PLANETKA Opublikowano 22 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2018 No właśnie tak to już jest potem się martw sam człowieku. Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eLBeG Opublikowano 22 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2018 Ale abonament płacą wszyscy. I powinni być jednakowo traktowani i mieć taki sam poziom usług. Tymczasem niestety tak nie jest. A pisanie reklamacji i odwołań niewiele wnosi. Grają na czas i obiecują od lat nowe oprogramowanie. Rozwiązać umowy przed czasem z powodu niedziałającej poprawnie usługi nie pozwalają bez kar umownych. Upustu w abonamencie nie chcą dać (niektorzy tylko dostają jednorazowo). I klient jest w pułapce. Musi płacić i nie ma wyjścia.Jeżeli masz czas, to poproś o interwencję RPK. Trochę to zajmie, ale załatwisz sobie upust za nieprawidłowo działającą usługę, a że usługa nie działa cały czas poprawnie, to będą.mieć problem. Ewentualnie będziesz mógł rozwiązać umowę bez ponoszenia kosztów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukimann Opublikowano 22 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2018 (edytowane) Ciekawa sytuacja.Rezygnacja z Orange nie odbyła się bez drobnych problemów.Byłem prawie zdecydowany na rezygnację z UPC i zwrot m in. Horizona, lecz w ostatniej chwili wstrzymałem się. Teraz mogę bezstresowo korzystać ze sprzętu inaczej niż u pomarańczowych. W razie co wchodzi opcja modułu..kto wie może treści 4k będą kiedyś w ten sposób przekazywane Edytowane 22 Stycznia 2018 przez lukimann Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darth Vader Opublikowano 22 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2018 (edytowane) Jeżeli masz czas, to poproś o interwencję RPK. Trochę to zajmie, ale załatwisz sobie upust za nieprawidłowo działającą usługę, a że usługa nie działa cały czas poprawnie, to będą.mieć problem. Ewentualnie będziesz mógł rozwiązać umowę bez ponoszenia kosztów. Napisałem już do RPK i czekam na odpowiedź. To niestety trochę trwa... Póki co czekam też na kolejną odpowieź na reklamację reklamacji z UPC. To też trwa... Problem w tym że w myśl ich regulamonu upust przysługuje wtedy gdy jest całkowity brak dostępu do usługi : "Wyjaśniam, że zgłoszone problemy nie powodują całkowitego braku dostępu do usługi telewizyjnej. Postanowienia § 37 ust. 2 Regulaminu świadczenia usług przez UPC stanowią, że za każdy dzień, w którym wystąpiła przerwa w świadczeniu usługi wynikająca z awarii, Abonentowi przysługuje prawo do bonifikaty. Mają one, zatem zastosowanie wyłącznie do opisanych przypadków, gdy Klienci w ogóle nie mogą korzystać z danej usługi. Nie zanotowaliśmy całkowitego braku dostępu do usługi, a wspomniane ograniczenia nie są podstawą do wyksięgowania naliczonych opłat. W związku z tym naliczone opłaty abonamentowe za usługę telewizyjną pozostają obowiązujące w dotychczasowej wysokości. " Zgodnie więc z ich regulaminem cały czas 2letniej umowy mogą być duże usterki ale dopóki usługa nie padnie na 100% to nic im nie mogę zrobić... Edytowane 22 Stycznia 2018 przez Darth Vader Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eLBeG Opublikowano 22 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2018 (edytowane) W przypadku braku kanału Love odpisywali dokładnie tak samo. Po interwencji RPK i moim uporczywym upominaniu się o swoje udowodnilem im, że ja akurat kupiłem ta usługę z myślą o oglądaniu wspomnianego kanału (nawet nie miałem pojęcia na jakiej pozycji kanał jest w dek ), wiec dostałem wtedy zniżki za usługę tv za wszystkie miesiące, gdy kanał nie działał. Możesz np ugrać zniżkę za nieprawidłowe nagrania w postaci różnicy kwoty opłaty za dek z pvr i bez. Zawsze możesz twierdzić, że tylko i wyłącznie oglądasz materiały, które nagrasz, dlatego zdecydowałeś się na większe opłaty za dekoder z nagrywarką. Powinni przyznać zwrot pieniędzy za miesiące od kiedy zgłosiłeś awarię . Jeśli dobrze pamiętam, to przez 2 miesiące miałem jakby rachunek nadpłaty i nie zapłaciłem ani złotówki. Edytowane 22 Stycznia 2018 przez eLBeG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PLANETKA Opublikowano 22 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2018 No więc chyba po podsumowaniu plusów i minusów , pozostane albo w cp , albo nc plus se wezmę ,bynajmniej tam problemów nie ma raczej ze sprzętem . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fivel Opublikowano 22 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2018 Bierz nc+ będziesz zadowolona Tylko nie zapomnij o antenie min. 80cm Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielo Opublikowano 25 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2018 UPC weszło niedawno do nowych miast , jeszcze w grudniu można było otrzymać w mojej lokalizacji ofertę : Internet 120 MB + TV Select + Eleven + Horizon za 59 zł + telefon stacjonarny za 6 zł niestety dziś oferta na stronie nie zawiera już kanałów Eleven w tej cenie , a telefon kosztuje 10 zł myślicie że można jeszcze takie warunki gdzieś wynegocjować ? jeśli tak to gdzie ? infolinia ? przedstawiciel ? salon UPC ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukimann Opublikowano 25 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2018 (edytowane) Poczekaj na przedstawiciela.Moja oferta cenowa wychodzi za 186 zł. Na taką kwotę będzie opiewał rachunek za m-ąc aż do grudnia. Moja rada. Nie podpisuj od razu umowy!!!. Technik połączy cie z infolinia i zagraj,ze się wstrzymujesz... Dostaniesz lepsze warunki Edytowane 25 Stycznia 2018 przez lukimann Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielo Opublikowano 25 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2018 (edytowane) Poczekaj na przedstawiciela.Moja oferta cenowa wychodzi za 186 zł. Na taką kwotę będzie opiewał rachunek za m-ąc aż do grudnia. Moja rada. Nie podpisuj od razu umowy!!!. Technik połączy cie z infolinia i zagraj,ze się wstrzymujesz... Dostaniesz lepsze warunki czyli sugerujesz negocjacje przez infolinię ?? Edytowane 25 Stycznia 2018 przez zielo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukimann Opublikowano 25 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2018 (edytowane) Ustalasz warunki z przedstawicielem. Prosisz go o przesłanie warunków na maila Umawia Cię z technikiem. Technik instalując usługę między czasie połączy Cię z infolinią. Kręcisz nosem i narzekasz i może uda się coś jeszcze plus wywalczyć. M.in tak otrzymałem 2 m-ce gratis i 59 zł za C+ Prestige... Powodzenia. Wyszło cenowo podobnie gdybym zostawił nc+ na warunkach utrzymaniowych i dobrał Internet w UPC. Edytowane 25 Stycznia 2018 przez lukimann Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfm877 Opublikowano 25 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2018 Jakiś glupkowaty technik. Jak ja wchodzę, napierw klient zatwierdza czy ceny są zgodne z ustaleniami. Jeśli tak to się robi, jeśli nie to zamyka się zlecenie że nie ma zgody klienta i tyle. Nie ma czasu na [beep]oły Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukimann Opublikowano 25 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2018 (edytowane) Ja zatwierdzałem warunki umowy rozmawiając z konsultantką i efekt był lepszy niż przy ofercie przedstawiciela. Czasami warto zagrać vabank. Edytowane 25 Stycznia 2018 przez lukimann Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fivel Opublikowano 25 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2018 A nie lepiej podpisać umowę ! A potem do 14 dni złożyć rezygnację i wtedy negocjować lepsze warunki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukimann Opublikowano 25 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2018 Każdy sposób osiągnięcia celu jest dobry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Opublikowano 27 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2018 (edytowane) Poczekaj na przedstawiciela.Moja oferta cenowa wychodzi za 186 zł. Na taką kwotę będzie opiewał rachunek za m-ąc aż do grudnia. Moja rada. Nie podpisuj od razu umowy!!!. Technik połączy cie z infolinia i zagraj,ze się wstrzymujesz... Dostaniesz lepsze warunki Słyszałem o tej procedurze, ale myślałem że instalatorzy już całkiem o tym zapomnieli. U mnie akurat jest jeden technik na całe miasto, więc biedak myśli by być jak najkrócej u klienta i skończyć robotę jak najszybciej Edytowane 27 Stycznia 2018 przez Artur Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
porki Opublikowano 28 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2018 Z tego co czytam muszę złożyć rezygnację. Aktualnie mam ofertę 152 kanały i internet tylko nie pamiętam chyba 60mb taki jest place 85zl Czy da radę wynegocjować do tego pakiet HBO + eleven +. Horizon albo replay tv w rozsądnej cenke?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szyzag123 Opublikowano 29 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2018 No to macie Eurosporty na IO. Szkoda tylko, że w języku angielskim je dostaniecie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekjot Opublikowano 29 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2018 Komunikat: https://www.telix.pl/operatorzy/upc/2018/01/olimpijskie-emocje-na-horizon-go-replay-tv-od-upc-polska/ Blok kanałów Eurosportu, wraz z dodatkowymi kanałami aktywnymi w czasie igrzysk, wyróżniony będzie w przewodnikach dekoderów UPC na pozycjach 50-54. W Eurosport 3, 4 i 5 będzie można zobaczyć rozgrywki nieprzerywane reklamami z komentarzem w języku angielskim. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 29 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2018 No to macie Eurosporty na IO. Szkoda tylko, że w języku angielskim je dostaniecie. Piszesz tak, jakby gdzie indziej miały być po polsku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kunkore Opublikowano 29 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2018 Zasadniczo były zapowiedzi, że te kanały mają być zarówno po polsku jak i angielsku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muza_tv Opublikowano 29 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2018 W oficjalnych komunikatach Eurosport nie wspominał o polskim komentarzu na dodatkowych kanałach. Kanały od samego początku zakładały tylko wersję angielską. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukimann Opublikowano 30 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2018 Jutro na oficjalnym forum UPC będzie możliwość od 11.00 zadawania pytań bezpośrednio Prezesowi naszej Korporacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatZnawca Opublikowano 30 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2018 Ktoś kto posiada tam profil zapyta o przejęciu Multimedia Polska? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4pepik Opublikowano 31 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2018 (edytowane) Witam. Artykuł dotyczy UPC, ale jest tam informacja dotycząca przejęcia MM. https://media2.pl/media/148193-UPC-Polska-Przejecie-sieci-Multimedia.-W-planach-dekoder-4K-uslugi-mobilne-Horizon-na-Smart-TV.html Edytowane 31 Stycznia 2018 przez Barti Przeniesiono post do odpowiedniego wątku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.