Skocz do zawartości

DAZN


kunkore
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

2 godziny temu, Vojthas napisał(a):

Na jesień będzie Liga Mistrzyń, która od tego sezonu już nie będzie w całości na Youtube. No i zobaczymy, jak będzie wyglądać teraz kwestia Frauen Bundesligi.

W komunikacie akurat było, że Polski Frauen Bundesliga nie obowiązuje. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 28.06.2023 o 09:09, marcin7650 napisał(a):

Przez smartfona mi jeszcze nie wyskoczyła, ale przed internetową przystawkę Canal+, w której mam zainstalowaną aplikację DAZN, jest za każdym razem przy uruchomieniu pierwszej transmisji. Potem już nie ma. Generalnie dziwne.

W niemieckiej wersji też obecnie są na wstępie, ale bardzo rzadko, a nie przy każdej transmisji, dlatego trudno zauważyć. I tylko w aplikacji telewizyjnej. Krótkie 20 sekund.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Viaplay też wciska reklamy, są obecne w wersji duńskiej, brytyjskiej i być może jeszcze innych. Nie mówię o tych, gdzie reklamują swój kontent filmowy i sportowy tylko o reklamach McDonald's, kosmetyków, pralek, odkurzaczy itp. Takich reklam DAZN nie serwuje, przynajmniej ja nie widziałam, ale oczywiście uważam, że w ogóle nie powinni nadawać reklam, a jeśli już muszą, to tylko w trakcie przerw. Reklamy to zło w serwisach typu premium. 

Edytowane przez Zuzia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z drugiej strony jak weźmiemy pod uwagę takie transmisje jak NHL czy MLB na naszym Viaplay to są dostosowane do stacji USA. Czyli jak tam lecą reklamy to my mamy w tym czasie widok tafli albo boiska z lotu ptaka przez parę minut. Jak ma to poprawić fundusze serwisu to niech w tym czasie sobie emitują spoty reklamowe. Ważne żeby nie było czegoś takiego jak w darmowym YT bez blockerów ze trzeba obejrzeć reklamę zanim obejrzymy właściwy film czy transmisję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak im hukną takie platformy jak VP czy DAZN, to nie będzie co nadawać. Budżety na rozgrywki maja właśnie oparte o kwoty aktualne praw.

Żadne prawo nie pozwala nie płacić bo tobie nie zapłacono :D a w tym łańcuszku na końcu są zawodnicy na których opiera się cały cyrk.

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, diabeu napisał(a):

Z drugiej strony jak weźmiemy pod uwagę takie transmisje jak NHL czy MLB na naszym Viaplay to są dostosowane do stacji USA. Czyli jak tam lecą reklamy to my mamy w tym czasie widok tafli albo boiska z lotu ptaka przez parę minut. Jak ma to poprawić fundusze serwisu to niech w tym czasie sobie emitują spoty reklamowe. Ważne żeby nie było czegoś takiego jak w darmowym YT bez blockerów ze trzeba obejrzeć reklamę zanim obejrzymy właściwy film czy transmisję.

No ale w skandynawskim Viaplay już trzeba obejrzeć reklamę zanim obejrzymy np. wyścig F1. W DAZN do niedawna w ogóle nie było tych sporadycznie pojawiających się reklam w aplikacji przed transmisją. Także krok po kroku idzie to w kierunku, którego fani streamingu mieli dość w linearnej telewizji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, diabeu napisał(a):

Dlatego mówię w przerwach gdzie pokazywana jest tafla lodu, boisko to jestem w stanie to zaakceptować bo i tak nic to nie wnosi do transmisji. Ale właśnie musowe obejrzenie spotu reklamowego zanim włączy się transmisja to już przegiecie.

Tylko w przerwach meczów to były jak sprawdzałam dawniej, a teraz bywają i na początku, także jak raz wprowadzą reklamy, to nie po to, aby łatwo je pominąć :) W DAZN i Viaplay reklamy na początku jak na razie są krótkie. 

 

Edytowane przez Zuzia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale też czym innym jest 30-sekundowa reklama o 19:50, kiedy mecz zaczyna się o 20:00, a czym innym to, z czym muszą się mierzyć widzowie sport.tvp.pl. Można wychwalać publiczną/narodową/reżimową za to, że jest wszystko za darmo, ale YT przynajmniej daje opcję płacenia za brak reklam, a ci wolą przekuć to w sukces, że "zawsze i dla wszystkich za darmo".

Aczkolwiek można przynajmniej poznać świat, w którym są skuteczniejsze blokady niż kultowy AdBlock. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Włoskie DAZN podnosi ceny: https://www.tvblog.it/post/abbonamenti-dazn-prezzi-2023-2024

Tutaj trochę informacji na temat nowych taryf oraz o nowym porozumieniu z Tivùsat - chodzi o transmitowanie meczów Serie A również na platformie satelitarnej, nawet bez subskrypcji Sky: https://www.google.com/amp/s/news.italy24.press/trends/amp/705971

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...