kingofsouth Opublikowano 15 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2020 Rachunek już mi na e-mail przychodzi. OK, nie ma tematu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 15 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2020 * [mention=39877]kingofsouth[/mention] wszystko się zgadza z fakturą? W jaki sposób można włączać czy wyłączać pakiety, z poziomu dekodera? Tak zgadza się. Mozesz wlaczyc z poziomu dekodera pakiety lub z PlayNow poprzez www na laptopie lub smartfonie. Ja używam Play Now TV na: smartfonie , laptopie , Mi Box S oraz Boxie. Apka na Smartfonie : Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiler Opublikowano 16 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2020 Pakiety można z poziomu dekodera dobierać, np Ekstra? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 16 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2020 (edytowane) Można z dekodera jak i strony: https://playnow.pl/pakiety Nie wiem czy większość ma z was pojęcie , ale nie kupujecie Play Now BOX TV z dostępem tylko i wyłącznie TV na Boxie. To jest również : Smartfon Laptop/komputer Android TV Edytowane 16 Czerwca 2020 przez kingofsouth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiler Opublikowano 16 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2020 Ja akurat mam PlayNowTV bez Boxa, bo przedłużałem ostatnio umowę. Nadal świecą mi kanały z pakietu Extra, Kids i Sport. Nie mam pojęcia o co chodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lokam Opublikowano 16 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2020 Z różnych przyczyn nie mogłem jeszcze oddać tego "wynalazku" do punktu, mam czas do soboty. Oczywiście usługa nie działa, dzisiaj minął tydzień od podpisania umowy. Nie mogę się zalogować. Taka to firma, wg. konsultantów usługa miała działać-po 2,24,48 godzinach, tak z upływem czasu zmieniali zdanie, a teraz twierdzą, że na uruchomienie mają ...10 dni. Problem jest taki, że nie ma mnie w systemie, muszę podać wszystkie dane jakie są w umowie, żeby mnie znaleźli. Nie mogą mnie znaleźć po nr. telefonu, nr. usługi telewizyjnej, nawet po nr. PESEL. Nie ma usługi, nie przysłali rachunku, jest natomiast dekoder. A co jeśli nie uruchomią?. Dekoder zostanie u mnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maq Opublikowano 18 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2020 Jaki numer podawaliście przy pierwszym uruchomieniu? Numer usługi TV czy nr telefonu? Wczoraj próbowałem wpisać nr usługi TV, ale wyskakiwał błąd, dopiero po wpisaniu nr telefonu udało mi się zalogować (numer spoza Play). Jednak kanały nie działają, wyskakuje informacja że pakiet nieaktywny. Dostałem dwie godziny temu sms że usługa aktywowana, a kanały na boxie nadal nie działają. Co ciekawe logując się przez nr telefonu na stronie internetowej mogę oglądać TV. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 18 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2020 (edytowane) 4 minuty temu, Maq napisał: Jaki numer podawaliście przy pierwszym uruchomieniu? Numer usługi TV czy nr telefonu? Numer uslugi. Edit: To zaloguj się na smartfonie i prześli obraz na Boxa , może tak sparujesz konto Edytowane 18 Czerwca 2020 przez kingofsouth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 18 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2020 Teraz, lukimann napisał: Przez aktywację usługi oznacza założenie konta na Play24? Aktywacja uslugi na innym numerze np: Plus nie daje mozliwosci założenia konta na Play24. Faktury za usługę bedziez dostawł na e-mail. A logował bedziesz się za pomocą smartfona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
all999 Opublikowano 18 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2020 (edytowane) Na jaką kwotę dostałeś pierwszą fakturę? Edytowane 18 Czerwca 2020 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 18 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2020 (edytowane) @all999, 27 pln , za maj jakas opłata za niepełny miesiac. 14.05.20 - 09.06.20 : 17, 42 zł 10.06.20 - 09.07.20 : 10 zł Edytowane 18 Czerwca 2020 przez kingofsouth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
all999 Opublikowano 18 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2020 [mention=37778]all999[/mention], 27 pln , za maj jakas opłata za niepełny miesiac.No właśnie, ale opłata za niepełny okres jest większa od pełnego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyrla Opublikowano 18 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2020 Możesz wykupić teraz za 15 zł/msc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 18 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2020 @all999, myślę, że to tylko jednorazowy przypadek. Pewnie liczyli ten niepełny miesiąc jako pełna opłata, a nie promocyjny dostęp za 10 PLN. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
all999 Opublikowano 18 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2020 (edytowane) Żaden pieniądz, ale jeśli nie ma tego w regulaminie, ani na fakturze, to nie mogą tego robić. A teraz policz sobie 50k kont z takim rozliczeniem. To jest pół bańki. Edytowane 18 Czerwca 2020 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 18 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2020 Pewnie gdzieś jest w regulaminie, tylko kto to czyta? Przeczytałem, jakie pakiety, jaka opłata miesięczna i tyle. Dla nas żaden pieniądz, a korpo zarobi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maq Opublikowano 18 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2020 (edytowane) Godzinę temu, kingofsouth napisał: Numer uslugi. Edit: To zaloguj się na smartfonie i prześli obraz na Boxa , może tak sparujesz konto Problem jest taki że po zalogowaniu się przez przeglądarkę (z uzyciem nr telefonu), w zakładce "urządzenia" mam widocznego Boxa jako sparowanego W przeglądarce kanały typu Fox działają, na Boxie już nie. Chyba będe musiał zrobić reset fabryczny boxa i spróbować z nr usługi TV, bo nie widzę opcji przelogowania się (jest tylko dla usług google). Edytowane 18 Czerwca 2020 przez Maq Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 18 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2020 Zrób reset. U mnie problemów nie bylo. Podałem numer uslugi i po dwóch godzinach jak wróciłem z zakupów kanaly świeciły. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
all999 Opublikowano 18 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2020 Problem jest taki że po zalogowaniu się przez przeglądarkę (z uzyciem nr telefonu), w zakładce "urządzenia" mam widocznego Boxa jako sparowanego W przeglądarce kanały typu Fox działają, na Boxie już nie. Chyba będe musiał zrobić reset fabryczny boxa i spróbować z nr usługi TV, bo nie widzę opcji przelogowania się (jest tylko dla usług google).Tak jest, ja też musiałem zrobić reset bo logowałem się numerem telefonu. Co ciekawe po resecie nie musiałem się logować ponownie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maq Opublikowano 18 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2020 Dobra, dzięki, zresetowałem, wpisałem nr usługi TV i zadziałało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szyzag123 Opublikowano 18 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2020 Dzisiaj byłem znowu w Salonie Play, ponieważ jakieś niedouki tam pracują. Tydzień temu babka mi mówiła, że nie będzie opłaty aktywacyjnej do TV BOXA. A wczoraj dostałem fakturę. Dzisiaj idę i mówię o tym a ona : "opłata jest, jak się nie ma niczego w Play". To ja jej mówiłem, że jeszcze specjalnie się Pani pytała, czy mam coś w Play, po czym powiedziała o cenach. Ja się spytałem o opłatę i powiedziała, że nie ma... Niedouki u nas pracują przynajmniej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakub471 Opublikowano 18 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2020 8 godzin temu, all999 napisał: No właśnie, ale opłata za niepełny okres jest większa od pełnego Ja TV Box mam od 20 maja to jeszcze faktury nie dostałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 18 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2020 Podałeś prawidłowego e maila? Może w spamie wylądowała faktura? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakub471 Opublikowano 18 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2020 (edytowane) Tak, podawałem poprawnego. Edytowane 18 Czerwca 2020 przez Jakub471 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyrla Opublikowano 18 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2020 Może dostaniesz po 20 czerwca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.