Skocz do zawartości

Platforma CANAL+ – umowa, płatności (problemy i pytania)


Rasheed
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

@bakus jeżeli to nowa umowa to miesiąc podpisania jest gratis a rachunek wystawiany w kolejnym miesiącu, zazwyczaj między 15 a 20-tym. Nic się nie martw-dostaniesz wkrótce.

 

 

@moryl w każdej promocji masz zapis o wypowiedzeniu z okresem wypowiedzenia 3 m-ce a rezygnację z usług Dostawcy usług trzeba dostarczyć najpóźniej na 30dni przed końcem okresu oznaczonego. To dwie różne rzeczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Umowę podpisałem 23.12.13. Zamówiłem usługę multiroom premium. Minął miesiąc, a nie dostałem dodatkowego dekodera. Czy w takim wypadku mogę wypowiedzieć umowę na multiroom z powodu nie dostarczenia sprzętu?

Nie dostałem jeszcze faktury. Czy jestem zmuszony do zapłacenia tego rachunku z uwzględnieniem MR skoro nie mogę z niego korzystać?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawarłem umowę (czytaj przedłużałem umowę i tym samym migrowałem do nc+ z dawnej Cyfry+) w dniu 2013-12-02 na pakiet CANAL+Platinum 12 miesięcy dla Abonentów (oferta wspólna). Natomiast na jako datę wejścia w życie umowy mam 2013-12-31. Pytanie od kiedy liczony jest bieg trwania nowej umowy? Od 1 stycznia 2014 do 31 grudnia 2014? I druga wątpliwość która rzuca mi się w oczy. Czy umowy zawarte z nc+ obowiązuje 3 miesięczny okres wypowiedzenia? Dlaczego pytam? Bo w rozdziale II. Warunki Promocji "Canal+Platinum 99 zł 12 miesięcy dla Abonentów w punkcie 6. czytam:

Abonent może wypowiedzieć umowę zawartą na warunkach niniejszej promocji z zachowaniem 3-miesięcznego okresu wypowiedzenia na zasadach określonych w regulaminie.

Natomiast czytając regulamin świadczenia usług w rozdziale IX. Rozwiązanie i zmiana Umowy w punkcie 18 czytamy:

Umowa wygasa na skutek:

1. upływu czasu na jaki została zawarta, w przypadku umów zawartych na czas oznaczony w sytuacji, gdy Abonent na 30 dni przed upływem okresu na jaki Umowa została zawarta, zawiadomi pisemnie Dostawcę usług o rezygnacji z korzystania z usług, ze skutkiem na ostatni dzień Okresu rozliczeniowego, w którym przypada koniec okresu oznaczonego Umowy.

 

Może wyjaśni mi ktoś te niejasności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@wally79 umowa liczy się od 01.01.2014r. i koniec czasu oznaczonego przypada na 31.12.2014r. Czym innym wypowiedzenie a czym innym rezygnacja z usług Dostawcy usług. Punkt z wypowiedzeniem wykorzystasz kiedy umowę będziesz chciał zakończyć przed upływem okresu minimalnego bądź kiedy umowa przejdzie na czas nieoznaczony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@wally79 wypowiedzenie i okres 3 m-ce będzie Ci m.in. potrzebne jak zechcesz tą umowę definitywnie zakończyć np.z dniem 31.10.2014r. Wtedy w lipcu składasz wypowiedzenie i umowa ulega rozwiązaniu z upływem ostatniego dnia października(po okresie wypowiedzenia 3 m-ce). Płacisz karę, oddajesz sprzęt i żegnasz się z platformą.

 

Jeżeli natomiast będziesz chciał zakończyć współpracę zgodnie z okresem na jaki umowa została zawarta wykorzystujesz punkt 9 rozdziału III regulaminu http://ncplus.pl/~/media/ncplus/Dokumen ... 0uslug.pdf , dostarczasz(nie mylić z wysyłasz) pismo o rezygnacji z usług najpóźniej na 30dni przed końcem grudnia i umowa rozwiązuje się z upływem 31.12.2014r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I nie dziwię się. Po raz pierwszy od dłuższego czasu padła w tym temacie rzetelna i pełna odpowiedź (Kibo na Hikari). Na jedno stwierdzenie jednak zwrócę uwagę. Kibo napisał, że należy dostarczyć rezygnację, a nie wysyłać. Dokładnie napisał tak: "dostarczasz (nie mylić z wysyłasz)". Takie stwierdzenie może sugerować konieczność osobistego dostarczenia rezygnacji do siedziby lub przedstawiciela nc+. Dokładnie chodzi o to, że możemy wysłać, ale liczy się data otrzymania tej rezygnacji przez nc+.

 

Tak swoją drogą od dawna zastanawiam mnie asymetria przy zawieraniu i rozwiązywaniu umów. Jeśli umowę można zawrzeć na telefon i jeśli każda modyfikacja umowy jest możliwa w taki sam sposób, to świadomym utrudnianiem jest pisemny wymóg rezygnacji. Ciekawe co na by na to powiedział UOKiK?

 

ArtS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ArtS007 masz rację-nieprecyzyjnie się wyraziłem i za to przepraszam. Chodziło mi właśnie o to, że liczy się data wpływu a nie nadania. Doszedłem do wniosku, że takie sformułowanie "dostarczasz(nie mylić z wysyłasz) pismo o rezygnacji z usług najpóźniej na 30dni " w najgorszym przypadku skłoni kogoś do zadania pytania o możliwość wysłania pisma. Ma to kluczowe znaczenie dla abo rodem z Cyfry którzy przyzwyczajeni są do tego, iż liczy się data stempla pocztowego a w NC+ niestety jest inaczej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

migrowałem do nc+ 8 sierpnia na warunkach U+ 6xC+.

24 stycznia przyszła mi umowa z nc+ i tam jest napisane że mam pakiet U+, a o 6xC+ nic nie jest wspomniane.

Mam dzwonić do nich o nową poprawiona umowę czy przy takiej migracji każdy dostał tak jak ja czyli nic nie było napisane o C+.

Dzięki za odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety tak jest. Jak dla mnie jest to grubymi nićmi szyte, ale ani ICA po N-ce ani przesłane warunki promocji nie zawierają info o należnym Canal+. Nie jest to powód do zmartwienia, ale jeżeli chcesz mieć gdzieś adnotacje, że Canal+ Ci się należy to napisz i poproś o przesłanie warunków migracji na maila. http://ncplus.pl/kontakt/napisz-do-nas

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

25.04.2013 wycofałem wypowiedzenie i telefonicznie zgodziłem się na pakiet universe + paczka 6x Canal+ + Multiroom Standard.

Czy nie zważając na jeszcze dość odległy termin 30 dniowego wypowiedzenia mogę osobiście wypełnić druk rezygnacji z usług (wraz z końcem obowiązywania umowy na czas określony) już teraz?

Rezygnacje zawsze wypełniałem osobiście w siedzibie firmy w Krakowie na ul. Josepha Conrada. Mają tam gotowe druki.

Jutro akurat będę w pobliżu więc mógłbym profilaktycznie zostawić pismo.

Czy jeśli wyraźnie wskaże, że chodzi o rozwiązanie umowy wraz z końcem obowiązywania umowy na czas określony, to nie podepną to pod zerwanie umowy (3 miesięczny okres wypowiedzenia).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedzcie mi jak to jest skoro konsultantka proponuje mi opcje Canal+ Platinum osoboscie jej kilkukrotnie powarzalem ze ja chce SPORT HD FILM HD1/2 Family 1.2HD i Canal+ HD to sie nazywa Platinum na stronie to sie nazywa SPORT & Premiere

ja prosilem ja o wyslanie maila pakietu ktorego sobie wybralem sama mi powiedziala ze rozmowa jest nagrywana usługa jeszcze nie jest aktywna a na maila dostalem canal+ silver film & premiere a tam nie ma kanalu Canal+ SPORT HD.

Poza tym wszystkie rozmowy ktore odbylem w kazdej mialem proponowana opcje 6x Canal+ zreszta konsultanka sama mowila ze ja juz to mam to czemu pisze mi na maila o Canal+ Silver?

ogolnie umawialem sie na Univers a ta dała mi Silver i dodatki ale mam za to znizki na co innego. Licze ze mi nie wylacza Canal+ SPORT do ktorego przeciez od poczatku mam dostep.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to moze przelozysz mi z Polskiego na Polski bo nie ogarniam tego:

 

Szanowny Panie,

nawiązując do rozmowy z naszym Doradcą ds. Utrzymania Abonenta, uprzejmie informuję, że przygotowana została dla Pana poniższa propozycja kontynuacji Umowy z platformą nc+:

- pakiet CANAL+ Silver w promocyjnej cenie 69 zł przez 12 miesięcy,

- opcja CANAL+ Film & Premiere w 100% rabacie przez 12 miesięcy,

 

Na poczatku rozmowy mowia ze "Pan ma obecnie caly zestaw Canal+ wszystkich kanalów" wiec proponuje panu canal+ palatinum bo obecna ma Pan caly zestaw Canal+

 

nie wiem w ogole po co mi wysllala maila z Canal+ Silver owszem tam jest promocja Canal+Family HD ale na stronie jest tez wzmianka SPORT a ja tu jej nie mam

tak wiec ? jak mam to rozumiec wg Ciebie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@asiafan a co tu jest jeszcze niejasnego? W skrócie-dostałeś to co chciałeś tylko pod inną nazwą. I pamiętaj, że umowę masz do końca stycznia 2015r.

 

@Dawid1992 masz indywidualny numer rachunku więc z nadpłatą nie ma problemu a kolejne faktury będą pomniejszać "zgromadzoną" kwotę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie to jest nadal nie jasne :

Posiadam tak jak w moim podpisnie pakiet Kompakt HD ktory zawieral : Canal+ HD , Sport HD , FILM HD , w pozniejszym terminie zostal poszerzony o FAMILY HD1/2 wczesniej jak kazdy pamieta bylo GOL HD takze.

Teraz mamy Canal+ HD, SPort HD, FILm 1/2 HD i Family 1/2 HD calosc sie nazywa Canal+ Platinum na stronie jest to opisane jako Film & Premiere tutaj nie ma Canal+ SPORT HD a Silver zawiera tylko 2x Family HD

 

jedyne na co moge liczyc to to ze osoba ktora to pisala niedopisala slowa sport bo pelny pakiet to Premium Film & SPort ani w mailu mam tylko premiere & film

 

chyba ze ja nadal czegos nie rozumiem to wyjasnil mi to bo nie chce niczego reklamowac na dzien dobry z nc+

 

umowa zostanie aktywowana z dniem 1 luty 14 czyli ze koniec to 31.01.15? nie 28 02 15?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...