gigabajt Opublikowano 22 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2013 Tak napisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 22 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2013 Niby dlaczego oferta ulega zmianie? Wytłumaczyli,czy kolejne bajeczki wmawiali? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 22 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2013 @ircios takiego wyjaśnienia udzielił moderator na oficjalnym forum...też się zdziwiłem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bieluk Opublikowano 22 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2013 http://forum.ncplus.pl/forum/showthread.php?t=65857 tyle wyjaśnienia i zamknął temat blokując możliwość zadania kolejnych pytań. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 22 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2013 Widać punkt widzenia zależy od punktu siedzenia...wg.BOK cesja jest możliwa oraz warunki nie zmieniają się-i komu tu wierzyć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcelnorbert Opublikowano 22 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2013 Ja tez chciałem ''oddać'' cesje z nc+ i też okazało się ze nowy klient przejmujący umowę dostaje ofertę ''zonk'' czyli ofertę ze strony plus aktywacja box-a Dla mnie to skandal no ale cóż my podlegli dyktatowi Francji mamy obowiązek płacić niezależnie czy mamy na chleb czy nie.Ja akurat pozbyłem się ''nc+'' z turbaczem bo znajomy chciał kupić nową aktywacje i pech chciał ze zadzwonił do mnie i sie skonsultował i wzioł kontynuacje mojego ''ciernia'' z ''nc+'' a mu pasuje bo ma C+GOLD z C+ PREMIERE,HBO,CINEMAX,H HD i VOD SERIALE+ za 80,99 a nie za minimum 129 zł i nie buli chorej aktywacji ani nie beiŻe niedopracowanego MediaBox-a Jurto dzwonie właśnie do UOKiK-u sie skonsultować z panią która dokręca śrubkę ''nc+'' w innej sprawie czy skumała to co do niej napisałem i czy ma to juz u siebie to zaraz dopytam sie o ''zbójnicką cesję'' w ''nc+'' Koledzy jeśli umow/aneks został zawarty po 22/24 kwietnia br. (wtedy pojawiło sie info ze POLSAT HD dostępny przez Conax z ADB) to nic Ci to nie da pisanie bo powiedzą ze info po tym terminie było już na ich stronie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 22 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2013 @marcelnorbert tak to by mogli powiedzieć jak umowę będę przedłużał przez neta,na ich stronie gdzie jest taka informacja a jak konsultant Ci tego podczas migracji nie powie to reklamacja jest jak najbardziej zasadna,natomiast zupełnie inną kwestią jest co zaproponują jako zadośćuczynienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcelnorbert Opublikowano 22 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2013 A ja Ci kolego @kibo mówię ze sie wyprą bo na umowie która jak ''spadnie śnieg'' (ja dostałem aneks po 5 m-cach) klient migrujący z Cyfry+ HD do ''nc+'' otrzyma jest napisane we wzorcu ze POLSAT HD,POLSAT SPORT NEWS,HISTORY HD oraz ten BLUE HUSTLER sa dostępne na ADB sprzęcie.Innym faktem jest zbyt długi czaso-okres w którym klient cokolwiek jesli ma szczescie otrzyma od ''nc+'' na piśmie bo pal licho tych co migrują z ''n'' do ''nc+'' w gorszej sytuacji sa Ci co migrują z Cyfry+ HD do ''nc+'' Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 22 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2013 @marcelnorbert nie będę się upierać,ale z tego co piszą Koledzy i Koleżanki do tej pory nie było większego problemu z uznawaniem takich reklamacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 22 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2013 @marcelnorbert. Z tą cesją to przesadziłeś. To tylko wymysł iti jest,że przy cesji płaci się ponownie aktywację w aktywowanym już wcześniej pudle. Francuzi nic nie mają do tego. Miałem kiedyś cesje w c+ i nic podobnego nie miało miejsca. Jest to zwykłe cwaniactwo i naciąganie ze strony iti. Jak można coś aktywować,skoro już to było aktywowane. Dobrze,że jeszcze nie wpadli na pomysł,aby za każde uprawnienia przesłane na kartę płacić 5 zł,bo to przecież też aktywacja,ale taka mała i nie widoczna . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcelnorbert Opublikowano 22 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2013 Z aktywacja to może i przesadziłem (nie robiłem cesji w ''nc+'' ale wcale bym sie nie zdziwił jakby zawołali) Co do warunków to tak jak pisałem nie przechodzą jak to miało miejsce w Cyfrze+ HD warunki np.promocyjne na cedowanego tylko ogólne warunki umowy bez rabatów,upustów itp rzeczy Napisałem @kibo na PM jak wygląda cesja w ''nc+'' i jakie sś procedury Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas_drill Opublikowano 23 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2013 witam, mam takie pytanko: jak to jest z reklamacjami? Napisałem w poniedziałek takową odnośnie zawyżonych rachunków (niesłusznie), ponoć jest rezpatrywana i mam otrzymać odpoiwiedź listownie. Co w przypadku, gdy znowu coś będą ściemniać, tzn np nie uznają mojej reklamacji ( a jest w 1000% zasadna i słuszna - nawet konsultant przez tel przyznał mi rację...)? Wtedy mam pisać reklamację do reklamacji? Może trochę dziele skóre na niedzwiedziu, ale co miesiąc rachunek zawyżony przychodzi, który opłacić trzeba a Ci mają całe 30 dni na rozpatrzenie, więc w razie takiej sytuacji chciałbym mieć gotowy plan działania... pozdro i dzięki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcelnorbert Opublikowano 23 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2013 6 miesięcy mineło od startu ''nc+'' a widze ze nadal nie potrafią poprawnie wygenerować faktury Spokojnie UOKiK takie przypadki jak Twój bada i analizuje za to tez im ''gwóżdz do trumny'' dołożą już nie długo To jest ewidentne ''oszustwo'' i Twój stracony czas i nerwy bo pay-tv kupuje sie zeby ja ogladac a nie walczyc z operatorem o swoje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 23 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2013 @lukas_drill jeżeli jest zasadna to zostanie uznana i nie ma się co martwić na zapas ani tym bardziej gdybać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcelnorbert Opublikowano 23 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2013 @Kibo może i reklamacja okaże sie zasadna ale nie kupuje sie pay-tv aby myśleć cóz za niespodzianka będzie na następnej fakturze 6 m-cy mineło i juz powinni z takim problemami sie ogarnąć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 23 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2013 @marcelnorbert nie wiem jak Ty,ale ja nie kupuję rzeczy aby myśleć o niespodziankach,ale czasami tak jest, że się zdarzają i od tego jest reklamacja właśnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcelnorbert Opublikowano 23 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2013 No w samo sedno trafiłeś ''nie kupuje sie po to aby myśleć o niespodziankach'' a w ''nc+'' obdarowanych po 6 miesiącach po starcie jest dużo za dużo i nie zapomni ze promil abonentów korzysta z forum a reszta ''macha na to ręką'' i godzi sie na ''wałki'' stosowane przez usługodawcę. ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 23 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2013 Nie tyle co się może godzi i macha na to ręką,tylko ma dość przepychanek lub nie ma na to czasu.... A w większości nie ma pojęcia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 23 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2013 @ircios jak komuś szkoda czasu na jednego maila Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gigabajt Opublikowano 23 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2013 Większość abonentów nie wie, że tak też można bo w tym nie siedzą... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 23 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2013 @gigabajt dobrze, że przynajmniej wiedzą, iż żyją oczywiście nie każdy ma dostęp do netu,co również rozumiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mako Opublikowano 23 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2013 @marcelnorbert. Z tą cesją to przesadziłeś. To tylko wymysł iti jest,że przy cesji płaci się ponownie aktywację w aktywowanym już wcześniej pudle. Francuzi nic nie mają do tego. Miałem kiedyś cesje w c+ i nic podobnego nie miało miejsca. Jest to zwykłe cwaniactwo i naciąganie ze strony iti. Jak można coś aktywować,skoro już to było aktywowane. Dobrze,że jeszcze nie wpadli na pomysł,aby za każde uprawnienia przesłane na kartę płacić 5 zł,bo to przecież też aktywacja,ale taka mała i nie widoczna . żebyś w złą godzinę tego nie wypowiedział bo widząc po ich pieniądzo[beep]ości mogą wprowadzić opłatę 5 zł za każdorazowe przesłanie uprawnień.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas_drill Opublikowano 23 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2013 Ja i tak poważnie się zastanowię przed ewentualnym przedłużeniem umowy w sierpniu przyszłego roku... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Q77 Opublikowano 23 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2013 Czy ktos skladal reklamacje na brak potwiwrdzenia warunkow ? konsul mówił ze po rozmowie ottzymam potwierdzenie na maila i wszystkie regulaminy i umowę A tu 2 dzień i nic nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 23 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2013 Na to nie składa się reklamacji,ale możesz przypomnieć im o tym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.