Skocz do zawartości


Zdjęcie

Smart HD+


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4313 odpowiedzi w tym temacie

#4181 Daniel Kucharski

Daniel Kucharski

    Rozpisany

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 461 postów
  • Od: 16 sie 2006
  • LokalizacjaZielona Góra

Napisano 10 styczeń 2018 - 23:24

@michalmichal - sprawdź czy nie jest dostępne nowsze oprogramowanie do Twojego tunera.
Możesz podesłać na PW nr karty któremuś z userow (posty wcześniej) a ponowia Ci uprawnienia.

#4182 Małgolka

Małgolka

    Niedoświadczony

  • Użytkownicy
  • 52 postów
  • Od: 20 lip 2014
  • LokalizacjaLondyn

Napisano 11 styczeń 2018 - 21:35

Możesz podesłać na PW nr karty któremuś z userow (posty wcześniej) a ponowia Ci uprawnienia.

 

Masz na myśli moderatorów na forum nc+? Już nie ponawiają uprawnień od jakiegoś czasu. :/ Teraz już TYLKO telefonowanie na infolinię TNK daje możliwość ponowienia uprawnień. :(

 

Wydaje mi się, że Smart HD+ będzie istnieć najdalej do końca 2019 roku, a potem definitywny koniec (chyba że wygaszą tę ofertę znacznie wcześniej, co też jest możliwe). Dzisiaj się dowiedzieliśmy, że nc+ planuje unifikację systemu kodowania właśnie do końca 2019 roku. W praktyce może to oznaczać, że zostanie tylko Nagra i karty Cayman, Conax pójdzie do lamusa, a wraz z nim Smart HD+ (inne stare prepaidy na Conaxie też będą musiały zniknąć, na przykład TNK HD).


Użytkownik Małgolka edytował ten post 11 styczeń 2018 - 21:39

Smart HD+ (pakiet podstawowy bez Multi+)

Ferguson Ariva 200


#4183 Ramirez

Ramirez

    Niedoświadczony

  • Użytkownicy
  • 36 postów
  • Od: 10 cze 2017

Napisano 11 styczeń 2018 - 21:49

Zle się by działo jakby uśmiercili tą ofertę. Szczególnie boli że mam tuner który będzie bezużyteczny.Ale osobiście się pocieszam że mam alternatywę w postaci kablówki Multimedia. Jak rozumiem, jak dają tam moduły Smith Conax to znaczy że są karty nieparowane i będzie można używać własnych dekoderów?


Użytkownik Ramirez edytował ten post 11 styczeń 2018 - 21:50


#4184 Marko 345

Marko 345

    Aktywny

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 917 postów
  • Od: 21 mar 2013
  • LokalizacjaRzeszów

Napisano 11 styczeń 2018 - 21:55

Sądzę ze jak wygaszą Smart HD+ dużo osób pójdzie do konkurencji na ofertę abonamentową z modułem (lepsza oferta kanałów i cena podobna).


Użytkownik Marko 345 edytował ten post 11 styczeń 2018 - 21:55

NC+  CP  Smart HD+

Cryptobox 652 HD    HOT BIRD 13°E +  ASTRA 19,2° 

DVB-T Sucha Góra Mux 1, 2, 3, 8

 


#4185 Ramirez

Ramirez

    Niedoświadczony

  • Użytkownicy
  • 36 postów
  • Od: 10 cze 2017

Napisano 11 styczeń 2018 - 22:00

Też tak zrobię, z przekory :D Pełnego pakietu nc+ i tak nie wezmę a w niższych pakietach konkurencja ma oferty podobne jak nie lepsze.



#4186 mossad

mossad

    Amator

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 114 postów
  • Od: 29 maj 2007

Napisano 12 styczeń 2018 - 11:33

Ciekawe jaką rewolucję zrobił by Polsat dodając CONAX do swojego systemu kodowania i sprzedając Rodzinny HD w prepaidzie np za 25 PLN.
Mając taką opcję chyba podziekował bym za SMART HD i wymienił kartę :wink:


Użytkownik mossad edytował ten post 12 styczeń 2018 - 11:33

16372.jpg  1*ty4NvNrGg4ReETxqU2N3Og.png


#4187 tweed77

tweed77

    Forum to mój dom

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2617 postów
  • Od: 24 lut 2011

Napisano 12 styczeń 2018 - 11:49

@mossad

Jak się dobrze postarasz to Rodzinny HD możesz mieć za 4,99 zł :mrgreen:

Tylko najpierw musisz przetrwać umowę na Rodzinny HD za 19,99 zł wraz z 2 x Cinemax HD.

Umowa na moduł CI+ w trybie legacy.

Działa z większością tunerów z wejściem na moduł CAM np. Ferguson Ariva 200 - Cryptobox 650.

 

No i masz dwa w jednym :mrgreen:


Użytkownik tweed77 edytował ten post 12 styczeń 2018 - 11:50


#4188 husk76

husk76

    Niedoświadczony

  • Użytkownicy
  • 14 postów
  • Od: 19 lis 2008

Napisano 12 styczeń 2018 - 21:52

Problem z EPG

Posiadam antenę 80cm + 2 konwertery na zez + przełącznik  Diseq + tuner OPTICUM HD xs65 + karta TNK Smart HD+. Do dnia wczorajszego odbierałem tylko kanały tnk z HOT BIRD i nie było z tym żadnego problemu. Po włączeniu tunera na TVP1 EPG potrzebowało dosłownie chwilę żeby załadować cały program na wszystkich kanałach i było ok.. Wczoraj doskanowałem kanały z ASTRY i po włączeniu tunera  nie ładuję mi EPG dla wszystkich kanałów tylko po włączeniu na dany kanał ładuje mi dla tego kanału. Czyli jak oglądam cały czas TVP1 to EPG będzie tylko dla tego programu, jak przełącze na TVN to EPG załaduje też dla TVN. Muszę jakby przelecieć wszystkie programy żeby mieć całą listę EPG. Po tym wszystkim przywróciłem tuner do ustawień fabrycznych i przeskanowałem tylko HOT BIRD w celu znalezienia programów TNK. Programy wszystkie znalazł ale EPG ładuje nadal tylko dla poszczególnych kanałów. Sprawdziłem wersję oprogramowania i była  1.2.8 a najnowsza to 1.3.7 więc ściągnąłem i zainstalowałem. Kolejny raz przeskanowałem tylko HOT BIRD i programy wszystkie świecą a EPG  jak wyżej niestety pojedyńczo po włączeniu każdego kanału. Czy ktoś może wie gdzie tkwi problem - konwertery - diseq - czy tuner. Jakieś 3 lata temu miałem taka samą sytuację z tunerem XS2 SMART HD+. Kupiłem go w komplecie z kartą (ponieważ były one parowane) i wszystko było ok. do czasu kiedy nie odpaliłem ASTRY i też taka kicha z EPG jak teraz. A że nie chciało mi się wysyłać gdzieś po serwisach a potrzebowałem TV to kupiłem XS65 za ok. 130zł i włożyłem kartę od XS2 i wszystko było ok do momentu kiedy mi strzeliło do głowy  odpalić znowu ASTRE. Udało mi się podłączyć Ferguson Ariva 203 i problem cały czas jak wyżej. Pomocy !!!



#4189 Baca

Baca

    Niedoświadczony

  • Użytkownicy
  • 10 postów
  • Od: 26 kwi 2013
  • LokalizacjaStrzeszyce

Napisano 12 styczeń 2018 - 22:58

Usługę mm aktywną od 2.11.2016 z pełną ciągłością. Abonament smart HD mam opłacony do końca do 18.12.2018 r. co jednak nie przeszkadzało zablokować mi pakiet płatny w dniu 14 grudnia. Oczywiście po połączeniu z konsultantem kanały odblokowano. Jednak musiałem czekać na połączenie ok. 35 minut i w tym czasie wysłuchać wszystkich wspaniałych reklam. Dzisiaj, ponownie mi zakodowano pakiet. Kolejne oczekiwanie, tym razem 18 minut i znowu reklamy. Tym razem bardzo nieprzyjemna rozmowa z konsultantem, bo pan zamiast przyjąć do wiadomości, że przed chwilą były, a teraz są zablokowane z temperamentem leniwca z "Zoopolis" pyta o parametry sygnału. Mówię mu, ze wszystkie kanały free działają w tym TVP info a na ekranie napis zakodowane, a ten swoje. Mowie mu, ze oni zakodowali, a ten swoje. Więc z głowy rzucam sygnał 93%, jakość 85%. Pan mówi aha, wiec ponawiam sygnał. Po 20 minutach wszystko wskoczyło normalnie. Takie samo wyłączenie miała sąsiadka 3 dni temu.

 

Nasuwa mi się pytanie: o co im chodzi, dlaczego usługa co przez dwa lata działała bez blokady teraz mimo pełnych długoterminowych opłat ma wyłączenia. Czy zatrudnili tam nieodpowiednich ludzi? Czy to celowe działanie? 

Nie mniej do trzech razy sztuka i przy kolejnym wyłączeniu uprawnień wymawiam usługę i żądam zwrotu nadpłaty. Nie chcę wisieć kolejne razy po pół godziny na słuchawce, płacić za połączenie oraz słuchać za moje pieniądze reklam.



#4190 tweed77

tweed77

    Forum to mój dom

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2617 postów
  • Od: 24 lut 2011

Napisano 12 styczeń 2018 - 23:03

Taka promocja żeby przejść na abonament.

#4191 mossad

mossad

    Amator

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 114 postów
  • Od: 29 maj 2007

Napisano 12 styczeń 2018 - 23:26

Chyba znalazłem przyczynę:

„Od 25 maja 2018 roku wchodzi w życie RODO (GDPR), czyli nowe unijne rozporządzenie dotyczące ochrony danych osobowych. Może się wydawać, że to dużo czasu – a jednak zmiany, jakie do tego czasu muszą wprowadzić firmy w krajach członkowskich (w tym w Polsce), mogą okazać się na tyle poważne, że ich wdrażaniem trzeba zająć się już teraz.
W praktyce oznacza to, że czynność polegająca na dzwonieniu do potencjalnego klienta w celu przedstawienia mu oferty handlowej staje się niezgodna z prawem."


16372.jpg  1*ty4NvNrGg4ReETxqU2N3Og.png


#4192 marrak

marrak

    Połowa mocy ;)

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 1466 postów
  • Od: 14 lut 2010

Napisano 13 styczeń 2018 - 00:07

Tylko że w tym przypadku to klient musi dzwonić bo mu zablokowali sygnał. Ja też nie mam sposobu jak z tym walczyć. Wiadomo można pisać reklamację że przez 24h nie ma już sygnału i nie można się było dodzwonić bo ciągle muzyczka, ale nawet jeśli ją rozpatrzą pozytywnie to zwrócą 1/31 opłaty miesięcznej więc na znaczek nie starczy.


press the red button
42E <-> 30W: 115cm 12.5W&15W; 110cm 7E; 100cm 27.5W; 90cm 9E&4.8E; 80cm 13E&19.2E; 80cm 28.2E&39E;


#4193 mossad

mossad

    Amator

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 114 postów
  • Od: 29 maj 2007

Napisano 13 styczeń 2018 - 00:54

Oni nie dzwonią, tylko ty - więc mogą przedstawić ci ofertę.


16372.jpg  1*ty4NvNrGg4ReETxqU2N3Og.png


#4194 marrak

marrak

    Połowa mocy ;)

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 1466 postów
  • Od: 14 lut 2010

Napisano 13 styczeń 2018 - 10:28

OK, teraz zrozumiałem ten haczyk :D


press the red button
42E <-> 30W: 115cm 12.5W&15W; 110cm 7E; 100cm 27.5W; 90cm 9E&4.8E; 80cm 13E&19.2E; 80cm 28.2E&39E;


#4195 aquafresca651

aquafresca651

    Niedoświadczony

  • Użytkownicy
  • 11 postów
  • Od: 11 paź 2017

Napisano 13 styczeń 2018 - 16:31

Wczoraj okolo 14:00 doladowalem Smart HD+ na pol roku w sklepie stacjonarnym, gdzie sprzedaja nc+ i niestety do tej pory nie mam mozliwosci ogladania programow. Sa zakodowane. :(



#4196 Barti

Barti

    Moderator

  • Moderacja
  • 6300 postów
  • Od: 12 maj 2007
  • LokalizacjaOpolszczyzna

Napisano 13 styczeń 2018 - 16:37

Ustaw dekoder na kanale TVP1 HD i poczekaj, aż pojawi się obraz. Może to potrwać nawet kilkadziesiąt minut, choć zazwyczaj kilka, kilkanaście.

Sprawdź też za pomocą menu tunera, jak wygląda sytuacja z aktualnymi uprawnieniami odbioru zapisanymi na twojej karcie.


barti_skforum_sign_ipb.pngbarti_skforum_qrcode.png
Nie udzielam porad za pomocą Prywatnych Wiadomości (PW). Masz problem? Masz jakieś pytania? Pisz na forum w odpowiednim dziale i wątku.

#4197 Marko 345

Marko 345

    Aktywny

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 917 postów
  • Od: 21 mar 2013
  • LokalizacjaRzeszów

Napisano 13 styczeń 2018 - 17:06

@aquafresca651 sprawdź sobie tutaj https://ssl.telewizj...doladowania.php czy Ci zaksięgowało wpłatę.


NC+  CP  Smart HD+

Cryptobox 652 HD    HOT BIRD 13°E +  ASTRA 19,2° 

DVB-T Sucha Góra Mux 1, 2, 3, 8

 


#4198 Eric

Eric

    Niedoświadczony

  • Użytkownicy
  • 63 postów
  • Od: 09 mar 2017

Napisano 15 styczeń 2018 - 08:39

Czasem pomaga wyłączenie tunera, wyjęcie karty i włożenie jej ponownie - u mnie zazwyczaj to działało, jak była potrzeba.



#4199 aquafresca651

aquafresca651

    Niedoświadczony

  • Użytkownicy
  • 11 postów
  • Od: 11 paź 2017

Napisano 15 styczeń 2018 - 09:25

Zadzwonilem do nich na infolinie i po 5 minutach programy zostaly odkodowane.



#4200 donald-0

donald-0

    Niedoświadczony

  • Użytkownicy
  • 35 postów
  • Od: 14 lis 2012

Napisano 15 styczeń 2018 - 20:50

Mam pytanie. Skończyło mi się doładowanie, więc powinny pozostać wszystkie kanały w pakiecie "Bez Opłat". Nie nam niestety MTV Music. O ile wiem, ten program wszedł za Vivę, więc powinien być dostępny. Dobrze myślę?