blade1230 Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2013 trzymasz sprzęt do końca swojej umowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
joj666 Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2013 przy rozmowie (w dzień kiedy ukazał się list przeprosinowy) nikt mnie nie poinformował, że mogę cofnąć migrację tylko że mogą włączyć bonus więc się zgodziłem - dopiero parę dni później w necie wyczytałem, że migracja jest do cofnięcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blade1230 Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2013 zadzwoń i cofnij. Mam nadzieje, że wszystko wróci do stanu pierwotnego - chociaż z nimi to nic nie wiadomo :-/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkr82 Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2013 zmigrowalem przed 11 04 2013 na platyne z N z HBO, Npremium i filmbox. Tydzień temu telefonicznie zlecilem cofnięcie do starych warunkow. Konsultantka zaznaczyla i wzięła moj nr tel. Przez tydzien wchodzilem porpzez ica na sowje konto. Dalej figurowal nowy pakiet. Wczoraj kolejna rozmowa z konsultantem. Powiedzial, że jest to jak gdyby w realizacji, zadal pytanie dlaczego chce wrocic a nastepnie znowu poprosil o numer kontaktowy. Powiedzial, ze jakas specjalna komorka bedzie sie ze mna kontaktowala jeszcze w tej sprawie. Podejrzewam, ze jest jakas komorka typu dzial utrzymania klienta (albo i ta sama) ktora jeszcze ma za zadanie przekonac do nowej oferty (aby nie wracac do starej) i byc moze z aawynkami podobnymi do poprzedniej jednak juz pod logo NC+. Tak przypuszczam, jednak z kontaktem się im nie spieszy. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
awujotka Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Ja też złożyłam dyspozycję cofnięcia migracji i dostałam mailem zapewnienie, że została przyjęta i do końca maja (sic!) stara oferta powinna zostać przywrócona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jw23 Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Ja cofnąłem migrację do starej umowy (WPT+nPremium+HBO+MR) która obowiązuje do końca lipca 2013r. Wysyłam teraz wypowiedzenie, może dostanę warunki podobne do tych obecnych, zobaczymy. Czytając forum zauważyłem wiele bardzo korzystnych ofert. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blade1230 Opublikowano 27 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2013 Już Cię poinformowali, że migracja została cofnięta??? też mam umowę do końca lipca 2013, WPT+Npremium+HBO za 79 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekmm Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 Czy ktoś (zgodnie z zapewnieniami konsultantów) został z dniem dzisiejszym przeniesiony do starej oferty ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikoko Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 Ja zlecilem cofnięcie 18.04 a dziś przyszły przedłużone uprawnienia na maj. Cały czas nc+ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blade1230 Opublikowano 1 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 cały czas nas okłamują!! musimy jakos zareagować panowie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit123 Opublikowano 7 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2013 też mam ten sam problem , migracja początek mc i spowrotem na swoje full w n i do dzisiaj nic,, za to mam platyne goła za 109 zł normalnie promocja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ali69 Opublikowano 16 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 Ja czekam na migrację od 16go. Cofnąłem telefonicznie, dla sprawdzenia zadzwoniłem jeszcze raz i okazało się że rezygnacji nie ma w systemie, więc złożyłem rezygnację jeszcze raz.Zadzwoniłem trzeci raz i dowiedziałem się że te nasze rezygnacje z migracji to sobie na kartkach notują, w systemie nie ma po tym śladu!!!!.Więc po rozmowie kartka może w smietniku lądować Tak mnie że napisałem pismo cofnięcia migracji wraz z wypowiedzeniem umowy i wysłałem 17go kwietnia. Mam zwrotkę że pismo dotarło 18go. Po jeszcze jednym telefonie , następna informacja: Jeśli zmigrowałeś do NC+ to nie obowiązuje cię wypowiedzenie ze względu na wyłaczenie kanałów N-premium po cofnięciu migracji. - Dlatego nie cofali od razu bo ludzie złożyliby jeszcze do 19go wypowiedzenia. Czyli to nie jest "całkowite" anulowanie migracji!!! Możesz złożyć wypowiedzenie normalnym trybem ( min 30 dni przed końcem umowy ). To jakieś następne dziadostwo ze strony NC+. Jest możliwość cofnięcia migracji ale nikomu się to jeszcze nie udało !!!! Zadzwońcie i sprawdźcie czy złożyliście wypowiedzenie, zobaczymy co wam powiedzą ??? Jak macie zamiar płacić za kwiecień? Stary abonament czy nowy? Wczoraj dostałem fona i maila że uznają moje cofnięcie do N-ki, ale z propozycją przejścia znów do NC+ będą dzwonić w przyszłym tygodniu ( umowa z N-ką kończy mi się 30czerwca). Ciekawe co zaproponują ? jak nicciekawego to składam wypowiedzenie z N-ki i czekam na telefon z DUK-a. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas_drill Opublikowano 16 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 Mnie powiedzieli, że trzeba poczekać, bo trwają weryfikacje...w każdym razie rachunek za maj ma przyjść na kwotę z "n" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HansuHansu Opublikowano 16 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 Ja już czekam 4 tygodnie. Jeżeli nie zadzwonią do połowy przyszłego tygodnia, to składam reklamację. Ileż można czekać. Za każdym razem jak dzwonię to mi mówią, że w przeciągu 48h się skontaktują. Dzwonię raz na tydzień i cały czas to samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit123 Opublikowano 17 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2013 mam to samo tylko włączyli mi kanały . hbo ,cinema, a dalej figuruje na platynie i do tego nie przyszła mi fv za kwiecień czeski film Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HansuHansu Opublikowano 17 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2013 Ja ostatnią fakturę mam z początku marca. Odkąd migrowałem (21 marca) nie dostałem żadnej faktury za nc+ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jw23 Opublikowano 17 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2013 Ja też od marca faktury nie otrzymałem. Jak narazie platforma zasługuje na duży "+", ceny obowiązują ze starej platformy, a jeszcze dodatkowe kanały mi odkodowali. (Totalny chaos, kiedy oni to ogarną?) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 17 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2013 Osoby które dokonały migracji z N do nc+ między 21 a 30 kwietnia mogą cofać migrację we wszystkich APS'ach nc+. Od wczoraj są dostępne w systemie specjalne formularze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
awujotka Opublikowano 17 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2013 Ja swoją prośbę o cofnięcie migracji złożyłam 23 kwietnia. Uzyskałam informację, że do końca maja ma być przywrócony mój poprzedni pakiet, ale najpierw mam się spodziewać już w przyszłym tygodniu telefonu z ich strony. Do tej pory miałam "dożywotni" full za 99, przeszłam na AI+. Ciekawe, co mi będą proponować.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blade1230 Opublikowano 21 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 Ta złodziejska firma naliczyła sobie nawet opłatę za użytkowanie mediaboxa w zeszłym miesiącu, od połowy kwietnia - 7,33 zł. Dostałem dziwny rachunek na kwotę 116,33. Po czym okazało się na infolinii, że to kwota 99 za platinium + 7,33+10 za mediaboxa. Oczywiscie mowilem kobiecie, ze nie zaplace takiego rachunku ze wzgledu, ze kazalem cofnac migracje ponad miesiac temu, i odtamtej pory tylko obiecuja mi za posrednictwem infolinii badz maila, ze ktos sie odwezwie. Poprosilem ja o spisanie reklamacji na czynnosci konsultantow. Powiedzcie mi prosze co mam dalej robic:( caly czas oklamuja czlowieka, nie licza sie z jego zdaniem!!! można jakoś zerwac te umowe na ten czas? Przypomne ze bylem objety przymusowa migracja wiec teoretycznie przysluguje mi cofniecie migracji ludzi, ktorzy migrowali od 21 maarca do 11 kwietnia. Ta firma to żenada!!! Rzadko się spotykam z takim brakiem kompetencji, kłamstwem i butą!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 21 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 Ja też od marca faktury nie otrzymałem. Jak narazie platforma zasługuje na duży "+", ceny obowiązują ze starej platformy, a jeszcze dodatkowe kanały mi odkodowali. (Totalny chaos, kiedy oni to ogarną?) Jak będą ludzie migrować po kilka razy to ten koszmar nigdy się nie skończy ........... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawcho Opublikowano 21 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 no cóż Tobie udało się zmigrować na w miarę rozsądnych warunkach o ile Ci w lipcu czegoś nie odłączą, więc nie dziw się ludziom ,że chcą spróbować płacić mniej. Poza tym o jakim koszmarze piszesz. Przecież Ciebie już nie dotyczy.Jeśli już to tych migrujących -kolejne telefony , użeranie się niepewność itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WilkuTVSAT Opublikowano 21 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 Witam, ja migrowałem z Świat HD do Platinium 23 marca (99zł.). 18 kwietnia postanowiłem cofnąć migrację z powrotem do Świat HD za 49 zł. Nic się nie działo aż do dzisiaj - wystawiono mi fakturę za dwa miesiące platinium - razem 198 zł. Jak dzisiaj dzwoniłem to pani na infolinii powiedziała żeby nie opłacać tylko czekać na pismo które podobno jutro ma trafić poprzez dekoder do tych którzy cofnęli migrację. Powiedziała że na dzień dzisiejszy jeszcze nikt nie został cofnięty do starej oferty. pozdrawiam edycja: Dosłownie po ok. minucie od wysłania tego posta miałem telefon z nc+ (122915555) i pani powiedziała że przedstawi mi warunki cofnięcia migracji i prosiła abym chwilkę poczekał. Po ok. 2 minutach pani przeprosiła że mają problem z systemem i zadzwonią jeszcze raz. No cóż serial nc+ trwa nadal. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blade1230 Opublikowano 21 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 to chociaż tyle dobrze, że coś się ruszyło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 21 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 no cóż Tobie udało się zmigrować na w miarę rozsądnych warunkach o ile Ci w lipcu czegoś nie odłączą, więc nie dziw się ludziom ,że chcą spróbować płacić mniej. Poza tym o jakim koszmarze piszesz. Przecież Ciebie już nie dotyczy.Jeśli już to tych migrujących -kolejne telefony , użeranie się niepewność itd. Nie mają mi co w lipcu odłączyć .... Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.