arminvanpiekarz Opublikowano 1 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2014 Spokojne głowy. Składałem reklamację na wymianę dekodera 14.06.2014. Wprawdzie niby wszystko ok, ale dopiero dziś odebrałem dekoder. Mamy październik!!!!!!!!!!! Takie cuda tylko w nc+ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 1 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2014 A w APS nie szło załatwić tego w kilka chwil? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arminvanpiekarz Opublikowano 2 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2014 Jeśli wymieniłbym dekoder w aps bez przyznanej reklamacji płaciłbym za niego dzierżawę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
whitesox Opublikowano 9 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2014 Pytanie do osób, które reklamowały brak pakietu po migracji. Po migracji nie włączono mi pakietu Extra+, złożyłem reklamację, czekam na odpowiedź. Przy składaniu reklamacji konsultant od razu włączył mi pakiet Extra+. Wczoraj otrzymałem fakturę, wszystko się zgadza, oprócz tego, że za pakiet Extra+ mam naliczoną opłatę 30 zł. Czy dobrze rozumiem, że do czasu rozpatrzenia reklamacji za włączony pakiet ponoszę opłatę, która będzie skorygowana po rozpatrzeniu reklamacji? Skąd kwota 30 zł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 9 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2014 Standardowa kwota za pakiet Extra+ to 30zł. Konsultant uruchomił opcję w standardzie byś miał dostęp do kanałów od razu a nie czekał na ich uruchomienie po rozpatrzeniu reklamacji. Musisz przypilnować by odpowiednie kwoty na fakturach Ci skorygowano. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
whitesox Opublikowano 9 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2014 Dzięki za informację Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz431 Opublikowano 20 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2014 17 Października mineło 30dni od czasu złożenia reklamacji i dalej odpowiedzi nie dostałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 20 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2014 Dodaj sobie do tych trzydziestu dni podróż reklamacji tam i z powrotem. To może być kilka dni więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz431 Opublikowano 20 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2014 ale na email powinna byc odpowiedz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 20 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2014 Odpowiedź na reklamację dostaniesz listownie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dk67 Opublikowano 20 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2014 Ale do tego czasu powinni się skontaktować telefonicznie i wydać orzeczenie, potwierdzenie listowne to tylko formalność Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 20 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2014 Ale do tego czasu powinni się skontaktować telefonicznie i wydać orzeczenie Nikt nigdy w sprawie moich reklamacji do mnie nie dzwonił. Już nie mówiąc o odczytaniu "orzeczenia" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dk67 Opublikowano 20 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2014 No widzisz do mnie dzwonili a po kilu dniach przyszła odpowiedź listowna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krisus Opublikowano 20 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2014 Polityka reklamacyjna nc+ jest co najmniej dziwna i raczej nie zachęcająca do firmy. Mnie niestety też dotknęła, u nich termin do 30 dni oznacza dokładnie 30 dni i ani jeden szybciej. Po 30 dniach po zapytaniu emailem otrzymałem lakoniczną odpowiedz, że reklamacja została rozpatrzona i odpowiedz zostanie wysłana listem , czyli następne pewnie dwa tygodnie nadal nie będę wiedział czy została uznana. W moim przypadku chodzi o niesłuszne naliczenie opłaty za HBO i czekając kolejne dwa tygodnie zachaczę o kolejny okres rozliczeniowy, w którym być może znowu zapłacę za HBO, wiedząc o wyniku reklamacji mógłbym zrezygnować HBO unikając kolejnej opłaty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 20 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2014 Brak odpowiedzi w terminie = uznana reklamacja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krisus Opublikowano 20 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2014 W moim przypadku chyba powinna pojawić się nadpłata w ICA a tam się nic nie zmieniło. W mailu odpowiedzieli cytuję " informuję, że złożona reklamacja została rozpatrzona w dniu 19.10.2014 roku, a więc w Regulaminowym terminie. Odpowiedź zostanie niebawem dostarczona na adres korespondencyjny, proszę o cierpliwość. " także nic z niej nie wynika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 20 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2014 Cóż mogę dodać! Chyba to, że takie działanie ma zniechęcać do składania reklamacji. W liście reklamacyjnym znajdziesz nie tylko stanowisko nc+ w sprawie Twojej reklamacji ale również pouczenie, gdybyś się z tym nie zgadzał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 20 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2014 No widzisz do mnie dzwonili a po kilu dniach przyszła odpowiedź listowna Potwierdzam w mojej sytuacji było tak samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krisus Opublikowano 20 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2014 Powiem tak rozmowa z konsultantem była oczywista i nie budziła wątpliwości jak mi nie uznają to będzie jawne oszustwo z ich strony i nie wiem co zrobię ale na 100% będzie to ostatnie 15 miesięcy współpracy z nimi z mojej strony i niech postępują tak dalej to nie wróżę im wzrostu klientów. A sama procedura reklamacji nie zależnie od wyniku też nie zachęca do dalszej współpracy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 20 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2014 Daj sobie na luz. Nie znam Twojej sprawy. To, że tak długo to trwa, wcale nie znaczy, że reklamacja nie jest rozpatrzona pozytywnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krisus Opublikowano 21 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2014 Dzisiaj pojawiła się nadpłata, także wynik reklamacji już znam, ale niesmak po sposobie i czasie jej realizacji pozostaje, chociaż dobrze, że sprawa zakończyła się pozytywnie niemówiąc już, że za ich błąd mogliby dać na pocieszenie np. jakiś cinemax chociażby na 1 miesiąc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 21 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2014 To mogłeś się upomnieć o zadość uczynienie przy składaniu reklamacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 21 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2014 Ale do tego czasu powinni się skontaktować telefonicznie i wydać orzeczenie, potwierdzenie listowne to tylko formalność Potwierdzenie listowne nie jest formalnością bo to jedyny realny ślad jaki masz o tym jak załatwiono sprawę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krisus Opublikowano 21 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2014 Wspomniałem przy reklamacji ale widać bez skutku, na razie się wstrzymuje z działaniami do przysłania listu i zobaczę co tam powypisywali może czymś mnie zdziwią mam nadzieję pozytywnie choć w to wątpię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pvr hd Opublikowano 24 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2014 Dziś miałem tel że uznano moją reklamację złożoną miesiąc temu emailem na opłate abonamentową. Dobrze że zaraz po przedłużeniu zapytałem o wysokość miesięcznych rachunków bo coś mi nie grało jak świeciły mi kanały których miało nie być a nie było tych co miały być. Bądźcie czujni i walczcie o swoje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.