manner Opublikowano 25 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2017 (edytowane) Przy kanałach live opóźnienie 5 minut. Na kompie działa tylko w IE. Ogólnie, na chwilę obecną porażka. Edytowane 26 Maja 2017 przez Barti Każde zdanie rozpoczynamy wielką literą. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tr0linski Opublikowano 25 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2017 (edytowane) @manner Windows 10 Opera 45 CP GO działa bez problemu. Edytowane 25 Maja 2017 przez tr0linski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pok5 Opublikowano 25 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2017 (edytowane) Już na starcie z CP mam problem. Przy zamówieniu online zaznaczyłem opcję On The Go, a jak monter przyszedł nie zauważyłem że w umowie tego nie ma. I dzwoniąc na infolinię usłyszałem, że choć to wina konsultantki sporządzającej umowę, to nie będę miał tej usługi bo mi przepadnie okres promocyjny. I jeszcze jak będę chciał będe musiał podpisywać aneks. Tyle cyrku dla usługi za 5 zł. Napisałem jeszcze na ICOK, myślicie że to coś da? Przecież, to jest śmieszne rozumiem, że chcą złapać na nową umowe kogoś, kto ma już długo CP, ale jak podpisałem dopiero umowę wkradł się błąd, a oni rzucają kłody pod nogi, albo 14 dni rozwiązanie umowy, albo aneks za dwa miesiące. Edytowane 25 Maja 2017 przez pok5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kocik89 Opublikowano 25 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2017 Jak dla mnie super usługa. Matka nie ma TV w pokoju i używa aż trzeszczy. A IE TAB ktoś próbował? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 25 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2017 Wyślij wypowiedzenie -masz max 14 dni,jak dostaną to im rura zmięknie a po za tym przecież rozmowa była nagrywana,więc masz kolejną podstawę- niezgodność z ustalonymi warunkami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pok5 Opublikowano 25 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2017 Wypowiedzieć mogę bez podania przyczyny w ciągu 14 dni tylko, że to za dużo zachodu dla mnie, bo niestety umowa jest na mnie, ale telewizja jest u rodziców, a nie będę im telewizji rozłączał i na nowo podłączał za apkę na telefon 5zł miesięcznie. Myślałem, że dodatkowo skorzystam na tym i coś pooglądam, ale widzę, że praktyki średniowieczne w CP. Może jakbym napisał wypowiedzenie z tego względu, to może by zadzwonili z jakąś propozycją bez jej wypowiadania, ale kto ich tam wie. Na razie poczekam co ICOK odpisze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 25 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2017 To złóż reklamację na podstawie rozmowy telefonicznej i zawartych tam uzgodnień. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk7588 Opublikowano 26 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2017 Polsat Music HD już w CP GO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manguscik Opublikowano 26 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2017 Jeśli chcecie na siłę Silverlight w Firefoksie, to jest taka możliwość, ale zaznaczam, że ROBICIE TO NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ! W pusty pasek adresu wpisujecie about:config klikacie na akceptuję ryzyko w pole szukaj wpisujecie byle co, np xxx najeżdżacie na puste pole gdzie powinny być wpisy i klikacie prawym klawiszem myszy, następnie dodaj ustawienie typu i wybieracie wartość logiczna wprowadzacie nazwę tej wartości plugin.load_flash_only potem klik na OK następne wybieracie wartość tego ustawienia jako false i klik na OK wyłączyć i ponownie włączyć przeglądarkę. ----- W ustawieniach przeglądarki > dodatki > wtyczki > powinien pojawić się Silverlight Plug-In Tutaj można sprawdzić czy działa Silverlight: http://www.kcba.org/streaming/Test-Streaming.aspx Dla osób, którym nie działa Cyfrowy Polsat GO na Mozilla Firefox, powyżej opis, jak zrobić, aby działało, ale pamiętajcie, robicie to na własną odpowiedzialność. U mnie działa bez problemu na Mozilla Firefox Version 53.0.3, first offered to Release channel users on May 19, 2017. Proszę moderatora o nie usuwanie posta, bo na pewno nie jednej osobie się przyda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pok5 Opublikowano 26 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2017 To złóż reklamację na podstawie rozmowy telefonicznej i zawartych tam uzgodnień. W rozmowie nie pamiętam, czy wspomniała o CP GO, ale we formularzu online na 100% zaznaczyłem tą opcję. Przecież, nie wiedziałem, że będę miał taki problem z usługą za 5 zł. Nie będę wypowiadał umowy, bo to jest ich wina i nie rozwiązanie problemu, tylko droga na około. Jak na razie odbijam piłeczkę na ICOK z konsultantką, a na Facebooku napisałem posta, o którym poinformowałem konsultantkę ICOK. Na Facebooku zadeklarowali się spróbować pomóc. Napisałem im, co o tym myślę. I, że jest to pułapka dla nowych klientów. Wychodzi na to, że trzeba się upewniać na 100% czy masz opcję On The GO z nową umową, bo inaczej rozwiązuj umowę, albo przedłużaj umowę, która dopiero podpisałeś? Zobaczymy jak się rozwinie sytuacja, ale łatwo nie odpuszczę. To jest wprowadzanie klienta w błąd, bo reklamują, że przy nowej umowie jest opcja CP GO. To umowa z CP, w której zawarte są regulaminy dotyczące CP GO, co dodatkowo myli i sugeruje, że masz tą usługę, a jednak jak nie ma jej w rozliczeniu, to nie ma na co liczyć. To taka umowa sprzed 3 dni jest na tyle stara, że już nie jest nową umową? Przecież powinien być jakiś okres z możliwością dobrania tej usługi przy tej umowie. Nigdzie nie informują, że jak jej nie weźmiesz, to już jej Ci nie dadzą. Może z "Paszportem" Polsatu byłoby szybciej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel_bthd Opublikowano 28 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2017 (edytowane) Ponoć awaria u wszystkich. U mnie CP GO is dead od rana, a u Was? Edytowane 30 Maja 2017 przez Barti Nazwy własne piszemy wielką literą. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin.L Opublikowano 28 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2017 Działa normalnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel0010 Opublikowano 28 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2017 (edytowane) Ponoć awaria u wszystkich. U mnie CP GO is dead od rana, a u Was? Premium 15/3 + Evo + internet CP. Rano u mnie apka CP GO na Andka też nie działała, ale już po południu było OK, teraz też działa normalnie. Edytowane 30 Maja 2017 przez Barti Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel_bthd Opublikowano 29 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2017 Dziwne, u mnie dalej tak: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 29 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2017 Specjalnie dla Ciebie odpaliłem CP GO i muszę Cię zmartwić, bo problem jest u Ciebie, u mnie na laptopie kanały śmigają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel_bthd Opublikowano 29 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2017 (edytowane) Dziwne, bo na telefonie jest jest to samo, nawet ikon nie ma, ale gdy przełączę na transmisję komórkową to z telefonu rusza. Coś blokuje CP GO po łączu CP. Edytowane 30 Maja 2017 przez Barti Niechlujna pisownia w poście. Na forum piszemy poprawnie po polsku, z poszanowaniem zasad polskiej pisowni, gramatyki, ortografii i interpunkcji. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daroo Opublikowano 29 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2017 (edytowane) Może pakiet internetowy ci się skończył i net zwolnił, dlatego się nie ładuje. Edytowane 30 Maja 2017 przez Barti Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel_bthd Opublikowano 29 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2017 (edytowane) Nie mam no limit i wszystko śmiga, tylko CP GO nie. Edytowane 30 Maja 2017 przez Barti Niechlujna pisownia w poście. Na forum piszemy poprawnie po polsku, z poszanowaniem zasad polskiej pisowni, gramatyki, ortografii i interpunkcji. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daroo Opublikowano 29 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2017 (edytowane) Ten no limit to nie jest taki do końca prawdziwy no limit, bo jest coś takiego jak Fair Usage Police. Po przekroczeniu w m-cu ok. 180 GB net ci i tak zwolni.No ale skoro robiłeś test prędkości i masz takie parametry to nie w tym problem.Dzwoń w takim razie na infolinię. Edytowane 30 Maja 2017 przez Barti Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk7588 Opublikowano 29 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2017 Przecież wkleił wynik speedtest, te 180GB to wróżenie z fusów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daroo Opublikowano 30 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2017 Przecież napisałem że skoro ma aktualnie taki wynik to nie w tym problem. Czytaj ze zrozumieniem. A FUP to nie żadne wróżenie z fusów. Przekrocz tę wartość to sam się przekonasz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk7588 Opublikowano 30 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2017 Znacznie przekraczam co miesiąc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pierścień Opublikowano 5 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2017 Kilka dni temu CP dokonał aktualizacji GO na Androidzie do 1.0.7 (116071070). Jakimś nowum jest wyodrębniona w menu opcja "tryb dziecko", w którym za pierwszym razem wybieramy kategorię wiekową (może być i więcej niż jedna), aby ustawić kontrolę rodzicielską. Kategorie są 3: 1-3 lat (najmłodsi), 4-7 lat (starszaki), 8-16 lat (nastolatki). Co jest dalej po wybraniu jakiejkolwiek grupy - nie mam pojęcia, ponieważ nie muszę ustawiać takich zabezpieczeń... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel_bthd Opublikowano 6 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2017 W piątek nagle cpgo zmartwychwstał. .. a co najlepsze w sobotę zadzwonił CP czy usługa nadal nie działa bo oni nic nie znaleźli i się zarzekają że nic nie robili. .... a nawet na evobox nie chodził otg ... teraz wszystko już ok premium 15/3 +evo+internet CP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzanas69 Opublikowano 6 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2017 Kilka dni temu CP dokonał aktualizacji GO na Androidzie do 1.0.7 (116071070). Jakimś nowum jest wyodrębniona w menu opcja "tryb dziecko", w którym za pierwszym razem wybieramy kategorię wiekową (może być i więcej niż jedna), aby ustawić kontrolę rodzicielską. Kategorie są 3: 1-3 lat (najmłodsi), 4-7 lat (starszaki), 8-16 lat (nastolatki). Co jest dalej po wybraniu jakiejkolwiek grupy - nie mam pojęcia, ponieważ nie muszę ustawiać takich zabezpieczeń... Ciekawe, u mnie nie pojawiła się ta aktualizacja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.