Skocz do zawartości

Platforma CANAL+ – umowa, płatności (problemy i pytania)


Rasheed
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W poprzednim tygodniu złożyłem wypowiedzenie umowy w punkcie nc+, wczoraj dostałem od nich SMSa z prośbą o kontakt w sprawie umowy. Sam dzwonić nie zamierzam, bo to w końcu chyba im powinno zależeć, ale obiło mi się o uszy, że podczas rozmowy próbują wcisnąć wysłanie oferty na e-mail, co jest równoznaczne z anulowaniem wcześniej złożonego wypowiedzenia. Ktoś mógłby potwierdzić, czy faktycznie praktykują coś takiego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zgodzisz się na ofertę to potwierdzenie jej warunków przesyłają do zatwierdzenia bądź odrzucenia na email lub sms. Jest to rownoznaczne z cofnięciem wypowiedzenia. Konsul informuje o tym w rozmowie. Jezeli cos w ofercie bedzie nie tak jak uzgodnileś dzwonisz, wyjasniasz i ponownie przesyłają warunki do akceptacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Mam umowę dla przechodzących od innych operatorów od lipca zeszłego roku. Posiadam dawny universe, hbo i premium sport. Niedawno dokupiłem jako pakiet dodatkowy premium film w promocji za 5 zł. W związku z tym, że od 11 maja wszystkie 8 kanałów nowej paczki premium ma być dostępne bez względu na to jaki pakiet ( film czy sport ) dotychczas się posiadało pomyślałem żeby zrezygnować z paczki premium sport ( kosztuje 20 zł ) i zostawić premium film. Nie mam jednak regulaminu promocji paczki premium film za 5 zł i nie wiem czy rezygnacja z paczki premium sport nie spowoduje automatycznej rezygnacji ( wygaśnięcia ) z paczki premium film. Czy ktoś się orientuje, czy ta promocja na premium film za 5 zł jest uzależniona od posiadania premium sport?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz umowę do końca sierpnia to przyzwoite oferty zaczną sie na przełomie czerwiec/lipiec. Dzwonic mogą wcześniej.

Ja kilka dni temu przedłużyłem umowę z terminem do końca czerwca na moim zdaniem bdb warunkach Comfort, Extra, Multi, Hbo, 6xC, H, H2, Turbobox na 15m średnio 53.26zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja chcialem sie podzielic modyfikacja mojej oferty, ktora zrobilem wczoraj. Dzwonilem w sprawie maila od nc+, ktory dostalem po decyzji UOKiK.

 

Posiadam nastepujaca oferte:

 

- 2x karta Cameleon MR na wlasnych tunerach

- nc+GO na 5 sprzetow

- HBO GO

- Comfort+

- Extra+

- Canal+

- HBO

- Cinemax

- Filmbox

- pakiet Noc (Blue Hustler, Hustler HD, Private)

- Redlight HD

- History HD/H2 HD

- Sundance HD

- Adventure HD

- Mezzo

 

Czyli mam wszystko a umowa na 18 miesiecy. Place teraz 132zl/m. Dostalem Redlight i pakiet Noc w promocji obowiazujacej na 9m/6m za polowe ceny. Jezeli zrezygnuje z kanalow erotycznych i Mezzo, ktory nie jest Mezzo Live HD a kosztuje 5zl/m, wyjdzie mi jakies 102zl/m. Uwazam, ze za to wszystko to jest bardzo dobra oferta. Dla przykladu w Cyfrowym Polsacie mam full pakiet (bez erotyki) ale z pakietem VOD i place 69zl/m. W nc+ jest bogatsza oferta. UPC tez tu nie dotrzyma tepa. Warto sie zastanowic nad wyborem.

 

W ramach decyzji UOKiK dostalem za free dekoder Wifibox+. Wie ktos, co to byla za sprawa z tym UOKiK? Nie chcieli mi powiedziec na infolinii. nc+ cos nabroila, bo nic nie slyszalem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś może mi podać wzór wypowiedzenia

Ależ proszę

 

{Data i miejscowość}

 

Rezygnacja z umowy o świadczenie usług

 

Niniejszym oświadczam, iż nie zamierzam kontynuować umowy o świadczenie usług nr {numer umowy} i wnoszę o jej rozwiązanie wraz z upływem oznaczonego w umowie okresu jej trwania.

 

Podpis

 

 

{imię i nazwisko}

{adres}

{numer abonenta}

:censored:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do nowych abonentów - Podpisałem umową z platformą nc+ w marcu tego roku ==> Comfort+Extra+ . W myśl tej umowy dostałem pakiet canal+ i HBO na 2 pełne miesiące oraz filmbox na jeden pełny miesiąc .

Po podpisaniu umowy aktywowałem HBO GO na jeden pełny miesiąc czyli do końca kwietnia . Na początku poprzedniego miesiąca zadzwoniłem że chce zrezygnować z tej usługi , aby nie płacić za nią w maju .

Oczywiście została dopisana do faktury majowej , jednak po kontakcie z biurem obsługi klienta i przypomnieniu że usługa została dezaktywowana przeze mnie na początku kwietnia faktura została skorygowana .

Przy okazji odmówiłem pakiet HBO . Zapytałem do kiedy mam pakiet Canal+ oraz filmbox i ku mojemu zdziwieniu konsultant powiedział że jeśli chodzi o filmbox , dostępny jest za 0zł do konca czerwca ( co daję nie jeden miesiąc a 3 ) a jeśli chodzi o canal+ do końca lipca za 0zł ( co daje nie 2 miesiące a 4 ) Powiedziałem że umowa została sporządzono inaczej i przedstawiłem to w jaki sposób ( jak opisałem wyżej ) . Usłyszałem że tak pokazuje komputer . Wszystko działa niby na moją korzyść , tylko czy nie będzie później sytuacji , że będę musiał dodatkowo płacić za te pakiety .

Czy zdarzyła się komuś już taka sytuacja ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...