Skocz do zawartości

Migracja z Cyfry + do platformy CANAL+


Mr. Brooks
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. W sprawach tv satelitarnej jestem kompletnie zielony. Mam pytanie odnośnie tej całej migracji: jestem abonentem C+, posiadam pakiet C+Optimum + Optimum Promo i dekoder PACE PVR 500 GB. 1 kwietnia usunięto mi znane Wam programy, jednak dla mnie nie były one aż tak ważne, by wysyłać wypowiedzenie. Z drugiej strony boje się, że panowie z centrali automatycznie zmigrują mnie na horrendalnych zasadach. Jak w takim razie zabezpieczyć się przed taką sytuacją? Wysłać jednak to wypowiedzenie? Dodam, że żadnego listu ani e-maila z Cyfry+ nie otrzymałem. Dziękuję i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest nieoficjalna paczka na infolinii za 79 zł comfort+ z calą paczka canal+ za 79 zł. Tylko ze w tym pakiecie nie ma Nsport. A standardowo Multi+ kosztuje 10zł. Więc 79+10 =89 zł kontra platyna za 99 do wytargowania wiec sie słabo opłąca jak nie bedzie multi w cenie comfort+ canal+

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. W sprawach tv satelitarnej jestem kompletnie zielony. Mam pytanie odnośnie tej całej migracji: jestem abonentem C+, posiadam pakiet C+Optimum + Optimum Promo i dekoder PACE PVR 500 GB. 1 kwietnia usunięto mi znane Wam programy, jednak dla mnie nie były one aż tak ważne, by wysyłać wypowiedzenie. Z drugiej strony boje się, że panowie z centrali automatycznie zmigrują mnie na horrendalnych zasadach. Jak w takim razie zabezpieczyć się przed taką sytuacją? Wysłać jednak to wypowiedzenie? Dodam, że żadnego listu ani e-maila z Cyfry+ nie otrzymałem. Dziękuję i pozdrawiam

Zostań przy swojej ofercie najdłużej jak będzie można.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. W sprawach tv satelitarnej jestem kompletnie zielony. Mam pytanie odnośnie tej całej migracji: jestem abonentem C+, posiadam pakiet C+Optimum + Optimum Promo i dekoder PACE PVR 500 GB. 1 kwietnia usunięto mi znane Wam programy, jednak dla mnie nie były one aż tak ważne, by wysyłać wypowiedzenie. Z drugiej strony boje się, że panowie z centrali automatycznie zmigrują mnie na horrendalnych zasadach. Jak w takim razie zabezpieczyć się przed taką sytuacją? Wysłać jednak to wypowiedzenie? Dodam, że żadnego listu ani e-maila z Cyfry+ nie otrzymałem. Dziękuję i pozdrawiam

Jesli nic nie wyslali to na jakiej podstawie maja cie zmigrowac

Jak narazie to zaden z abonentow c+ nie otrzymal takiego listu, wiec czekamy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest nieoficjalna paczka na infolinii za 79 zł comfort+ z calą paczka canal+ za 79 zł. Tylko ze w tym pakiecie nie ma Nsport. A standardowo Multi+ kosztuje 10zł. Więc 79+10 =89 zł kontra platyna za 99 do wytargowania wiec sie słabo opłąca jak nie bedzie multi w cenie comfort+ canal+

 

Właśnie o tej ofercie myślę, ale jak nie dadzą Multi+ za 0 zł to im serdecznie podziękuję...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. W sprawach tv satelitarnej jestem kompletnie zielony. Mam pytanie odnośnie tej całej migracji: jestem abonentem C+, posiadam pakiet C+Optimum + Optimum Promo i dekoder PACE PVR 500 GB. 1 kwietnia usunięto mi znane Wam programy, jednak dla mnie nie były one aż tak ważne, by wysyłać wypowiedzenie. Z drugiej strony boje się, że panowie z centrali automatycznie zmigrują mnie na horrendalnych zasadach. Jak w takim razie zabezpieczyć się przed taką sytuacją? Wysłać jednak to wypowiedzenie? Dodam, że żadnego listu ani e-maila z Cyfry+ nie otrzymałem. Dziękuję i pozdrawiam

Spokojnie. Przyjdzie pora, to list otrzymasz. Póki co jedziesz na tej umowie co masz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na ncpluspytania ktoś napisał że można migrować na niższy pakiet. Mam obecnie c+optimum hd z opcją hbo i chcę przejść na universe. Może ktoś potwierdzić że jest to możliwe?

Oczywiście wypowiedzenie wysłałem i jedynie zmiana na niższy pakiet jest w stanie mnie przekonać do migracji

 

Ja mam obecnie c+optimum HD(jeszcze bez wypowiedzenia) i w salonie zaproponowano mi do wyboru:

 

Universe za 59 na 12 albo 18 miesiecy

Silver za 64 na 18m-cy

Gold za 79 na tez na 18

w przypadku universe dają tak samo jak nowym (jestem w cyfrze od 1999) i nawet koleś sie zgodził, że lepiej dla mnie wysłać wypowiedzenie i przyjść znowu jako nowy, bo wtedy przynajmniej oddadzą 199 kaucji, które trzymają od tylu lat :smile:

Na pewno wypowiedzenie wyśle, bo mam ostatni miesiąc po 53,50 od maja wchodziłbym na 107

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest nieoficjalna paczka na infolinii za 79 zł comfort+ z calą paczka canal+ za 79 zł. Tylko ze w tym pakiecie nie ma Nsport. A standardowo Multi+ kosztuje 10zł. Więc 79+10 =89 zł kontra platyna za 99 do wytargowania wiec sie słabo opłąca jak nie bedzie multi w cenie comfort+ canal+

A jeszcze MR za 10 lub 20 to lepiej brać Platinum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja się pytam czy niedostępność kanału Polsat HD może być powodem do rozwiązania umowy (w momencie kiedy migrowałem był to kanał gwarantowany). Myśle np. o 10 dniach które przysługują przy zawieraniu umowy na odległość pod warunkiem oczywiście że usługa nie została uruchomiona, ale w tym wypadku nie została uruchomiona ponieważ część kanałów nie działa od początku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj e-mail od nc+ z powtwierdzeniem status quo dla aboneta Cyfr+ zatytułowanego " CANAL+ w nowej odsłonie! " w którym informuja że od 5-04-2013r. zostały zmienione nazwy dotychczasowych kanałow Canal+ i są dostepne odpowiednio pod nowymi nazwami.

Z tego jednoznacznie wynika że spokojnie abonencji C+ będa mogli korzystac ze zmienioneych canalów+ i nie bedą mieli prawa do wypowiedzenia umowy z tego powodu poniewaz z wyjatkiem nazw wszystkie 6 pozycji zostały pod firmową nazwa Canal+.

Przypuszczam że po 3 m-cach obecni Cyfrowicze+ jezeli wczesniej z własnej woli nie zmigrują do nc+, lub nie wypowiedza umów z powdu likwidacji niektróych kanałow - straca tylko nsport, i może dalej będą mogli cieszyc sie Cyfra+ do konca swoich umów?

Ale to tylko moje dywagacje,

pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja się pytam czy niedostępność kanału Polsat HD może być powodem do rozwiązania umowy (w momencie kiedy migrowałem był to kanał gwarantowany). Myśle np. o 10 dniach które przysługują przy zawieraniu umowy na odległość pod warunkiem oczywiście że usługa nie została uruchomiona, ale w tym wypadku nie została uruchomiona ponieważ część kanałów nie działa od początku.

to raczej podchodzi pod problemy techniczne. kanały oficjalnie są w ofercie/ u innych abo./ nie są wycofane, ani wyłączone. Ewent. można negocjować jakiś rabat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zależy co zrobi UoKiK. Nawet listy do abonentów N mogą unieważnić. Co za problem dla nc+? Wyślą nowe anulujące poprzednie :lol2:

 

wtedy wszystkie wypowiedzenia stracą moc prawną?

jeśli tak to żal mi tych, którzy już podpisali umowę z innym dostawcą, bo będą płacili podwójne abonamenty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja się pytam czy niedostępność kanału Polsat HD może być powodem do rozwiązania umowy (w momencie kiedy migrowałem był to kanał gwarantowany). Myśle np. o 10 dniach które przysługują przy zawieraniu umowy na odległość pod warunkiem oczywiście że usługa nie została uruchomiona, ale w tym wypadku nie została uruchomiona ponieważ część kanałów nie działa od początku.

to raczej podchodzi pod problemy techniczne. kanały oficjalnie są w ofercie/ u innych abo./ nie są wycofane, ani wyłączone. Ewent. można negocjować jakiś rabat.

 

Jeżeli przerwy w odbiorze przez Abonenta Programów lub pogorszenie jakości sygnału są spowodowane przyczynami obciążającymi Operatora CYFRY+, trwają nieprzerwanie dłużej niż 12 godzin lub łącznie 12 godzin w danym miesiącu kalendarzowym oraz zostaną zgłoszone przez Abonenta w postępowaniu reklamacyjnym – wówczas Opłata Abonamentowa w postaci Opłaty Miesięcznej za miesiąc, w którym nastąpiły te zdarzenia, zostanie obniżona o 1/30 wysokości Opłaty Miesięcznej za każdy kolejny dzień przerwy lub pogorszenia sygnału z Programami.

Obniżka ta zostanie uwzględniona w najbliższym możliwym rozliczeniu ...

 

Tak było w Cyfrze, czy jest w nc nie wiem - sprawdź regulamin.

 

Znane przez kogo? Ile za ... Nie mam zamiaru czytać 1000 stron żeby dowiedzieć się kto jaką ofertę otrzymał i ile jeszcze z tego urwał. A jak chcą sobie pisać bzdury to założyć wątek np. hydepark nc+ i droga wolna.Po to wątki mają tematy aby ich się trzymać!Niektórzy mają życie nie tylko wirtualne i nie spędzają tu całego dnia.Potem człowiek wraca,czyta 30 stron przez godzine i znajduje 10 postów na temat....Skończyłem .Post do wykasowania

 

Wątek ma tytuł: Migracja z Cyfry + do NC+, więc posty są jak najbardziej w temacie - czytaj ze zrozumieniem, a jak ci się nie chce czytać to po co wchodzisz na forum? Zadzwoń na infolinię.

 

Wszystkim, którym sie jeszcze nie chce czytać - tu są oferty (drugi link):

 

viewtopic.php?f=174&t=31282

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zależy co zrobi UoKiK. Nawet listy do abonentów N mogą unieważnić. Co za problem dla nc+? Wyślą nowe anulujące poprzednie :lol2:

 

wtedy wszystkie wypowiedzenia stracą moc prawną?

jeśli tak to żal mi tych, którzy już podpisali umowę z innym dostawcą, bo będą płacili podwójne abonamenty.

Nie stracą mocy, a ci co będą chcieli wrócić to cofną wypowiedzenia. Zresztą ch... wie jak będzie, nawarzyli piwa to ja nie będę za nich myślał :lol2:

Mam jednak obawy, że urząd nie będzie dla nas, abonentów, aż tak dobry. M.in. właśnie z powodu bałaganu jaki by powstał, nierówne traktowanie abonentów itd itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozdział X. Odpowiedzialność

1. Dostawca usług odpowiada za niewykonanie lub nienależyte wykonanie usług w zakresie określonym Regulaminem,

Umową, Szczegółowymi Warunkami, Warunkami Promocji, z wyłączeniem przypadków, w których niewykonanie lub

nienależyte wykonanie usług wynikało z winy Abonenta, nieprzestrzegania przez niego postanowień Umowy, Regulaminu,

Cennika, Szczegółowych Warunków, Warunków Promocji lub działania Abonenta niezgodnego z prawem.

2. Abonentowi przysługuje odszkodowanie za Awarię trwającą nieprzerwanie dłużej niż 24 godziny lub dłużej niż

łącznie 24 godziny w miesiącu kalendarzowym, pod warunkiem zgłoszenia przez Abonenta reklamacji w tym zakresie.

Wysokość odszkodowania stanowi kwotę 1/30 Opłat miesięcznych za usługi dotknięte Awarią, z których Abonent

korzystał, za każde kolejne rozpoczęte 24 godziny Awarii.

3. Postanowienia ust. 2 niniejszego Rozdziału nie dotyczą przypadków, gdy niewykonanie lub nienależyte wykonanie

usług nastąpiło z winy umyślnej Dostawcy usług, kiedy to Abonentowi przysługuje odszkodowanie na zasadach ogólnych.

4. Odszkodowanie zostanie rozliczone w najbliższym możliwym Okresie rozliczeniowym, po stwierdzeniu przez

Dostawcę usług zasadności roszczeń Abonenta.

 

Biorą teraz odpowiedzilność powyzej 24H

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...