Skocz do zawartości

Promocje platformy N


Gość PawelU1981
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ja N-kę zamówiłem we wtorek z terminem dostarczenia czwartek/piątek. Sprzęt dostałem dzisiaj od kuriera podłączyłem aktywacja praktycznie od ręki.

Jak na razie uważam, że dekoder n-ki jest świetny przełanczanie kanałów jest szybkie menu dość przyjazne. Na chwilę obecną jestem zadowolony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie z aktywacją nie było najlepiej, dość długo czekałam, aż do dziś i nie mam jeszcze pełnej listy kanałów. Zastanawia mnie ile będę czekać na resztę programów :? A Wy mieliście od razu wszystkie?!?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja akurat mam dekoder Monsterbox na dzień dobry była prośba o aktualizację potem ustawienie anteny ale to ze względu, na to że mam jedno wejście LNB potem dekoder zaczął ściągać liste kanałów, chwilę to trwało nie wiem ile bo musiałem wyjść na 10 minut jak wróciłem wszystko już działało. Mogę żec że aktywacja była od ręki. Nigdzie nie musiałem dzwonić. Za to nie mogę się zalogować na strefę abonenta n na stronie. Chciałem wejść na kolekcję VOD ale nie mogę wyskakuje informacja, że pokaże się za kilka godzin. Może ktoś się orientuje jak długo taka aktualizacja przy jednym LNB trwa? Czy będzie się to odbywać nocą?

 

Ja zamawiałem koło 20 lutego,aktywacja trwała 3 godziny i miałem wszystkie kanały.A dekoder jak dla mnie bajka.Wcześniej miałem CP samsung SD więc...:)

 

Masz racje dekoder bajka. Miałem kilka dekoderów swoich oraz od Cyfry+, CP. Uważam, że warto było przejść z C+ do n-ki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Do strefy abonenta rowniez sie nie moglem na poczatku zalogowac, bo zle haslo przypisali mi do konta, i musialem do nich pisac, wystarczy napisac do przedstawiciela n, na forum Nki.

Co do VOD, sciaga sie gdy dekoder jest wylaczony, mi VOD sciagalo gdzies 3-4 dni, max 5, nie pamietam za dobrze teraz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i nie dali rady chociaż zamówienie było 24.02. Pani na obsłudze stwierdziła że na pewno będzie w poniedziałek z tymże mnie nie będzie w poniedziałek a mojego nr. telefonu nie podali kurierowi także lipa. NIE WYRABIAJĄ i tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obecnie posiadam CP wysłałem pismo z rezygnacją z końcem umowy. maj 2012

 

Nka ponoć ma jakąś specjalną ofertę dla abonentów innych platform i tutaj są moje pytania.

Nie chce tracić czasu na automatyczną sekretarkę, więc nie mówcie zadzwoń sobie. Proszę o szczegóły:

1. Czy trzeba mieć aktualnie wykupiony jakiś abonament u konkurencji czy trzeba po prostu pokazać że miałem wcześniej ofertę konkurencji?

2. Czego mogę oczekiwać? niższego abonamentu? krótszej umowy? tańszego dekodera? czy jeszcze coś innego?

3. Czy w punkcie sprzedaży też mogę się zgłosić np z umową poprzedniego usługodawcy i spytać o specjalną ofertę dla mnie czy tylko ma to miejsce przez telefon ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak.

Jaki masz dekoder ?

Mam nbox HD DVB-T, to ma jakieś znaczenie? Dodzwonić się nie można, ICA też odmawia dostępu, no szlag człowieka może trafić :evil: Dzieci z płaczem proszą o bajki, a ja nic nie mogę zrobić :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

@MartaBB Wyciagnij wtyczke na kilka sekund, jak to nie pomoze to ustawienia fabryczne. ;)

 

@kvra Z tego co sie orientuje, to nie ma chyba zadnej promocji dla abonentow innej platformy, takowa byla rok temu, obecnie takiej nie ma.

 

Na dzien dzisiejszy promocja N wyglada nastepujaco:

Umowa na 12 miesiecy, w tym 3 miesiace za free, czyli za abonament placisz tylko 9 miesiecy.

Szczegolwo jak to wyglada, masz na stronie n.pl wybierajac sobie pakiet jaki Cie interesuje, na dole odnosniki do pdf i tam masz szczegolwo wszystko opisane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i nie dali rady chociaż zamówienie było 24.02. Pani na obsłudze stwierdziła że na pewno będzie w poniedziałek z tymże mnie nie będzie w poniedziałek a mojego nr. telefonu nie podali kurierowi także lipa. NIE WYRABIAJĄ i tyle.

 

Nie wiem jaki wziołeś pakiet bo ja FilmHD z Monsterboxem-e dzwoniłem do nich 28.02.2012r. tak około 17.00. Zamówiłem dekoder na czwartek lub piątek. Kurier przyjechał w piątek koło 14.00 więc w moim przypadku się wyrobili. Jednakże muszę zadzwonić z reklamacją bo jako abonent innej platformy nie otrzymałem kabla HDMI. Kurier twierdził, że nie ma go dla mnie. Troszkę mnie to zdziwiło bo rozmowa telefoniczny wyglądała troszkę inaczej i kabel miał być.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest niestety standard z tym brakiem kabla.

Sugeruję wejście na oficjalne forum n-ki i tam kontakt z którymś z przedstawicieli. Sprawę załatwiają szybko i bezboleśnie - sam to przeżyłem :). Zdecydowanie odradzam kontakt telefoniczny - nic to nie daje, traci się tylko czas, nerwy i pieniądze na telefon.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...