dino83 Opublikowano 13 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2013 A ktoś się wie, czy w przypadku migracji do nc+ z cyfry jest standardowo 10 dni na rezygnację? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulinka Opublikowano 13 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2013 Witam, być może ktoś już miał podobną sytuację... Umowa nam wygasła na koniec lipca, wypowiedzenie wysłaliśmy 26 czerwca. dekoder oddany 12 sierpnia. wczoraj przyszła faktura za sierpień na kwotę 64zł. ( wcześniej zgodnie z umową było 54). Na infolinii konsultantka powtarza, że ma w systemie, że umowa była do końca sierpnia, że niby na 18 miesięcy od 24 stycznia 2012. pierwszym okresem rozliczeniowym jest luty, nawet musieliśmy na palcach liczyć w słuchawce, żeby jej udowodnić, że te 18 miesięcy wygasają z końcem lipca, gdyż upierała się że wychodzi sierpień. Gdy sama już też policzyła, wtedy zaczęła mówić, że tak ma w systemie i nic nie poradzi. Po chwili powiedziała, że wysyłaliśmy wypowiedzenie i to przedłużyło czas trwania umowy. (owszem, było wypowiedzenie w kwietniu, ale cofnęliśmy go, gdy n-ka zaproponowała dla wszystkich możliwość pozostania na starych warunkach do końca obowiązującej umowy (był nawet odpowiedni komunikat na ekranach telewizora). w czerwcu dzwoniliśmy na infolinię z zapytaniem o lepszy pakiet, ale nic lepszego nam nie zaproponowano. Konsultant wtedy potwierdził też, że nasza umowa kończy się z dniem 31 lipca 2013. i tak jak już pisałam - rezygnacja wysłana, dekoder oddany, konto w internecie zablokowane... a tu faktura za sierpień co można zrobić w tej sytuacji? nie chcemy płacić za coś, czego nie mieliśmy i z czego nie korzystaliśmy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 13 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2013 @dino83 jest odstąpienie, ale pod warunkiem, iż operator nie zaczął już świadczyć( za Twoją zgodą) umowy na zmienionych warunkach. @ulinka jeżeli dostarczyłaś( nie mylić z datą wysłania,kiedy pismo do nich wpłynęło?) wypowiedzenie w czerwcu to umowa winna zakończyć się z końcem lipca. Aktualnie pozostaje napisanie reklamacji np. poprzez to: http://ncplus.pl/kontakt/napisz-do-nas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulinka Opublikowano 13 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2013 umowę wypowiadaliśmy w ASP, mamy pismo że przyjęto 26.06.2013 reklamację napiszemy, bo nic innego nie pozostaje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
godunow Opublikowano 13 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2013 Z tego co piszesz ulinka... Ja bym na Twoim miejscu nie płacił faktury za sierpień ba nawet bym się nią nie przejmował re dino nie ma czegoś takiego jak czas do rezygnacja z migracji Jest natomiast możliwość rezygnacji z umowy zawartej na odległość (telefon internet etc).. rezygnacji od odstąpienia od umowy bez podania przyczyny.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 13 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2013 ... rezygnacji od odstąpienia od umowy bez podania przyczyny.. Czegoś tu za dużo jednak @ulinka w moim odczuciu sprawę należy wyjaśnić właśnie poprzez reklamację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomo21 Opublikowano 13 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2013 We wtorek dzwoniłem do nc+ ponieważ minęło już ponad 30 dni odkąd złożyłem reklamację i nic. Pani powiedziała, że sprawa wyjaśni się na dniach. Na razie nie widzę żeby wyjaśniło się cokolwiek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 13 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2013 Cokolwiek by nie wyjaśnili to z automatu ,nie dochowując terminu, przyznali Ci rację co nie zmienia faktu, że zanim zatrybią trochę jeszcze poczekasz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulinka Opublikowano 13 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2013 dzięki za podpowiedzi, teoretycznie można było olać fakturę, gdyż wysłała była zwykłym listem (i mogła np. zaginąć na poczcie..), ale już dzwoniliśmy na infolinię, więc teraz pozostaje wyjaśniać poprzez reklamacje. napiszę tu, gdy uzyskamy jakąś odpowiedź od nc+ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pincet Opublikowano 13 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2013 Czy ktoś ma jeszcze taką sytuację jak ja? Wysyłałem reklamację m.in. na brak kanałów Polsat HD mailem, 19 lipca odpowiedzieli mi z potwierdzeniem, domagałem się obniżki abonamentu z obecnego 70,99 do 65 złotych. Na początku sierpnia dostałem list datowany jakoś na 31 lipca, myślałem, że z odpowiedzią, a tu tylko potwierdzenie przyjęcia reklamacji. Jako że termin płatności mam do 18 na 30 dni od 19 lipca zapłaciłem im abonament z kwotą obniżoną o te 6 zł/miesiąc (migrowałem w maju). Na dekoderze dalej wyświetla mi się, że mam 17,95 do dopłaty i naliczają mi od tego odsetki. Minęło ponad 30 dni zarówno od 19 lipca, jak i od tych początkowych dni sierpnia a ja dalej nie mam od nich żadnej odpowiedzi Dla mnie sprawa jest jasna, moja reklamacja jest uznana, ale jestem ciekaw, czemu się nie odzywają. Może dlatego, że zażądałem pisemnego potwierdzenia Canal+ na 12 miesięcy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
godunow Opublikowano 14 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2013 To od maja nie masz jeszcze potwierdzenia pakietu canal..??? A co do reklamacji wyślij im maila z zapytaniem. Co z reklamacją. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pincet Opublikowano 14 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2013 Miałem telefoniczne, ale widząc jakie problemy są z tym całym encepence wolałem mieć na piśmie, bo rozmowy mogą zaginąć i za kilka miesięcy jedynym dowodem będzie umowa w wersji pisemnej, gdzie nie ma nic o C+. W ICA wszystko się zgadza, ale nie masz tam nigdzie napisane na ile miesięcy przyznany jest rabat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 14 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2013 @pincet nie ma co snuć spiskowych teorii ale rzeczywiście człowiek lepiej się czuje mając warunki na mailu lub w formie pisemnej w ręce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arczi1280 Opublikowano 14 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2013 We wtorek dzwoniłem do nc+ ponieważ minęło już ponad 30 dni odkąd złożyłem reklamację i nic.Pani powiedziała, że sprawa wyjaśni się na dniach. Na razie nie widzę żeby wyjaśniło się cokolwiek To jest właśnie to co mnie najbardziej irytuje. Ciągłe łamanie swojego regulaminu nie przestrzeganie zasady, że jest 30 dni na odpowiedź a oni i tak nie odpowiadają. Kiedy ja zadzwoniłem to usłyszałem, że reklamacja jest w trakcie rozpatrywania mimo, że już dawno minął termin odpowiedzi na tą reklamację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADUSIEK XPS 5 Opublikowano 16 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2013 Ja dostałem 31.08 za brak Polsatu HD na sprzęcie po C+ paczkę FILMBOX do końca 2013r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mako Opublikowano 17 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2013 właśnie złożyłem reklamację bo zaświeciło mi się na ICA że mam do zapłaty kwotę 140,99 zł......?????? teraz płaciłem 119 zł, na pytanie dlaczego mam drożej niż miesiąc temu konsul odpowiedział że zakończył mi się okres promocyjny...?????? jaki okres promocyjny ???? dostałem promocję ale na cały okres umowy a nie na 5 miesięcy a i jeszcze mi powiedział że ponieważ migrowałem na samym początku to ta promocja to była przyznana ogólnie do kwoty abonamentu a nie za dany produkt ??? mam PLATINUM z HBO i History oraz MediaBoxa i 2 x MR z Box-ami. Jak tak dalej będzie to chyba przywitam się z cyfrowym słoneczkiem..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cesc4 Opublikowano 26 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2013 Cztery miesiące temu mój znajomy zmigrował do NC+ na pakiet Canal+Silver. Stracił Canal+Sport ale się tym nie przejął, ponieważ przy migracji konsultantka wcisnęła mu kit, że cała ekstraklasa będzie na kanałach Canal+Family i Canal+Family2. Teraz mamy sytuację, że kolejny mecz Śląska którego jest fanem, będzie leciał na Canal+Sport. Chciałbym się dowiedzieć, czy istnieje jakaś szansa powodzenia reklamacji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gursonek Opublikowano 26 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2013 Moim skromnym zdaniem nie ma szans, owszem można złożyć reklamacje, ale oni będą upierać się, że konsultantka nic takiego nie mówiła, ale to tylko moje zdanie. Niech Twój kolega spróbuje może szczęście mu będzie sprzyjać, jednak należy pamiętać o tym, że przy składaniu reklamacji trzeba powiedzieć, że przy przedłużaniu umowy zapewniano, że ekstraklasa będzie na Canal+Family i trzeba uzbroić się w 30-dniowy okres oczekiwania na odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 27 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2013 Jeżeli podczas zarejestrowanej rozmowy padają takie zapewnienia i było to warunkiem przedłużenia umowy to niech reklamuje do skutku. Należy żądać odsłuchania rozmowy i a nóż widelec coś się uzyska. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chris35 Opublikowano 7 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 No i dopadlo rowniez mnie! Przedluzylem umowe mialo byc 64zl za abonament a przyszlo 79zl! Eh brak slow do tej firmy. Pierwsza reklamacja ktora zlozylem pare tyg wczesniej (drugi dekoder sagemcom za free) uznana na moja korzysc, trzeba dzis skladac nastepna. Czy tam siedza same tlumoki??! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 7 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 To nie oni to system ale przynajmniej umieją się przyznać do błędu,czyli jest nadzieja na poprawę-do następnej reklamacji oczywiście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulinka Opublikowano 7 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 Pisałam jakiś czas temu o fakturze, którą przysłali poza okresem obowiązywania umowy. Złożyłam reklamacje. Najpierw odpisali, że umowa była na 18 miesięcy, a że w maju składaliśmy wypowiedzenie, które później wycofaliśmy (można było wycofać i pozostać na starych warunkach do końca umowy, przy czym maj był bezpłatny) - to umowę przedłużyli o kolejny miesiąc. kwota 64zł zamiast 54 wynikała rzekomo z faktu zakończenia okresu promocyjnego, który trwał jednak tak jak umowa (czyli do końca lipca). Czyli, miało być 18 faktur zapłaconych, a mieli naszych tylko 17. W maju faktury nie dostaliśmy. Na naszą uwagę, że w takim razie konsultant nas źle poinformował, że umowa do końca lipca, poprosili wskazać imię i nazwisko konsultanta i datę rozmowy, gdyż nie posiadają w swojej bazie nagrania. Oczywiście, danych konsultanta nie pamiętamy, ani dokładnej daty rozmowy. Złożyliśmy kolejne pismo w odpowiedzi na ich odpowiedź, w którym napisaliśmy, że w maju faktury nie było, bo miał być za darmo, dołączyliśmy screen ekranu telewizora z tym komunikatem i dodatkowo podaliśmy (po raz kolejny) nr telefonu, żeby wyszukali jednak nagrania. Dziś zadzwonili - reklamacja rozpatrzona pozytywnie. rzeczywiście nagranie jest, a konsultant na nim wyraźnie mówi o umowie do końca lipca, i komunikat na tv też był. wniosek - warto walczyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mako Opublikowano 8 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2013 ile czasu maja na rozpatrzenie reklamacji ?? wysłałem 17 września a do dzisiaj nikt się ze mną nie skontaktował..... PS: jak widać w podpisie już pomału zaprzyjaźniam się z cyfrowym słoneczkiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2013 Mają 30 dni i odpowiadają najczęściej na koniec tego terminu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pincet Opublikowano 8 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2013 Mi odpowiedzieli po ponad 2 miesiącach i z tego co widziałem na forum nie byłem jedyny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.