Skocz do zawartości

Przeszedłem z Cyfrowego Polsatu do platformy CANAL+


sebastianp17
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

4 lata temu byłem w CP jedyne co mnie wkurzało że co 1h pokazywał mi na dekoderze informacje o zaległej opłacie abonamentowej fakt czasami jak parę dni później płaciło abonament ale nigdy nie zalegałem nie po to człowiek chce coś obejrzeć naglę co 1godzin włączała się ta informacja że nie dało się wyłączyć wciskając ok trzeba było zmienić kanał na inny żeby znikła plansza na ekranie. :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli juz kto mowi o CP to "najbezpieczniej" wylacznie jako pre paid bo juz lepiej zaplacic wiecej ale nie byc zwiazanym z nimi zadna umowa. Znam kilka osob ktore mowily ze odejscie od Polsatu to jak wyscig z czasem prawie niemozliwe

 

3 miesiace czekania na wylaczenie sygnalu a niektorzy z nich mowili ze mimo iz sygnal byl wylaczony ze sprzetu juz nie mieli to rachunki nadal przychodzily itd itd.

 

Polsat poza tym ogolnie nie ma kontentu premium ktos tutaj podsumowal do kogo polsat jest adresowany takim postem "Polsat to inny target jest kierowany dla wiosek emerytow rencistow " a tacy ludzie nawet niby maja nie wiedziec co to jest prawdziwe HD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Cyfrowym Polsacie tak było niestety ...Zabrakło mi grosza nie zapłaciłem jednego miesiąca za abonament i nękali mnie gorzej niż komornik :D Też jak chciałem wymienić dekoder na HD to wielce problemy robili . Nawet dostawałem odpowiedz zerwij pan umowę i niech pan podpisze umowę od nowa z tego co pamiętam miałem wtedy umowę na czas nieokreślony ... i powiedziałem sobie papa CP wypowiedziałem umowę ciągle telefony z propozycjami nie podałem się aż do końca :brawo: .Dodam że już miałem CYFRE+ rodziców to nie musiałem podpisywać umowy , dobraliśmy sobie MR i od tego czasu mam już spokój :smile: no prawie bo gdy jestem u znajomych to widzę tę piękne informacje na ich telewizorach o nie zapłaceniu w terminie co 15 minut . Widzę że mój tekst nie jest na temat ale przepraszam za to ale MUSIAŁEM napisać jak Polsat traktuje abonamentów nawet do tego czasu ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@asiafan głupoty opowiadasz miałem CP 12 lat i wiele razy wypowiadałem umowę.Nigdy nie było z tym problemów więc nie powtarzaj bzdur jak nie masz o czymś zielonego pojęcia.

 

 

czyli ze Ty o tym nic nie wiesz nieznaczy ze inni tak nie mieli ja moge ci nawet zapodac te osoby one juz powiedzialy swoje nigdy wiecej CP.

 

Skoro miales P2C 12 lat to mogles co najwzyej kilka razy wypowiedziec umowe a nie wiele razy bo oni tam mieli po 3 lata umowy ktorych nie mozna bylo zrywac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@asiafan czytam co jakiś czas o tym jak pisałem wiecznie nie wysłane wypowiedzenie na czas.Jakie 3 lata o czym ty piszesz?Tam są negocjacje jak w NC+.Umowy dla stałych są też na 12 miesięcy.Każdą umowę możesz w każdej chwili zerwać jak w NC+ płacisz karę i cześć.Ja nikogo nie bronie ale te bzdury aż w oczy rażą.@kocik89 to podstawa by póżniej nie było bajek jakie się tu opowiada bo gdzieś coś słyszał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety kiedy miałem wypowiedzenie umowy w CP że zadzwoniłem do konsultanta/ka(trafienie na nich czasami trwało 40minut nie mówiąc że więcej) kiedy mi się umowa kończy to powiedzieli że np kończy się do 31 mają a wiadomo że trzeba 3 miesiące wstecz wysłać oczywiście wysłałem powiedzmy teraz po jakimś 2 tygodnia dzwonią że moje wypowiedzenie przyjeli tylko że w maju ostatni rachunek będzie większy dlatego że ja się spóźniłem o 1miech wypowiedzeniem wtedy to już zrobiłem awanturę, ale to nic nie dało za kogoś błąd zapłaciłem 1miech więcej i droższej a nie mówiąc że trzeba dekodery wysłać pocztą do siedziby CP na swój koszt nie tak jak do najbliższego punktu kiedy podpisałeś umowę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedyny który pisze prawdę to Moryl. Pozostali piszą co było kilka lat temu. Tak to prawda, że jak zalegasz w opłatach to co chwile pojawia się komunikat na ekranie jest to irytujące bez względu czy 100 zl czy 5 groszy w systemie jesteś widoczny jako dłużnik i tyle. nękają cie komunikatami na ekranie. Umowa dla stałych na rok w tym 5 miesięcy gratis to standard. Umów które z automatu przedłużały sie na kolejny rok też już nie ma. chcecie napisać że NC+ jest lepsze to napisz jeden z drugim o paczce Canal+ , o VOD czy coś podobnego a nie piszecie bzdury z przed kilku lat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@sebastianp17 jak pisałem kiedyś zamów przez infolinię NC.I masz 10 dni na ewentualne sprawdzenie tego operatora.Nie będzie pasować to oddasz sprzęt i po sprawie.A nasze opinie traktuj z przymrużeniem oka.Każdy swoje chwali a konkurencje krytykuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umów które z automatu przedłużały sie na kolejny rok też już nie ma.

 

:crazy: W listopadzie 2013 roku telefonowałem w sprawie znajomej i pan z Cyfrowego Polsatu wspomniał o automatycznie przedłużanej umowie na rok gdy aktualna umowa dobiegnie końca a my nie wykonamy żadnych ruchów. Znajoma i tak podziękowała Polsatowi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...