Skocz do zawartości

Reklamacje złożone na działania platformy CANAL+


reniew
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

być może ktoś już miał podobną sytuację... Umowa nam wygasła na koniec lipca, wypowiedzenie wysłaliśmy 26 czerwca. dekoder oddany 12 sierpnia. wczoraj przyszła faktura za sierpień na kwotę 64zł. ( wcześniej zgodnie z umową było 54). Na infolinii konsultantka powtarza, że ma w systemie, że umowa była do końca sierpnia, że niby na 18 miesięcy od 24 stycznia 2012. pierwszym okresem rozliczeniowym jest luty, nawet musieliśmy na palcach liczyć w słuchawce, żeby jej udowodnić, że te 18 miesięcy wygasają z końcem lipca, gdyż upierała się że wychodzi sierpień.

Gdy sama już też policzyła, wtedy zaczęła mówić, że tak ma w systemie i nic nie poradzi. Po chwili powiedziała, że wysyłaliśmy wypowiedzenie i to przedłużyło czas trwania umowy. (owszem, było wypowiedzenie w kwietniu, ale cofnęliśmy go, gdy n-ka zaproponowała dla wszystkich możliwość pozostania na starych warunkach do końca obowiązującej umowy (był nawet odpowiedni komunikat na ekranach telewizora).

w czerwcu dzwoniliśmy na infolinię z zapytaniem o lepszy pakiet, ale nic lepszego nam nie zaproponowano. Konsultant wtedy potwierdził też, że nasza umowa kończy się z dniem 31 lipca 2013.

i tak jak już pisałam - rezygnacja wysłana, dekoder oddany, konto w internecie zablokowane... a tu faktura za sierpień :shock:

 

co można zrobić w tej sytuacji? nie chcemy płacić za coś, czego nie mieliśmy i z czego nie korzystaliśmy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@dino83 jest odstąpienie, ale pod warunkiem, iż operator nie zaczął już świadczyć( za Twoją zgodą) umowy na zmienionych warunkach.

 

@ulinka jeżeli dostarczyłaś( nie mylić z datą wysłania,kiedy pismo do nich wpłynęło?) wypowiedzenie w czerwcu to umowa winna zakończyć się z końcem lipca. Aktualnie pozostaje napisanie reklamacji np. poprzez to:

 

http://ncplus.pl/kontakt/napisz-do-nas

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co piszesz ulinka... Ja bym na Twoim miejscu nie płacił faktury za sierpień ba nawet bym się nią nie przejmował

re dino nie ma czegoś takiego jak czas do rezygnacja z migracji

Jest natomiast możliwość rezygnacji z umowy zawartej na odległość (telefon internet etc).. rezygnacji od odstąpienia od umowy bez podania przyczyny..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś ma jeszcze taką sytuację jak ja? Wysyłałem reklamację m.in. na brak kanałów Polsat HD mailem, 19 lipca odpowiedzieli mi z potwierdzeniem, domagałem się obniżki abonamentu z obecnego 70,99 do 65 złotych. Na początku sierpnia dostałem list datowany jakoś na 31 lipca, myślałem, że z odpowiedzią, a tu tylko potwierdzenie przyjęcia reklamacji. Jako że termin płatności mam do 18 na 30 dni od 19 lipca zapłaciłem im abonament z kwotą obniżoną o te 6 zł/miesiąc (migrowałem w maju). Na dekoderze dalej wyświetla mi się, że mam 17,95 do dopłaty i naliczają mi od tego odsetki. Minęło ponad 30 dni zarówno od 19 lipca, jak i od tych początkowych dni sierpnia a ja dalej nie mam od nich żadnej odpowiedzi :) Dla mnie sprawa jest jasna, moja reklamacja jest uznana, ale jestem ciekaw, czemu się nie odzywają. Może dlatego, że zażądałem pisemnego potwierdzenia Canal+ na 12 miesięcy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem telefoniczne, ale widząc jakie problemy są z tym całym encepence wolałem mieć na piśmie, bo rozmowy mogą zaginąć i za kilka miesięcy jedynym dowodem będzie umowa w wersji pisemnej, gdzie nie ma nic o C+. W ICA wszystko się zgadza, ale nie masz tam nigdzie napisane na ile miesięcy przyznany jest rabat :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

We wtorek dzwoniłem do nc+ ponieważ minęło już ponad 30 dni odkąd złożyłem reklamację i nic.

Pani powiedziała, że sprawa wyjaśni się na dniach.

Na razie nie widzę żeby wyjaśniło się cokolwiek :/

To jest właśnie to co mnie najbardziej irytuje. Ciągłe łamanie swojego regulaminu nie przestrzeganie zasady, że jest 30 dni na odpowiedź a oni i tak nie odpowiadają. Kiedy ja zadzwoniłem to usłyszałem, że reklamacja jest w trakcie rozpatrywania mimo, że już dawno minął termin odpowiedzi na tą reklamację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właśnie złożyłem reklamację bo zaświeciło mi się na ICA że mam do zapłaty kwotę 140,99 zł......??????

teraz płaciłem 119 zł, na pytanie dlaczego mam drożej niż miesiąc temu konsul odpowiedział że zakończył mi się okres promocyjny...??????

jaki okres promocyjny ???? dostałem promocję ale na cały okres umowy a nie na 5 miesięcy

a i jeszcze mi powiedział że ponieważ migrowałem na samym początku to ta promocja to była przyznana ogólnie do kwoty abonamentu a nie za dany produkt ???

mam PLATINUM z HBO i History oraz MediaBoxa i 2 x MR z Box-ami.

Jak tak dalej będzie to chyba przywitam się z cyfrowym słoneczkiem.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Cztery miesiące temu mój znajomy zmigrował do NC+ na pakiet Canal+Silver. Stracił Canal+Sport ale się tym nie przejął, ponieważ przy migracji konsultantka wcisnęła mu kit, że cała ekstraklasa będzie na kanałach Canal+Family i Canal+Family2. Teraz mamy sytuację, że kolejny mecz Śląska którego jest fanem, będzie leciał na Canal+Sport.

Chciałbym się dowiedzieć, czy istnieje jakaś szansa powodzenia reklamacji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim skromnym zdaniem nie ma szans, owszem można złożyć reklamacje, ale oni będą upierać się, że konsultantka nic takiego nie mówiła, ale to tylko moje zdanie. Niech Twój kolega spróbuje może szczęście mu będzie sprzyjać, jednak należy pamiętać o tym, że przy składaniu reklamacji trzeba powiedzieć, że przy przedłużaniu umowy zapewniano, że ekstraklasa będzie na Canal+Family i trzeba uzbroić się w 30-dniowy okres oczekiwania na odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Pisałam jakiś czas temu o fakturze, którą przysłali poza okresem obowiązywania umowy. Złożyłam reklamacje.

Najpierw odpisali, że umowa była na 18 miesięcy, a że w maju składaliśmy wypowiedzenie, które później wycofaliśmy (można było wycofać i pozostać na starych warunkach do końca umowy, przy czym maj był bezpłatny) - to umowę przedłużyli o kolejny miesiąc. kwota 64zł zamiast 54 wynikała rzekomo z faktu zakończenia okresu promocyjnego, który trwał jednak tak jak umowa (czyli do końca lipca). Czyli, miało być 18 faktur zapłaconych, a mieli naszych tylko 17. W maju faktury nie dostaliśmy.

Na naszą uwagę, że w takim razie konsultant nas źle poinformował, że umowa do końca lipca, poprosili wskazać imię i nazwisko konsultanta i datę rozmowy, gdyż nie posiadają w swojej bazie nagrania.

Oczywiście, danych konsultanta nie pamiętamy, ani dokładnej daty rozmowy.

Złożyliśmy kolejne pismo w odpowiedzi na ich odpowiedź, w którym napisaliśmy, że w maju faktury nie było, bo miał być za darmo, dołączyliśmy screen ekranu telewizora z tym komunikatem i dodatkowo podaliśmy (po raz kolejny) nr telefonu, żeby wyszukali jednak nagrania.

Dziś zadzwonili - reklamacja rozpatrzona pozytywnie. rzeczywiście nagranie jest, a konsultant na nim wyraźnie mówi o umowie do końca lipca, i komunikat na tv też był.

wniosek - warto walczyć:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...