Skocz do zawartości

Vectra


Rekomendowane odpowiedzi

Właśnie moja babcia jeszcze nie dostała listownego rachunku, także możliwe, że w momencie wysyłania rachunków drogą listowną, poinformują o tym. Nowe dokumenty dodali w poniedziałek. Gdybym nie szukał na Facebooku Vectry informacji o nowym dekoderze, pewnie babcia by podpisała umowę niekorzystną dla siebie (czyli już tą z niegwarantowanymi).

 

Nie ma znaczenia kiedy się umowę podpisało. To będzie obowiązywało wszystkich.

To rzeczywiście nowość w Vectrze. Skoro tyle kanałów jest niegwarantowanych spodziewam się obniżki abonamentu proporcjonalnie do ilości kanałów. Nie będę płacić za coś czego nie mogę być pewien.

A tak na serio to żaden kanał nie jest gwarantowany bo gwarantowany być nie może. Jaki wpływ na Vectra na istnienie danego kanału ? ŻADEN. To jest nic innego jak cwane "ubezpieczenie" operatora na wypadek usunięcia danego kanału z powodu "widzi mi się" operatora.

 

A co najlepsze, mojej mamie wystawili normalnie fakturę za maj, że trzeba zapłacić - choć już było po umowie. Później przyszła faktura korygująca (gdyby mama się nie wykłóciła na infolinii, to zapewne by jej nie było), czyli niby jest ok. Ale nadany list dzień później informuje o wezwaniu do zapłaty (już sobie doliczyli 15 groszy odsetek), po telefonie na infolinię niby znowu jest ok i jeszcze raz przyjdzie korygująca. No zobaczymy, pewnie cyrk będzie trwać dalej..

 

Jeśli jest po umowie to takie rzeczy się wrzuca do kosza. Szkoda czasu kasy na infolinię.

To jest standard u wszystkich operatorów płatnej TV. Mój znajomy miał jeszcze gorsze cyrki z Cyfrowym Polsatem. Płacić musiał a oglądać nie mógł. Po pół roku sprawa trafiła do sądu :-).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U nas podczas rezygnacji na początku chcieli wcisnąć standardową ofertę (byliśmy ich klientami przez 6 lat).

 

Robert03: i jak koledze poszło? Wygrał sprawę?

Podobno dekodery ADB powrócą do BOK-u w Żarach, ale i tak już nie potrzeba - bo to są cyrki, moja babcia chyba do Polsatu pójdzie właśnie. A na drugim TV w analogu jest gwarantowanych... 7 programów na 41. Idealnie -.-. Eska TV już nie działa w analogu, sprawdzałem dzisiaj - nie jest wyłączony przekaz, ale czarny ekran.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja jako były użytkownik UPC myślałem, że tylko u nich jest źle :D. Dopiero mija miesiąc jak jestem w Vectrze a tutaj takie ciekawostki :D.

 

Głowa do góry. UPC też planuje taki krok :D

 

A tak na serio to żaden kanał nie jest gwarantowany bo gwarantowany być nie może. Jaki wpływ na Vectra na istnienie danego kanału ? ŻADEN. To jest nic innego jak cwane "ubezpieczenie" operatora na wypadek usunięcia danego kanału z powodu "widzi mi się" operatora.

 

Wpływ na biznes ma wielki. Gdy operator usunie kanał - klientowi nie będzie przysługiwało prawo do bezakrengo rozwiązania umowy. Przykładowo, rok temu ryszył HOT TV, niektóre kablówki go włączyły do oferty, a w lipcu kanał znika z rynku. Traci operator, bo sprytni klienci będą rozwiązywać umowę i walczyć o lepsze promocje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja rozumiem, że chodzi o to, żeby w przypadku wyłączenia jakiegoś niszowego kanału ludzie nie mogli wypowiadać umowy. Zastanawiam się jednak (w przypadku Vectry), czy po prostu nie planują uszczuplenia oferty. Wiadomo umowy kończą się w różnych terminach i takim posunięciem mogą co miesiąc wyłączać po kilka kanałów, a abonent nie będzie mógł nic zrobić. W tym wykazie większość stanowią "wypełniacze", ale obecność takich kanałów jak Nat Geo Wild, Travel Channel czy Comedy Central może już zastanawiać.

 

Vectra jest znana z tego, że jak coś dodaje, to zaraz coś innego wyłącza. Na szczęście UPC tak nie działa i mam nadzieje, że to się nie zmieni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś mi się zdaję, że to dopiero początek tego typu praktyk. Za jakiś czas będziemy czytać, że UPC,Multimedia czy CP wprowadzą taki system weryfikowania oferty. Taka polityka niestety przełożyła się na trend nadawczy np. w naszym kraju. Powstaje masa, kanałów o zdublowanej tematyce, celująca w odsetek odbiorców po to tylko, aby wypełnić czas antenowy reklamami, a co z kolei przekłada się na zysk finansowy. Jeżeli jego nie ma, później jesteśmy karmieni informacjami w stylu: nadawca zaprzestaje nadawania sygnału stacji. Ja jednak upatruje w tym wszystkim mały plusik. Może wreszcie ruszy się coś i więksi operatorzy zaczną udostępniać sygnały kanałów niszowych, o niepewnej przyszłości, w ramach oferty niegwarantowanej. Ale jedno jest pewne, zmierzamy w dziwną, wybrakowaną i niepewną stronę konsumowania usług :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tego to nie widziałem. To jest kolejny powód, aby rozwiązać umowę z nimi. Śmiech na sali, brać opłaty za dzierżawę dekodera - no na PVR to się zgodzę do 10 zł/mies. , ale reszta powinna być za darmo!!

 

Vectra powoli się stacza, to nie ta firma co jeszcze w 2010 roku..

 

Przedstawiciel firmy próbuje ją bronić, ale trochę bezskutecznie - komunikat na stronie media2.pl

Szanowny Abonenci Vectry,

Chciałbym wszystkich Państwa uspokoić: Vectra wprowadziła zmiany do umów na dostęp do programów telewizyjnych mając na uwadze wyłącznie sytuację, kiedy któryś z kanałów zdecyduje się zakończyć działalność w Polsce. Zawartość żadnego z obecnie oferowanych przez nas pakietów programowych nie ulegnie zmianie.

Krzysztof Stefaniak, Biuro PR Vectry

 

Wątpie, żeby tak szybko działalność w Polsce zakończyły kanały np. Nat Geo Wild, Travel Channel, Polsat Viasat History, Comedy Central i Comedy Central Family.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy ktoś widział nowy cennik, który Vectra zamieściła na swojej stronie: 20 zł za dzierżawę dekodera HD, a aż 35 zł za PVR!

To pewnie po to by zrobić promocję na PVR i móc zejść z ceny np. przy aneksowaniu umów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmiany w regulaminie to efekt braku realnej konkurencji przy jednoczesnym spadku merytorycznym poziomu stacji telewizyjnych i znudzenie telewizją jako medium. Żyjemy w takich czasach że w telewizji oglądać można jedynie reklamy a w dodatku trzeba za to płacić. W związku z tym wielu klientów szuka tańszych-lepszych ofert licząc że będą bardziej atrakcyjne i migrują od operatora do operatora by zakończyć na... DVB-T. W moim mieście obserwuję wysyp anten indywidualnych na balkonach bloków i domów wielorodzinnych. Ubywa koneserów płatnych kanałów gdyż pakiety są zbyt drogie a kanały mało atrakcyjne. Ludzie mają ciekawsze rzeczy do roboty niż oglądanie telewizji. Telewizja w obecnej formie nie cieszy się już takim zainteresowaniem i operatorzy to widzą. Szukają więc sposobów na zatrzymanie jak najdłużej swoich abonentów. Jednocześnie ich [beep]ość jest zadziwiająco wysoka co znaczy że ciągle jeszcze jest zapotrzebowanie na płatną TV.

Napewno dużą rolę odgrywa też DVB-T. Teraz gdy TV Trwam stanie się powszechna sporo abonentów kablówek złoży wypowiedzenia gdyż posiadają kabel tylko dla tego kanału.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Paul ok poinformowali ale szkoda, że tylko w ten sposób. Np. o modernizacji to sms/@ potrafią wysłać. Ja np. nie ustawiłem kanału 100 na swojej liście a jak już oglądam to kanały bardziej ambitne:-) Zresztą mam inny powód do wypowiedzenia. Robert słusznie napisał, że telewizja ludziom już się znudziła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I co więcej usunęli kilka kanałów, np. Travel Channel HD…

 

Btw, ponieważ skończyła mi się umowa, zadzwoniłem na infolinię, gdzie przełączyli mnie do Działu Utrzymania Klienta. Tam zaproponowali mi: internet 40 Mbps, pakiet Platynowy + PVR za 95 zł (w tej chwili płacę 90 zł za 16 Mbps + Platynowy bez PVR). Co sądzicie o takiej ofercie? Da się wynegocjować coś jeszcze? Chętnie wziąłbym jeszcze jakiś pakiet filmowy, ale zaproponowali mi tylko HBO za 1 gr za 2 miesiące + 25 zł później (to chyba jest teraz standardowa promocja).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I co więcej usunęli kilka kanałów, np. Travel Channel HD…

 

Btw, ponieważ skończyła mi się umowa, zadzwoniłem na infolinię, gdzie przełączyli mnie do Działu Utrzymania Klienta. Tam zaproponowali mi: internet 40 Mbps, pakiet Platynowy + PVR za 95 zł (w tej chwili płacę 90 zł za 16 Mbps + Platynowy bez PVR). Co sądzicie o takiej ofercie? Da się wynegocjować coś jeszcze? Chętnie wziąłbym jeszcze jakiś pakiet filmowy, ale zaproponowali mi tylko HBO za 1 gr za 2 miesiące + 25 zł później (to chyba jest teraz standardowa promocja).

 

Ja jako nowy dostałem w zeszłym tygodniu internet 40 Mbps, pakiet Platynowy bez PVR za 80 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I co więcej usunęli kilka kanałów, np. Travel Channel HD…

 

B.

Ja mam. Przeinstaluj na nowo listę kanałów, powinno się pojawić. Dostałem wczoraj takiego maila, że będą coś zmieniać w paczkach kanałów i jak czegoś nie będzie to wyłączyć dekoder na 10 minut (standby) lub wyszukać na nowo kanały (automatycznie).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...