Skocz do zawartości

Telewizja Play


SiGi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  * [mention=39877]kingofsouth[/mention] wszystko się zgadza z fakturą?

W jaki sposób można włączać czy wyłączać pakiety, z poziomu dekodera?

 

Tak zgadza się. Mozesz wlaczyc z poziomu dekodera pakiety lub z PlayNow poprzez www na laptopie lub smartfonie. 

Ja używam Play Now TV na: smartfonie , laptopie , Mi Box S oraz Boxie. 

Apka na Smartfonie :

 

 

 

 

684a1bfc1c912735ee061fcbbacf43d1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można z dekodera jak i strony:  https://playnow.pl/pakiety

Nie wiem czy większość ma z was pojęcie , ale nie kupujecie Play Now BOX TV z dostępem tylko i wyłącznie TV na Boxie.

To jest również :

  • Smartfon
  • Laptop/komputer
  • Android TV
Edytowane przez kingofsouth
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z różnych przyczyn nie mogłem jeszcze oddać tego "wynalazku" do punktu, mam czas do soboty. Oczywiście usługa nie działa, dzisiaj minął tydzień od podpisania umowy. Nie mogę się zalogować. Taka to firma, wg. konsultantów usługa miała działać-po 2,24,48 godzinach, tak z upływem czasu zmieniali zdanie, a teraz twierdzą, że na uruchomienie mają ...10 dni. Problem jest taki, że nie ma mnie w systemie, muszę podać wszystkie dane jakie są w umowie, żeby mnie znaleźli. Nie mogą mnie znaleźć po nr. telefonu, nr. usługi telewizyjnej, nawet po nr. PESEL. Nie ma usługi, nie przysłali rachunku, jest natomiast  dekoder. A co jeśli nie uruchomią?. Dekoder zostanie u mnie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki numer podawaliście przy pierwszym uruchomieniu? Numer usługi TV czy nr telefonu? Wczoraj próbowałem wpisać nr usługi TV, ale wyskakiwał błąd, dopiero po wpisaniu nr telefonu udało mi się zalogować (numer spoza Play).

Jednak kanały nie działają, wyskakuje informacja że pakiet nieaktywny. Dostałem dwie godziny temu sms że usługa aktywowana, a kanały na boxie nadal nie działają. Co ciekawe logując się przez nr telefonu na stronie internetowej mogę oglądać TV.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Maq napisał:

Jaki numer podawaliście przy pierwszym uruchomieniu? Numer usługi TV czy nr telefonu? 

Numer uslugi.

Edit:

To zaloguj się na smartfonie i prześli obraz na Boxa , może tak sparujesz konto ;)

Edytowane przez kingofsouth
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, lukimann napisał:

 

Przez aktywację usługi oznacza założenie konta na Play24?

Aktywacja uslugi na innym numerze np: Plus nie daje mozliwosci założenia konta na Play24.

Faktury za usługę bedziez dostawł na e-mail.

A logował bedziesz się za pomocą smartfona.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żaden pieniądz, ale jeśli nie ma tego w regulaminie, ani na fakturze, to nie mogą tego robić. A teraz policz sobie 50k kont z takim rozliczeniem. To jest pół bańki.

Edytowane przez Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, kingofsouth napisał:

Numer uslugi.

Edit:

To zaloguj się na smartfonie i prześli obraz na Boxa , może tak sparujesz konto ;)

Problem jest taki że po zalogowaniu się przez przeglądarkę (z uzyciem nr telefonu), w zakładce "urządzenia" mam widocznego Boxa jako sparowanego :) W przeglądarce kanały typu Fox działają, na Boxie już nie.

Chyba będe musiał zrobić reset fabryczny boxa i spróbować z nr usługi TV, bo nie widzę opcji przelogowania się (jest tylko dla usług google).

Edytowane przez Maq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem jest taki że po zalogowaniu się przez przeglądarkę (z uzyciem nr telefonu), w zakładce "urządzenia" mam widocznego Boxa jako sparowanego W przeglądarce kanały typu Fox działają, na Boxie już nie.

Chyba będe musiał zrobić reset fabryczny boxa i spróbować z nr usługi TV, bo nie widzę opcji przelogowania się (jest tylko dla usług google).

Tak jest, ja też musiałem zrobić reset bo logowałem się numerem telefonu. Co ciekawe po resecie nie musiałem się logować ponownie.

 

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj byłem znowu w Salonie Play, ponieważ jakieś niedouki tam pracują. Tydzień temu babka mi mówiła, że nie będzie opłaty aktywacyjnej do TV BOXA. A wczoraj dostałem fakturę. Dzisiaj idę i mówię o tym a ona : "opłata jest, jak się nie ma niczego w Play". To ja jej mówiłem, że jeszcze specjalnie się Pani pytała, czy mam coś w Play, po czym powiedziała o cenach. Ja się spytałem o opłatę i powiedziała, że nie ma...

 

Niedouki u nas pracują przynajmniej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...