reniew Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Pozwolę sobie zapoczątkować wątek dotyczący reklamacji. Złożyłem reklamację nt. braku Polsatu HD na dekoderach dawnej Cyfry. W momencie migracji i na stronie internetowej NC+ zapewniano że na dekoderze Pace PVR wszystko bedzie działać. Dzisiaj dostałem odpowiedź że reklamacja nie została uznana gdyż pracują nad tym problemem i nie ma podstaw do jej uznania i żebym korzystał z przekazu SD. Myślę że byłem jednym z pierwszych migrujących i składających reklamacje. Zapewne posiadacze dekoderów Cyfry którzy złożyli reklamacje też będą dostawać te [beep]ny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 to może rzecznika praw konsumenta to zainteresuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonk1974 Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Jak najbardziej składajcie reklamacje o braku Polsat HD.Ten program nie dość,że jest w ofercie jako gwarantowany to jeszcze część konsultantów zwyczajnie kłamie,że będzie działać ale trzeba przejść do nc+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 nie kłamią.bo tylko w nc+ działa,ale tylko na dekoderach adb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonk1974 Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 @ircios chodzi mi,że kłamią mówiąc o Pace PVR.Mi właśnie takie coś 2 razy powiedzieli bo mysleli że dam sie nabrać.Mało tego niby to zostało potwierdzone przez przełożonego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 bo oni tam pewnie nie rozrózniaja dekoderów,ale kogo to obchodzi.nie wywiązują się z umowy i tyle w temacie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
reniew Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Myślę że teraz wszyscy będą dostawać tę samą formułę o odrzuceniu reklamacji. A dekodery Pace dają dalej w punktach i nie informują o tym że nie będzie polsatu HD. I nadal na ich stronie jest że migrując z cyfry nie trzeba nic zmieniać bo będzie wszystko działało z wyjątkiem kilku opcji VOD. A napisanie mi żebym sobie ustawił kanał 7 i cieszył się SD to bezczelność Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 iti zawsze było hamskie.co zrobić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marco9311 Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Ile czekaliście na rozpatrzenie reklamacji? Działa wam ESPN America bo u mnie brak ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Reklamacje składajcie, TYLKO w formie pisemnej, może być też e-mail, który po wydrukowaniu stanowi dowód uznawany nawet w postępowaniu procesowym. Zatem, gdy otrzymacie taką idiotyczną odpowiedź o nieuznaniu reklamacji, to bierzcie wasz e-mail reklamacyjny i odpowiedź z ITI i idźcie z tym do rzecznika konsumentów, który ma obowiązek zająć się sprawą. Sprawa jest niebagatelna i można naprawdę sporo ugrać, dlatego zachęcam do działania (!). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marco9311 Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 ja na infolinii niby zgłosiłem w sobotę , ale do tej pory nie dostałem info. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Reklamacje składane telefonicznie będą przez ITI podmiatane pod dywan, dlatego absolutnie konieczne jest składanie reklamacji w formie pisemnej. Piszcie reklamacje i podawajcie je przez APS-y, pamiętajcie tylko, by prosić o potwierdzenie przyjęcia na kopii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marco9311 Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 a adres email może jakiś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mako Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 a ja dostałem wczoraj potwierdzenie złożenia reklamacji w dniu 28.03.2013.........wszystko OK. tylko ja ku..a nie składałem żadnej reklamacji..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 abonenci@ncplus.pl W tytule i nagłówku MUSI występować słowo: REKLAMACJA. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polsacik123 Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2013 abonenci@ncplus.pl W tytule i nagłówku MUSI występować słowo: REKLAMACJA. Nie ma takiego maila , dostałem zwrotke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilos Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Ja złożyłem dwie reklamacje 02.04.2013 r. potwierdzili mi na maila że przyjeli i sprawę rozpatrzą w terminie regulaminowym czyli 30 dni. 1. Brak mozliwości odbioru kanau POLSAT HD - gwaratowany 2. Wyższa kwota faktury niz negocjacje z konsulem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2013 zaczyna się "Wyższa kwota faktury niz negocjacje z konsulem" ciekawe ilu tak zrobili w balona.nic tylko nagrywać rozmowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Canal+ Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Nic nie możesz zrobić z nagraniem, jeżeli przed rozmową nie poinformujesz konsultanta, że rozmowa jest nagrywana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2013 @Canal+, nic podobnego, absolutnie można rejestrować swoje rozmowy telefonicznie i nie trzeba nikogo o tym informować. http://di.com.pl/news/47924.html Niemniej reklamacje trzeba składać TYLKO w formie pisemnej. ps. Adres mailowy z forum ncplus. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibi2423 Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2013 A ja się wkurzyłem i wysłałem im wypowiedzenie w związku z brakiem dostępu do kanałów gwarantowanych jak i netvod+ oraz seriale+ za które pobierają opłatę a nie mam dostępu pomimo kilku reklamacji,zaznaczyłem im w rezygnacji że nie należy im się odszkodowanie a abonentów traktuje się równo a nie jak im sie chce.Do tego napisałem że spotkamy się w sądzie i to oni będą musieli udowodnić dlaczego nie ma dostępu do danej treści oraz że wysłali niby nową umowę już miesiąc temu a jej dalej nie mam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilos Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2013 zibi kiedy migrowałeś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibi2423 Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2013 23.03 2013 do teraz ani umowy ani regulaminu ani kanałów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibi2423 Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2013 C onajlepsze to w wtorek dzwonie czy dotarło pismo to konsultantka odpowiedziała że tak i w najbliższym czasie bedzie kontakt z ich strony w tej sprawie,bo to co wyprawiaja to już ludzie mają dość,jak bym wiedział że nie działają te usługi to by nie migrował a podczas rozmowy ani słowa o tym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mmona Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Witam, Ja również mam problem bo tysiac razy podpisujac umowe pytałem czy zapłacę 139,00 miesiecznie a przyszło mi 149,00. Dla zasady chce walczyć. Może ktoś zechce przygotować taki szablon reklamacji co na nim musi się znaleść by taka rekalamcję uznano. Może w przypadku reklamacji wysłanej mailem wysyłać ją również do wiaodmości UOKiK. Moze ktos wie jak to się załatwia i nam pomorze. Gra jest warta świeczki! Pozdrawiam, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.