Skocz do zawartości

Vectra


Rekomendowane odpowiedzi

Mam Internet 600Mb, kartę sieciową 1Gb a na kompie prędkość troszkę ponad 300 co może być przyczyną niskiej prędkości?
Po pierwsze 300Mb to nie jest niska prędkość, po drugie skoro twój komp, dysk twardy, procek nie daje rady przetworzyć takich prędkości to sugeruje zmniejszyć pakiet do 300Mb. Po co przepłacać?
Jaki modem? Robisz testy na speedtest.pl?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Internauta napisał(a):

Zobowiązanie kończy się 31.05.2013. Coś dobierać coś obniżać? No i żeby inflacyjnej nie dali.

 

To co mam jest OK, najwyżej bym dobrał multiroom z CI+ i dał są siostrze co ma kable z Vectry a ma tylko to co daje SM. 

Z tego co mi pisał konsultant, to nowe OWU (Ogólne Warunki Umowy) dają każdemu nowemu i temu kto przedłuża, także inflacyjne Ciebie nie ominie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jaka jest aktualna wersja oprogramowania na smart dekoderach? 
ja po wymianie mam jakaś starsza (paski funkcyjne wyświetlaja sie w miejscach gdzie wyświetlaly sie dawniej, oraz nie działa mi aplikacja Canal+online a przed wymiana działała) i nie mam dostępnej aktualizacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Apropos waloryzacji to wszystko przeszłoby gładko gdyby Vectra spełniła 3 proste warunki. Możliwość waloryzacji tylko dla nowych i przedłużanych umów a nie jednostronna zmiana warunków umów których klient nie miał ochoty zmieniać - za takie coś dopiero co dostali 22mln. kary. Brak waloryzacji w czasie trwania umowy terminowej - jak Vectra tak koniecznie musi waloryzować to niech zaproponuje nową umowę lub jej przedłużenie z ceną już zwaloryzowaną i na okres nie dłuższy niż ten który określiła jako częstotliwość z jaką może robić waloryzację. Możliwość rozwiązania umowy terminowej z powodu waloryzacji w jej trakcie też nie byłoby uczciwym rozwiązaniem, bo pozostawiałoby w rękach Vectry decyzję o tym czy klient może rozwiązać umowę czy jednak nie. No i trzecia rzecz, czyli brak innych podwyżek, w trakcie przejścia umowy z czasu określonego na nieokreślony albo w czasie gdy umowa już jest na czas nieokreślony - bo te podwyżki Vectra uzasadnia tak samo jak waloryzację i tym samy pozwala sobie na podwyżki większe niż wskaźnik inflacji. No ale Vectra nie byłaby sobą gdyby potrafiła spełnić te trzy proste warunki. Mam nadzieję że jak UOKiK nałoży karę to w ramach rekompensaty dla klientów uwzględni również to że klient nie zmienił operatora tylko dlatego ze Vectra straszyła go karą i nie ograniczy się tylko do nakazania zwrotu klientom podwyżki bez odsetek.

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najgorsze w tym wszystkim jest to, że takie postępowanie UOKiK nie trwa 5,10, czy 12 m-cy. Te 22mln co Vectra dostała dotyczy lat 2019-2020, czyli ponad 2 lata po zrobieniu ludzi w bambuko.

Obecnie najlepsze rozwiązanie dla kablówek, to podpisywanie umów na 12mcy, i tak jak piszesz ich waloryzacja co roku. Tylko w tym momencie większość kablówek niewiedziałaby na czym stoi, mam wrażenie, że odpływ i przypływ klientów w miastach, gdzie jest jakiś wybór byłby nie do ocenienia.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, StanS napisał(a):

Apropos waloryzacji to wszystko przeszłoby gładko gdyby Vectra spełniła 3 proste warunki. Możliwość waloryzacji tylko dla nowych i przedłużanych umów

Ale przecież dokładnie tak jest - waloryzacji podlegają tylko te umowy, które mają zapis umożliwiający jej wprowadzenie. A te zapisy pojawiły się w drugiej połowie zeszłego roku w przypadku właśnie nowych lub przedłużanych umów.  Mi np. skończyła się "terminówka" w październiku, nie brałem żadnego jej wznowienie i mnie ta waloryzacja nie dotyczy.

Prawdę mówiąc trochę to przypomina "frankowiczów" - dopóki taka forma kredytu była bardzo opłacalna, to nikt nie zająknął się, że są tam jakie niedozwolone zapisy. Potem, jak kurs franka gwałtownie skoczył, to nagle wszyscy zaczęli szukać, co tam nie halo w tych umowach. I tu podobnie - póki dzięki "wypowiadaniu" umów i dzięki temu uzyskiwaniu lepszych warunków, bez problemu akceptowano zapis o możliwości waloryzacji cen usług i nikomu on wówczas nie przeszkadzał, to teraz, gdy Vectra zaczęła egzekwować ten warunek nowej umowy okazuje się, że jest on jakiś taki nie do końca zasadny.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, CureMar napisał(a):

 Mi np. skończyła się "terminówka" w październiku, nie brałem żadnego jej wznowienie i mnie ta waloryzacja nie dotyczy.

To Ty dostaniesz tak jak ja podniesie cen spowodowane rosnymi kosztami z miesięcznym wyprzedzeniem.. 

 

1 godzinę temu, CureMar napisał(a):

Prawdę mówiąc trochę to przypomina "frankowiczów" - dopóki taka forma kredytu była bardzo opłacalna, to nikt nie zająknął się, że są tam jakie niedozwolone zapisy.

W ogóle nie trafne porównanie, Frankowicze teoretycznie 'korzystali' gdy kurs był korzystny, tutaj Vectra ani inny operator nie obniżał kosztów... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, CureMar napisał(a):

Ale przecież dokładnie tak jest - waloryzacji podlegają tylko te umowy, które mają zapis umożliwiający jej wprowadzenie. A te zapisy pojawiły się w drugiej połowie zeszłego roku w przypadku właśnie nowych lub przedłużanych umów.  Mi np. skończyła się "terminówka" w październiku, nie brałem żadnego jej wznowienie i mnie ta waloryzacja nie dotyczy.

Prawdę mówiąc trochę to przypomina "frankowiczów" - dopóki taka forma kredytu była bardzo opłacalna, to nikt nie zająknął się, że są tam jakie niedozwolone zapisy. Potem, jak kurs franka gwałtownie skoczył, to nagle wszyscy zaczęli szukać, co tam nie halo w tych umowach. I tu podobnie - póki dzięki "wypowiadaniu" umów i dzięki temu uzyskiwaniu lepszych warunków, bez problemu akceptowano zapis o możliwości waloryzacji cen usług i nikomu on wówczas nie przeszkadzał, to teraz, gdy Vectra zaczęła egzekwować ten warunek nowej umowy okazuje się, że jest on jakiś taki nie do końca zasadny.

 

Nie masz racji pisząc, że "waloryzacji podlegają tylko te umowy, które mają zapis umożliwiający jej wprowadzenie. A te zapisy pojawiły się w drugiej połowie zeszłego roku w przypadku właśnie nowych lub przedłużanych umów".

Vectra wysyłała nowe OWU na maile z końcem listopada do osób, które mają do końca jeszcze rok umowy i miałeś miesiąc na wypowiedzenie umowy. Kto nie zauważył maila, to automatycznie wszedł w nowe OWU, które ma już punkt z waloryzacją. O to jest cały raban.

Jeżeli podpisywałbym nową umowę i byłby tam punkt o waloryzacji, to pewnie przyjąłbym to na klatę. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 27.01.2023 o 00:50, Internauta napisał(a):

Zobowiązanie kończy się 31.05.2013. Coś dobierać coś obniżać? No i żeby inflacyjnej nie dali.

 

To co mam jest OK, najwyżej bym dobrał multiroom z CI+ i dał są siostrze co ma kable z Vectry a ma tylko to co daje SM. 

 

Dosyć starą masz tą umowę.

 

Wracając do tematu: 

Czy od marca tego roku, ceny już będą wyższe, czy niższe a po miesiącu pismo o podwyżce 14.4? Ktoś coś wie? Nie wiadomo czy warto rezygnować i brać kolejna bezterminową.

W zasadzie proście będzie obniżyć prędkość internetu, przez co i cena spadnie, a i procent od niższej ceny da mniejszą wartość po waloryzacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, picassopawel napisał(a):

Tylko w tym momencie większość kablówek niewiedziałaby na czym stoi, mam wrażenie, że odpływ i przypływ klientów w miastach, gdzie jest jakiś wybór byłby nie do ocenienia.

Ludzie aż tak chętnie nie zmieniają operatora, komórkowego to jeszcze, ale w stacjonarnym jak wykorzystujesz tą samą instalację to miedzy wyłączeniem jednego operatora a montażem drugiego masz przerwę w świadczeniu usługi, a co niektórzy już po kilku godzinach bez telewizji dostają delirki. Jak jest inna instalacja to przeważnie jakieś odwierty, ciągniecie kabla itp. a jeszcze co niektórzy januszują żeby nie płacić za dwie usługi jednocześnie i montaż koniecznie chcą umawiać w dniu w którym poprzedni operator wyłącza usługi, jak się nie uda albo jest jakaś obsuwa to znowu zostają bez usług, tym razem na własne życzenie. Muszą się umawiać na montaż. Muszą wybierać ofertę która po przyjrzeniu się wcale nie jest taka fajna jak w reklamie. Muszą się przyzwyczajać do nowego dekodera, wszystkie urządzenia łączyć do nowego WiFi, zwracać stary sprzęt itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, czy jestem coś w stanie ugrać w cenie dla rodziców przy następującej ofercie. Umowa skończyła się w tamtym roku i jest złożone wypowiedzenie.

Pakiet Platynowy (DTH + Platyna)  - 59 zł (przed czasem nieokreślonym 54 zł)

Internet 100 Mb/s - 31 zł (przed czasem nieokreślonym 25 zł)

Canal + SELECT (34,91 zł tu uważam, że cena jest dobra, więc nie ma sensu tego negocjować)

Dostęp do DTV HD - Multiroom (10 zł)

Eleven + SNO (14,9 zł - tu chciałbym zejść do samego SNO bez Eleven)

Telefon Stacjonarny pakiet domowy (1zł - to zostawić bez zmian)

Rabat (chyba za zgody marketingowe - 10 zł)

Dodam, że są to starsi ludzie i podwyższenie prędkości internetu do ich korzystania nie zrobi im różnicy, więc te 100 mb/s jest wystarczające. Łącznie za całość wychodzi 140 zł

Edytowane przez AtleticoM
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam Philipsa Android Tv. Czy jest mozliwosc zeby sterowac dekoderem Vectry (adb 3831cd) pilotem od telewizora ? W ustawieniach dekodera wlaczona jest opcja Hdmi Cec i w telewizorze opcja EasyLink ale nic to nie daje. Jedynie moge wlaczyc i wylaczyc Tv pilotem od dekodera ale na pilot od Tv dekoder nie reaguje.

Edytowane przez Emaileczek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro teraz nie działa to raczej nie masz co liczyć że będzie działało kiedykolwiek.  Podstawowa obsługa wł/wy to nawet nie pełna obsługa komend CEC tylko aktywności wyjścia HDMI. 

Operatorzy raczej po macoszemu traktują obsługę HDMI-CEC w swoich dekoderach które współpracują tylko z niektórymi modelami TV  , np. działa tylko w niektórych  TV Sony. 

 

p.s. Też ma Philipsa i działają wszystkie urządzenia co podpinam z CEC oczywiście poza dekoderami operatorów. :/ 

Edytowane przez Ktosiu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, AtleticoM napisał(a):

Witam, czy jestem coś w stanie ugrać w cenie dla rodziców przy następującej ofercie. Umowa skończyła się w tamtym roku i jest złożone wypowiedzenie.

Pakiet Platynowy (DTH + Platyna)  - 59 zł (przed czasem nieokreślonym 54 zł)

Internet 100 Mb/s - 31 zł (przed czasem nieokreślonym 25 zł)

Canal + SELECT (34,91 zł tu uważam, że cena jest dobra, więc nie ma sensu tego negocjować)

Dostęp do DTV HD - Multiroom (10 zł)

Eleven + SNO (14,9 zł - tu chciałbym zejść do samego SNO bez Eleven)

Telefon Stacjonarny pakiet domowy (1zł - to zostawić bez zmian)

Rabat (chyba za zgody marketingowe - 10 zł)

Dodam, że są to starsi ludzie i podwyższenie prędkości internetu do ich korzystania nie zrobi im różnicy, więc te 100 mb/s jest wystarczające. Łącznie za całość wychodzi 140 zł

 

za c+ lepsze jest prestige za 39.99

ale co po tym jak nie ma tam opcji odtwarzania wstecznie, nagrywania, czyli nic. jest się uwiązanym ramówką stacji. Lata 2000-2010. Taniej wychodzi C+Online gdzie ogląda się co się chce i kiedy się chce, a przy tym ma się dostęp do kanałów tradycyjnych w formie live tv. I więcej stacji tam, niż w tym select no i taniej, od 29 zł za m-c. Bywa promka, że pół roku za 117 zl to m-c wychodzi za 19,50. Nie 39 i nie 34 zł. A Vectra nadal się nie dogadała jak Inea czy Toya i nie udostępnia c+online do pakietu c+.

 

ale ok, jeśli to starsi to wolą pewnie bez wchodzenia w aplikacje, to zrozumiałe. Ponegocjuj c+prestige, 5 zł więcej a dochodzi świetny C+dokument z super dokumentami, otwiera oczy na świat i porusza to czego inne kanały dokumentalne na Polskę nie poruszają, może się seniorom spodobać.

Edytowane przez Tok
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tacie niestety przy najszczerszych chęciach nie wytłumaczę jak korzystać z aplikacji, bo i tak nie będzie później tego wiedział, a Canal + jest wzięte dla sportu jedynie. więc SELECT wystarczy, Dzwoniłem na DUK, ale nic ciekawego nie mają. Wstrzymałem się z przedłużaniem umowy. Obecna jest na czasie nieokreślonym, a konsultant upiera się, że waloryzacja w Vectrze obejmie również takich klientów jak ja, który nie zawarł nowej umowy. Prawda to czy ściema, aby wyłudzić ode mnie przedłużenie umowy?

 

Ponadto w bloku rodziców widzę, że jest możliwość założenia jakiejś kablówki, której nazwy nigdy nie słyszałem - RFC, zawsze to byłaby jakaś opcja, ale w tym wieku przyzwyczajenia robią swoje. Dobrze, że ja się od tej Vectry uwolniłem chociaż i mam UPC.

Edytowane przez AtleticoM
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Nie wiem czy już ktos pytał ale mam 150MB/s za 42zł po podwyżce na czas nieokreślony. Ta słynna podwyżka dla bezterminowców. Poprzednio 35zł.

Teraz moje pytanie czy oferta 600Mb/s za 59.99zł na rok czasu to najlepsza propozycja ze strony Vectry  ? Po zamówieniu rozmowy na stronie tyle własnie mi zaproponowano.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, fox00 napisał(a):

Teraz moje pytanie czy oferta 600Mb/s za 59.99zł na rok czasu to najlepsza propozycja ze strony Vectry  ? Po zamówieniu rozmowy na stronie tyle własnie mi zaproponowano.

Ja za 600 MB/S płacę 39.90

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, AtleticoM napisał(a):

Obecna jest na czasie nieokreślonym, a konsultant upiera się, że waloryzacja w Vectrze obejmie również takich klientów jak ja, który nie zawarł nowej umowy. Prawda to czy ściema, aby wyłudzić ode mnie przedłużenie umowy?

 

 

Czy ktoś wie czy warto przedłużać? Dzisiaj konsultant wieczorem ma do mnie dzwonić, a ja nie wiem czy warto przedłużać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 30.01.2023 o 07:24, lapin napisał(a):

Te całe zabiegi waloryzacyjne są moim zdaniem 'perfidne'. Jakoś promocje (łapiące klientów do waloryzacji) na stronie głównej ciągle są w tej samej cenie. Czy nie powinni zwaloryzować również tych kwot?

Oczywiście że powinni podnieść ceny. Zrobiłbym pristscreeny i w odpowiedzi użył jako argumentu, że to nieuczciwa praktyka. Zgłaszajcie to do UOKiK. tel. 22 55 60 800 uokik@uokik.gov.pl

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...