PLANETKA Opublikowano 29 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2015 Oki i takiej odpowiedzi oczekiwałem luzik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrick Opublikowano 29 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2015 Czy w CP można dobrać do abonamentu jakiś kanał albo np w ICOK? tak jak jest to w NC+? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 30 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2015 Całe pakiety tylko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
afilipczak Opublikowano 30 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2015 Dostałem właśnie zawiadomienie o zmianach warunków umowy. Jest tam pewien punkt, którego nie za bardzo rozumiem - może mi go wyjaśni ktoś bardziej biegły.... Punkt 1.1. "W przypadku zawarcia Umowy o Okresem Podstawowym wskazanym w części A Umowy i przedłużenia się Umowy na czas nieokreślony, Abonent po Okresie Podstawowym zobowiązany będzie do wnoszenia opłat za Usługi świadczone zgodnie z Umową w wysokości określonej dla oferty na czas nieokreślony w Umowie, w tym w cenniku lub w odrębnych warunkach promocji świadczenia Usług. Postanowienie nie obowiązuje dla opłat, dla których w warunkach promocji z której korzysta Abonent, przewidziano gwarantowaną wysokość opłat przez cały okres obowiązywania Umowy w wysokości w niej określonej." Do tej pory jeżeli umowa przechodziła na czas nieokreślony opłata wzrastała (i to czasami znacznie). Ile wyniesie moja opłata (obecnie płacę 4,90 za Mini HD umowa na 18 m-cy), jeżeli pozostawię swoją umowę i przejdzie ona na czas nieokreślony? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 30 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2015 16,90zł, taka na dzień dzisiejszy jest stawka abonamentu na czas nieokreślony za pakiet Mini HD. Od 19 miesiąca taka stawka (zakładając, że nie ulegnie zmianie) będzie Cię obowiązywać jeśli nie wypowiesz umowy lub nie przedłużysz na nowych warunkach na czas określony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
afilipczak Opublikowano 30 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2015 Dzięki Dokładnie tak myślałem, chociaż ten nowy przepis jest trochę "pokrętnie" sformułowany. Najpierw ci mówią, że płacisz według stawki zawartej w umowie dla abonentów na czas nieokreślony, a potem nagle, że przepis ten nie dotyczy tych, którzy posiadają jedną stawkę przez cała umowę. I w tym miejscu kropka. Mogliby napisać, jak opłata jest dla tych, którzy mieli stałą cenę przez całą umowę... Po co komplikowali zapis dodając to zdanie.... Dziwne... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MADMAX Opublikowano 31 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2015 Cz to prawda, że wg nowej ustawy konsumenckiej aby aneks wszedł w życie nie wystarczy tylko rozmowa telefoniczna ale i trzeba operatorowi satelitarnemu odesłać podpisane dokumenty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skubi111 Opublikowano 31 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2015 Wystarczy rozmowa!! Wiem po sobie!! Żona załatwiała przedłużenie tylko przez telefon!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 31 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2015 Nie zupełnie. http://www.prawakonsumenta.uokik.gov.pl ... odleglosc/ Jeżeli przedsiębiorca kontaktuje się z konsumentem przez telefon w celu zawarcia umowy na odległość, ma obowiązek poinformować o celu rozmowy przed jej rozpoczęciem oraz podać swoje dane identyfikujące lub osoby, w imieniu której telefonuje. Ponadto sprzedawca zobowiązany jest potwierdzić treść proponowanej umowy na papierze lub innym trwałym nośniku. Umowę uważa się za zawartą, jeżeli konsument po otrzymaniu treści umowy wyrazi na nią zgodę na papierze lub innym trwałym nośniku i przekaże ją przedsiębiorcy. Ważne! Nie jest możliwe zawarcie umowy wyłącznie na podstawie zgody wyrażonej przez konsumenta w czasie rozmowy telefonicznej ze sprzedawcą – inicjatorem transakcji. Przykład Przedstawiciel spółki energetycznej X dzwoni do pana Włodzimierza z propozycją przejścia do innego operatora. W tym celu podczas rozmowy telefonicznej przedstawia nowe warunki umowy. Po zakończeniu połączenia przesyła treść proponowanej umowy na pozyskany w trakcie rozmowy adres mailowy pana Włodzimierza. Jeżeli konsument zapozna się z otrzymanymi materiałami i uzna, że oferta jest warta uwagi, przesyła – również za pomocą poczty elektronicznej – zgodę na zawarcie umowy na proponowanych warunkach. Dopiero od tego momentu umowę można uznać za skutecznie zawartą. Należy również pamiętać, że przedsiębiorca musi uzyskać zgodę konsumenta na przedstawienie oferty handlowej przez telefon. Przedstawiciel firmy powinien więc na początku rozmowy powiedzieć, iż dzwoni w celu zaprezentowania oferty, i zapytać, czy potencjalny klient się na to zgadza. Podstawa prawna: art. 20 ustawy o prawach konsumenta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MADMAX Opublikowano 31 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2015 No właśnie coś o tym czytałem i sam w styczniu przedłużyłem telefonicznie umowę. Konsultant wspomniał, że przyśle informacje na ICOK ale szczerze mówiąc widzę tylko że w jednej z zakładek zmieniły mi się pakiety ale nigdzie nie widzę nowej umowy itd Pytanie czy ww. zapis tyczy się aneksów ale ponoć też. Nie żebym coś kombinował bo jestem zadowolony z otrzymanych warunków ale będą jaja jeśli okaże się, że Polsat przedłuża umowy tylko na zasadzie zgody telefonicznej bez zarejestrowania potwierdzenia od klienta z podpisem pod aneksem I ludzie chcąc wcześniej zerwać umowę pewnie zaczną się powoływac na ten przepis. W sumie jeśli faktycznie jest tak jak zacytował(a) @swojadroga to ktoś tworząc zmiany w przepisach trochę utrudnił klientowi zawieranie umów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stef63 Opublikowano 31 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2015 ... ale będą jaja jeśli okaże się, że Polsat przedłuża umowy tylko na zasadzie zgody telefonicznej bez zarejestrowania potwierdzenia od klienta z podpisem pod aneksem Przecież tak już jest od jakiegoś czasu. Przedłuża się umowę przez telefon, a do domu po kilkunastu dniach przychodzi papierowa umowa, której nie trzeba odsyłać, więc CP podpisu nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 31 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2015 Chodzi o to, że po 25 grudnia 2014r. już tak nie może być. Nie można zawrzeć umowy tylko przez sakramentalne TAK przez telefon. Celowo podlinkowałem poradnik dla konsumenta przygotowany przez UOKiK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibbits Opublikowano 31 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2015 Witam. Niedawno przedłużyłem umowę, mimo wysłanego wypowiedzenia. W nowej widnieje, że mam VOD, jednak żadnego kanału oglądać nie mogę. Wyczytałem, że ten pakiet obejmuje kanały 161-164, jednak one także nie działają. Wszystkie inne pakiety, których nie miałem wcześniej śmigają. Co może być nie tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 1 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2015 Jeśli ponowienie uprawnień nie pomaga, to pozostaje Ci kontakt z Centrum Obsługi Klienta telefonicznie lub przez Internetowe Centrum Obsługi Klienta (ICOK) w celu prawidłowego nadania pakietów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrolowski Opublikowano 1 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2015 Witam, czy można włączyć pakiet sportowy przez ICOK? Przeglądałem wszystkie zakładki i nie znalazłem takiej możliwości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 1 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2015 Mając pakiet Familijny Max HD jako minimalny obowiązek, w opcji elastycznej - tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piter9265 Opublikowano 1 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2015 Można wejdź jak się zalogujesz na pierwszej stronie gdzie pisze twoje pakiety telewizyjne i kliknij w tym okienku u góry z prawej w szczegóły usługi i tam masz na dole modyfikuj usługę.Innej opcji nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrolowski Opublikowano 1 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2015 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b04 ... 6339f.html Nie ma takiego pakietu u mnie, dlaczego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piter9265 Opublikowano 1 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2015 A klikałeś w modyfikuj usługę?Też wtedy nie ma? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 1 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2015 Sport HD i Film HD jest jako "pakiety dodatkowe", a Ty widzę masz tylko możliwość aktywacji "usług dodatkowych". Chyba nie obejdzie się bez kontaktu z CP przez ICOK lub telefonicznie w celu wyjaśnienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrolowski Opublikowano 1 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2015 W zakładce "modyfikuj usługi" też nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 1 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2015 Widocznie nie masz pakietu "elastycznego"... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xaos696 Opublikowano 1 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2015 Witam co oznacza zapis: "odstąpienie od umowy będzie wiązało się z obowiązkiem zapłaty za usługi spełnione do chwili odstąpienia od umowy (tutaj rozumiem) oraz ze w przypadku wykonania usługi w pełni nastąpi utrata prawa do odstąpienia od umowy" Co oznacza wykonanie usługi w pełni? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ludwis Opublikowano 2 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2015 USTAWA z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta ..... Art. 38. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; ..... No właśnie co konkretnie oznacza -wykonał w pełni usługę-, bo zapis wygląda na lakoniczny. Czy istnieje tu dowolność interpretacji, czyli "jak co komu wygodnie" ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 2 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2015 W wypadku @Xaos696 chodzi o usługę montażu oraz aktywację karty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.