Skocz do zawartości

UPC Polska (Grupa Play)


Rekomendowane odpowiedzi

Skoro nie podałeś daty, nie ważne czy była taka opcja czy nie, to okres wypowiedzenia wynosi 30 dni i liczony jest od pierwszego dnia okresu rozliczeniowego następującego po okresie rozliczeniowym, w którym złożono oświadczenie o rozwiązaniu umowy. Nie masz po co składać reklamacji, bo się tylko ośmieszysz.

 

W UPC okres wypowiedzenia był nie 30 dni tylko pełny miesiąc, bo okres rozliczeniowy zawsze od 1-go dnia miesiąca do ostatniego, czyli może być 28, 29, 30 lub 31 dni. W twoim przypadku 31, bo październik ma właśnie tyle dni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie dziwne, bo jak ci się umowa kończy 21.12, to nie mogą ci tak po prostu przedłużyć do 31.12. Po prostu zmieściłeś się w terminie.

 

Chyba że umowa przeszła już na czas niekreślony, to wtedy byłoby dziwne, bo UPC chyba ma jeden okres rozliczeniowy, a Play ma kilka. Ja mam w Play od 24. do 23. dnia każdego miesiąca.

Edit:

Mam od 25. do 24. dnia miesiąca.

Edytowane przez Wodnik Szuwarek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okres zobowiązaniaOpłaty abonamentowe

TELEWIZJAPakiet Max Plus z TV 4K BOX12 miesięcyod 1 do 12 mies. 69,00 zł | od 13 mies. 79,00 zł

Pakiet Polsat Sport Premium30.06.2024od Data podlaczenia 14,99 zł

Pakiet Premium MEGA SPORT12 miesięcyod 1 mies. 5,00 zł

Pakiet Premium CANAL+ PRESTIGE12 miesięcyod 1 mies. 45,99 zł

Usługa UPC TV GoBez zobowiązaniaod 1 mies. 0,00 zł

Viaplay Total12 miesięcyod 1 mies. 10,00 zł

INTERNETInternet światłowodowy do 600 Mb/s12 miesięcyod 1 mies. 31,00, takie coś z duk z UPC co sądzicie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

aktualnie korzystam z Vectry, ale zastanawiam się nad zmianą dostawcy usług. Z tego co wiem mam możliwość podpisania umowy z UPC/Play, ale chciałbym wiedzieć czy jakość świadczonych usług nadal pozostaje na niezmienionym poziomie? Czy częściej zdarzają się awarie, co z jakością oferowanego przez operatora sprzętu?

 

Nie ukrywam, że moim zdaniem Vectra bardzo kiepsko wygląda od strony VOD. Nie wszystkie seriale są tam dostępne np. Belfer 3 lub brakuje części sezonów/odcinków, czy w Play jest z tym lepiej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@lucashPodpisując umowę jako nowy klient - usługodawcą oferującym swój sprzęt jest Play.

Myślę, że lepiej zapytać o jakość świadczonych usług, sprzętu bezpośrednio w temacie "Telewizja Play"  na tym forum.

Paczka Canal+ Play nie zawiera darmowych m-cy, za to można zrezygnować w dowolnej chwili.

U konkurencji przy 2 letnim zobowiązaniu miałbyś 3 m-ce free i Mistrzowską Piłkę: uśredniając za 43 zł (Orange).

 

Edytowane przez lakiman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Mariusz Wójcicki napisał(a):

No ja przez wieki całe byłem bardzo zadowolonym klientem UPC a teraz zaczynają się krzaki, przynajmniej kilka razy dziennie wywala mi w kosmos net, nie trwa to długo, powiedzmy około minuty ale zaczyna mnie bardzo denerwować. 

A u mnie wszystko OK. Nic się nie zmieniło po przejęciu przez PLAY.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, kisiel95 napisał(a):

W Play możesz wziąć CANAL+ Online, gdzie będziesz miał wszystko z CANAL+. Same dekodery to androidowe boxy.

Wszystko? Konsultant w biurze obsługi zaproponował tylko aplikację Canal+.

W przypadku awarii apki, brak dostępu do C+.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiele zlaęzy jaka oferta.

Jeślo oferta PLAY, to praktycznie masz dostęp do telewizji online (IPTV)

Jesli działąsz na sprzęcie od UPC, to jeszcze masz dostęp tradycyjnej telewizji kblowej (DVB-C)

 

Niestety, Play będzie robiło wiele, by ludzie UPC wybierali ofertę telewizyjną Play, która oparta jest głównie na internecie. Przez co jakość telewizji w porównaniu UPC nie zawsze jest dobra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, lakiman napisał(a):

Wszystko? Konsultant w biurze obsługi zaproponował tylko aplikację Canal+.

W przypadku awarii apki, brak dostępu do C+.

Awaria DVB-C też może się trafić. Wtedy możesz wspomóc się aplikacją C+ Online. Aplikacja pod wieloma względami jest lepsza od tradycyjnej telewizji po kablu. Po pierwsze na nowym Play Boxie masz przycisk C+, który od razu przekieruje Ciebie do aplikacji. Po drugie masz dostęp do większej liczby kanałów niż w kablu. Dochodzi C+ Now i kanały eventowe. Na kanałach eventowych są transmitowane niektóre imprezy sportowe w całości bez reklam, np. turniej tenisa daje Tobie podgląd na kort w czasie przerwy reklamowej. Po trzecie usługa MultiLive, gdzie możesz na raz oglądać do 4 kanałów sportowych. Użyteczna funkcja, gdy są 2 mecze, które chcesz jednocześnie śledzić. Po czwarte produkcje własne dostępne w 4K w serwisie vod. 
Z aplikacji C+ możesz korzystać na smartfonie, tablecie lub laptopie. Spokojnie obejrzysz na działce za miastem lub w innym miejscu oddalonym od salonu z dekoderem.

Oprócz tego jak masz wykupioną usługę C+ w Play, to masz dostęp do kanałów C+ na samym dekoderze na liście ogólnej Play.

Minusem jest, że nie nagrasz nic dla potomnych na swoim dysku, gdy masz kartę CI+ w telewizorze. I chyba jest większe opóźnienie sygnału oraz nieco słabsza jakość sygnału. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

 

W połowie stycznia kończy mi się oferta Mikołajkowa. (Tv plus Internet, Viaplay, Hbo Go, Polsat Premium, Eleven Sport).

 

Zalogowałem się na moje UPC, ale żadnej oferty nie ma.

 

Jak wygląda sprawa przedłużenia, trzeba wypowiedzenie wysłać, czy co zrobić, aby mieć to samo dalej? Czytałem o przejściu na czas nieokreślony, jak to wygląda? Jak przedłużacie, bo teraz wszystkim się ta oferta kończy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Dwa lata temu podpisałem z UPC "Mikołaja",w międzyczasie dobrałem karty SIM

Tak więc na dzień dzisiejszy mam.

4 numery z 20 GB internetu każdy rozmowy b/o

Internet 750 mb

Pakiet HBO +HBO max

Pakiet c+

Wszystkie eleveny i Polsaty Sport premium

Viaplay

Multiroom

 

Do tej pory płaciłem 174,od grudnia podnoszą mi o 10 PLN.

Czy wg was,teraz taki pakiet jest w ogóle realny przy przedłużaniu z Playem??

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, east napisał(a):

Cześć,

 

W połowie stycznia kończy mi się oferta Mikołajkowa. (Tv plus Internet, Viaplay, Hbo Go, Polsat Premium, Eleven Sport).

 

Zalogowałem się na moje UPC, ale żadnej oferty nie ma.

 

Jak wygląda sprawa przedłużenia, trzeba wypowiedzenie wysłać, czy co zrobić, aby mieć to samo dalej? Czytałem o przejściu na czas nieokreślony, jak to wygląda? Jak przedłużacie, bo teraz wszystkim się ta oferta kończy ?

Witam ja od 26.11 przeszedłem na czas nieokreślony z oferty hitu Mikołaja nic nie robiłem mam dalej wszystko to co było a cena wzrosła za pełny miesiąc o 10 zł jak dla mnie jest to super rozwiązanie pozdrawiam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 28.11.2023 o 19:40, rico1974 napisał(a):

Witam ja od 26.11 przeszedłem na czas nieokreślony z oferty hitu Mikołaja nic nie robiłem mam dalej wszystko to co było a cena wzrosła za pełny miesiąc o 10 zł 

 

Hej, ale byłe w punkcie coś podpisać? Czy skąd wiedziałeś, że 10 zł więcej i ok ?

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...