Skocz do zawartości

Awarie i problemy techniczne po stronie Polsat Box


Palikot
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Czy zanika wam sygnał z transpondera 11258 H, skąd emitowane są między innymi kanały TVPHD, Animal Planet HD, NatGeoWild HD, tak mniej więcej od pół godziny mam brak sygnału tylko z tego jedynego transpondera...

 

Od kilku godzin nie mam TVP HD, wcześniej wszystko było w porządku. Pozostałych programów nie ma w moim pakiecie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Czy zanika wam sygnał z transpondera 11258 H, skąd emitowane są między innymi kanały TVPHD, Animal Planet HD, NatGeoWild HD, tak mniej więcej od pół godziny mam brak sygnału tylko z tego jedynego transpondera...

Coś jest na rzeczy bo i umnie od wczorajszego wieczoru występuje problem z min. TVP HD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytam, bo do tej pory było wszystko ok. Mam Samsunga HD i własną ułożoną liste. Myślałam, że może parametry się zmieniły. Ale zarówno na ogólnej, jaki na mojej są te same parametry i kanał nie działa. Chciałabym uniknąć przywracania ustawień fabrycznych, bo wtedys tracę listę.

 

Jednak samo się naprawiło. Całe szczęście:-).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

co ciekawe, tvn24 ma dwie ścieżki dźwiękowe - nieokreślona, która ma przesunięty dźwięk i polska - gdzie dźwięk jest ok. Tvn7hd też ma dwie, polską po polsku i nieokreśloną po angielsku. Nie wiedzieć czemu tv mimo że ma w opcjach ustawione żeby automatycznie wybierać polski to na tvn7hd i tvn24 zawsze wybiera ten nieokreślony. Strasznie to wkurzające bo na tvn7hd przez to filmy wieczorową porą zawsze lecą mi domyślnie po angielsku i muszę za każdym razem ręcznie przestawiać :(. Teraz doszedł do tego problemu jeszcze TVN24 :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy to dobry wątek. Rano straciłem dostęp do wszystkich stacji w abonamencie + pakietach promocyjnych, po kilkunastu minutach rozmowy z infolinią i godzinie oczekiwania odzyskałem dostęp do stacji w pakiecie Familijnym HD, czy odzyskam dostęp do promocyjnego pakietu EXTRA HD i SPORT HD? Jeżeli to potrzebne mogę napisać że umowe mam dokładnie od miesiąca a pakiety promocyjne miałem mieć do pażdziernika b.r

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

czy u was też występują ścięcia na ATM Rozrywka TV i TV6?

 

Wcześniej nie było wgl obrazu tylko dźwięk a teraz jest obraz i dźwięk ale co jakiś czas są trzaski dźwięku lub ścięcie ekranu..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Przez chwilę oglądam i nic takiego nie zauważyłem. Obydwa te kanały nadają z tego samego transpondera, więc to może coś z instalacją antenową?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednak było coś nie tak bo u mnie też zgasły (ja patrzyłem na TVP1 HD), nie wiem jak długo bo przez jakiś czas nikt nie patrzył na TV ( mała kraksa przed domem) jak wróciłem to świecił komunikat "brak sygnału" i co dziwniejsze nie mogłem zmienić na żaden inny kanał :shock: dopiero reset z prądu i wsio wróciło do normy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...