szuka chyba telefonu bo nie zadzwoniła.24.07.2013r z braku zainteresowania przez operatora piszę kolejna reklamację,tego samego dnia dostaję mailem pismo z UKE.

 

 

 

W piśmie stoi jak wół że operator przyznaje się do awarii prądu,światłowodu oraz routera w stacji czołowej,przyznaje mi ulgi z tego tytułu.Mnie najbardziej ucieszył zapis w którym operator zapewnia że nie będzie problemu z wizytą technika na wypadek kolejnych usterek(sukces).25.07.2013r kolejna awaria tv oraz internetu smażę kolejną reklamację.Od 26.07.2013r za pomocą tego portalu pytam co moim zgłoszeniem awaryjnym,odpowiedź wciąż ta sama Proszę czekać.28.07.2013r dzwoni konsultant przedstawia ofertę ja swoją on że musi zapytać kierownika ale go nie ma akurat,pyta czy może zadzwonić jutro,a że pracuje (konsultant) do 14;30 umawiamy się na 13:00.Pracowałem na nocną zmianę położyłem się o godz10;00,ale że się umówiłem na telefon wstałem przed 13:00 żeby chociaż trochę się ocknąć i jakiegoś babola nie przyjąć.Czekam,czekam (nadal czekam),brak telefonu Pan mnie zlał.31.07.2013r dzwoni technik (myślę sobie "NARESZCIE"),pyta czy mam awarię internetu,odpowiadam że już nie że to była jednodniowa awaria,ale mam awarię tv,na co Pan technik żegna się i odkłada słuchawkę.Od 31.07.2013r do 03.08.2013r usterki są potworne(zamieściłem filmiki),oraz wymiana uwag na kanale priv na tym profilu.Cytat ostatniej odpowiedzi do mnie skierowanej."VECTRA

 

Witamy,

 

Uprzejmie informujemy, że Pana zgłoszenie było cały czas weryfikowane przez nasz Dział Techniczny. Nadmieniamy, że po analizie pracy modemu oraz łączy światłowodowych, nie stwierdzono złej jakości świadczonych usług. Nasz Pracownik próbował także wielokrotnie się z Panem umówić na wizytę, jednak połączenia były nieskuteczne. Ostatni kontakt nastąpił 31.07.2013 roku, podczas którego potwierdził Pan prawidłowe działanie usługi. Obecnie Technik ponownie będzie próbował się z Panem skontaktować, aby podczas osobistej wizyty u Pana w lokalu potwierdzić działanie telewizji. Jeżeli nie wyrazi Pan zgody na wizytę Serwisanta, to nie będziemy w stanie skonfrontować zgłaszanych przez Pana nieprawidłowości. Nadmieniamy, że także poprzez wiadomość może Pan wskazać dzień i godzinę, w których chciałby Pan, aby nasz Pracownik do Pana przyszedł. [Daria]

 

Pozdrawiamy, Zespół Vectra"

 

Normalnie krew mnie zalała.Przez prawie dwa tygodnie dobijam się o usunięcie usterki,i wale łbem w mur.pomimo zapewnień operatora w piśmie z UKE że nie będzie problemu z objawieniem się u mnie technika ten nie potrafi znaleźć drogi do mnie.Teraz wyjeżdżam na urlop po powrocie umowa już wygaśnie zostaje mi tylko oddać sprzęt.Po tym ostatnim zagraniu napisałem wczoraj kolejną skargę do UKE,z zapisem video usterek oraz opisem całej zaistniałej sytuacji,wykazując tym samym jak vectra kłamie w każdym swoim słowie na co są dowody (słowo pisane). Przestrzegam wszystkich przed tą firmą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podwyżki od września dotkną tylko posiadaczy canal+ czy nie tylko ?. Mając internet i telewizję mogę zrezygnować z samej telewizji ?.

Na facebooku napisali komuś takie coś:

Potwierdzamy, zmieniamy aktuanie Regulamin natomiast, w przypadku rozwiązania umowy promocyjnej Dostawca Usług może żądać zwrot ulg.

 

Czyli co. Jak mam obniżoną cenę na 6 miesięcy to po zerwaniu umowy w 2 miesiącu mogą zażądać dopłaty przez ten okres do ceny, jaka obowiązywała by po 6 miesiącach ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak. W nowym regulaminie okres wypowiedzenia wynosi 60 dni.

 

Ja idę na dniach wypowiedzieć. Jedyny problem mam z telefonem bo chciałbym podpisać nowa umowę tylko na net i telefon ale zachować dotychczasowy numer telefonu i nie wiem czy mi pójdą na rękę.

 

Na profilu anty vectra masz wzór rezygnacji jak masz paczkę i mogą cię w duszę pocałować :lol:

Możesz zarzucić linkiem? Czy to wbrew regulaminowi? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też będę wypowiadał umowę. Przeprowadzam się na swoje za 2 msc. i chcę zmniejszyć opłatę rodzicom, a później na swoim mieszkaniu podpisać nową umowę.

Mam pytanie co do pakietu srebrnego, czy jest tam AXN, bo sąsiadka ma w stalowym/analog ten kanał, ale na rozpisce go nie ma??

Jeśli wypowiem do końca sierpnia to okres jest 1 miesiąca do zmiany pakietu czy szybciej?? Posiadam jeszcze Canal + i jeszcze bym chciał pooglądać mecze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...