Skocz do zawartości

Vectra


Rekomendowane odpowiedzi

Jestem ciekawy co z ofertą telewizji regionalnych w DVB-C.

Na facebooku Vectra obiecała że do końca roku 2012 w ofercie TV cyfrowej pojawią się wersje regionalne TVP Info.

Tymczasem rok się kończy a Vectra nabiera wody w usta i odpowiada wymijająco.

Pytałem ostatnio montera o ten temat to skwitował to zdaniem że on nic o takich planach nie wie. Żadnych prac w tym temacie lokalnie się nie robi i według jego wiedzy Vectra nie włączy TVP Region do oferty cyfrowej bo to się nie opłaca a cyfrówka leci centralnie z Zabrza i lokalnie nic wpinane nie jest i póki co wpinane nie będzie :-).

Tak więc pewnie będzie tak jak z VOD :-).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema wszystkim.Czy po wymianie dekodera z SD na SD ( po prostu szwankowal) zawsze sa wszystkie kanaly promocyjnie ?? Gosc z Vectry powiedzial ze prawdopodabnie tak ale nic nie mialem mimo wymiany . Czy da sie cos ciekawego wynegocjowac z nimi jak mam umowe na czas nieokreślony?? np . canaly +

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz umowę na czas nieokreślony to Cię oleją i zapłacisz z cennika. Taki lojalny i długoletni klient wcale się nie liczy i płaci dużo więcej niż "nowy". Mój znajomy będąc długoletnim klientem posiada dekoder SD i pakiet złoty. Płaci tyle samo co ja za platynowy z dekoderem HD :-).

Żeby móc negocjować należy zerwać umowę co możesz zrobić w każdej chwili. Wtedy będą próbować Cię zatrzymać i wtedy Twoja pozycja negocjacyjna wzrasta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problemów z dekoderem ciąg dalszy...

 

Otóż 15 Listopada zamieniłem analogowy Pakiet Złoty na cyfrowy Pakiet Złoty. Wziąłem dwa dekodery SD oraz usługę Multiroom. Już pierwszego dnia miałem problem z jednym z dekoderów, dla którego wszystkie programy były kodowane, choć drugi działał perfekcyjnie. Dekoder wymieniłem i przez pewien czas działał dobrze. Jednak od pewnego czasu dzieje się coś dziwnego... Podczas zmiany kanału lub wchodzenia do menu dekoder wyłącza się, po chwili samoczynnie włącza i wskakuje na ostatnio oglądany kanał. Nie pomogło przywrócenie ustawień fabrycznych, podłączenie do TV w drugim pokoju. Zauważyłem natomiast, że im dłużej jest włączony, tym większa częstotliwość tych "restartów".

 

Oznaczenie dekodera to DIGIT MF4-K. W poniedziałek znów czeka mnie wyprawa do siedziby Vectry...

 

Pech, czy sprzęt Vectry tak już ma ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dekodery SD są zerowej jakości, sam chyba dopiero za szóstym czy siódmym dekoderem trafiłem - czemu wymieniałem? Wyłaczał się sam, zawiesał się, samoczynne restarty, gubienie obrazu, szarpanie obrazu - to są przyczyny, oczywiście nie w każdym wszystko, tylko jeden mial taką wadę, drugi taką a kolejny jeszcze inną. Śmiem twierdzić, że dekodery są beznadziejne, chyba że to ja miałem nieprawdopodobnego i niewyobrażalnego pecha na lipne sztuki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problemów z dekoderem ciąg dalszy...

 

Otóż 15 Listopada zamieniłem analogowy Pakiet Złoty na cyfrowy Pakiet Złoty. Wziąłem dwa dekodery SD oraz usługę Multiroom. Już pierwszego dnia miałem problem z jednym z dekoderów, dla którego wszystkie programy były kodowane, choć drugi działał perfekcyjnie. Dekoder wymieniłem i przez pewien czas działał dobrze. Jednak od pewnego czasu dzieje się coś dziwnego... Podczas zmiany kanału lub wchodzenia do menu dekoder wyłącza się, po chwili samoczynnie włącza i wskakuje na ostatnio oglądany kanał. Nie pomogło przywrócenie ustawień fabrycznych, podłączenie do TV w drugim pokoju. Zauważyłem natomiast, że im dłużej jest włączony, tym większa częstotliwość tych "restartów".

 

Oznaczenie dekodera to DIGIT MF4-K. W poniedziałek znów czeka mnie wyprawa do siedziby Vectry...

 

Pech, czy sprzęt Vectry tak już ma ?

"Administruję" w rodzinie 3 dekoderami SD, sam posiadam 2 HD. Może to nie jest reprezentatywna próbka ale nie zdarzyło mi się nic takiego jak zawieszanie, zacinanie czy gubienie obrazu. Nic takiego o czym piszesz nie miało miejsca a zapewniam cie że użytkownicy tych dekoderów nie są technicznie zaawansowani i nawet wypiety kabelek powoduje problem. Tobie pozostaje zapewne wymiana dekodera.

PS. dostałeś nowe czy używane ? Vectra daje takie i takie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pozostaje zadzwonic tam do Nich i krzyknąć ze mam zamiar zrezygnowac z Nich( zaplace wtedy jakas kare czy cos ?) albo sie do nich przejść i zapytać co mi proponują ( mam cyfrowy złoty i 24 Mb internet). Macie jakies doswiadczenia z tego typu akcji?? korzystnie da sie cos zalatwic z Vectra??lepiej isc lokalnie do punktu czy zadzwonic na to biuro utrzymania klienta?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dekodery SD są zerowej jakości, sam chyba dopiero za szóstym czy siódmym dekoderem trafiłem - czemu wymieniałem? Wyłaczał się sam, zawiesał się, samoczynne restarty, gubienie obrazu, szarpanie obrazu - to są przyczyny, oczywiście nie w każdym wszystko, tylko jeden mial taką wadę, drugi taką a kolejny jeszcze inną. Śmiem twierdzić, że dekodery są beznadziejne, chyba że to ja miałem nieprawdopodobnego i niewyobrażalnego pecha na lipne sztuki.

Od roku posiadam dekoder SD i jak na razie sprawnie chodzi. Dodam, że urządzenie jest produkcji Technisata. Musiałeś mieć dużego pecha.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pozostaje zadzwonic tam do Nich i krzyknąć ze mam zamiar zrezygnowac z Nich( zaplace wtedy jakas kare czy cos ?) albo sie do nich przejść i zapytać co mi proponują ( mam cyfrowy złoty i 24 Mb internet). Macie jakies doswiadczenia z tego typu akcji?? korzystnie da sie cos zalatwic z Vectra??lepiej isc lokalnie do punktu czy zadzwonic na to biuro utrzymania klienta?

Nie ma co krzyczeć ani straszyć. Takich to średnio 10 dziennie chodzi czy dzwoni :-). Trzeba działać.

Żeby móc negocjować trzeba iść do biura i złożyć wypowiedzenie. Wtedy czekać na telefon z biura utrzymania klienta z centrali.

Karę za zerwanie umowy płaci się wtedy kiedy podpisałeś umowę na czas określony ( np. na 2 lata) i zrywasz ją przed upływem czasu trwania umowy a powód zerwania umowy leży po Tojej stronie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@krsk

Pochwal się co udało Ci się wynegocjować?

No właśnie nie ma się czym chwalić. Uległem presji rodziny i płacę to co w cenniku :( Ale pod koniec obecnej umowy na pewno złożę wypowiedzenie i będę czekał na telefon ;) Jedynie manewr z multiroom dał mi 5zł oszczędności, ale marne to pocieszenie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie. Jestem posiadaczem pakietu złotego + sport na ostro. Od kilku tygodni gdy wchodzę na program SPICE, wyświetla mi się komunikat "BŁĄD:E8 - Brak Audio/Video lub oczekiwanie na aktualizację karty". Czy ktoś z Was ma podobnie??? Z tego co się orientuję, ten kanał mają wycofać ok. lutego przyszłego roku, ale nic mi nie wiadomo, że już teraz miałby przestać nadawać. A jeżeli już teraz nie nadaje, to czy jego brak w pakiecie "sport na ostro" byłby podstawą do rozwiązania umowy już teraz, czy muszę czekać, aż ten kanał wycofają ze swojej oferty. Z góry dziękuję, za wszelkie odpowiedzi. Pozdrawiam - Jakub z Bielska-Białej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Administruję" w rodzinie 3 dekoderami SD, sam posiadam 2 HD. Może to nie jest reprezentatywna próbka ale nie zdarzyło mi się nic takiego jak zawieszanie, zacinanie czy gubienie obrazu. Nic takiego o czym piszesz nie miało miejsca a zapewniam cie że użytkownicy tych dekoderów nie są technicznie zaawansowani i nawet wypiety kabelek powoduje problem. Tobie pozostaje zapewne wymiana dekodera.

PS. dostałeś nowe czy używane ? Vectra daje takie i takie.

Trudno powiedzieć. Dekoder był zapakowany w folię, kabelki ładnie poskręcane i poukładane, folia na wyświetlaczu. Nic nie wyglądało na wcześniej otwierane, więc zakładam, że urządzenie było nowe. Jednak... Dekoder, który działa bezproblemowo, w miejscu złącza RS232 ma plastikową "zaślepkę". Natomiast ten wcześniej wymieniony oraz otrzymany w ramach owej wymiany mają widoczny port RS232.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zadzwonili do mnie z Vectry tak jak chciałem. Zanim zerwe umowę zaproponowali mi dekoder HD, internet 40MB sport na ostro i canaly + za 60 zł ( mam zloty cyfrowy i internet 24MB i place 100 zł) .Czyli bym płacil 160 zł.Opłaca mi się to??Czy lepiej zerwać umowę i czekać na lepsze propozycje??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zadzwonili do mnie z Vectry tak jak chciałem. Zanim zerwe umowę zaproponowali mi dekoder HD, internet 40MB sport na ostro i canaly + za 60 zł ( mam zloty cyfrowy i internet 24MB i place 100 zł) .Czyli bym płacil 160 zł.Opłaca mi się to??Czy lepiej zerwać umowę i czekać na lepsze propozycje??

Zrywać umowy się nie opłaci(kary umowne), jeśli już to wysłać wypowiedzenie i prosić o kontakt z biura utrzymania klienta. Trudno się zorientować za co płaciłbyś 160 zł, jeśli za pakiet złoty+Internet 40 MB+ sport na ostro+ dekoder HD(bez nagrywarki?)+ Canal+(HD?) to się nie opłaci. Zobacz na belkę moją czy jaceknokia i to możesz spróbować wynegocjować.

Brawo dla Vectry za TVP regionalne! Teraz pora tylko na Fox HD i Canal+ gol i weekend HD i ja będę baaaardzo zadowolony!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...