Gość Anonymous Opublikowano 17 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2013 @Mako, nie przejmuj się w CP jest jeszcze śmieszniej, bo cokolwiek byś nie reklamował, to przesyłają pisemne potwierdzenie przyjęcia reklamacji dekodera Mają w ITI bałagan, ale to o nich dobrze nie świadczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
flooder Opublikowano 17 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2013 Witam, mam takie pytanko dzisiaj ojciec poszedł wymienic dekoder n-ki bo wysiadł miał umowe do stycznia koleś wcisnoł mu nowa umowe z nc+ pakiet universe+ na 18 miesiecy podłaczyłem mu ten dekoder jest ekran aktywacyjny ponizej sila jakoś sygnału i nadal nic sie nie dzieje juz od godziny tak dzwonił tam ojciec zapytac jak długo trzeba czekac koleś powiedział ze za 2-3 godziny powinno działac bo normalnie to sie czeka 24 h troche go chyba pogieło ? ja przy przejsciu z cyfry do nc+ czekałem 15 minut i juz wszystko smigało więc jak to jest koles ze zwyklego sklepu chyba nawet nie ma jak przesłac uprawnień ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 17 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2013 http://ncplus.pl/pomoc/faq-najczesciej- ... -co-zrobic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
flooder Opublikowano 17 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2013 Dzwoniłem tam teraz koleś mi powiedział ze mi nie moze tego aktywowac ręcznie ze mam czekac 24 h jezeli po tym czasie sie nie aktywuje wtedy dopiero zrobi mi to ręcznie dla mnie to jest chore kiedyś mi koleś z cyfry aktywował przez to całe centrum abonenta a nie idzie zadzwonić gdzieś indziej? ten koles nawet nie pytał o numer abonenta nic odrazu ze sie nie da. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 17 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2013 Dokładnie, tak, musisz cierpliwie czekać, nic tu nie przyśpieszysz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
flooder Opublikowano 17 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2013 Za dzwoniłem pod inny numer jakis stary do n-ki babka przesłała uprawnienia i kazała czekać pytała czy nie chce nowej umowy z nc+ jak dzisiaj ojciec podpisał nowa oni nic otym nie wiedza nie ma jeszcze jej w systemie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikion Opublikowano 17 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2013 jesli mam kwote do zaplaty w rozliczeniu klienta 0zł to znaczy ze nie musze nic placic za pazdziernik juz bo ostatnio wplacilem 70dych i widze ze mi z tego wzielo kase na abonament chyba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Winter Opublikowano 18 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2013 Witajcie Panowie, Jestem abonentem nc+ od sierpnia. Wzialem pakiet Universe+ i HBO. Place 84 zl. Dostalem rowniez C+ Family do 2 miesiecy gratis. Wszystko byloby OK, gdyby nie fakt, ze wczoraj dostalem rachunek z nc+ na kwote 104 zl. Wpisali w rachunek C+ Silver (40 zl - 20 zl rabatu = 20 zl). Troche [beep]ko to zrobili, bowiem nie potrzebuje C+, a oni i tak doliczyli sobie to do rachunku. Czy da sie to odkrecic, czy musze im te 20 zl wiecej doplacic przynajmniej w tym miesiacu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 18 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2013 Należy zlecić wyłączenie pakietu a rachunek opłacić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bieluk Opublikowano 22 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2013 Czy ktoś się orientuję jak wygląda cesja w ncplus, bo to że jest możliwa już wiem od nich samych. Gdybym znalazł kogoś chętnego na full extra na 12 miesięcy za 99 zł gdzieś z Polski to czy moglibyśmy to dobrze załątwić korespondencyjnie ? Myślełem o tym, że ja wypełniam dokument cesji, podpisuję i wysyłam do zainteresowanego, który również podpisuje i z dokumentami idzie do salonu. Oni potwierdzają u mnie telefonicznie wszystko i gra gitara. Tak bym chciał, żeby było. Dekoder i kartę wysyłam wtedy kurierem do nowego abonenta czy zdaję u siebie w salonie i on otrzymuje od nich sprzęt ? Chcę się zrzec abonamentu na kogoś, a u mnie w małej miejscowości może być ciężko kogoś znaleźć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 22 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2013 "Pragnę sprostować, że nie ma możliwości, aby osoba na którą dokonywana jest cesja mogła korzystać z takiej oferty. Podczas procesu cesji, na umowie zmienia się jej właściciel, jak również oferta. " A to dobre Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bieluk Opublikowano 22 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2013 Ja [beep]ę, ale oni są zryci. Poprostu nie wierzę. To cesja w żadnym wypadku nie ma sensu. To jest wręcz nieprawdopodobne, aż wychodzę z podziwu. Robią wszystko, żeby nie iść ludziom na rękę. Nie ma dla nich znaczenia, że rachunek będzię się zgadzał. Jestem w szoku... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qartek Opublikowano 24 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2013 Opłacić miałem do 24, zapłaciłem 21. Rozumiem , że niezależnie od tego wyskoczyła mi informacja w tv że dziś jest data opłaty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flis Opublikowano 24 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2013 Jak by zaksięgowały 23 to komunikat się nie pojawił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anatol Opublikowano 25 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2013 Jednak się pojawi...płaciłem dopiero dwa rachunki przez pocztę..pierwszy pokazał się w TV 18 września z terminem do 25 września ( zapłaciłem 19 września ) --- 25 pokazało się przypomnienie że mija termin zapłaty , a tym którzy już wpłacili dziękują i w październiku podobnie ...płatność pokazała się 17 października ...termin do 24 , ( wpłaciłem 21 ) no i ogólny komunikat ukazał się 24 października że przypominają i dziękują ..... nawet biorąc pod uwagę że poczta ma czas 3 dni na dokonanie przelewu to w pierwszym rachunku NC+ miało dość czasu aby płatność zaksięgować a ogólny komunikat chyba tak czy tak będzie wysyłany do nas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 25 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2013 Generalnie liczy się data wpływu środków na rachunek NC+ a z terminowością poczty to różnie bywa. Rachunek zanim pojawi się na dekoderze to wcześniej jest widoczny po zalogowaniu się do ICA. Niezależnie od tego za krótkie poślizgi chyba jeszcze nikomu nic nie zrobili. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian123 Opublikowano 25 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2013 Ten komunikat jest już drażniący, płatność do 18.10 zaksięgowana 14.10 a przypomnienie nadal się wyświetla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anatol Opublikowano 25 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2013 @Sebastian123.....to chyba zależy od dekodera , mój kolega który był wcześniej w N a przeszedł do NC+ ale na " starym" dekoderze dostawał zawału od tych komunikatów, próbował z pomocą info-linii się tego pozbyć , ale z miernym skutkiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonk1974 Opublikowano 25 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2013 Ja za październik nadal nic nie dostałem do zapłaty.Trochę to dziwne.Oby mi tylko 1 listopada sygnału nie wyłączyli nie z mojej winy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 25 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2013 @leonk1974 a logując się do ICA jak wygląda saldo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonk1974 Opublikowano 25 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2013 data płatności: 25/09/2013 data wystawienia: 18/09/2013 kwota dokumentu: 109,00 PLN Kwota do zapłaty 0.00 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 25 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2013 Wiem, że to średio komfortowo się człowiek czuje jak chce płacić i nie dają ale nie ma faktury więc nie ma za bardzo sensu wpłacać, spokojnie czekać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonk1974 Opublikowano 25 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2013 Chodzi tylko o to by w swoim bałaganie nie wyłączyli mi sygnału.Chyba,że na ten numer konta zapłacę 109 zł i najwyżej będzie nadpłata na koncie.A po drugie nie mam ochoty otrzymać póżniej fakturki za parę miesięcy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 25 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2013 Zrobisz jak uważasz,ale z tytułu zaległości których nie masz sygnału Ci nie odetną. Masz numer rachunku w ICA i nadpłatę zrobić możesz a pieniądze zostaną prędzej czy później rozliczone jak już wystawią fakturę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artur_d3 Opublikowano 25 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2013 Witam 1 listopada kończy się pierwszy miesiąc odkąd jestem abonentem nc+, i tu pojawia się moje pytanie kiedy mam dzwonić do biura obsługi by wyłączyć promocyjne serial+ i hbo? Drugie pytanie czy na ekranie telewizora będą dokładne dane do opłacenia rachunku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.