Skocz do zawartości

Awarie i problemy techniczne po stronie Polsat Box


Palikot
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cyfrowy Polsat odbieram za pomoca polsatowskiego modulu i karty na wlasnym tunerze Echostarze 2110 2CI. Od kilu dni mam problem z fonia na kanale Travel Channel.Fonia mi sie automatycznie ustawia na angielska a po przestawieniu na polska jest cisza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niedawno Polsat wyłączył niekodowany RMF FM jako podkład dźwiękowy do starszych dekoderów Polsatu, została tylko wersja kodowana na innych parametrach. Być może odbierałeś wcześniej właśnie tamten przekaz (możliwe, jeśli masz własny dekoder z modułem i karta, odbierałeś ten przekaz przed zakupem CP, a potem nie zmieniłeś parametrów odbioru).

 

Update: nie zauważyłem podpisu, że masz tuner od Polsatu. Ponowna instalacja kanałów (przeszukanie sieci) powinno pomóc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeszukanie zarowno sieci, jak i transponderow 74 i 79 nic nie dalo. Wyslalem maila do icok, zobacze co odpisza..

Jeszcze mam jedno pytanie (wiem ze nie ten temat,ale nie chce juz nowego zaczynac). Czy na kanalach, gdzie sa nadawane co najmniej 2 sciezki dzwiekowe, dzialaja wszystkie? Bo u mnie na wiekszosci na innej sciezce poza polska jest cisza (wyjatkiem jest Eurosport i HBO2)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od wczoraj jestem abonentką cyfrowego polsatu, do końca miesiąca mam full pakiet, jednakże dziś zauważyłam problemy z kilkoma kanałami, nie działają: Discover scince, world, travel, TV1000, Zone Europa, Zone Reality, Zone Club, E!, Dla abonentów, J. Play, Boomerang, Podróże TV i niektore inne nie polskie. (Wyswietla sie komunikat Brak sygnału z anteny, sprawdź podąłczenie i konfuguracje dekodera)

 

Czy do jakaś zewnętrzna awaria? Mam 2 dekodery, mini i echostara

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyświetlany komunikat "Brak sygnału z anteny" wskazuje na to, że fachowcy na trzeźwo tego nie montowali. Echostar ma dwa paski, jeden od siły a drugi od jakości. W menu dekodera pokazuje oba wraz z procentową wartością. Zobacz sobie czy oba mają poprawne wartości (powyżej 60, 70 procent).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na tym echostarze na powyżej wymienionych kanałach jest wyświetlane ''brak sygnału''

Sprawdziłam w menu sygnał i wygląda to tak: pierwszy pasek balansuje w przedziale 91-93%, drugi pasek 64-65% niezależnie od kanału. Co o tym sądzicie?

Chyba trzeba będzie dzwonic do tych panów, wezwać, o[beep]yć porządnie, i niech robią, i nie sądzę żeby coś za to dostali, zwłaszcza że daleko mieć nie będą.

 

Tylko tak się zastanawiam co sie mogło stać. Wczoraj jakieś 10H wszystko działało bez problemów, dziś po nocy nagle znika kilka kanałów, więc co może być przyczyną? czy antena mogła się jakoś przekręcić? czy to wogóle możliwe? została przymocowana do komina na dachu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Antena mogła się przekręcić, jak została źle zamocowana. Komin się raczej nie przekręcił :D Zrób jeszcze standardową procedurę omawianą powyżej, czyli przywróć ustawienia fabryczne dekodera i wyszukaj kanały na nowo. Co do wskazań pasków, na takim ustawieniu powinno raczej wszystko chodzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...