sztajger Opublikowano 18 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2017 (edytowane) HS... Ale, jak mówiłem, problem potwierdzony na TVN 24 na niektórych pozycjach! Czasem działa normalnie, a na części robią się te jaja. Nawet teraz: zatrzymałem na TVN 24 "serwis info itd..", a dekoder przerzuca mnie do odtwarzacza, cofa o prawie dwie godziny i stoi... Jak nie zmienię kanału to tak będzie wisieć. Edytowane 18 Sierpnia 2017 przez Barti Nie KRZYCZYMY na forum. Nazwy własne piszemy wielką literą. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DjTomy Opublikowano 18 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2017 (edytowane) Witam. Dziś złożyłem wypowiedzenie w imieniu rodziców na Pakiet Select Extra HD i Pakiet Dodatkowy Canal+ oraz usługi Multiroom i Internet Fiber Power 60 Mb/s. Obecnie płacą 159,01 zł. Co mogę ugrać zostawiając to, co dotychczas, bez internetu? Przy składaniu wypowiedzenia zaproponowano mi za Select Extra HD 50 zł, za Canal+ 49zł i Multiroom 10zł, co razem daje 109 zł i to wszystko z Eleven. Idzie coś jeszcze zbić? Edytowane 18 Sierpnia 2017 przez Barti Brak znaków interpunkcyjnych w poście, przez co jego czytelność jest utrudniona. Pisząc posty należy poprawnie stosować znaki interpunkcyjne. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
reidens Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Obecnie mam umowę na pakiet Select HD z nagrywarką + 60 mb/s i płacę 69 zł. Da radę wynegocjować w tej cenie jeszcze do tego Horizon z nagrywarką i Eleveny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fivel Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2017 HS... Ale, jak mówiłem, problem potwierdzony na TVN 24 na niektórych pozycjach! @sztajger, spróbuj wykonać reset dekodera: 1. Wyłączasz dekoder, z tyłu masz przycisk. 2. Przytrzymujesz z przodu dekodera dwa przyciski jednocześnie, power i minus. 3. Włączasz dekoder, przytrzymując te dwa przyciski. Jeżeli to nie pomoże, dekoder do wymiany. Staraj się wymienić na wersję LS, ponoć jest lepszy. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sztajger Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2017 (edytowane) Dzięki za radę. Niestety "to już było"... Kilka dni temu z pomocą, skądinąd, miłej serwisantki z UPC resetowałem boxa, który dalej, jak ma humor to działa, by za chwilę ze mnie zakpić... Co by nie było, wg zasady do trzech razy sztuka, jeszcze raz zadzwonię na 813, a potem poproszę o wymianę boxa. Po co mi nagrywarka, z której po każdym resecie wyparowują nagrania? Oczywiście domagać się będę LS-a. Edytowane 19 Sierpnia 2017 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fivel Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2017 (edytowane) Przerabiałem podobny problem z dekoderem Horizon, na infolinii pomocny technik wykonać reset, będzie dobrze. Niestety za dwa dni to samo, kolejny telefon i reset. W końcu po 10-tym telefonie wkurzyłem się i skarga - wymiana dekodera. Teraz przynajmniej wiem jak wykonać tzw. "miękki i twardy" reset. Niestety wymienili mi na HS i nadal mam z nim problem. Pozdrawiam i życzę dużo cierpliwości. Edytowane 20 Sierpnia 2017 przez fivel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SE-N Opublikowano 21 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2017 DJTomy ja w tamtym tygodniu podpisałem umowę na select hd, internet 60, multiroom, plus eleveny za 89 zloty. A dekodery to horizon pvr HD i mediabox HD. Wysłane z mojego LG-K420 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DjTomy Opublikowano 21 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2017 Dziś do mnie dzwonili z DUK i zaproponowano mi: Select Extra HD 40 zł, za Canal+ 39zł i Multiroom 10zł, co razem daje 89zł. Wypowiedzenie złożone, umowa kończy się 01.10.2017. Czekać na ciekawszą ofertę czy podpisywać w/w? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mixiorek Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Wygląda na to, że od 28 sierpnia wchodzi w końcu internet 500Mb/s: http://www.telepolis.pl/wiadomosci/nowa-oferta-upc-polska-nie-tylko-dla-studentow,2,3,39754.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaruone Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Tak być nie powinno. Horizona masz LS czy HS? Jak rozpoznać wersję dekodera jaką się posiada ? Na tabliczce znamionowej mam symbol PACE DMC 7000KLG - poczytałem Wasze wypowiedzi i widzę, że problem z zapauzowaniem i kontynuacją oglądania po pewnym czasie jest powszechny. Chciałbym więc sprawdzić, jaki model posiadam - czy LS jest wolny od tych wad ? Jak wcześniej pisałem mam takie akcje jak wyżej opisane , podczas pauzowania na meczach - z rok temu (przed zmianą softu i erą replay tv ) wszystko działało jak należy. Paowop - odnoszę wrażenie , że jesteś dobrze zorientowany w temacie UPC (pewnie pracownik ) - nie wiesz czy UPC pracuje nad naprawą tego stanu rzeczy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Nie jestem pracownikiem UPC. U mnie Horizon (odpukać) działa dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteres Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Witam.Panowie kończy mi się umowa na select+ hd + multiroom (mediaboxy) + internet 60. Na co mógłbym liczyć po złożeniu wypowiedzenia? Zależy mi właściwie na utrzymaniu Internetu oraz ew. pakiecie Max z multiroomem na mediaboxach + eleveny. Obecnie płace 79 zł.Pozdrawiam Piotr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fivel Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Jaruone ja walczę z UPC od marca br. Wymienili mi dekoder, na wersję HS - problem nadal występuje !!! Za pierona nie chcą się przyznać, że to wina softu. Technicy nic nie mówią na infolinii, tylko wykonywać reset dekodera. Widzę, że trzeba ich dalej męczyć, może wkońcu zrozumieją, że jest grono osób co ma problem z ich wspaniałymi dekoderami Horizon. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morthen Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2017 @pioteres Select Extra HD 48zł + Int 60Mbps 11,02zł + Multiroom 10zł + Eleven 9,9zł - Ulgi 10,02zł = 68,9zł. Później Upgrade do Max za 13zł = 81,9zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaruone Opublikowano 31 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2017 @fivel a jak rozpoznajesz wersję dekodera ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrJacob122 Opublikowano 1 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2017 Czy UPC inwestuje teraz w miastach, czy czekają na przejęcie Multimedii? Wiecie coś o tym? Chciałbym, aby u mnie w mieście oferowali swoje usługi, ale szansa jest pewnie nikła. Pewnie musiałoby im się to bardzo opłacać oraz mieć poparcie burmistrza. Czy ja jako zainteresowana osoba mogę coś zrobić? Orange ma na przykład taką stronę, gdzie wpisujemy adres w którym chcielibyśmy mieć światłowód i jest większa szansa, że zainwestują w naszej okolicy. Może UPC też taką ma? U mnie w mieście jest tylko Vectra, Orange i lokalna firma oferująca usługi po światłowodach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek. Opublikowano 1 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2017 Inwestuje, właśnie wchodzą na moje osiedle w Rudzie Śląskiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SE-N Opublikowano 2 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2017 (edytowane) Mam pytanie, gdzie można sprawdzić w UPC jakie teraz są otwarte okienka? Może ktoś wie? Jak na razie to wiem o WP. Edytowane 2 Września 2017 przez Barti Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaruone Opublikowano 2 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2017 Jakby ktoś szukał metody sprawdzenia modelu dekodera Horizon, to można pobrać apkę mobilną Horizon Go i po zalogowaniu w niej swoim loginem ze strony UPC, w zakładce "Dekodery" pokazuje się nasz model. Ja mam L/S. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
studiolitek Opublikowano 2 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2017 Mam pytanie, gdzie można sprawdzić w UPC jakie teraz są otwarte okienka? Może ktoś wie? Jak na razie to wiem o WP. Najlepiej przeglądać po liście, co masz odkodowane z wyższego pakietu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fivel Opublikowano 2 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2017 @fivel a jak rozpoznajesz wersję dekodera ? Ja się dowiedziałem na infolinii, jaką mam wersję dekodera. HS od LS różni się tylko prędkością internetu, tak mi technik powiedział. Jak masz pakiet internetu powyżej 120mb/s, to powinieneś mieć dekoder w wersji HS. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KENZO Opublikowano 2 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2017 Jednak niedługo UPC będzie w Radomiu! Jak o tym napisałem pierwszy raz to mój post z niewiadomych przyczyn został usunięty. Info jest już o tym na stronie UPC, po wpisaniu radomskiego adresu wyskakuje informacja, że wkrótce ich usługi będą dostępne w tym mieście... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaruone Opublikowano 3 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2017 Ja się dowiedziałem na infolinii, jaką mam wersję dekodera. HS od LS różni się tylko prędkością internetu, tak mi technik powiedział. Jak masz pakiet internetu powyżej 120mb/s, to powinieneś mieć dekoder w wersji HS. Pytanie, czy na L/S jest techniczna możliwość aby "poszedł" net 250 lub 500 Mb/s? Inna sprawa, że ja net mam przez Thomson TWG870U, a Horizon służy mi tylko jako dekoder, więc pewnie będę mógł swobodnie zostawić L/S nawet przy szybszym internecie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marecki Opublikowano 3 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2017 Kilka lat użytkuję moduł CI+ od UPC i co zauważyłem? Nowy moduł, który dostałem w opcji multiroom miesiąc temu uruchamia się 3 razy wolniej. Nigdy wcześniej nie widziałem paska postępu/uwierzytelniania 0-100%. Stary moduł po prostu włącza się razem z telewizorem i działa po 1 sekundzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ReDoX Opublikowano 9 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2017 Witam. Czy może ktoś podać częstotliwość FOX Comedy dla Gdyni? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.